abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 8 november 2012 @ 07:40:42 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_118966895
AMSTELVEEN - De aloude afhaalchinezen maken een opmerkelijke comeback dankzij de economische crisis.

De achter de bekende klapluiken gemaakte porties babi pangang, saté en foe yong hai vliegen weer over de toonbank sinds de meeste Nederlanders de broekriem moeten aanhalen. „De wachtruimtes bij de afhaalrestaurants zitten weer vol”, zo stelt directeur Li Ping Lin van de Vereniging Chinese Horeca Ondernemers vast.

Een groot deel van de 2200 Chinese restaurants in ons land kampte de afgelopen jaren met een dramatische daling van de omzet. De branche had veel last van concurrentie van andere wereldkeukens en de consument leek uitgekeken op de aloude oosterse lekkernijen. „De mensen waarderen de kwaliteit en hoeveelheid die ze voor relatief weinig geld krijgen”, constateert Lin.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_118966994
Waarom afhalen als laten bezorgen gratis is?
pi_118967016
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 07:51 schreef kip-kerrie het volgende:
omdat je dan gewoon een warme hap meeneemt ipv die kleffe thuisbezorgde zooit
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_118967031
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 07:53 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

omdat je dan gewoon een warme hap meeneemt ipv die kleffe thuisbezorgde zooit
? het spul wat je afhaalt bij een Chinees is op precies dezelfde wijze verpakt als dat je het zou laten bezorgen. Enige verschil is dat je niet zelf door weer en wind hoeft om je voedsel te halen, en je kan per iDeal betalen ^O^
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2012 @ 08:02:52 #5
43556 miss_dynastie
pi_118967095
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 07:51 schreef kip-kerrie het volgende:
Omdat onze Chinees niet bezorgt :P
  Moderator donderdag 8 november 2012 @ 08:03:57 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_118967108
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Omdat onze Chinees niet bezorgt :P
Dat dus. Bij mij in de buurt zitten twee Chinezen en die bezorgen allebei niet. En ik heb het idee dat zij ook beter zijn dan de "bezorg" Chinees. En dat je meer krijgt ook nog eens.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 8 november 2012 @ 08:11:05 #7
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_118967175
Ik vertrouw die keuken van de chinees niet zo qua hygiene. Bovendien gemiddeld betaal je bij de chinees ook zo'n 15 ¤ dan laat ik liever voor dat geld een maaltijd van de Indier bezorgen. Ik lees dat er Chinese restaurants zijn die niet bezorgen? Best vreemd, hier (randstad) bezorgt haast elk restaurant.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_118967229
quote:
99s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:03 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat dus. Bij mij in de buurt zitten twee Chinezen en die bezorgen allebei niet. En ik heb het idee dat zij ook beter zijn dan de "bezorg" Chinees. En dat je meer krijgt ook nog eens.
Bij mij in de buurt zitten drie Chinezen, een daarvan kan je niet eens afhalen, dus die bezorgt niet. De andere twee kan je zowel afhalen of laten bezorgen.

Het eten is nog van dezelfde kwaliteit als toen ze nog niet bezorgden. Maar door concurrentie moeten ze wel een bezorgservice leveren, want mensen laten het nou eenmaal liever thuis bezorgen.

Ik snap ook niet hoe je kan zeggen dat de pure afhaalchinezen bij jou in de buurt "beter zijn dan de "bezorg" Chinees" als er bij jou in de buurt geen ""bezorg" Chinees" zit. :')
pi_118967247
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vertrouw die keuken van de chinees niet zo qua hygiene. Bovendien gemiddeld betaal je bij de chinees ook zo'n 15 ¤ dan laat ik liever voor dat geld een maaltijd van de Indier bezorgen. Ik lees dat er Chinese restaurants zijn die niet bezorgen? Best vreemd, hier (randstad) bezorgt haast elk restaurant.
Ik denk dat dat inderdaad de crux is, die provinciaaltjes kunnen niet omgaan met vernieuwing en snappen niet dat bezorgen makkelijker is :)
  Moderator donderdag 8 november 2012 @ 08:17:58 #10
9859 crew  Karina
Woman
pi_118967264
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:15 schreef kip-kerrie het volgende:

[..]

Bij mij in de buurt zitten drie Chinezen, een daarvan kan je niet eens afhalen, dus die bezorgt niet. De andere twee kan je zowel afhalen of laten bezorgen.

Het eten is nog van dezelfde kwaliteit als toen ze nog niet bezorgden. Maar door concurrentie moeten ze wel een bezorgservice leveren, want mensen laten het nou eenmaal liever thuis bezorgen.

Ik snap ook niet hoe je kan zeggen dat de pure afhaalchinezen bij jou in de buurt "beter zijn dan de "bezorg" Chinees" als er bij jou in de buurt geen ""bezorg" Chinees" zit. :')
Een Chinees in de buurt, daar bedoel ik mee: eentje die op loopafstand zit. Als ik wil laten bezorgen dan zjin er wel 100 die dat doen in mijn buurt, alleen zitten die wat verder weg. Waarom zou ik trouwens laten bezorgen als ik binnen 10 minuten heen en weer ben, lopend?
niet zo tof doen
pi_118967268
quote:

[..]

Ik denk eerder omdat veel chinezen nu wel bezorgen ze weer populairder worden. Ik zie het aan mezelf.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Moderator donderdag 8 november 2012 @ 08:20:12 #12
9859 crew  Karina
Woman
pi_118967287
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik denk eerder omdat veel chinezen nu wel bezorgen ze weer populairder worden. Ik zie het aan mezelf.
Ik heb altijd zoiets van: hij moet op meerdere adressen bezorgen, dus het eten zit langer in de verpakking en koelt misschien al een beetje af onderweg. Dan haal ik het liever.

Overigens: als ik echt goedkoop wil eten, dan haal ik niet bij de Chinees... voor echt goedkoop eten maak ik zelf wel wat.
niet zo tof doen
pi_118967308
quote:
99s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:17 schreef Karina het volgende:

[..]

Een Chinees in de buurt, daar bedoel ik mee: eentje die op loopafstand zit. Als ik wil laten bezorgen dan zjin er wel 100 die dat doen in mijn buurt, alleen zitten die wat verder weg. Waarom zou ik trouwens laten bezorgen als ik binnen 10 minuten heen en weer ben, lopend?
Omdat je dan sowieso die 10 minuten uitspaart, plus eventuele wachttijd bij de Chinees binnen. Kan je die tijd weer aan belangrijkere zaken besteden. Laten bezorgen = gemak. Je hebt de bezorgrevolutie duidelijk gemist :D
  donderdag 8 november 2012 @ 08:21:50 #14
189978 controlaltdelete
pi_118967310
quote:
99s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:17 schreef Karina het volgende:

[..]

De chinees waar ik wel eens bestel die zit paar minuten lopen van me vandaan. De keren dat ik eten bestelde heb ik het evengoed laten bezorgen :{ ik heb dan gewoon geen zin om te gaan lopen voor food dat ze het maar komen brengen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator donderdag 8 november 2012 @ 08:23:42 #15
9859 crew  Karina
Woman
pi_118967329
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:21 schreef kip-kerrie het volgende:

[..]

Omdat je dan sowieso die 10 minuten uitspaart, plus eventuele wachttijd bij de Chinees binnen. Kan je die tijd weer aan belangrijkere zaken besteden. Laten bezorgen = gemak. Je hebt de bezorgrevolutie duidelijk gemist :D
Als ik thuis zit heb ik niets belangrijks te doen ;) Ik laat zelden iets bezorgen, alles zit vlakbij, ik haal het liever even op, kom ik nog eens buiten ook. Plus, wat ik zei, de Chinees hier vlakbij bezorgt niet. Ik heb weleens iets laten bezorgen, zat ik drie kwartier te wachten, ja doei, dan kan ik het beter zelf halen.
niet zo tof doen
pi_118967339
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:16 schreef kip-kerrie het volgende:

[..]

Ik denk dat dat inderdaad de crux is, die provinciaaltjes kunnen niet omgaan met vernieuwing en snappen niet dat bezorgen makkelijker is :)
het is al heel wat dat we een chinees hebben, laat staan dat ze ook nog langs de deur komen. de enige italiaan die we hier hebben is al spannend genoeg. :')
pi_118967356
quote:
99s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:20 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik heb altijd zoiets van: hij moet op meerdere adressen bezorgen, dus het eten zit langer in de verpakking en koelt misschien al een beetje af onderweg. Dan haal ik het liever.

Overigens: als ik echt goedkoop wil eten, dan haal ik niet bij de Chinees... voor echt goedkoop eten maak ik zelf wel wat.
Ja het eten gaat echt enorm afkoelen voor die hooguit 10 minuten transporttijd in een warmtebox achterop een brommer. Ik denk dat je eten harder afkoelt als jij er met je plastic zak eten met 5°C buitentemperatuur 10 minuten over straat mee loopt.
  Moderator donderdag 8 november 2012 @ 08:27:34 #18
9859 crew  Karina
Woman
pi_118967389
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:25 schreef kip-kerrie het volgende:

[..]

Ja het eten gaat echt enorm afkoelen voor die hooguit 10 minuten transporttijd in een warmtebox achterop een brommer. Ik denk dat je eten harder afkoelt als jij er met je plastic zak eten met 5°C buitentemperatuur 10 minuten over straat mee loopt.
Wat ik al zei: ik haal het gewoon liever, dan heb ik het meteen en ik ben er nog even uit. Als jij het liever laat bezorgen, prima toch? En van die 5 minuten (10 minuten is heen en weer) zal het niet afkoelen, het zit tenslotte in een bakje.
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 donderdag 8 november 2012 @ 08:27:37 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_118967392
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:16 schreef kip-kerrie het volgende:

die provinciaaltjes kunnen niet omgaan met vernieuwing en snappen niet dat bezorgen makkelijker is :)
Wat heeft bezorgen met vernieuwing te maken en waarom zou ik niet even de straat over steken om mijn bami te bestellen ?

Over steken gesproken. Je tong steekt uit je mond.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_118967397
quote:
99s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:23 schreef Karina het volgende:

[..]

Als ik thuis zit heb ik niets belangrijks te doen ;) Ik laat zelden iets bezorgen, alles zit vlakbij, ik haal het liever even op, kom ik nog eens buiten ook. Plus, wat ik zei, de Chinees hier vlakbij bezorgt niet. Ik heb weleens iets laten bezorgen, zat ik drie kwartier te wachten, ja doei, dan kan ik het beter zelf halen.
De grap is dus dat als je het zelf gaat halen er uiteindelijk evenveel tijd zit tussen moment van bestellen en daadwerkelijk je eten op tafel hebben staan. Alleen heb je het dan misschien minder snel door, omdat je niks doet met de tijd die je uitspaart, je zei immers al dat je geen belangrijke zaken te doen hebt.
  donderdag 8 november 2012 @ 08:28:25 #21
189978 controlaltdelete
pi_118967403
Jeetje als ik dat allemaal lees heeft het leven in een 'grote' stad weer zo zijn voordelen. Als je online eten wil bestellen krijg je tientallen verschillende restaurants die eten bezorgen :P
pi_118967417
quote:
99s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:27 schreef Karina het volgende:

[..]

Wat ik al zei: ik haal het gewoon liever, dan heb ik het meteen en ik ben er nog even uit. Als jij het liever laat bezorgen, prima toch? En van die 5 minuten (10 minuten is heen en weer) zal het niet afkoelen, het zit tenslotte in een bakje.
Precies, dus waarom zou het eten bij een bezorger die het vervoert in een warmtebox wel afkoelen, die stelling poneerde jij namelijk.
  Moderator donderdag 8 november 2012 @ 08:30:12 #23
9859 crew  Karina
Woman
pi_118967428
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:28 schreef kip-kerrie het volgende:

[..]

De grap is dus dat als je het zelf gaat halen er uiteindelijk evenveel tijd zit tussen moment van bestellen en daadwerkelijk je eten op tafel hebben staan. Alleen heb je het dan misschien minder snel door, omdat je niks doet met de tijd die je uitspaart, je zei immers al dat je geen belangrijke zaken te doen hebt.
Ik haal het gewoon liever zelf, wat is daar zo moeilijk aan? En ik hoef niet persé tijd te besparen, even een loopje vind ik fijner dan zitten te wachten op je eten.
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 donderdag 8 november 2012 @ 08:30:49 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_118967435
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:21 schreef kip-kerrie het volgende:

Je hebt de bezorgrevolutie duidelijk gemist :D
Ik wil niet veel zeggen. Ik ben bijvoorbeeld van de generatie dat de bakker, stoomservice, olieman, scharensliep, groentenboer etc langs de deur kwam.

Weet je wat de echte revolutie was ? De SRV-man. Supermarkt aan huis.

Je moet je eerst in de geschiedenis verdiepen voordat je meepraat over het heden.

Trouwste user 2022 donderdag 8 november 2012 @ 08:31:32 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_118967443
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:24 schreef Ushina het volgende:

[..]

het is al heel wat dat we een chinees hebben, laat staan dat ze ook nog langs de deur komen. de enige italiaan die we hier hebben is al spannend genoeg. :')
_O-

Moderator donderdag 8 november 2012 @ 08:31:35 #26
9859 crew  Karina
Woman
pi_118967444
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:29 schreef kip-kerrie het volgende:

[..]

Precies, dus waarom zou het eten bij een bezorger die het vervoert in een warmtebox wel afkoelen, die stelling poneerde jij namelijk.
Ben je zelf bezorger of zo dat je zo een fan bent van het laten bezorgen? Bij mij is het wel eens gebeurt dat het afgekoeld was ja, met pizza trouwens, en die pizza was zeker een half uur of langer onderweg, ja dan koelt het wel af he?
niet zo tof doen
  donderdag 8 november 2012 @ 08:32:47 #27
189978 controlaltdelete
pi_118967471
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:30 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik wil niet veel zeggen. Ik ben bijvoorbeeld van de generatie dat de bakker, stoomservice, olieman, scharensliep, groentenboer etc langs de deur kwam.

Je moet je eerst in de geschiedenis verdiepen voordat je meepraat over het heden.

De SRV-man :D en heel vroeger stonden de glazen flessen melk en karnemelk in een plastic mandje aan je voordeur in de ochtend. En dan nog de cola in een glazen fles die kon ontploffen ojee.. dat waren nog eens tijden.
pi_118967476
Ik krijg wel zin in Chinees van dit topic. :9. Potdomme. Binnenkort maar eens inplannen.
pi_118967485
quote:
99s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:30 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik haal het gewoon liever zelf, wat is daar zo moeilijk aan? En ik hoef niet persé tijd te besparen, even een loopje vind ik fijner dan zitten te wachten op je eten.
Omdat jij met de stelling kwam: "En ik heb het idee dat zij ook beter zijn dan de "bezorg" Chinees. En dat je meer krijgt ook nog eens."

Wat gewoonweg niet klopt. Ik vergelijk hierbij de service van de twee Chinezen hier zoals het "vroeger" was (nog niet bezorgen), en nu (optie om gratis te laten bezorgen). En zowel de kwaliteit als de kwantiteit van het voedsel is niet naar beneden gegaan. Enige verschil is dat je geen gratis kroepoek aan de bar kan gaan zitten eten terwijl je op je bestelling wacht als je laat bezorgen, overigens krijg je bij je bestelling wel gewoon gratis een zakje kroepoek erbij.
pi_118967501
quote:
99s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:31 schreef Karina het volgende:

[..]

Ben je zelf bezorger of zo dat je zo een fan bent van het laten bezorgen? Bij mij is het wel eens gebeurt dat het afgekoeld was ja, met pizza trouwens, en die pizza was zeker een half uur of langer onderweg, ja dan koelt het wel af he?
Nee hoor, ik snap alleen niet waarom je jezelf zo fanatiek afzet tegen eten laten bezorgen. Duidelijk van de oude stempel.
  Moderator donderdag 8 november 2012 @ 08:35:44 #31
9859 crew  Karina
Woman
pi_118967510
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:33 schreef kip-kerrie het volgende:

[..]

Omdat jij met de stelling kwam: "En ik heb het idee dat zij ook beter zijn dan de "bezorg" Chinees. En dat je meer krijgt ook nog eens."

Wat gewoonweg niet klopt. Ik vergelijk hierbij de service van de twee Chinezen hier zoals het "vroeger" was (nog niet bezorgen), en nu (optie om gratis te laten bezorgen). En zowel de kwaliteit als de kwantiteit van het voedsel is niet naar beneden gegaan. Enige verschil is dat je geen gratis kroepoek aan de bar kan gaan zitten eten terwijl je op je bestelling wacht als je laat bezorgen, overigens krijg je bij je bestelling wel gewoon gratis een zakje kroepoek erbij.
Je zegt het correct: ik heb het "idee" dat het beter is, niet gestaafd verder. Nogmaals, ik haal het liever omdat ik er dan even uit ben, vind ik leuker dan thuis zitten wachten. En kroepoek lust ik niet.
niet zo tof doen
  donderdag 8 november 2012 @ 08:36:05 #32
189978 controlaltdelete
pi_118967517
Nou echt gezellig vind ik dat wachten bij de Chinees ook niet, dan zit ik liever thuis en doe mijn dingen terwijl het eten thuis wordt bezorgd.
  Moderator donderdag 8 november 2012 @ 08:36:15 #33
9859 crew  Karina
Woman
pi_118967521
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:34 schreef kip-kerrie het volgende:

[..]

Nee hoor, ik snap alleen niet waarom je jezelf zo fanatiek afzet tegen eten laten bezorgen. Duidelijk van de oude stempel.
Ik zet me er niet tegen af, ik vind het gewoon fijner om het zelf te halen. Wat is daar zo moeilijk aan? Als ik trek heb in patat ga ik ook naar de snackbar, dat laat ik ook niet bezorgen.
niet zo tof doen
pi_118967523
Hier in Amsterdam zijn de bezorgchinezen niet veel soeps. Afhalen vind ik vaak ook niks. Er zijn veel betere Thaise restaurantjes die vaak net zo goedkoop zijn (10 euro voor rijst met een curry met kip en groenten). Maar ook daarvan zijn de bezorgrestaurants vaak drie keer niks. Ik fiets liever tien minuutjes voor mijn vaste adresjes (Bird of Baan Pong :9 )
pi_118967525
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Nou echt gezellig vind ik dat wachten bij de Chinees ook niet, dan zit ik liever thuis en doe mijn dingen terwijl het eten thuis wordt bezorgd.
Dit.
  donderdag 8 november 2012 @ 08:40:42 #36
189978 controlaltdelete
pi_118967581
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:36 schreef Hagelkaas het volgende:
Hier in Amsterdam zijn de bezorgchinezen niet veel soeps. Afhalen vind ik vaak ook niks. Er zijn veel betere Thaise restaurantjes die vaak net zo goedkoop zijn (10 euro voor rijst met een curry met kip en groenten). Maar ook daarvan zijn de bezorgrestaurants vaak drie keer niks. Ik fiets liever tien minuutjes voor mijn vaste adresjes (Bird of Baan Pong :9 )
Of de Indier, India Express is een aanrader, heel erg lekker, goede recensies good food en niet van die zuinige porties.
pi_118967598
Ik vind wachten bij de Chinees altijd wel grappig. Zeker bij ons in het dorp, kom je nog eens iemand tegen, praatje maken met de uitbaters, biertje d'r bij, wat kroepoek snacken...
pi_118967600
Afhaalchinezen ruleren :)

lekkel lekkel.

Wij hebben drie chinezen in het dorp, 2 die bezorgen en 1 die dat niet doet. Die laatste heeft verreweg het lekkerste voer, een open keuken en is op 500 mtr afstand van mijn huis. Het is dus niet moeilijk om te raden waar mijn afhaalchinees vandaan komt.

shoarma of pizza bestel ik altijd telefonisch en ga het zelf ophalen. Heb ik het ook stukken sneller dan als ik het laat bezorgen. Dan heb ik overigens ook geen last van die reteirritante puberende puistige turkjes op hun stinkscooter waar je altijd moet vragen of je je wisselgeld nog krijgt na afrekenen :')

Overigens ook al voor dat bericht uit de krant, een goede afhaalchinees heeft het altijd druk.
Voor wat foto's, kijk hier
  donderdag 8 november 2012 @ 08:43:55 #39
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118967630
Chinees: te veel, te vet, te zout en te vaak opnieuw opgewarmd.

Als hier gehaald moet worden, gaan we naar de Indiër. Die bezorgt niet, dus je moet wel.
The love you take is equal to the love you make.
pi_118967793
quote:
7s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:41 schreef Luigi het volgende:
Ik vind wachten bij de Chinees altijd wel grappig. Zeker bij ons in het dorp, kom je nog eens iemand tegen, praatje maken met de uitbaters, biertje d'r bij, wat kroepoek snacken...
Twee knaak vijftig in de Random Runner.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_118968658
Logisch, Chinees blijft lekker :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_118969386
De beste tenten doen meestal niet aan bezorging. Bovendien zijn de bezorgers meestal te lui om even wat borden uit de kast te pakken en het fatsoenlijk op te dienen. Als ik dan toch aan het werk moet kan ik net zo goed zelf gaan halen.

Leuk nieuws verder. Niks mis met een goeie chinees en in bijna elk boerengat zit er wel eentje. Ik vind het een leuk stukje Nederlandse eetcultuur waar ik ook persoonlijk aan gehecht ben.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_118973528
Bij afhalen krijg een stuk kroepoek en neem je een biertje om de kroepoek mee weg te spoelen.
pi_118973557
quote:

[..]

Hier enkel in het centrum, en die komt dan ook op de fiets :D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 8 november 2012 @ 12:12:19 #45
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_118973626
quote:

[..]

Ja dat was toen de auto en de benzine niks kostten.
pi_118973755
Vanavond naar eens langs de chinanees gaan. ^O^
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2012 @ 12:27:17 #47
43556 miss_dynastie
pi_118974051
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Best vreemd, hier (randstad) bezorgt haast elk restaurant.
Ze hebben het zo al druk genoeg, blijkbaar... wat me wel verbaast, is dat ze niet eens een website hebben, anno 2012. Maar het eten is heerlijk, vers en goed van kwaliteit, dus tja, zo nu en dan spring je dan toch maar in de auto :)

We hebben hier overigens wel Chinezen die bezorgen, maar die vind ik zelf minder lekker, dus dan is de keus makkelijk gemaakt.
  donderdag 8 november 2012 @ 12:36:12 #48
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_118974375
Veel te veel behangplakselsaus, koolhydraten en vlees en veel te weinig groenten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 8 november 2012 @ 12:37:31 #49
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_118974420
quote:

[..]

Magere Heijn belde, je bent 120 jaar te laat me doodgaan
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_118974603
quote:

[..]

Dus als de porder een keer niet langskomt blijf jij de hele dag in je nest liggen en post je niet?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')