Het lijkt haast niet mogelijk.quote:
Hij was trambestuurder, begreep ik. Maar hij is veel te ziek om te werken en hij moet 's avonds een flink aantal flesjes van z'n medicijn drinken, dus avonddienst zat er sowieso al niet meer in voor hem.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:21 schreef pos het volgende:
[..]
Wat voor werk doet of deed Oop eigenlijk?
Hij was ooit een bankwerker die vanuit thuis werkte.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:21 schreef pos het volgende:
Wat voor werk doet of deed Oop eigenlijk?
Vanavond zul jij wel weer de klos zijn bij hem. Dit pikt-ie niet van je.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij was ooit een bankwerker die vanuit thuis werkte.
Klarinetten en saxofoons?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:25 schreef mootie het volgende:
Zo'n 30 jaar geleden zette hij instrumenten in elkaar, geloof ik.
Dat kortje lontje van hem weer, hè?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond zul jij wel weer de klos zijn bij hem. Dit pikt-ie niet van je.
Ik gleed vanochtend bijna uit op de railsquote:Op donderdag 8 november 2012 14:28 schreef mootie het volgende:
Hier komt de tram, hier komt de tram........ lalalalaaaaaaaa!
Doet Mimi aan hekserij?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik gleed vanochtend bijna uit op de rails
Een ingemeen wijf, geloof ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:30 schreef mootie het volgende:
Cc is ook een gemeen loeder, of wat was ik ook alweer?
Pas maar op dat je geen schokken krijgt.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:31 schreef mootie het volgende:
Ik ga me zometeen voor het eerst wagen aan een ritje op een elektrieke fiets
Ben ik ook. Ongezien en ongehoord!quote:Op donderdag 8 november 2012 14:30 schreef mootie het volgende:
Cc is ook een gemeen loeder, of wat was ik ook alweer?
Hij heeft je wel gezien hoor. Je loopt er wel mee te koop, volgens opa.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben ik ook. Ongezien en ongehoord!
Had ik die 'te koop'-bordjes er niet afgehaald?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft je wel gezien hoor. Je loopt er wel mee te koop, volgens opa.
Wil niet klikken...maar heb hem ook horen zeggen dat Cc gewooon jaloers is op Oop en hoe leuk hij het samen met Oma heeftquote:Op donderdag 8 november 2012 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft je wel gezien hoor. Je loopt er wel mee te koop, volgens opa.
Hondenshirts en/of vachtjes zijn een gevoelig onderwerp.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had ik die 'te koop'-bordjes er niet afgehaald?
Eigenlijk zou ik ze op mijn rug moeten binden. Of me hullen in een wijd hondenshirt. Maar ja, mijn stijlgevoel hè.
Volgens mij ben ik hier het minst, maar hij weet het meest van me. Ook dit doorziet ie weer direct. Wie wil er nu niet op haar 55ste stokoud zijn? En als een Pavlov-hond op een belletje reageren?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:45 schreef pos het volgende:
Wil niet klikken...maar heb hem ook horen zeggen dat Cc gewooon jaloers is op Oop en hoe leuk hij het samen met Oma heeft
Snap ik...heeft Oop een beneden huisje? Een hond zou goed zijn voor zijn lichaamsbewegingquote:Op donderdag 8 november 2012 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope, ik woon op 4-hoog. Dat zou ik een hond niet aan willen doen.
Denk het wel. Of die buurman die gister voor het raam met hem stond te praten is heel erg lang, dat kan ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:52 schreef pos het volgende:
[..]
Snap ik...heeft Oop een beneden huisje?
Alsof hij 'm uit zou laten, dat zou weer een extra taak voor oma zijn.quote:Een hond zou goed zijn voor zijn lichaamsbeweging
Dat is waar, zou niks wordenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Denk het wel. Of die buurman die gister voor het raam met hem stond te praten is heel erg lang, dat kan ook.
[..]
Alsof hij 'm uit zou laten, dat zou weer een extra taak voor oma zijn.
Jij bent de moderator, doe er wat aan!quote:Op donderdag 8 november 2012 15:03 schreef Gert het volgende:
Het is wel een beetje jammer dat die kopiekut de boel hier weer eens tegen oop loopt op te stoken.
Een kloontjequote:Op donderdag 8 november 2012 15:03 schreef pos het volgende:
[..]
...btw...ik heb waarschijnlijk iets gemist...wie is plasplofkont?
Dat begreep ik al...maar...maar..heeft ze hier gepost dan? ...laat maar ik zie hetquote:
Klik even op de link dan.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:08 schreef pos het volgende:
[..]
Dat begreep ik al...maar...maar..heeft ze hier gepost dan? ...laat maar ik zie het
Hé, bij gebrek aan een waardige tegenstander ...quote:Op donderdag 8 november 2012 15:03 schreef Gert het volgende:
Het is wel een beetje jammer dat die kopiekut de boel hier weer eens tegen oop loopt op te stoken.
Btw, Scrut...ben je homo? Bewonder je multitasking...quote:
Whut? Kunnen homo's beter multitasken?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:12 schreef pos het volgende:
[..]
Btw, Scrut...ben je homo? Bewonder je multitasking...
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Whut? Kunnen homo's beter multitasken?
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook dat is een fabeltje. Ik ben overigens hubo.
betrapt.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hé, bij gebrek aan een waardige tegenstander ...
Die mag hier waarschijnlijk niet meer komen van opa.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:22 schreef pos het volgende:
Trouwens...ik maak me een beetje zorgenWaar is PB?
Want?....weet je zoiets snap ik gewoon niet....quote:Op donderdag 8 november 2012 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die mag hier waarschijnlijk niet meer komen van opa.
Kijk naar de TT van dit topic.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:35 schreef Copycat het volgende:
PB komt toch steeds als het topic bijna sluit? Om snel een nieuwe te openen, uit angst dat de TT straks de echte waarheid bevat?
Nou, daar zeg je wat. Dat valt idd wel op.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:35 schreef Copycat het volgende:
PB komt toch steeds als het topic bijna sluit? Om snel een nieuwe te openen, uit angst dat de TT straks de echte waarheid bevat?
Triangels, hij maakte het touwtje eraan vastquote:Op donderdag 8 november 2012 14:25 schreef mootie het volgende:
Zo'n 30 jaar geleden zette hij instrumenten in elkaar, geloof ik.
En dan staan er opeens 3 foto's van opa met iets wat lijkt op een volwaardige maaltijd en 1 waarop hij lacht. Dat is dan de vangst van een hele maand.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, daar zeg je wat. Dat valt idd wel op.
De 'stamboom' van Jian is ineens foetsie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |