SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
hoeveel mil scheelt dat?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef ejfaar het volgende:
[..]
En Ajax is beter dan City. Dan is Sneek gelijkwaardig aan City
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Smoofie het volgende:
Het staat 1-0 hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Smoofie het volgende:
Bann voor foute tussenstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan zou City ook moeten winnen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef speknek het volgende:
Wat een bazen bij Celtic. Gewoon allemaal een meter langer dan de gemiddelde Barcelonees en je voor de rest niet gek laten maken en het is niet eens zo moeilijk.
Licht uit, rekening niet betaald zeker. Die Portugezen deugen niet.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Licht uit, rekening niet betaald zeker. Die Portugezen deugen niet,
Ze kunnen ook alleen verdedigen en koppen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:05 schreef Stiggie het volgende:
En dit is hetzelfde Celtic dat nog werd afgeslacht door Ajax en Utrecht niet zo lang terug..... Echt wtf![]()
maar Utrecht had van wolfswinkelquote:Op woensdag 7 november 2012 22:05 schreef Stiggie het volgende:
En dit is hetzelfde Celtic dat nog werd afgeslacht door Ajax en Utrecht niet zo lang terug..... Echt wtf![]()
Eh, nee...quote:Op woensdag 7 november 2012 22:05 schreef Stiggie het volgende:
Gohquote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Wat? Dat zit er toch wel een beetje aan te komen als ze niet oppassen.
Ze kunnen hun energie niet meer steken in de wedstrijden met de Rangers, dan maar in de CL.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij kunnen de spelers van Celtic een week niet lopen na deze wedstrijd. Ze blijven echt maar rennen voor elke bal
Precies twee dingen die Barcelona niet kan, dus dat scheelt.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze kunnen ook alleen verdedigen en koppen.
quote:
Messi heeft tie vorig jaar al gehad. Dus best logisch idd.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:10 schreef Rickazio het volgende:
kuipers wil dus op de foto met Song ipv Messi na de wedstrijd
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:10 schreef VMSDKR het volgende:
Lionel Messi:
[ afbeelding ]
Lionel Tidy:
[ afbeelding ]
genomineerd voor slechtste grap ooit?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:10 schreef VMSDKR het volgende:
Lionel Messi:
[ afbeelding ]
Lionel Tidy:
[ afbeelding ]
Ik zet net de tv aan kutlulquote:Op woensdag 7 november 2012 22:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Wat hoor ik? 85 minuten geleden belde?
Slecht schot. Had er in gemoeten!quote:
hij is nog maar net bij Celticquote:Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Die Foster gaat echt een transfer maken door deze wedstrijden tegen Barcelona
Zeker omdat hij een neger is héquote:
Hoeveel heeft die sukkel ook al weer gekost?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Had er gewoon niet in moeten staan.
Watt?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef Bastiefcg het volgende:
doe maar lustig aan, scheelt weer wat tijd
Ajax .quote:Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Die Foster gaat echt een transfer maken door deze wedstrijden tegen Barcelona
Als echte fan moet je dit wel wetenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoeveel heeft die sukkel ook al weer gekost?
Linksback van Celtic?quote:
Ik ben een successupporter. Dat weet iedereen inmiddels toch wel?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als echte fan moet je dit wel weten
Gekost? Daar is geld voor betaald bedoel je?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoeveel heeft die sukkel ook al weer gekost?
Je mist de grap. de speler die eruit ging heet lustig. hihahoquote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kijk nou even wat ik quote, lieverd.
insinueren?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef Grifte het volgende:
Meteen insueren dat er een klap is uitgedeeld tegen Barca
En toen zei ik "Watt?"quote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Je mist de grap. de speler die eruit ging heet lustig. hihaho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Is ook zo, die 1-0 was een flinke klap voor ze.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef Grifte het volgende:
Meteen insueren dat er een klap is uitgedeeld tegen Barca
Nee man, Barcelona gaat toch wel naar de tweede rondequote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is ook zo, die 1-0 was een flinke klap voor ze.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef Smoofie het volgende:
wie? eigen doelpunt lille?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
kut...quote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
En toen zei ik "Watt?"
De speler die erin kwam hi ha hohaohaoha
Je mist zelf de grap.
Verpest mijn humeur nou nietquote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee man, Barcelona gaat toch wel naar de tweede ronde
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef Rickazio het volgende:
[..]SpoilertagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thx man, ik had 7-2 in mijn hoofdquote:Op woensdag 7 november 2012 22:16 schreef napoleonfour het volgende:
even resumeren, het staat nog steeds 1-0
Qui audet adipiscitur
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:17 schreef Mandéra het volgende:
Eigenlijk verwacht ik een goal van Barca in de 93ste minuut omdat Celtic stuk zit.
Ja, je insinueert doelpunten bij een ander duel...quote:
helemaal niet, dat maak jij er zelf vanquote:Op woensdag 7 november 2012 22:18 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, je insinueert doelpunten bij een ander duel...
Messi heeft het kind zelf ter aarde gebracht mangquote:Op woensdag 7 november 2012 22:18 schreef ejfaar het volgende:
Moe, want eerste keer vader![]()
Van het oefenen wordt je niet moe zeker
Xavi en Iniesta houden hem vast en bewegen hem voort.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:18 schreef ejfaar het volgende:
Dat duurt bij Messi wellicht maar 10 minuten gezien zijn vriendin, gaat dus niet de hele nacht door.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:18 schreef ejfaar het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Xavi en Iniesta houden hem vast en bewegen hem voort.
Dat 17-jarige jochie van Liverpool, die Sterling, heb al 3 spruiten toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:19 schreef alors het volgende:
Die Messi toch, ja hij is natuurlijk ook de enige voetballende vader.
bij 2 wijven ook nogquote:Op woensdag 7 november 2012 22:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat 17-jarige jochie van Liverpool, die Sterling, heb al 3 spruiten toch?
Bij hoeveel verschillende chicks?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
2 toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lol?!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ahquote:
Ja, 3 kiddies bij 2 hoertjesquote:Op woensdag 7 november 2012 22:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja dat schijnt dan weer niet helemaal te kloppen. Hij heeft er iig wel één.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Celtic heeft zo toch ook vrij grote kans op de volgende ronde?
Ligt eraan wat jij een grote kans vindt.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Celtic heeft zo toch ook vrij grote kans op de volgende ronde?
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[ afbeelding ]
Daar wil ook wel op oefenen, lekker wijffff
hoe klein is zei wel niet. 1.20?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[ afbeelding ]
Je username zegt allesquote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[ afbeelding ]
IPHquote:Op woensdag 7 november 2012 22:23 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
hoe klein is zei wel niet. 1.20?
Jammer dat ze nooit samen de Python in kunnen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien ook de kwaliteit verdedigers...quote:Op woensdag 7 november 2012 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Als er een ploeg in nederland 10% van de werklust van Celtic zou hebben word je kampioen. Tot zover mijn stelling.
Wat zei zij?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:23 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:23 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Mooi Ronaldo-broekje.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[ afbeelding ]
Voorkant:quote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[ afbeelding ]
Sws NOSquote:Op woensdag 7 november 2012 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
Bij de NOS waren ze er in de rust nog van overtuigd dat Barcelona in de 2e helft wel even over Celtic heen zou walsen.![]()
![]()
Celtic C ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Dit Celtic werd in de voorbereiding toch nog zo heerlijk op een hoop gespeeld door Ajax?
Wat bizar
Dat is wel weer logisch Ajax > Barcelona.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Dit Celtic werd in de voorbereiding toch nog zo heerlijk op een hoop gespeeld door Ajax?
Wat bizar
BD > Ajaxquote:
Utreg versloeg ook Celticquote:Op woensdag 7 november 2012 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is wel weer logisch Ajax > Barcelona.
Ik hoop dat hij geen scherpe voorwerpen bij zich draagt, dit kon wel eens te veel voor hem zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
God ik heb een miljoen over voor een live schakeling naar Jack, NOS als jullie meelezen
Thuis bij zijn vrouw en kinderen.quote:
Die staan ook niet voor niks zo hoog op het momentquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax > Barcelona dus
dus Real Madrid > Ajax, Dortmund > Real, Schalke > Dortmund dus Schalke > Barcelona
tegens Utrecht > Ajax dus Utrecht > Barcelona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |