SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
hoeveel mil scheelt dat?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef ejfaar het volgende:
[..]
En Ajax is beter dan City. Dan is Sneek gelijkwaardig aan City
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Smoofie het volgende:
Het staat 1-0 hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Smoofie het volgende:
Bann voor foute tussenstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan zou City ook moeten winnen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef speknek het volgende:
Wat een bazen bij Celtic. Gewoon allemaal een meter langer dan de gemiddelde Barcelonees en je voor de rest niet gek laten maken en het is niet eens zo moeilijk.
Licht uit, rekening niet betaald zeker. Die Portugezen deugen niet.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Licht uit, rekening niet betaald zeker. Die Portugezen deugen niet,
Ze kunnen ook alleen verdedigen en koppen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:05 schreef Stiggie het volgende:
En dit is hetzelfde Celtic dat nog werd afgeslacht door Ajax en Utrecht niet zo lang terug..... Echt wtf![]()
maar Utrecht had van wolfswinkelquote:Op woensdag 7 november 2012 22:05 schreef Stiggie het volgende:
En dit is hetzelfde Celtic dat nog werd afgeslacht door Ajax en Utrecht niet zo lang terug..... Echt wtf![]()
Eh, nee...quote:Op woensdag 7 november 2012 22:05 schreef Stiggie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |