quote:Trinny & Susannah zijn terug in Nederland! Woensdag 31 augustus is bij RTL 4 het tweede seizoen gestart van de succesvolle reeks Trinny & Susannah: Missie Holland.
Vorig jaar kon Nederland al kennismaken met het beroemde Britse stylistenduo Trinny Woodall en Susannah Constantine, die de Nederlandse vrouw (en een enkele man) op modegebied drastisch onder handen nam. In acht nieuwe afleveringen reizen Trinny en Susannah ook dit jaar af naar verschillende Nederlandse steden om daar negen kandidaten (acht vrouwen en één man) op straat te selecteren op hun modemissers.
Je voelt de pluis? Gejaagd door de wind!quote:Op woensdag 7 november 2012 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar ik voel hem ook helemaal!
Ja die vond ik ook leuk. Alleen de kleur niet zo.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef MissJ het volgende:
tof shirt was dat, met die print en dat glimmende aan de voorkant.
Die was wel tof ja, net even een iets andere twist.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef MissJ het volgende:
tof shirt was dat, met die print en dat glimmende aan de voorkant.
Ja? Ik vind het best een knappequote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef MissJ het volgende:
deze kapper he, ik kan er maar niet over uit hoe eng ik hem vind
Als hij op voetbal zat had ik em snel onderuit geschoffeld.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef MissJ het volgende:
deze kapper he, ik kan er maar niet over uit hoe eng ik hem vind
En rode ogen door de verwarmingquote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Je voelt de pluis? Gejaagd door de wind!Kan niet wachten op de winter, wordt 't weer helemaal statisch.
Echt?quote:
Die kleine dwerg met staart?quote:
Dat!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
Ik vind die kleur juist heel flets staan. Dat grijzige.
Ze bewaren hem voor de showquote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef MissJ het volgende:
ik mis nog de uber brede riem op die jurk
ja die ja?quote:
Eng qua uiterlijk of beweegt ie ook raar of iets anders?quote:
Zijn uitstraling ofzo, ik weet niet wat het isquote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eng qua uiterlijk of beweegt ie ook raar of iets anders?
Zijn staart moet er wel af
Ja, alsof ie last van z'n kont heeft.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eng qua uiterlijk of beweegt ie ook raar of iets anders?
Zijn staart moet er wel af
Hij trekt wel een beetje hyper-oogjes op soms, dat is misschien ook een beetje teveel van het goedequote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
Zijn uitstraling ofzo, ik weet niet wat het is![]()
Ik moet namelijk wel toegeven dat ik dat lange haar wel iets vind hebben
Bunnyquote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, alsof ie last van z'n kont heeft.
Het zal wel bedoelt zijn om die meiden een boost te geven dat ze te leuk zijn om alleen te zijn, maar het komt wel een beetje vreemd over.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
Wat een gezeur altijd, alsof je een vriend MOET hebben.
Het valt mij niet eens opquote:Op woensdag 7 november 2012 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag vandaag in Amsterdam weer zoveel funky rode/paarse/kaki broeken bij kerels, en alleen in Amsterdam komen ze ermee weg
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
De TT hergebruiken, omdat ik er zo dol op ben
Ja een beetje van "HEB JE GEEN VRIENDquote:Op woensdag 7 november 2012 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zal wel bedoelt zijn om die meiden een boost te geven dat ze te leuk zijn om alleen te zijn, maar het komt wel een beetje vreemd over.
Ah!quote:
Ik dacht ook iets van 18.quote:
De Moespit.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef Cee het volgende:
Eerst moes in je cup, nu pit in je cup. Wat is dat toch!
quote:
Verzorgd uiterlijk komt niet vanzelf aanwaaien, hoppakeequote:Op woensdag 7 november 2012 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Wat ben jij hard tegen al die hulpeloze vrouwen
Da's ook niet echt een man hequote:Op woensdag 7 november 2012 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft echt het kapsel van ferry
Piemp = manquote:
dit jaquote:Op woensdag 7 november 2012 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het schoeisel echt onderbelicht.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het schoeisel echt onderbelicht.
Piemp ben jij ookquote:
geheel off topic, maar ik vond Jan eerst een kwal, maar heb 'm een aantal maanden geleden irl gezien en gesproken en heb m'n mening moeten herzien. Erg aardige gozer én een lekker ding.quote:woensdag 7 november 2012 @ 21:50 • 274
Pisces29
Ik weet ook niet of Jan zo'n gezellige persoonlijkheid is, maar dat uiterlijk is voldoende.
Dan lijkt me heel erg sympathiek, maar best sexloos en braaf
Leuk!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef Day het volgende:
[..]
geheel off topic, maar ik vond Jan eerst een kwal, maar heb 'm een aantal maanden geleden irl gezien en gesproken en heb m'n mening moeten herzien. Erg aardige gozer én een lekker ding.
mag ik je aanrakenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef Day het volgende:
[..]
geheel off topic, maar ik vond Jan eerst een kwal, maar heb 'm een aantal maanden geleden irl gezien en gesproken en heb m'n mening moeten herzien. Erg aardige gozer én een lekker ding.
Noess! Maar goed, sta ik een keer een tijdje niet achter.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef Cee het volgende:
Oh ja en hier ook even offtopic, maar Vaduz m'n SongPop wil al twee dagen niet laden.
M'n tv-gids geeft nog steeds Trinnie & Susannah aan.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar vullen ze zendtijd volgende week mee op, zo'n modellenprogramma?
Net werd gezegd dat dit de laatste is.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n tv-gids geeft nog steeds Trinnie & Susannah aan.
Maar m'n gids is de bijbel.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Net werd gezegd dat dit de laatste is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |