quote:
quote:

En als je echt lief bent geweest, dan alleen het nietpistool op je zakquote:

Wat ben je toch een schatjequote:Op vrijdag 9 november 2012 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En als je echt lief bent geweest, dan alleen het nietpistool op je zak

quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En als je echt lief bent geweest, dan alleen het nietpistool op je zak

ik betwijfel het.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Rampscenario 1: een der twee verliefd, de ander niet.
Rampscenario 2: hem voor moeten stellen aan mn ouders.
Achja.. Misschien komt het ooit goed met me

Ik weet hetquote:

Ik ookquote:

Nee... mn buik was gescheurd en had net de liefde van mn leven ontmoet.. En toen dachten ze dat ik een aneurisma had in mn aorta.. en toen bleek ik ruim 6 maanden zwanger van een mongooltje. En toen dacht ik o nee, dat kan ik niet combineren met studie, en hoe moet ik voor zo'n kind zorgen? En ik ben aan de pil en heb gerookt en brie gegeten en rood vlees o nee, heb geen foliumzuur straks heeft het ook nog een open ruggetje.. En toen vond iedereen het leuk voor me terwijl ik dacht doeidoei kerel doeidoei studie doeidoei leven en o nee ik heb dit kind dit aangedaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bier was op?
Je bent een kilo kwijt?

Bleh nachtmerrie heb jij zegquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee... mn buik was gescheurd en had net de liefde van mn leven ontmoet.. En toen dachten ze dat ik een aneurisma had in mn aorta.. en toen bleek ik ruim 6 maanden zwanger van een mongooltje. En toen dacht ik o nee, dat kan ik niet combineren met studie, en hoe moet ik voor zo'n kind zorgen? En ik ben aan de pil en heb gerookt en brie gegeten en rood vlees o nee, heb geen foliumzuur straks heeft het ook nog een open ruggetje.. En toen vond iedereen het leuk voor me terwijl ik dacht doeidoei kerel doeidoei studie doeidoei leven en o nee ik heb dit kind dit aangedaan![]()
En toen werd ik wakker

En ik maar denken dat ik een zieke geest had, zo af en toequote:Op vrijdag 9 november 2012 17:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee... mn buik was gescheurd en had net de liefde van mn leven ontmoet.. En toen dachten ze dat ik een aneurisma had in mn aorta.. en toen bleek ik ruim 6 maanden zwanger van een mongooltje. En toen dacht ik o nee, dat kan ik niet combineren met studie, en hoe moet ik voor zo'n kind zorgen? En ik ben aan de pil en heb gerookt en brie gegeten en rood vlees o nee, heb geen foliumzuur straks heeft het ook nog een open ruggetje.. En toen vond iedereen het leuk voor me terwijl ik dacht doeidoei kerel doeidoei studie doeidoei leven en o nee ik heb dit kind dit aangedaan![]()
En toen werd ik wakker

Volgens mij helpt het ook niet om in de medische wereld te werken. Dan weet je ook al die termen dit dat, meer visuele inputquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik een zieke geest had, zo af en toe

I can fap to this.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:07 schreef Evie het volgende:
[..]
En toen werd ik wakker

Dat wordt wat wanneer ik eindelijk aflegger ga zijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgens mij helpt het ook niet om in de medische wereld te werken. Dan weet je ook al die termen dit dat, meer visuele input.

quote:

Wat is een aflegger?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat wordt wat wanneer ik eindelijk aflegger ga zijn

quote:
ja hm tell me about itquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik een zieke geest had, zo af en toe

iets met dooie lijken.quote:

Ik las dat jij eigenlijk een nep-dierenvriend bentquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:20 schreef Samzz het volgende:
Mijn paard waande zich hengst. Staart op de rug en showen voor het zeikkasteel van de buren.

Ik picture zo Samzz voor me waarbij het vuur uit haar ogen spat.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik las dat jij eigenlijk een nep-dierenvriend bent![]()

Oh. Zou best kunnenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik picture zo Samzz voor me waarbij het vuur uit haar ogen spat.

Zeker ze zijn lekker op mijn bord!quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]

Waarom moet je mij erbij betrekken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:27 schreef Samzz het volgende:
Liever een nep-dierenvriend, dan een ras-mongool.

Ze wijst naar mij, jij bent tofquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom moet je mij erbij betrekken.

Ik houd van trekken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom moet je mij erbij betrekken.

Nu ben ik wel benieuwd wie die andere drie zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij doet er max 3 van heel FOK!, voel je vereerd.

Hij moet vereerd zijn als ik toe zou zeggenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:27 schreef Samzz het volgende:
Liever een nep-dierenvriend, dan een ras-mongool.

Per dag hè?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |