Ik las dat jij eigenlijk een nep-dierenvriend bentquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:20 schreef Samzz het volgende:
Mijn paard waande zich hengst. Staart op de rug en showen voor het zeikkasteel van de buren.
Ik picture zo Samzz voor me waarbij het vuur uit haar ogen spat.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik las dat jij eigenlijk een nep-dierenvriend bent![]()
Oh. Zou best kunnenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik picture zo Samzz voor me waarbij het vuur uit haar ogen spat.
Zeker ze zijn lekker op mijn bord!quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom moet je mij erbij betrekken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:27 schreef Samzz het volgende:
Liever een nep-dierenvriend, dan een ras-mongool.
Ze wijst naar mij, jij bent tofquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom moet je mij erbij betrekken.
Ik houd van trekken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom moet je mij erbij betrekken.
Nu ben ik wel benieuwd wie die andere drie zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij doet er max 3 van heel FOK!, voel je vereerd.
Hij moet vereerd zijn als ik toe zou zeggenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:27 schreef Samzz het volgende:
Liever een nep-dierenvriend, dan een ras-mongool.
Per dag hè?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |