Die snap ik niet?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kut voor hem. Heeft ie 2 jaar de tijd voor gehad.
vermoeiend wel dat ie de hint niet begrijpt dan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kut voor hem. Heeft ie 2 jaar de tijd voor gehad.
Maakt niet uit popquote:
Ach.. Hints is ie sowieso nooit goed in geweest.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:53 schreef dawg het volgende:
[..]
vermoeiend wel dat ie de hint niet begrijpt dan.
Ken je mij ofzo?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach.. Hints is ie sowieso nooit goed in geweest.
Heb ik het over jou ofzo?quote:
Skyfall was tof, zien!quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:50 schreef dawg het volgende:
[..]
ik wil skyfall zien maar ik heb geen zin om naar de bios te gaan.
om maar even de zuurgraad wat zoeter te maken.
zou je wel verwachten van zijn oude kerel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach.. Hints is ie sowieso nooit goed in geweest.
Ja, ik verwachtte wel meer van zo'n ouwe vent. Dus nu kies ik voor bijna 10 jaar jongerquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:55 schreef dawg het volgende:
[..]
zou je wel verwachten van zijn oude kerel.
heb je een boy gehosseld?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik verwachtte wel meer van zo'n ouwe vent. Dus nu kies ik voor bijna 10 jaar jonger
Don't you blame fridayquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]ergens in het gesprek volgde ik de foute quote.
My bad. vrijdag.
Boy, nee.quote:
Jij en woorden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Boy, nee.
Hossel, nee.
Neuken met een verse vent, ja.
tot de volgende ronde gezanik begint.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik verwachtte wel meer van zo'n ouwe vent. Dus nu kies ik voor bijna 10 jaar jonger
Mijn versie van romantiekquote:
Je deed de buurman toch ofzoiets?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Boy, nee.
Hossel, nee.
Neuken met een verse vent, ja.
Rampscenario 1: een der twee verliefd, de ander niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:58 schreef dawg het volgende:
[..]
tot de volgende ronde gezanik begint.
Met roestige spijkersquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is toch met planken die volgespijkert zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |