ja lach maar.. als iemand er nu in knijpt dan gooi ik m 4 meter de lucht in... alvorens m verrot te slaanquote:
Doe es ff een Drommeldarisje en DM een pic van die gevoelige dames.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:53 schreef Evie het volgende:
ja lach maar.. als iemand er nu in knijpt dan gooi ik m 4 meter de lucht in... alvorens m verrot te slaan.. Gelukkig wel zonder kloven
Maar das vast omdat ik niet lacteer noch borstvoeding geef
Ik zou het al knap vinden als je me überhaupt van de grond af krijgtquote:Op woensdag 7 november 2012 21:53 schreef Evie het volgende:
[..]
ja lach maar.. als iemand er nu in knijpt dan gooi ik m 4 meter de lucht in... alvorens m verrot te slaan.. Gelukkig wel zonder kloven
Maar das vast omdat ik niet lacteer noch borstvoeding geef
Evie sjouwt dagelijks 180 kilo rond hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou het al knap vinden als je me überhaupt van de grond af krijgt
Niks wat met een welgemikte knie tussen je benen niet re realiseren is.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:55 schreef Drommeldaris het volgende:
ik denk dat als je mee werkt ... dus geen dood gewicht speelt... ik je wel van de grond af krijg...quote:Op woensdag 7 november 2012 21:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan ben ik nog lager bij de grondquote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat met een welgemikte knie tussen je benen niet re realiseren is.
Zo kan ik iemand van 150 kilo nog wel optillenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik denk dat als je mee werkt ... dus geen dood gewicht speelt... ik je wel van de grond af krijg...
niet veel hoor maar toch een beetje
Sterker nog, zo kan ik bijna evie nog optillen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zo kan ik iemand van 150 kilo nog wel optillen
Alles wat omhoog gaat, komt uiteindelijk ook weer naar beneden.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Dan ben ik nog lager bij de grond
hmm met het hefboomprincipe krijg je aardig wat van de grond.... maar 95kilo lukt me vroeger soms wel of soms niet....quote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zo kan ik iemand van 150 kilo nog wel optillen
o... vast geen gemis..quote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik probeerde een plaatje te posten maar het lukte niet
Geen harde knoppen van Evie dus.quote:
Niet van Evie nee.quote:
Nope niets fair aan!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Zeg Evie, je hebt net mijn tepels gezien. Nu is het wel zo fair dat ik jouw tepels ook te zien krijg, vind je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |