O, dan was het iemand anders. Zag je alleen de letters 'og s' of zo.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Selecteerfunctie wut?
Nee was in een ander topic.
Ja, dat was WT volgens mij ja. Maar wat voor selecteer functie?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dan was het iemand anders. Zag je alleen de letters 'og s' of zo.
Knuf knufquote:Op woensdag 7 november 2012 21:44 schreef Fera het volgende:
Everytime I close my eyes, it's like a dark paradise ...
Watertornado.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dan was het iemand anders. Zag je alleen de letters 'og s' of zo.
O nee, bij mij is dat slechts een zoekhulp. Ik dacht dat je er mssn ook mee kon quoten.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat was WT volgens mij ja. Maar wat voor selecteer functie?
Weet je hoe ze roze koeken maken? Met vliegenpoepquote:Op woensdag 7 november 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
Koffiesinds ik weet hoe het gemaakt wordt vind ik het niet lekker
Vervelend he, gemalen bonenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
Koffiesinds ik weet hoe het gemaakt wordt vind ik het niet lekker
Ik snap er geen kut vanquote:Op woensdag 7 november 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
O nee, bij mij is dat slechts een zoekhulp. Ik dacht dat je er mssn ook mee kon quoten.
Dank je.quote:
WT dus, ik zei het al.quote:
Heel goedquote:
Selecteer maar eens tekst in een post, dan krijg je een zoekhulp. Maar ik heb me vergist, dus het is al niet meer van toepassing.quote:
Oh die zoekfunctiequote:Op woensdag 7 november 2012 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Selecteer maar eens tekst in een post, dan krijg je een zoekhulp. Maar ik heb me vergist, dus het is al niet meer van toepassing.
Er gebeurt niks als ik tekst selecteerquote:Op woensdag 7 november 2012 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Selecteer maar eens tekst in een post, dan krijg je een zoekhulp. Maar ik heb me vergist, dus het is al niet meer van toepassing.
Goed blijven kijken.quote:
Koeienquote:Op woensdag 7 november 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel goeden die bonen komen van?
Nee kattenquote:
quote:
Wat heb ik dan godverdomme voor een kutkat, ze legt niet eens bonenquote:
Heb jij een bedstee?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
Hmmm. Er zit dus een vlinderin m'n bedstee.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Wat heb ik dan godverdomme voor een kutkat, ze legt niet eens bonen
Vangen en in je vlinderboek doenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
Hmmm. Er zit dus een vlinderin m'n bedstee.
Moet je een civetkat nemen en haar koffie bonen voeren.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Terug naar de winkel je poes is kapotquote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben woest nu hoor.. Ik pik dit niet langerquote:
Een nachtvlinder?quote:
Ik wil hem niet kapot makenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vangen en in je vlinderboek doen
Inderdaad. Ik ga zo mooi slapen. Denk ik..quote:Op woensdag 7 november 2012 21:51 schreef Fera het volgende:
Het is nog niet eens tien uur en het voelt al als middernacht.
Sorryquote:Op woensdag 7 november 2012 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben woest nu hoor.. Ik pik dit niet langerBONEN ZAL ZE SCHIJTEN
Bedsteequote:
Je moet je poes laten naaien om hem te makenquote:
Nee. Dat vind ik zielig.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, uitdrogen voor je collectie. Latijnse namen erbij ditdat
Mooi.quote:
Jaquote:
Dan scheurt ie alleen maar verder kapot.. Laten we het niet doenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet je poes laten naaien om hem te maken
Uiteraardquote:Op woensdag 7 november 2012 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ga zo mooi slapen. Denk ik..
[..]
SorryWil je even knuffelen?
[..]
Bedstee![]()
Vlinders zijn ook tof
Snap ik. Hij zal de warmte wel opzoeken, het is geen temperatuur voor vlinders buiten.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb 'm liever op de orchidee dan in m'n bed
.
Hoe? Als ik hem bij de vleugels pak gaat hij kapot. Papiertje trapt hij niet in. En het is koud buiten. En donkerquote:
Orchideeënquote:Op woensdag 7 november 2012 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb 'm liever op de orchidee dan in m'n bed
.
Doodmaken, recht van de sterkste ditdat. Ow en een a4 wil wel helpen, proberen dat ie daarop land en dan naar buitenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe? Als ik hem bij de vleugels pak gaat hij kapot. Papiertje trapt hij niet in. En het is koud buiten. En donker.
Ik heb twee orchideeen op mijn kamer. Maar daar wil meneer niet naartoe, nee, want daar brandt geen licht.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik. Hij zal de warmte wel opzoeken, het is geen temperatuur voor vlinders buiten.
Ik ga hem niet doodmaken.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doodmaken, recht van de sterkste ditdat. Ow en een a4 wil wel helpen, proberen dat ie daarop land en dan naar buiten
Lamp uit, zaklamp buiten. Klaar ;Pquote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb twee orchideeen op mijn kamer. Maar daar wil meneer niet naartoe, nee, want daar brandt geen licht.
hoe weet je dat het een man is?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb twee orchideeen op mijn kamer. Maar daar wil meneer niet naartoe, nee, want daar brandt geen licht.
zaklamp op orchidee schijnen, klaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lamp uit, zaklamp buiten. Klaar ;P
Ik heb een leuk .gifje. Maar ik heb nog geen gelegenheid gehad het te posten.quote:
Ow ja das nog beterquote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
zaklamp op orchidee schijnen, klaar.
The light .. Must. Get. To. The. Light.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van je bips?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een leuk .gifje. Maar ik heb nog geen gelegenheid gehad het te posten.
Geen flauw idee wat het is, hij gedraagt zich echter als een man. Duikt meteen bij de vrouw 't bed in.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hoe weet je dat het een man is?
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat het is, hij gedraagt zich echter als een man. Duikt meteen bij de vrouw 't bed in.
[..]
Geen flauw idee wat het is, hij gedraagt zich echter als een man. Duikt meteen bij de vrouw 't bed in.
Hoe is dat toch mogelijk!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, Rokje heeft 0 interesse in mijn bips.
Hij zit nu stil op het plafond, in het licht van de lampquote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
The light .. Must. Get. To. The. Light.
Raar want je hebt een vrouwelijke bipsquote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, Rokje heeft 0 interesse in mijn bips.
[..]
Fera zei dat ik geen mannelijke bips had.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Raar want je hebt een vrouwelijke bips
Ik vind het altijd bijzonder als er een vlinder op bezoek komt.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij zit nu stil op het plafond, in het licht van de lamp.
Zeg ik tochquote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera zei dat ik geen mannelijke bips had.
Moet ik nu paranoide worden of ga je m gewoon posten :$quote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een leuk .gifje. Maar ik heb nog geen gelegenheid gehad het te posten.
Hahahaha oooooooooooooooooooooooooooooohhhh foei jij :$quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Tamashii het volgende:
Goed. Ik heb morgenochtend ook om te leren.
Ik ook. Ik wil 'm ook niet buiten zetten in deze kouquote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het altijd bijzonder als er een vlinder op bezoek komt.Ik ben dol op vlinders.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg ik toch
Moet je meer gaan squatten![]()
![]()
Omdat je het zo lief vraagt.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Moet ik nu paranoide worden of ga je m gewoon posten :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Een vrouwelijke is het ook niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera zei dat ik geen mannelijke bips had.
Waarom wil je hem weg hebben dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wil 'm ook niet buiten zetten in deze kou.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hahahaha oooooooooooooooooooooooooooooohhhh foei jij :$
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Omdat je het zo lief vraagt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt.AwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Dan maar neuken?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef Newbie114 het volgende:
Eens met TT.
League of Legends servers liggen er weer eens de hele avond uit, dus niets te doen
T wordt tijd dat iemand jou eens even flink straftquote:
Ga rukken.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef Newbie114 het volgende:
Eens met TT.
League of Legends servers liggen er weer eens de hele avond uit, dus niets te doen
In bed. Toen je mijn bips vergeleek met die van je ex.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Een vrouwelijke is het ook niet.
(Wanneer heb ik dat gezegd?)
Hoi newbquote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef Newbie114 het volgende:
Eens met TT.
Ja kom je?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
T wordt tijd dat iemand jou eens even flink straft
Ik wil hem niet weg hebben. Maar ik heb 'm liever niet bij m'n bed.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom wil je hem weg hebben dan?
wait wut?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
In bed. Toen je mijn bips vergeleek met die van je ex.
Kom hier maar, dat werkt beter denk ikquote:
Je vertelt het wel op zo'n manier dat het extreem kut overkomt.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga rukken.
[..]
In bed. Toen je mijn bips vergeleek met die van je ex.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Je vertelt het wel op zo'n manier dat het extreem kut overkomt.
Maar mijn ex heeft een getrainde kont. Tsja, moet je maar meer squatten.Hij is gewoon een goudeerlijke jongemanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah oke, dan leek dat zoquote:Op woensdag 7 november 2012 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil hem niet weg hebben. Maar ik heb 'm liever niet bij m'n bed.
Maar hij zit nu zo mooi rustig, ik laat hem lekker zitten.
Dat denk ik ook ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kom hier maar, dat werkt beter denk ik
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Je vertelt het wel op zo'n manier dat het extreem kut overkomt.
Maar mijn ex heeft een getrainde kont. Tsja, moet je maar meer squatten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik wil anders wel langskomen om met jou te neuken hoor
Sgoed, kom maar langsquote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik wil anders wel langskomen om met jou te neuken hoor
Ik weet je achilleshielquote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.Maar ik ben niet bang voor jou.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Jij gebruikt ook alles tegen me he! en het is spees.quote:
nee, na de sex moet je optyfenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Isgoed, dan blijf ik wel slapen. Stuur adresgegevens naar mijn DM box, kthx
Fixedquote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij gebruikt ook alles tegen me he! en het is pees.
En betalen of is dat vooraf?quote:
Niet eens een WOP?quote:
Oh dan was het iemand anders.quote:
Als je daar toch al bent kun je net zo goed nog een uurtje doorrijden naar mij, hier krijg je ontbijt enzoquote:
Nee, ik ga lekker lezen nuquote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke, dan leek dat zo
Tevens: pics van je bed
Dat klopt, ik kies bij deze toch maar voor Lokaquote:Op woensdag 7 november 2012 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je daar toch al bent kun je net zo goed nog een uurtje doorrijden naar mij, hier krijg je ontbijt enzo
Je mag ook hier slapen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:09 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oh dan was het iemand anders.
Maar verder dan Eindhoven kom ik niet meer heen en terug, en zelfs dan moet het een vluggertje zijn
Denken dat ik moet betalen voor sexquote:Op woensdag 7 november 2012 22:09 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
muhaha moet betalen, ik ben zijn thaise ladyboy etc etc
Jij O't nooit?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat nou weer
[..]
Nou, er is geen O hier
Geilquote:Op woensdag 7 november 2012 22:09 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
muhaha moet betalen, ik ben zijn thaise ladyboy etc etc
Doe je vlinder de groetjes van mijn lieveheersbeestjesquote:
Dat lijkt me niet zo moeilijk...quote:Op woensdag 7 november 2012 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
GeilHier mag je wel blijven slapen, tenminste als ik kom
Op de weg terug vanuit muhahaha.quote:
Haha grapjasquote:Op woensdag 7 november 2012 22:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Bij mij moet iedereen behalve Loka betalen
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Bij mij moet iedereen behalve Loka betalen
mmm mits geil dan jaquote:Op woensdag 7 november 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo moeilijk...
Hier hoef je alleen te slapen, ik zal je verder niet aanraken.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:11 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mkay. Wordt wel een druk nachtje dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
kaneel is mijn broeder en van tijn ben ik niet bang, die betaald me om mij te mogen zien.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:11 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja jij ook ja![]()
Anders krijg je mijn pimps (Kaneel en tijnbrein) achter je aan!
Mensen die zichzelf stokje noemen krijgen wel korting, omdat kleinere penis beter is voor mijn aars.quote:
I'm a wild thing.quote:
Tss, ik moet op zoek naar nieuwe pimps blijkbaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
kaneel is mijn broeder en van tijn ben ik niet bang, die betaald me om mij te mogen zien.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf stokje noemen krijgen wel korting, omdat kleinere penis beter is voor mijn aars.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier hoef je alleen te slapen, ik zal je verder niet aanraken.Jaja, ik weet hoe jij "kijkt"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel sympathiek.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf stokje noemen krijgen wel korting, omdat kleinere penis beter is voor mijn aars.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik ben je pimp wel, ik wil wel doekoe $$.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Tss, ik moet op zoek naar nieuwe pimps blijkbaar.
Wie wil?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Tss, ik moet op zoek naar nieuwe pimps blijkbaar.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier hoef je alleen te slapen, ik zal je verder niet aanraken.Huy, dat mag ook niet zonder betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie Meisjes in de Rimboe?quote:
Of hoe dat programma ook heet![]()
![]()
Jij weet niks over mijn kitty.quote:
Waar doel jij op?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, ik weet hoe jij "kijkt"
[..]
Dat is wel sympathiek.
Geen mooie meisjes, nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:13 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Huy, dat mag ook niet zonder betalen
[..]
Mooie Meisjes in de Rimboe?
ben wel sympathiek ooitquote:Op woensdag 7 november 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, ik weet hoe jij "kijkt"
[..]
Dat is wel sympathiek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte meisjes in de jungle.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:13 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Huy, dat mag ook niet zonder betalen
[..]
Mooie Meisjes in de Rimboe?
Nee, ik snap 'm niet.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
ben wel sympathiek ooit![]()
Ohja, mijn pimp mag natuurlijk wel uitproberen
Pimps moeten klootzakken zijn omdat ze het gajes van je afhouden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
ben wel sympathiek ooit![]()
Ohja, mijn pimp mag natuurlijk wel uitproberen
BohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is keijaloers nu. En terecht.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Je bent zelf ook gajes, gajesquote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pimps moeten klootzakken zijn omdat ze het gajes van je afhouden....
Ik wil je niet proberen, je moet gewoon lappen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je bent zelf ook gajes, gajes![]()
Je mag mijn pimp wel zijn maar dan mag je niet proberen.
Dat wou ik zeggen. Al zou ik jou natuurlijk geld toe moeten gevenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boh
Iedereen is keijaloers nu. En terecht.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil je niet proberen, je moet gewoon lappen.
Dan is kaneel niet goed wijsquote:Op woensdag 7 november 2012 22:16 schreef Newbie114 het volgende:
[..]![]()
Slechte pimp. Ik blijf wel bij Kaneel hij is tenminste lief voor me.
Verdomme, waarom dat liedje.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:16 schreef Newbie114 het volgende:
[..]![]()
Slechte pimp. Ik blijf wel bij Kaneel hij is tenminste lief voor me.
Trusten Rokjequote:
Sorryquote:Op woensdag 7 november 2012 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Verdomme, waarom dat liedje.
Slaap lekker.![]()
Zolang ze gegagged zijn ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Britt en Ymke zijn stiekem best wel grappig
Het is jammer, maar ik zie geen andere optie dan kaneel laten verdwijnen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jij probeert me op het niet-rechte pad te krijgen met je bloed
Ik claim bij deze zijn spullenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is jammer, maar ik zie geen andere optie dan kaneel laten verdwijnen.
Eigenlijk wel. Maar jij mag me in natura betalen, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:16 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat wou ik zeggen. Al zou ik jou natuurlijk geld toe moeten geven![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Dat doet mij aan southpark denkenquote:
Hij heeft geen bitchquote:Op woensdag 7 november 2012 22:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Prima deal. Ik zijn bitch,jij zijn spullen.
Wat valt er te happen dan?quote:
Murdera mag ook gratis btw, gewoon omdat hij cool is en veel haar heeft enzo.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Prima deal. Ik zijn bitch,jij zijn spullen.
Ja, die meme bedoelde ik ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doet mij aan southpark denken
Maakt niet uit schat. Je ging toch slapen?quote:
Wat is dit?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Murdera mag ook gratis btw, gewoon omdat hij cool is en veel haar heeft enzo.
Je mag me ook anders betalen dan met geld.
Ik wil koek.quote:
Haarseks?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Murdera mag ook gratis btw, gewoon omdat hij cool is en veel haar heeft enzo.
Je mag me ook anders betalen dan met geld.
Je bent officieel de lelijkste van het dorp.quote:
Oke bedankt.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent officieel de lelijkste van het dorp.
Ach, ik moet Newb ook betalen, dus we kunnen ons samen lelijk voelen.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, die meme bedoelde ik ook.
[..]
Maakt niet uit schat. Je ging toch slapen?
Neen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, ik moet Newb ook betalen, dus we kunnen ons samen lelijk voelen.
Boterkoekquote:
Weltrusten.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Was nog even iets aan het lezen.
Trusten
quote:
Raene.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij haarseks met Mur.
Ik met Lokje?
Heequote:
Hoe gaat het?quote:
Moet je aan haar vragenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij haarseks met Mur.
Ik met Lokje?
Beterquote:
Inzinking? What happened?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:27 schreef Raene het volgende:
[..]
Beter.. Na mijn inzinking bij de supermarkt flink staan slaan en schoppen op mn bokszak
. net 3 uur geslapen... en nu voel ik me goedjes
.
Mensen die niet in lokje proberen te komen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:27 schreef muhahaha het volgende:
kaneel probeert nog steeds bij lokje naar binnen te komen?
Nah niet mijn dingquote:Op woensdag 7 november 2012 22:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die niet in lokje proberen te komen.
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:27 schreef muhahaha het volgende:
kaneel probeert nog steeds bij lokje naar binnen te komen?
Hawt.quote:
Jaquote:Op woensdag 7 november 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denken dat ik meisjes versier die bezet zijn.
Denken dat ik meisjes versier van vrienden.
Denken dat ik kan versieren.
Bijna net zo geloofwaardig als je uitspraak dat je maagd bent.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat ik meisjes versier die bezet zijn.
Denken dat ik meisjes versier van vrienden.
Denken dat ik kan versieren.
[..]
Hawt.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bijna net zo geloofwaardig als je uitspraak dat je maagd bent.
Ik heb één keer een meisje versierd die bezet was. 1 keer!quote:
Compleet waar dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bijna net zo geloofwaardig als je uitspraak dat je maagd bent.
Ik heb de hele dag alleen nog maar slecht nieuws gekregen en zat daar zo mee in mn hoofd te malen dat ik al mijn boodschappen op het dak van mij auto had laten staan... toen vervolgens een aardige meneer naar mijn auto toesnelde om mij daarop te wijzen stapte ik uit en heb ik luidkeels staan janken op de parkeerplaatsquote:
OMG, iemand zag het.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Fera, je kijkt teveel Mastermovies
Dan klopt het toch of nie dan.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb één keer een meisje versierd die bezet was. 1 keer!
Uberhaupt de enige keer dat ik versierd heb.
[..]
Compleet waar dus.
Dat kan makkelijk verholpen worden.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
Nou, volgens mij is kaneel anaal gezien nog maagd. Het lukte niet de laatste keer om binnen te komen
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit![]()
en ik probeerde het al voor het hip was
Jij stelt je beschikbaar?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk verholpen worden.
Ach meiske toch ...quote:Op woensdag 7 november 2012 22:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag alleen nog maar slecht nieuws gekregen en zat daar zo mee in mn hoofd te malen dat ik al mijn boodschappen op het dak van mij auto had laten staan... toen vervolgens een aardige meneer naar mijn auto toesnelde om mij daarop te wijzen stapte ik uit en heb ik luidkeels staan janken op de parkeerplaats.
Nee, ik ken het nietquote:
Zou jij dat willen doen dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk verholpen worden.
Nee!quote:
Ow zijn de pogingen hier een grapje?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou jij dat willen doen dan?
[..]
Nee!
Ik zou nooit Newb zijn meisje versieren. Zelfs al zou ze daar ontvankelijk voor zijn, wat ze niet is.
Newb is mijn bro. Zo rollen bro's.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee, ik ken het nietIs alleen voor grote jongetjes :$
Met zo een forse voorbinddildo?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga een anale ontknapingsservice oprichten.
Ik heb daar nog wel een leuk plaatje van. Momentje.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Langzaam opbouwen, ze moeten zich wel op hun gemak voelen hoor.
Dat lukt je meteen toch? Zulks een lieve vertoningquote:Op woensdag 7 november 2012 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon vastbinden en uitrekkenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is goed, dan word ik de madam die zegt wat jij moet doen met al die oude kerels.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik wil je hoertje wel zijn anders?
nee, gewoon neequote:Op woensdag 7 november 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb daar nog wel een leuk plaatje van. Momentje.
Watsdeze?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb daar nog wel een leuk plaatje van. Momentje.
K. 50-50?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is goed, dan word ik de madam die zegt wat jij moet doen met al die oude kerels.
Cuteness overloadquote:Op woensdag 7 november 2012 22:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik.. Maar![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik geef je de volle 100% met mijn roede.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]![]()
Murdera geeft me tenminste nog drugs, en Kaneel, tjah kaneel is gewoon ongelooflijk sexy, en geeft me 60 %
Ja maar ik trek veel klantenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]![]()
Murdera geeft me tenminste nog drugs, en Kaneel, tjah kaneel is gewoon ongelooflijk sexy, en geeft me 60 %
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik.. Maar![]()
![]()
[ afbeelding ]
En als extra optie heftig spoonen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]Er vloog een stukje chips achter in m'n keel, true storySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
En haarwax?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Moet met geld, of drugs dat mag ook.
Zal ik hem even voor je pakken?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Er vloog een stukje chips achter in m'n keel, true story
Met mijn haarwax zit het nog perfecterquote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mijn haar zit altijd al perfect, dus nee.
Ik moet over op bijstand nu, en dan is al het werk suitable. Zoals zij mij heeft uitgelegd ga je dan lekker voor de gemeente werken omdat zij je uitkering betalen.. 32 uur werk voor 800 netto voor een 24 jarigequote:Op woensdag 7 november 2012 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach meiske toch ...Wat voor nieuws heb je dan gekregen? Of is dat privé?
Komt ie weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Damn wat ellende. Maar ik weet dat ze het moeten, wettelijk gezien. Toevallig nog veel les over gehad op school.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik moet over op bijstand nu, en dan is al het werk suitable. Zoals zij mij heeft uitgelegd ga je dan lekker voor de gemeente werken omdat zij je uitkering betalen.. 32 uur werk voor 800 netto voor een 24 jarige.. Ik moest bijna kotsen dat ik dat hoorde.. en ofc je sollicitatie plicht die ernaast blijft.. Maar kop op he! komt wel goed hoor *insert naam en "rustgevende" hand op schouder * Zitten me ondertussen op de hielen met dingen.. vissen naar mijn vermogen.. of de auto waar ik in rij op mijn naam staat.. of ik die niet dan kan verkopen...
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik moet over op bijstand nu, en dan is al het werk suitable. Zoals zij mij heeft uitgelegd ga je dan lekker voor de gemeente werken omdat zij je uitkering betalen.. 32 uur werk voor 800 netto voor een 24 jarige.. Ik moest bijna kotsen dat ik dat hoorde.. en ofc je sollicitatie plicht die ernaast blijft.. Maar kop op he! komt wel goed hoor *insert naam en "rustgevende" hand op schouder * Zitten me ondertussen op de hielen met dingen.. vissen naar mijn vermogen.. of de auto waar ik in rij op mijn naam staat.. of ik die niet dan kan verkopen...
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn wat ellende. Maar ik weet dat ze het moeten, wettelijk gezien. Toevallig nog veel les over gehad op school.Maar het blijft een rotsituatie. Een rustgevende hand volstaat dan zeker niet.
* Fera knuffelt Raene
Ook niet echt behulpzaam, maar ik moet wat.
quote:
Dankquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Komt ie weer
Snel, mee naar de behandelkamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Snel, mee naar de behandelkamer.fapfapfapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wat?quote:
Klinkt als cadeautjesquote:
O, datte.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Digitale Pakjesavond 2012: Daar is ie weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |