O, dan was het iemand anders. Zag je alleen de letters 'og s' of zo.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Selecteerfunctie wut?
Nee was in een ander topic.
Ja, dat was WT volgens mij ja. Maar wat voor selecteer functie?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dan was het iemand anders. Zag je alleen de letters 'og s' of zo.
Knuf knufquote:Op woensdag 7 november 2012 21:44 schreef Fera het volgende:
Everytime I close my eyes, it's like a dark paradise ...
Watertornado.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dan was het iemand anders. Zag je alleen de letters 'og s' of zo.
O nee, bij mij is dat slechts een zoekhulp. Ik dacht dat je er mssn ook mee kon quoten.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat was WT volgens mij ja. Maar wat voor selecteer functie?
Weet je hoe ze roze koeken maken? Met vliegenpoepquote:Op woensdag 7 november 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
Koffiesinds ik weet hoe het gemaakt wordt vind ik het niet lekker
Vervelend he, gemalen bonenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
Koffiesinds ik weet hoe het gemaakt wordt vind ik het niet lekker
Ik snap er geen kut vanquote:Op woensdag 7 november 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
O nee, bij mij is dat slechts een zoekhulp. Ik dacht dat je er mssn ook mee kon quoten.
Dank je.quote:
WT dus, ik zei het al.quote:
Heel goedquote:
Selecteer maar eens tekst in een post, dan krijg je een zoekhulp. Maar ik heb me vergist, dus het is al niet meer van toepassing.quote:
Oh die zoekfunctiequote:Op woensdag 7 november 2012 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Selecteer maar eens tekst in een post, dan krijg je een zoekhulp. Maar ik heb me vergist, dus het is al niet meer van toepassing.
Er gebeurt niks als ik tekst selecteerquote:Op woensdag 7 november 2012 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Selecteer maar eens tekst in een post, dan krijg je een zoekhulp. Maar ik heb me vergist, dus het is al niet meer van toepassing.
Goed blijven kijken.quote:
Koeienquote:Op woensdag 7 november 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel goeden die bonen komen van?
Nee kattenquote:
quote:
Wat heb ik dan godverdomme voor een kutkat, ze legt niet eens bonenquote:
Heb jij een bedstee?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
Hmmm. Er zit dus een vlinderin m'n bedstee.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Wat heb ik dan godverdomme voor een kutkat, ze legt niet eens bonen
Vangen en in je vlinderboek doenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
Hmmm. Er zit dus een vlinderin m'n bedstee.
Moet je een civetkat nemen en haar koffie bonen voeren.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Terug naar de winkel je poes is kapotquote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben woest nu hoor.. Ik pik dit niet langerquote:
Een nachtvlinder?quote:
Ik wil hem niet kapot makenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vangen en in je vlinderboek doen
Inderdaad. Ik ga zo mooi slapen. Denk ik..quote:Op woensdag 7 november 2012 21:51 schreef Fera het volgende:
Het is nog niet eens tien uur en het voelt al als middernacht.
Sorryquote:Op woensdag 7 november 2012 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben woest nu hoor.. Ik pik dit niet langerBONEN ZAL ZE SCHIJTEN
Bedsteequote:
Je moet je poes laten naaien om hem te makenquote:
Nee. Dat vind ik zielig.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, uitdrogen voor je collectie. Latijnse namen erbij ditdat
Mooi.quote:
Jaquote:
Dan scheurt ie alleen maar verder kapot.. Laten we het niet doenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet je poes laten naaien om hem te maken
Uiteraardquote:Op woensdag 7 november 2012 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ga zo mooi slapen. Denk ik..
[..]
SorryWil je even knuffelen?
[..]
Bedstee![]()
Vlinders zijn ook tof
Snap ik. Hij zal de warmte wel opzoeken, het is geen temperatuur voor vlinders buiten.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb 'm liever op de orchidee dan in m'n bed
.
Hoe? Als ik hem bij de vleugels pak gaat hij kapot. Papiertje trapt hij niet in. En het is koud buiten. En donkerquote:
Orchideeënquote:Op woensdag 7 november 2012 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb 'm liever op de orchidee dan in m'n bed
.
Doodmaken, recht van de sterkste ditdat. Ow en een a4 wil wel helpen, proberen dat ie daarop land en dan naar buitenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe? Als ik hem bij de vleugels pak gaat hij kapot. Papiertje trapt hij niet in. En het is koud buiten. En donker.
Ik heb twee orchideeen op mijn kamer. Maar daar wil meneer niet naartoe, nee, want daar brandt geen licht.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik. Hij zal de warmte wel opzoeken, het is geen temperatuur voor vlinders buiten.
Ik ga hem niet doodmaken.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doodmaken, recht van de sterkste ditdat. Ow en een a4 wil wel helpen, proberen dat ie daarop land en dan naar buiten
Lamp uit, zaklamp buiten. Klaar ;Pquote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb twee orchideeen op mijn kamer. Maar daar wil meneer niet naartoe, nee, want daar brandt geen licht.
hoe weet je dat het een man is?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb twee orchideeen op mijn kamer. Maar daar wil meneer niet naartoe, nee, want daar brandt geen licht.
zaklamp op orchidee schijnen, klaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lamp uit, zaklamp buiten. Klaar ;P
Ik heb een leuk .gifje. Maar ik heb nog geen gelegenheid gehad het te posten.quote:
Ow ja das nog beterquote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
zaklamp op orchidee schijnen, klaar.
The light .. Must. Get. To. The. Light.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van je bips?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een leuk .gifje. Maar ik heb nog geen gelegenheid gehad het te posten.
Geen flauw idee wat het is, hij gedraagt zich echter als een man. Duikt meteen bij de vrouw 't bed in.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hoe weet je dat het een man is?
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat het is, hij gedraagt zich echter als een man. Duikt meteen bij de vrouw 't bed in.
[..]
Geen flauw idee wat het is, hij gedraagt zich echter als een man. Duikt meteen bij de vrouw 't bed in.
Hoe is dat toch mogelijk!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, Rokje heeft 0 interesse in mijn bips.
Hij zit nu stil op het plafond, in het licht van de lampquote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
The light .. Must. Get. To. The. Light.
Raar want je hebt een vrouwelijke bipsquote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, Rokje heeft 0 interesse in mijn bips.
[..]
Fera zei dat ik geen mannelijke bips had.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Raar want je hebt een vrouwelijke bips
Ik vind het altijd bijzonder als er een vlinder op bezoek komt.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij zit nu stil op het plafond, in het licht van de lamp.
Zeg ik tochquote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera zei dat ik geen mannelijke bips had.
Moet ik nu paranoide worden of ga je m gewoon posten :$quote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een leuk .gifje. Maar ik heb nog geen gelegenheid gehad het te posten.
Hahahaha oooooooooooooooooooooooooooooohhhh foei jij :$quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef Tamashii het volgende:
Goed. Ik heb morgenochtend ook om te leren.
Ik ook. Ik wil 'm ook niet buiten zetten in deze kouquote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het altijd bijzonder als er een vlinder op bezoek komt.Ik ben dol op vlinders.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg ik toch
Moet je meer gaan squatten![]()
![]()
Omdat je het zo lief vraagt.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Moet ik nu paranoide worden of ga je m gewoon posten :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Een vrouwelijke is het ook niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera zei dat ik geen mannelijke bips had.
Waarom wil je hem weg hebben dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wil 'm ook niet buiten zetten in deze kou.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hahahaha oooooooooooooooooooooooooooooohhhh foei jij :$
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Omdat je het zo lief vraagt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt.AwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Dan maar neuken?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef Newbie114 het volgende:
Eens met TT.
League of Legends servers liggen er weer eens de hele avond uit, dus niets te doen
T wordt tijd dat iemand jou eens even flink straftquote:
Ga rukken.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef Newbie114 het volgende:
Eens met TT.
League of Legends servers liggen er weer eens de hele avond uit, dus niets te doen
In bed. Toen je mijn bips vergeleek met die van je ex.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Een vrouwelijke is het ook niet.
(Wanneer heb ik dat gezegd?)
Hoi newbquote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef Newbie114 het volgende:
Eens met TT.
Ja kom je?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
T wordt tijd dat iemand jou eens even flink straft
Ik wil hem niet weg hebben. Maar ik heb 'm liever niet bij m'n bed.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom wil je hem weg hebben dan?
wait wut?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
In bed. Toen je mijn bips vergeleek met die van je ex.
Kom hier maar, dat werkt beter denk ikquote:
Je vertelt het wel op zo'n manier dat het extreem kut overkomt.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga rukken.
[..]
In bed. Toen je mijn bips vergeleek met die van je ex.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |