O, dan was het iemand anders. Zag je alleen de letters 'og s' of zo.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Selecteerfunctie wut?
Nee was in een ander topic.
Ja, dat was WT volgens mij ja. Maar wat voor selecteer functie?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dan was het iemand anders. Zag je alleen de letters 'og s' of zo.
Knuf knufquote:Op woensdag 7 november 2012 21:44 schreef Fera het volgende:
Everytime I close my eyes, it's like a dark paradise ...
Watertornado.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dan was het iemand anders. Zag je alleen de letters 'og s' of zo.
O nee, bij mij is dat slechts een zoekhulp. Ik dacht dat je er mssn ook mee kon quoten.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat was WT volgens mij ja. Maar wat voor selecteer functie?
Weet je hoe ze roze koeken maken? Met vliegenpoepquote:Op woensdag 7 november 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
Koffiesinds ik weet hoe het gemaakt wordt vind ik het niet lekker
Vervelend he, gemalen bonenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
Koffiesinds ik weet hoe het gemaakt wordt vind ik het niet lekker
Ik snap er geen kut vanquote:Op woensdag 7 november 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
O nee, bij mij is dat slechts een zoekhulp. Ik dacht dat je er mssn ook mee kon quoten.
Dank je.quote:
WT dus, ik zei het al.quote:
Heel goedquote:
Selecteer maar eens tekst in een post, dan krijg je een zoekhulp. Maar ik heb me vergist, dus het is al niet meer van toepassing.quote:
Oh die zoekfunctiequote:Op woensdag 7 november 2012 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Selecteer maar eens tekst in een post, dan krijg je een zoekhulp. Maar ik heb me vergist, dus het is al niet meer van toepassing.
Er gebeurt niks als ik tekst selecteerquote:Op woensdag 7 november 2012 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Selecteer maar eens tekst in een post, dan krijg je een zoekhulp. Maar ik heb me vergist, dus het is al niet meer van toepassing.
Goed blijven kijken.quote:
Koeienquote:Op woensdag 7 november 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel goeden die bonen komen van?
Nee kattenquote:
quote:
Wat heb ik dan godverdomme voor een kutkat, ze legt niet eens bonenquote:
Heb jij een bedstee?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
Hmmm. Er zit dus een vlinderin m'n bedstee.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Wat heb ik dan godverdomme voor een kutkat, ze legt niet eens bonen
Vangen en in je vlinderboek doenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
Hmmm. Er zit dus een vlinderin m'n bedstee.
Moet je een civetkat nemen en haar koffie bonen voeren.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Terug naar de winkel je poes is kapotquote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben woest nu hoor.. Ik pik dit niet langerquote:
Een nachtvlinder?quote:
Ik wil hem niet kapot makenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vangen en in je vlinderboek doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |