Ff kijken of je m snaptquote:
quote:Every time I look at you, I feel so completely dismantled
kaneels sterretje hatenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Er is veel moois aan jou Kaneel, maar dat mag je lekker voor jezelf houden.
Gewone zwarte thee niet nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het zit vooral tussen de oren. Thee is geen geneesmiddel.
Jij hebt de lapo lapoquote:Op woensdag 7 november 2012 21:03 schreef Tamashii het volgende:
Tering, tuurlijk post ik weer door een slotje heen.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Er is veel moois aan jou Kaneel, maar dat mag je lekker voor jezelf houden.
Zeg het haar!quote:
Kut Jenny! Ik haat haar. En toch is ze wel pwetty.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Every time I look at you, I feel so completely dismantled
Ja altijd weer.quote:
Zo waarquote:
Alleen de sterretjes in de lucht zijn om naar te kijken, daarom zijn ze daar ook.quote:
Dan mag jij ook de OP / TTquote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kut Jenny! Ik haat haar. En toch is ze wel pwetty.
[..]
Ja altijd weer.
Niet iedere plant is een geneesmiddel.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewone zwarte thee niet nee.
Er bestaan veel planten op deze wereld en ik weet best veel van ze
Waarom haat je haarquote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kut Jenny! Ik haat haar. En toch is ze wel pwetty.
[..]
Ja altijd weer.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo waar![]()
Alhoewel ik iedere dag thee kan drinken maar iedere dag seks zal altijd een droom blijven
Je bedoelt die in het vliegtuig?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen de sterretjes in de lucht zijn om naar te kijken, daarom zijn ze daar ook.
Eigenlijk wel ja. Maar daarvoor haten teveel mensen mij.quote:
Ik haat niet op kontjes. Laat daar geen misverstand over zijn.quote:
Wel meer dan je denkt hoor. Een heleboel hebben wel merkbare eigenschappen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet iedere plant is een geneesmiddel.
Ja omdat ze van Tim naar Marina naar Tim naar een ander meisje naar whatever gaat (want verder ben ik nog niet)quote:
Sterren in het vliegtuig? Wat lul je nou?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bedoelt die in het vliegtuig?
Of bedoel je de sterren aan de hemel
Van mij mag jequote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Maar daarvoor haten teveel mensen mij.
En gewoon self-proclaimed zielig.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja omdat ze van Tim naar Marina naar Tim naar een ander meisje naar whatever gaat (want verder ben ik nog niet)
Laat ook maar, ik maak het je veelste lastigquote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Sterren in het vliegtuig? Wat lul je nou?
Sterretjes zijn het beste onderdeel van kontjes omdat je er daardoor lol van kunt hebbenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik haat niet op kontjes. Laat daar geen misverstand over zijn.
Leuk voor jequote:
Ik had de lapo. Omdat jij mod bent kun je er doorheen postenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Maar daarvoor haten teveel mensen mij.
Ik heb er geen verstand van, maar ik wel dat er wel planten zijn die genezende eigenschappen hebben. Daarom zei ik ook "niet iedere plant"quote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel meer dan je denkt hoor. Een heleboel hebben wel merkbare eigenschappen.
Je zult er nog van staan te kijkenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja omdat ze van Tim naar Marina naar Tim naar een ander meisje naar whatever gaat (want verder ben ik nog niet)
Wauw, wat een geweldig iets. Hoe kom je daar zo bij? Mag ik ook komen?quote:
Ja hallo. Moet ik de TT zeker veranderen. Nee hoor.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En gewoon self-proclaimed zielig.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je zult er nog van staan te kijken![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wauw, wat een geweldig iets. Hoe kom je daar zo bij? Mag ik ook komen?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind een lekker kont vastpakken anders ook fijn hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sterretjes zijn het beste onderdeel van kontjes omdat je er daardoor lol van kunt hebben
Ik voel me dom nu.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laat ook maar, ik maak het je veelste lastig
Ik bedank er voor. De gedachte alleen al.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sterretjes zijn het beste onderdeel van kontjes omdat je er daardoor lol van kunt hebben
Halloquote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hallo. Moet ik de TT zeker veranderen. Nee hoor.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wauw, wat een geweldig iets. Hoe kom je daar zo bij? Mag ik ook komen?![]()
![]()
![]()
![]()
Gatverdamme. Nee Rokje, dit soort opmerkingen kan ik niet hebben. BAH.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je zult er nog van staan te kijken![]()
Die vind heel veel goed. Prima gastquote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuk voor jeVind je vriend dat wel goed?
ALS JE EENS WEET TAMME ASSER ALS JE EENS WEET WAT ER ALLEMAAL GAAT GEBEUREN HEEEEEEEEEYquote:Op woensdag 7 november 2012 21:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gatverdamme. Nee Rokje, dit soort opmerkingen kan ik niet hebben. BAH.
Nou wil ik verdomme nog meer kijken.
In een klein hoekje.quote:
Ik moest lachen om je opmerking, en jij gaat huilen?quote:
Zelfs dingen die je hier in weilanden ziet staan zijn bruikbaar, zoals kamille of duizendblad als je ze volledig uitkookt.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had de lapo. Omdat jij mod bent kun je er doorheen posten
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar ik wel dat er wel planten zijn die genezende eigenschappen hebben. Daarom zei ik ook "niet iedere plant"
Morgen bij ME en Damook ofzo. Je mag vast ook even kijken.quote:
Vertel me meer.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was vriendschap toch?quote:
Wees blij.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ALS JE EENS WEET TAMME ASSER ALS JE EENS WEET WAT ER ALLEMAAL GAAT GEBEUREN HEEEEEEEEEY
Wil je helpen zoeken?quote:
HA!quote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs dingen die je hier in weilanden ziet staan zijn bruikbaar, zoals kamille of duizendblad als je ze volledig uitkookt.
Maar dan heb ik geen liefdequote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Morgen bij ME en Damook ofzo. Je mag vast ook even kijken.
Ze doet gewoon lekker wat ze zelf wil muhahahaquote:
Ja sorry, huilen om de domheid van sommige personen. Ik zal een namen verder noemen, al vind ikhet moeilijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je opmerking, en jij gaat huilen?![]()
Jij bent te welbespraakt en te mondain.quote:
Je bent geen domme spierbonk, denk ik.quote:
vind je mij dom?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja sorry, huilen om de domheid van sommige personen. Ik zal een namen verder noemen, al vind ikhet moeilijk.
Hoi Rokje. Hoe is het met jou vandaag?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ze doet gewoon lekker wat ze zelf wil muhahaha
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
True truequote:
Sorry ik kom niet in KPDquote:
Hoe bepaal je dan of iemand je type is.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee, ben het wel even beu. Misschien later.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil je helpen zoeken?
[..]
HA!Dat wist ik
[..]
Maar dan heb ik geen liefde
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]Hier moet ik echt van huilen.
[ afbeelding ]
Dank je denk ikquote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij bent te welbespraakt en te mondain.
Hm dat kloptquote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent geen domme spierbonk, denk ik.
Leer mij dat met mijn studie.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:10 schreef AldoTheApache het volgende:
2 SC en een film volgen
multitasking like a boss
Wat een afzichtelijk lelijk glitterding. Zoek je ruzie?quote:
Edgy, met jou?:9quote:Op woensdag 7 november 2012 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Rokje. Hoe is het met jou vandaag?
Door een test te doenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True true
[..]
Sorry ik kom niet in KPD
Dus kan ze dat niet weten.
[..]
Hoe bepaal je dan of iemand je type is.
Ik vond haar aan het begin echt vreselijk, maar nu/quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben zaterdag alleen thuiswie komt
hihihi
Vanmiddag 3 SC's en werken. Dat SC'en lukt wel, maar werken nietquote:Op woensdag 7 november 2012 21:10 schreef AldoTheApache het volgende:
2 SC en een film volgen
multitasking like a boss
Okequote:Op woensdag 7 november 2012 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ben het wel even beu. Misschien later.
Met jou altijdquote:Op woensdag 7 november 2012 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een afzichtelijk lelijk glitterding. Zoek je ruzie?
Shane is wel ok..quote:Op woensdag 7 november 2012 21:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vond haar aan het begin echt vreselijk, maar nu/
Zoiets ja. Of een boek leren en een sc bijhouden en dan een serie kijken? Zou dat kunnen?quote:
Vermoeid.quote:
Ik wil wel komen hoor. Hint hint.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
hihihi
Ik heb zaterdag nog niks te doenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
hihihi
Jij wel toch.. Jeweetzellufquote:Op woensdag 7 november 2012 21:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zoiets ja. Of een boek leren en een sc bijhouden en dan een serie kijken? Zou dat kunnen?
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Shane is wel ok..She has her reasons
![]()
Ik voel me vereerd.quote:
ligt eraan of je in de leer gaat?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zoiets ja. Of een boek leren en een sc bijhouden en dan een serie kijken? Zou dat kunnen?
Ik moet nog tot zaterdagmiddag zonder al te veel uren pauzequote:Op woensdag 7 november 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vermoeid.
Nog even doortrekken tot morgen middag en dan mag ik inkakken.
Heerlijk, ik morgenavond ook.. Vreugde galore dan:@quote:Op woensdag 7 november 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vermoeid.
Ja nou als je het uitspreekt, is het toch hetzelfde.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
liever hoor dan whore toch?![]()
![]()
Badumm tss
Je gaat niet slapen?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vermoeid.
Ik kan niks man.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jij wel toch.. Jeweetzelluf
maar ik spreek helemaal niets uitquote:Op woensdag 7 november 2012 21:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja nou als je het uitspreekt, is het toch hetzelfde.
Bij?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ligt eraan of je in de leer gaat?
Okcupid true storyquote:
Ik ga lekker genieten van ALLE rust....quote:Op woensdag 7 november 2012 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag nog niks te doen
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet nog tot zaterdagmiddag zonder al te veel uren pauze
Wat ga je voor leuks doen dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Heerlijk, ik morgenavond ook.. Vreugde galore dan:@
Wss 2 uurtjes ofzo.quote:
Ik wel altijd, anders kan ik het niet begrijpen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar ik spreek helemaal niets uit
Gelijk heb jequote:Op woensdag 7 november 2012 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga lekker genieten van ALLE rust....
En echt een mezelf dagje houden, maskertje hier, scrubje daar, muziekje, boekje lezen
.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wel altijd, anders kan ik het niet begrijpen.![]()
Hihi, nee hoor. Ik wil gewoon een punt!
Warning, spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Niks, ik ga dit weekend lekker huilen :$quote:Op woensdag 7 november 2012 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kusje op je vermoeidheid.
[..]
Wat ga je voor leuks doen dan?
[..]
Wss 2 uurtjes ofzo.
Is dat wel verstandig?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kusje op je vermoeidheid.
[..]
Wat ga je voor leuks doen dan?
[..]
Wss 2 uurtjes ofzo.
Dank, dit bespaart mij veel leed.quote:
Goed plan.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Niks, ik ga dit weekend lekker huilen :$
Mag ik met je meehuilen als een wolf in het bos?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Niks, ik ga dit weekend lekker huilen :$
Hey het werkt welquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Warning, spoilerWAT?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Nee. Maar ik moet straks meiose uitleggen, op een activerende manier.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat wel verstandig?Ook ivm je duizeligheid enz.
"Wat zal ik eens gaan doen vandaag, hmmm"quote:Op woensdag 7 november 2012 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mij kennende zit ik alsnog gewoon mijn tijd te verdoen op fok
Ok, ik stuur je een rooksignaal zodra ik begin :$quote:Op woensdag 7 november 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag ik met je meehuilen als een wolf in het bos?
Mijn nieuwsgierigheid reikt tot de hemel.quote:
Snap ikquote:Op woensdag 7 november 2012 21:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierigheid reikt tot de hemel.
Logisch toch, dat iedereen op zoek is naar de leukste. Is in het echt toch ook zo?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het niks, vleeskeuring alom.
DAT IK ZO VAN "HEUL NIE" EN DAN ZO VAN AWWW EN DAN JE KIN :$quote:
Just be careful. Ook een beetje aan jezelf denken.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Maar ik moet straks meiose uitleggen, op een activerende manier.
Ik weet niet hoe.
Misschien wel, maar dat contact wat ik nu heb, heb ik dat gevoel nooit gehad.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ja hoor, irl is het ook wel een vleeskeuring maar daar kun je nog iemands blik vangen zeg maar. Sowieso heb ik dat nodig om ECHT voor iemand te kunnen gaanquote:Op woensdag 7 november 2012 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Logisch toch, dat iedereen op zoek is naar de leukste. Is in het echt toch ook zo?
En die hoop ik nu gevonden te hebbenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Logisch toch, dat iedereen op zoek is naar de leukste. Is in het echt toch ook zo?
Alsof je IRL een kroeg in duikt, de lelijkste meid op zoekt omdat ze wel een heel mooi innerlijk kan hebbenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit met vochtige ogen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ok, ik stuur je een rooksignaal zodra ik begin :$
Will do.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Just be careful. Ook een beetje aan jezelf denken.
Of omdat je móet neukenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof je IRL een kroeg in duikt, de lelijkste meid op zoekt omdat ze wel een heel mooi innerlijk kan hebben
lees deze post ookquote:Op woensdag 7 november 2012 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof je IRL een kroeg in duikt, de lelijkste meid op zoekt omdat ze wel een heel mooi innerlijk kan hebben
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ja hoor, irl is het ook wel een vleeskeuring maar daar kun je nog iemands blik vangen zeg maar. Sowieso heb ik dat nodig om ECHT voor iemand te kunnen gaan.
Dan werd ik wel vaker gehosseld.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geeft nietquote:Op woensdag 7 november 2012 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Excuus, mijn wifi faalt nogal, dus die posts komen nogal laat binnen
Beweer je nu dat de halve SC hier op lelijke vrouwen valt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Smatjes. Wat een hatelijk woord.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Proest![]()
![]()
![]()
Dan neukte ik smatjes bij de vleet
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
EensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is gewoon geouwehoer man, dat doet iedereen met elkaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beweer je nu dat de halve SC hier op lelijke vrouwen valt?
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet lelijkIntegendeel.
Wat lelijk is hangt van je smaak afquote:Op woensdag 7 november 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beweer je nu dat de halve SC hier op lelijke vrouwen valt?
WAT DOET IEDEREEN HET MET ELKAAR IK WEET VAN NIKSquote:Op woensdag 7 november 2012 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is gewoon geouwehoer man, dat doet iedereen met elkaar.
Jij mag lekker niet meedoen met de orgiequote:Op woensdag 7 november 2012 21:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
WAT DOET IEDEREEN HET MET ELKAAR IK WEET VAN NIKS
E-flirten en die shiz.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
WAT DOET IEDEREEN HET MET ELKAAR IK WEET VAN NIKS
Pfff ik heb dibs op kaneels bips.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij mag lekker niet meedoen met de orgie
Ik denk dat er best een kern van waarheid in zit.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is gewoon geouwehoer man, dat doet iedereen met elkaar.
Dus iedereen zou elkaar wel raken? Mwoah, dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat er best een kern van waarheid in zit.
Met een stokquote:Op woensdag 7 november 2012 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus iedereen zou elkaar wel raken? Mwoah, dat lijkt me sterk.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
DAT IK ZO VAN "HEUL NIE" EN DAN ZO VAN AWWW EN DAN JE KIN :$
Sorry, caps
En wat maakt iemand leuk voor jou?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik flirt echt niet met iedereen![]()
Alleen de echt leuke
Dikke tiete.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat maakt iemand leuk voor jou?
Ik denk dat er toch wel een aantal hier zijn die jou zouden raken.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus iedereen zou elkaar wel raken? Mwoah, dat lijkt me sterk.
Er zitten er ook een paar die alles wel zouden raken, denk ik. Dus hoeveel waarde moet je daar nu aan hechten?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat er toch wel een aantal hier zijn die jou zouden raken.
Dat is niet perse een prequote:
En zonder 'n'.quote:
Heb je toevallig die link van dat slacht-topic nog?quote:
Je begint op mij te lijken, en nee dat is niet positiefquote:
Nein. Ben van plan met vriendin te gaanquote:
Ik kijk er naar uit.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
binnekort geef ik je wel een lezing ofzo
Waarom niet?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja sorry, wat ik leuk vind kan ik toch niet uitleggen?
De foto's zijn allemaal dood, dus je hebt er helemaal niks aan, helaasquote:Op woensdag 7 november 2012 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je toevallig die link van dat slacht-topic nog?
[..]
Je begint op mij te lijken, en nee dat is niet positief
Dat is ook wel weer waar.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zitten er ook een paar die alles wel zouden raken, denk ik. Dus hoeveel waarde moet je daar nu aan hechten?
Ah samen naar Daniel kijken, ook leukquote:Op woensdag 7 november 2012 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nein. Ben van plan met vriendin te gaan.
Oh, dat is jammerquote:Op woensdag 7 november 2012 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
De foto's zijn allemaal dood, dus je hebt er helemaal niks aan, helaas.
Was ik maar zo lenig.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was bewust om jou op de kast de jagen.
Ik ga alleen omdat Bond. Ik heb niks met Craigquote:Op woensdag 7 november 2012 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah samen naar Daniel kijken, ook leuk
Waarom niet?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja sorry, wat ik leuk vind kan ik toch niet uitleggen?
Je kunt geen eigenschappen noemen die jou aanspreken?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat het niet zo eenvoudig ligt
Ik kan je er ook op gooienquote:
Wat? Nouja de nieuwe Q vind ik weer niksquote:Op woensdag 7 november 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga alleen omdat Bond. Ik heb niks met Craig.
Succes!quote:Op woensdag 7 november 2012 21:26 schreef Tamashii het volgende:
Goed, veel plezier met elkaar raken. Ik ga leren.
quote:
Omdat dat soms gaandeweg ontwikkeld en niet direct...quote:Op woensdag 7 november 2012 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kunt geen eigenschappen noemen die jou aanspreken?
Succes meidquote:Op woensdag 7 november 2012 21:26 schreef Tamashii het volgende:
Als in, ik ga 'm alleen kijken omdat ik alle Bond films gezien heb. En ik baal ook van de nieuwe Q.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan je er ook op gooien
[..]
Wat? Nouja de nieuwe Q vind ik weer niks.
Film zelf is wel een echte Bond film
Dan liever op een tafel of een bed.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan je er ook op gooien
[..]
Wat? Nouja de nieuwe Q vind ik weer niks.
Film zelf is wel een echte Bond film
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:26 schreef Tamashii het volgende:
Oké. Dus jij zou op iedereen kunnen vallen? Theoretisch gezien.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Omdat dat soms gaandeweg ontwikkeld en niet direct...
Snap ik. Hij past mooi in het rijtje van de oorspronkelijke Bond films, qua verhaal danquote:Op woensdag 7 november 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als in, ik ga 'm alleen kijken omdat ik alle Bond films gezien heb. En ik baal ook van de nieuwe Q..
Ik wel, al heb ik natuurlijk wel mijn voorkeuren nog steeds.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Dus jij zou op iedereen kunnen vallen? Theoretisch gezien.
Bed dan maar.quote:
Neen want je kunt gaandeweg ook op iemand afknappenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Dus jij zou op iedereen kunnen vallen? Theoretisch gezien.
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 7 november 2012 21:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bed dan maar.
[..]
Neen want je kunt gaandeweg ook op iemand afknappen.
Maar het zou kunnen? Dat is het enige wat ik vraag.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bed dan maar.
[..]
Neen want je kunt gaandeweg ook op iemand afknappen.
Ach, zo vernieuwend als Bond was, wordt het nooit meer. Dat is wel jammer.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Snap ik. Hij past mooi in het rijtje van de oorspronkelijke Bond films, qua verhaal dan.
Je hebt toch wel een paar eigenschappen die je zoekt in iemand en een paar juist totaal niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Omdat dat soms gaandeweg ontwikkeld en niet direct...
Ja, het zou kunnen ja. Het zou ook kunnen dat ik op iedereen afknapquote:Op woensdag 7 november 2012 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het zou kunnen? Dat is het enige wat ik vraag.
Ja, dat is na zo een lange reeks ontzettend moeilijkquote:Op woensdag 7 november 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, zo vernieuwend als Bond was, wordt het nooit meer. Dat is wel jammer.
Ik snap niet wat je bedoelt met ''gaandeweg''.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, het zou kunnen ja. Het zou ook kunnen dat ik op iedereen afknap
Ik weet niet precies waar je heen wil hiermee
Ze wil je type wetenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, het zou kunnen ja. Het zou ook kunnen dat ik op iedereen afknap
Ik weet niet precies waar je heen wil hiermee
Als je iemand beter leert kennenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt met ''gaandeweg''.
Dat je gevoelens ook kunt ontwikkelen voor iemand waar je mee praat. Liefde hoeft niet altijd op het eerste gezicht te zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt met ''gaandeweg''.
True.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat is na zo een lange reeks ontzettend moeilijk
Nee oké, maar hoe zit het dan met de eerste indruk? Dan is er toch al iets wat aanspreekt, lijkt me?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je iemand beter leert kennen
Dat vind ik nogal een ridicule eis eigenlijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
Mijn enige eis () is dat hij haar langer dan 5 cm heeft
.
Waarom wil ik de meetlint erbij pakkenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
.
Fixed ?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
Mijn enige eis () is dat hijzijn haar langer dan 5 cm heeft is
.
Dat snap ik wel. Maar het gaat niet zozeer om liefde.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat je gevoelens ook kunt ontwikkelen voor iemand waar je mee praat. Liefde hoeft niet altijd op het eerste gezicht te zijn
Jij vindt alles wat ik zeg ridicuul, dus dat interesseert me eigenlijk vrij weinig.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal een ridicule eis eigenlijk.
Probeer je me weer te hosselen?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
.
Het.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom wil ik de meetlint erbij pakken
Waarom zou je dat doen? Bereik je bij mij toch niks meequote:Op woensdag 7 november 2012 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom wil ik de meetlint erbij pakken
Kan beide.quote:
Neequote:Op woensdag 7 november 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Probeer je me weer te hosselen?
Je zegt op iemand vallen, daarmee associeer ik liefdequote:Op woensdag 7 november 2012 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Maar het gaat niet zozeer om liefde.
Zeker, alhoewel ik dat heel erg lastig vind, misschien zelfs wel onmogelijkquote:Op woensdag 7 november 2012 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee oké, maar hoe zit het dan met de eerste indruk? Dan is er toch al iets wat aanspreekt, lijkt me?
Reflex.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
Waarom zou je dat doen? Bereik je bij mij toch niks mee.
Dat is niet zo.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij vindt alles wat ik zeg ridicuul, dus dat interesseert me eigenlijk vrij weinig.
Ik had het eigenlijk gewoon over dingen die je aanspreken, een eerste interesse wekken. Dat kan uitlopen op liefde, maar dat is er niet meteen natuurlijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je zegt op iemand vallen, daarmee associeer ik liefde
Ah oke, nouja er zijn vast wel wat dingen die een voorkeur genietenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk gewoon over dingen die je aanspreken, een eerste interesse wekken. Dat kan uitlopen op liefde, maar dat is er niet meteen natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ga lekker meten, zou ik zeggenquote:
Dan lijkt het zo.quote:
Dat wilde ik eigenlijk weten.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah oke, nouja er zijn vast wel wat dingen die een voorkeur genieten
Neen.quote:
Okequote:
iTunesquote:Op woensdag 7 november 2012 21:35 schreef Fera het volgende:
Wat is dat toch met iTunes. Die shuffle staat gekoppeld aan m'n humeur of zo. Moderne technologie is eng.
Ach, het is van mij ook niet echt een eis, vandaar dequote:Op woensdag 7 november 2012 21:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neen.
Ik hou van kort haar. Lekker makkelijk en mijn haar is te pluizig om lang te laten groeien
[..]
Oke
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Oh god, ik ga wel gifjes kijkenMAg ik mee doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Toevalquote:Op woensdag 7 november 2012 21:35 schreef Fera het volgende:
Wat is dat toch met iTunes. Die shuffle staat gekoppeld aan m'n humeur of zo. Moderne technologie is eng.
Oja, smaak is persoonlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, het is van mij ook niet echt een eis, vandaar detussen haakjes. Ik vind het gewoon fijn om door haar te woelen en ik vind langer haar in de meeste gevallen mooier
. Ieder zijn smaakt, toch.
Wat is er mis mee?quote:
Het is wel erg vaak zo.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toevalmorgen is dat weer anders, ik haat shuffle ik luister liever het hele album
Meestal shuffelt hij kut nummers bij mij af, en soms shuffelt die opeens alleen maar super nummers en dan ben ik helemaal blij en alles.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:35 schreef Fera het volgende:
Ik heb geen kut nummers in m'n lijst. Wel wat emo nummers, die hij nu achter elkaar afspeelt.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meestal shuffelt hij kut nummers bij mij af, en soms shuffelt die opeens alleen maar super nummers en dan ben ik helemaal blij en alles.
Ik vind het een vreselijk programmaquote:Op woensdag 7 november 2012 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
[..]
Het is wel erg vaak zo.
Ik kan mij er eigenlijk niets bij voorstellenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
[..]
Het is wel erg vaak zo.
Het is een hint van godquote:Op woensdag 7 november 2012 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen kut nummers in m'n lijst. Wel wat emo nummers, die hij nu achter elkaar afspeelt.
En dat vind ik helemaal geen ridicule 'eis'.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, smaak is persoonlijk. Ik vind mijn haar er niet voor geschikt
.
Bij een vrouw wil ik ook geen kort kapsel hoor.
Wat mij betreft hoeft dat niet. Het is alleen nogal dom om iemands smaak af te doen als ridicuul.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik er iets mee kan
Wat voor hint dan?quote:
Dat kan.. Ik ben constant bezig met slechte nummers verwijderen eignelijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:38 schreef Fera het volgende:
Meestal shuffelt hij kut nummers bij mij af, en soms shuffelt die opeens alleen maar super nummers en dan ben ik helemaal blij en alles.
Godquote:
Ik luister mijn muziek altijd in m'n DJ-programmaquote:Op woensdag 7 november 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijk programmaShuffle is wel relaxed, beter als die van WMP denk ik, die shuffled gewoon dezelfde nummers
Something went terribly wrong with that quote.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat kan.. Ik ben constant bezig met slechte nummers verwijderen eignelijk.
Ik ook niet. Het is gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat vind ik helemaal geen ridicule 'eis'.
[..]
Wat mij betreft hoeft dat niet. Het is alleen nogal dom om iemands smaak af te doen als ridicuul.
Weet ik niet, mijn pa neemt zijn telefoon niet opquote:Op woensdag 7 november 2012 21:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor hint dan?![]()
"Ga jij je maar eens lekker kut voelen, stom kind".
Misschien even vragen aan JeZus?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur.
[..]
Weet ik niet, mijn pa neemt zijn telefoon niet op
Huh, what the fuck?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Something went terribly wrong with that quote.
Wie is je moeder dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur.
[..]
Weet ik niet, mijn pa neemt zijn telefoon niet op
Ik gebruik wel WMP omdat ik te lui ben om iets anders te downloadenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik luister mijn muziek altijd in m'n DJ-programma. Ik heb wel iTunes, maar dat vind ik zo bagger
.
Nee. Jouw quote stond ineens onder mijn naam.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Huh, what the fuck?
Deed jij dat?
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Jouw quote stond ineens onder mijn naam.
Emotioneel moe, ja.quote:
FOK! issues. Dat zag ik toen straks ook al bij iemand anders die mij wilde quoten.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Jouw quote stond ineens onder mijn naam.
Notquote:Op woensdag 7 november 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jesus, zelfs ik weet dat en ik heb de bijbel niet eens gelezen
Net met WT? Dat is zo'n selecteerfunctie, die heb ik ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
FOK! issues. Dat zag ik toen straks ook al bij iemand anders die mij wilde quoten.
Ik ga het niet uitleggen ;/quote:Op woensdag 7 november 2012 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Notik vroeg naar je moeder
niet naar wie je bent
Ik snapte hem wel hoor. Mijn reactie haakte daar wel op in, hij was alleen bar slecht.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik merk het
Ik zal makkelijke grapjes maken
Waarom niet?quote:
Selecteerfunctie wut?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Net met WT? Dat is zo'n selecteerfunctie, die heb ik ook.
Ja ok nu zie ik hetquote:Op woensdag 7 november 2012 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snapte hem wel hoor. Mijn reactie haakte daar wel op in, hij was alleen bar slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |