Ff kijken of je m snaptquote:
quote:Every time I look at you, I feel so completely dismantled
kaneels sterretje hatenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Er is veel moois aan jou Kaneel, maar dat mag je lekker voor jezelf houden.
Gewone zwarte thee niet nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het zit vooral tussen de oren. Thee is geen geneesmiddel.
Jij hebt de lapo lapoquote:Op woensdag 7 november 2012 21:03 schreef Tamashii het volgende:
Tering, tuurlijk post ik weer door een slotje heen.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Er is veel moois aan jou Kaneel, maar dat mag je lekker voor jezelf houden.
Zeg het haar!quote:
Kut Jenny! Ik haat haar. En toch is ze wel pwetty.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Every time I look at you, I feel so completely dismantled
Ja altijd weer.quote:
Zo waarquote:
Alleen de sterretjes in de lucht zijn om naar te kijken, daarom zijn ze daar ook.quote:
Dan mag jij ook de OP / TTquote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kut Jenny! Ik haat haar. En toch is ze wel pwetty.
[..]
Ja altijd weer.
Niet iedere plant is een geneesmiddel.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewone zwarte thee niet nee.
Er bestaan veel planten op deze wereld en ik weet best veel van ze
Waarom haat je haarquote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kut Jenny! Ik haat haar. En toch is ze wel pwetty.
[..]
Ja altijd weer.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo waar![]()
Alhoewel ik iedere dag thee kan drinken maar iedere dag seks zal altijd een droom blijven
Je bedoelt die in het vliegtuig?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen de sterretjes in de lucht zijn om naar te kijken, daarom zijn ze daar ook.
Eigenlijk wel ja. Maar daarvoor haten teveel mensen mij.quote:
Ik haat niet op kontjes. Laat daar geen misverstand over zijn.quote:
Wel meer dan je denkt hoor. Een heleboel hebben wel merkbare eigenschappen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet iedere plant is een geneesmiddel.
Ja omdat ze van Tim naar Marina naar Tim naar een ander meisje naar whatever gaat (want verder ben ik nog niet)quote:
Sterren in het vliegtuig? Wat lul je nou?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bedoelt die in het vliegtuig?
Of bedoel je de sterren aan de hemel
Van mij mag jequote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Maar daarvoor haten teveel mensen mij.
En gewoon self-proclaimed zielig.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja omdat ze van Tim naar Marina naar Tim naar een ander meisje naar whatever gaat (want verder ben ik nog niet)
Laat ook maar, ik maak het je veelste lastigquote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Sterren in het vliegtuig? Wat lul je nou?
Sterretjes zijn het beste onderdeel van kontjes omdat je er daardoor lol van kunt hebbenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik haat niet op kontjes. Laat daar geen misverstand over zijn.
Leuk voor jequote:
Ik had de lapo. Omdat jij mod bent kun je er doorheen postenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Maar daarvoor haten teveel mensen mij.
Ik heb er geen verstand van, maar ik wel dat er wel planten zijn die genezende eigenschappen hebben. Daarom zei ik ook "niet iedere plant"quote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel meer dan je denkt hoor. Een heleboel hebben wel merkbare eigenschappen.
Je zult er nog van staan te kijkenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja omdat ze van Tim naar Marina naar Tim naar een ander meisje naar whatever gaat (want verder ben ik nog niet)
Wauw, wat een geweldig iets. Hoe kom je daar zo bij? Mag ik ook komen?quote:
Ja hallo. Moet ik de TT zeker veranderen. Nee hoor.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En gewoon self-proclaimed zielig.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je zult er nog van staan te kijken![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wauw, wat een geweldig iets. Hoe kom je daar zo bij? Mag ik ook komen?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind een lekker kont vastpakken anders ook fijn hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sterretjes zijn het beste onderdeel van kontjes omdat je er daardoor lol van kunt hebben
Ik voel me dom nu.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laat ook maar, ik maak het je veelste lastig
Ik bedank er voor. De gedachte alleen al.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sterretjes zijn het beste onderdeel van kontjes omdat je er daardoor lol van kunt hebben
Halloquote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hallo. Moet ik de TT zeker veranderen. Nee hoor.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wauw, wat een geweldig iets. Hoe kom je daar zo bij? Mag ik ook komen?![]()
![]()
![]()
![]()
Gatverdamme. Nee Rokje, dit soort opmerkingen kan ik niet hebben. BAH.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je zult er nog van staan te kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |