Joop heeft allang een relatie met Wimquote:Op donderdag 8 november 2012 18:48 schreef Copycat het volgende:
Mike, dat is de ex en exmanager van Braakhekke.
En mijn ouddocent ethiek net aan het woord. HuubHuub!
Lijkt me niet meer dan normaal, deze hele zooi doet haar niet goed maar ze heeft ook zelf alles afgezegd. Ik wist niet eens dat ze wat deedquote:Op donderdag 8 november 2012 18:48 schreef JaneDoe het volgende:
strekking van t verhaal: de manager verlaat t zinkende schip
Het wordt tijd om je weer een maandje op te ruimen.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:39 schreef zouzou het volgende:
Hij is voor mij een sympatiek man, ik zie niet de probleem in,dat is toch mijn mening.
Zo dan, wat denk je wel niet. Een discussie is niet mogelijkquote:Op donderdag 8 november 2012 19:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het wordt tijd om je weer een maandje op te ruimen.
Troll, kent u die uitdrukking?
Zo is dat.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo dan, wat denk je wel niet. Een discussie is niet mogelijk
En laat ik de mongolen plaatjes maar even achterwegen![]()
Niet flauw doenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het wordt tijd om je weer een maandje op te ruimen.
Troll, kent u die uitdrukking?
Tja. Zoals de waard is.......?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:23 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Zo is dat.
Je mag geen afwijkende mening hebben en correct blijven, maar wil iemand gestoord noemen en dergelijke
Volgens mij is het een complot en zitten hier alleen maar klonen van die debiele Everink en zijn zwaar gestoorde vriendjes, die alleen maar in de slachtofferrol kunnen kruipen
Word ie middels een complot aangeklaagd door zijn klantenquote:
Het is anders wel een lust voor het oog voor liefhebbers van sudokuquote:Op donderdag 8 november 2012 23:00 schreef Ole het volgende:
Je mag hier.best een afwijkende mening hebben. Het is echter wel handig als die een beetje leesbaar is. Dat voorkomt misverstanden.
Ja het is echt een groot complot!quote:Op donderdag 8 november 2012 16:47 schreef Soury het volgende:
[..]
LOL maar dan nog komen er vragen bij van mijn kant. Volgens Evert is dit al in juli geschreven, die mail is dus onderschept hoe dan ook. En nu komt het openbaar inééns![]()
[De waarheid lijkt steeds vager te worden. Net als die schoen
quote:Op vrijdag 9 november 2012 02:37 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ja het is echt een groot complot!
Die volgevreten patjepeeėrs hebben denk ik ook een paar media-strategen ingehuurd en die zitten al in scenario 52.
Waarschijnlijk hebben ze er ook de hand in gehad dat de firma Bassie en Adrianus Theeuwes voor Zandtegoed even een 'gratis' media-strategie bedenkt, die hadden ze natuurlijk ook in hun zak en die is gewoon door hun betaald en op hem afgestuurd om het later te kunnen lekken, daarom namen ze de directeur marketing van multicopy.
Want een markting directeur die 'gratis' een media-strategie moet bedenken voor nota bene de man die BN'ers kan maken en breken en van in-en-outs weet omdat hij een huisvriend is dat gelooft toch niemand?![]()
En bij de politie heerst ook corruptie, dus ik denk dat ze daar ook flink met flappen hebben lopen zwaaien.
Want een speciaal team van vijftien rechercheurs van de afdeling Zware Criminaliteit afsturen op Badr voor een (mogelijke) betrokkenheid bij een paar vechtpartijtjes in het uitganscircuit lijkt mij persoonlijk ook verdacht onlogisch![]()
En dat ze vd Heuvel in hun zak hebben.... dat hoef ik niet eens uit te leggen![]()
Het stinkt aan alle kanten!
Ik hoop maar dat Ficq zich terdege heeft voorbereid en ik kan niet wachten tot het begint
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow... TV cariėre ?heb ik zeker gemist dan
quote:Zaal zit nog voller dan vorige week. OM zou slechts een half uur nodig hebben voor beantwoording, werd door woordvoerder gezegd. #Badrhari
Ja wat een lachertje :-)quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef MightyMightyM het volgende:
Haha het broertje van Badr kon niet beschrijven hoe de club eruitzag waar hij Jeroen van de Berg zogenaamd heeft mishandeld.
Kortom: tijd voor Estelle om te getuigen.quote:OvJ: "Corrigerende tik is overigens vorige week ineens"ferme klap" geworden.Onderzoek is nog steeds bezig, strafdossier aangevuld" #badrhari
OvJ: "Hari zegt Everink na opmerking "corrigerende tik" te hebben gegeven. Maar niemand heeft die opmerking in skybox gehoord." #badrhari
Het was natuurlijk ook best donkerquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef MightyMightyM het volgende:
Haha het broertje van Badr kon niet beschrijven hoe de club eruitzag waar hij Jeroen van de Berg zogenaamd heeft mishandeld.
quote:
Het had allemaal nog erger kunnen aflopen voor Everink. Met dank aan helpende held Fehrat.quote:OM: "En waarom helpt hij Koen Everink dan niet beter, die bijna over reling viel waaronder nog 5 meter vrije val zat" #badrhari
het was blijkbaar een hele grote ruime onoverzichtelijke skybox getuige dom blondje die niets gezien heeft van de hele klappartij. dus dat niemand de opmerking gehoord heeft kan dan wel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was natuurlijk ook best donker
Oh men ... where to begin, where to end.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:44 schreef zouzou het volgende:
Een OM hoeft niet gelijk te hebben omdat dat is zijn werk om mensen te laten verdrinken...
dat is altijd zo, overaal in de wereld is ook zo....
Ik snap dat je buitenlandse bent hoor dus dat je Nederlands niet zo goed is misschien maar dat verklaart verder niet het raaskal-gehalte van je posts voor mijquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:44 schreef zouzou het volgende:
Waarom de broer... de OM heeft niet eens over de broer, ik lees hier alle twitters..
Ficq zal het over de schoenen praten in januari 2013,dat heb ik gisteren gezegt toch....
Een OM hoeft niet gelijk te hebben omdat dat is zijn werk om mensen te laten verdrinken...
Waarom de broer? Omdat die broer beweerde Jeroen van den Berg in elkaar geslagen te hebben ipv Badr. Daarom.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:44 schreef zouzou het volgende:
Waarom de broer... de OM heeft niet eens over de broer, ik lees hier alle twitters..
Ficq zal het over de schoenen praten in januari 2013,dat heb ik gisteren gezegt toch....
Alsof jij niet weet dat het OM er alleen maar is om onschuldige mensen te verzuipen in een bad van bureaucratie en leugens.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:50 schreef DarkElf het volgende:
Ik snap dat je buitenlandse bent hoor dus dat je Nederlands niet zo goed is misschien maar dat verklaart verder niet het raaskal-gehalte van je posts voor mij
quote:Volgens Ficq kan OM niet hard maken dat #Badrhari tegen hoofd Everink trapte, en zich daarom schuldig maakte aan poging doodslag.
quote:Ficq: Poging tot doodslag is door OM gekoppeld aan trappen door #Badrhari, maar niemand heeft gezien dat trappen Everink raakten.
Oh nee dat is nieuws voor mij! Maar bedankt! Goed om te wetenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsof jij niet weet dat het OM er alleen maar is om onschuldige mensen te verzuipen in een bad van bureaucratie en leugens.
quote:Nikki Sterkenburg Nikki Sterkenburg @QuoteNikki
Ficq: "heeft niet aan testen meegewerkt, zijn stupide vragen waarin nuance ontbreekt. Ik begrijp het wel dat je weigert die te beantwoorden"
Nikki Sterkenburg @QuoteNikki
Rechter: "Dan gaan we zo aan client vragen waarom hij die vragen als stupide ziet, terwijl duizenden mensen ze al beantwoord hebben"
quote:Nikki Sterkenburg @QuoteNikki
Collega @SaskiaBelleman heeft iemand mee die voor haar twittert. Wil.ik.ook. Hebben we nog budget @MirjamvdBroeke ?
Dus?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:04 schreef zouzou het volgende:
Er waren "Stupide vragen zonder nuance"zegt Ficq,
hij wil niet mee werken.
Wil de rechter zo weten waarom hij die vragen, die al door velen voor hem beantwoord zijn, zo stupide vond om ze niet te beantwoorden.quote:
Alleen een publiek tribunaal. Hierquote:
Hangen zal hijquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen een publiek tribunaal. Hier.
Badr bungelt naast Santegoeds. En de voet van Everink.quote:
Enter the violins.quote:Nikki Sterkenburg @QuoteNikki
#Badrhari:"had klap Everink nooit mogen geven. ben bang geworden voor hetze en ook de hetze die de aangevers voeren. vraag om laatste kans."
Openen
2m Nikki Sterkenburg Nikki Sterkenburg @QuoteNikki
badr: "heb drie maanden tijd gehad om na te denken. wil excuses aanbieden voor wat er is gebeurd. had nooit mogen gebeuren."
quote:Saskia Belleman @SaskiaBelleman
#Badrhari zegt dat hij al eerder excuses wilde aanbieden, maar "was bang dat het zou worden verdraaid door derden."
Subtiel: van voetstuk afgezet. Opdat we vooral niet vergeten wie de ware slachtoffers zijn,quote:Nikki Sterkenburg @QuoteNikki
#badrhari: "ben sportman in hart en nieren, sinds jeugd hard gewerkt. nu van voetstuk afgezet. m'n wereld staat ondersteboven."
quote:Nikki Sterkenburg @QuoteNikki
#badrhari : "gevolgen zijn groter dan de officier van justitie schetst."
Een ander heeft hem van zijn voetstuk geschopt. Voet stuk is dan wel weer heel treffend.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Subtiel: van voetstuk afgezet. Opdat we vooral niet vergeten wie de ware slachtoffers zijn,
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een ander heeft hem van zijn voetstuk geschopt. Voet stuk is dan wel weer heel treffend.
quote:Saskia Belleman @SaskiaBelleman
#Badrhari zegt te zijn "geschrokken van volkshetze. Ben bang mensen die me willen laten bloeden voor wat ik niet heb gedaan."
Geroerd! Tot tranen geroerd!quote:Saskia Belleman @SaskiaBelleman
#Badrhari zegt te zijn "geschrokken van volkshetze. Ben bang mensen die me willen laten bloeden voor wat ik niet heb gedaan."
Openen
6m Saskia Belleman Saskia Belleman @SaskiaBelleman
#Badrhari: "Ik bied excuses aan voor wat allemaal is gebeurd. Had nooit gemogen, had geen klap mogen geven. Ik ben in de fout gegaan."
Voor wat hij nķet heeft gedaan?quote:
Logisch toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:26 schreef Copycat het volgende:
En ik bied ook altijd excuses aan voor klappen die ik niet geef.
Dat kun je niet verwachten van haar. Ze heeft het al zo moeilijk nuquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:27 schreef Markeerstift het volgende:
Is 1,80 meter gratie er eigenlijk al? En is zij ooit nog verhoord?
zal wel weer op een of ander paard zittenquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:27 schreef Markeerstift het volgende:
Is 1,80 meter gratie er eigenlijk al? En is zij ooit nog verhoord?
saskia is gezwicht?!quote:Saskia Belleman @SaskiaBelleman
Verklaring van #Badrhari klonk niet alsof hij die had opgeschreven. Hij sprak aarzelend, in plat Amsterdams.
Die ziet nu vast in dat Badr het enige slachtoffer is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:26 schreef eskil het volgende:
Nah ben benieuwd of de rechter gezwicht is door de verdediging.
quote:nu gaat #badrhari zelf iets zeggen, wil niet in beeld.
badr: "heb drie maanden tijd gehad om na te denken. wil excuses aanbieden voor wat er is gebeurd. had nooit mogen gebeuren."
#Badrhari:"had klap Everink nooit mogen geven. ben bang geworden voor hetze en ook de hetze die de aangevers voeren. vraag om laatste kans."
#badrhari tegen rechtbank: "U zult mij hier nooit meer zien, dat beloof ik u."
#Badrhari zegt dat hij al eerder excuses wilde aanbieden, maar "was bang dat het zou worden verdraaid door derden."
#badrhari: "ben sportman in hart en nieren, sinds jeugd hard gewerkt. nu van voetstuk afgezet. m'n wereld staat ondersteboven."
#badrhari : "gevolgen zijn groter dan de officier van justitie schetst."
nu schorsing, rechtbank gaat nadenken over voorlopige hechtenis. kan niet aangeven hoe lang dat gaat duren. #badrhari
Nou emmeren wij hier gemakkelijk 20-30 topics vol, maar is dit in de rest van Nederland nou ook nog steeds het nieuws van de dag? Ik hoor er vrijwel niemand over buiten FOK!?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:25 schreef Markeerstift het volgende:
Het is allemaal de schuld van de media.
Het gaat er bij mij ook echt niet in dat een vrouw verliefd kan zijn op zo iemand. Dat je je kinderen wil blootstellen aan dit soort dingen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:34 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou Estelle al met evert santegoeds een strategie bedacht hebben hoe ze Badr elegant kan dumpen na een veroordeling?
Manager van d'r is ook al opgestapt wegens te weinig werk, ik kan mij voorstellen dat estelle nu weinig wordt ingehuurd voor schnabbel klusjes
Ja als hij het nog 1x doet is ze echt weg toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij ook echt niet in dat een vrouw verliefd kan zijn op zo iemand. Dat je je kinderen wil blootstellen aan dit soort dingen.
Er is toch maar een reactie op al die agressie: wegwezen.
Nee daarom! Heb het wel eens met vrienden over gehad, maar al voor de Sensationzaak hadden we het er al over dat je geen ruzie met die gast moet krijgen. Dus of het beeld bij hen nu zo anders is dan toen weet ik niet. Hij stond immers al bekend om het doortrappen enz.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou emmeren wij hier gemakkelijk 20-30 topics vol, maar is dit in de rest van Nederland nou ook nog steeds het nieuws van de dag? Ik hoor er vrijwel niemand over buiten FOK!?
Nou ja, De Telegraaf zo nu en dan en RTL Boulevard vanwege Estelle. Verder valt het toch wel mee?
je kent haar hč, desnoods vraagt ze t aan emquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja als hij het nog 1x doet is ze echt weg toch?
Misschien lijdt ze aan het: 'ik kan hem veranderen'syndroomquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij ook echt niet in dat een vrouw verliefd kan zijn op zo iemand. Dat je je kinderen wil blootstellen aan dit soort dingen.
Precies.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:40 schreef DarkElf het volgende:
ik zou het juist goed van haar vinden als ze gewoon zegt: ik heb mij vergist en weggaat bij hem.
Dat is toch die mislukte pyromaan die zelfs nog is weggestuurd bij die roversbende omdat hij bij een heksenjacht begon tegen Femke Halsema omdat hij haar op de brandstapel wilde hebben?quote:Op vrijdag 9 november 2012 06:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze columm is leuker...
http://frontpage.fok.nl/c(...)vert-santegoeds.html
Gokje: Het is allemaal niet waar want dat heeft ze hem zelf gevraagd, we kennen haar. En als het wel waar is, was het niet zijn schuld. En als het wel zijn schuld was doet-ie het nooit meer. En als-ie het wel ooit weer doet, doet-ie het daarnį nooit weer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:39 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik ben benieuwd welke uitleg ze haar kinderen heeft gegeven over het gedrag van Badr.
In de Story van deze week geeft Estelle aan dat ze vaak met haar kinderen praat over de scheiding en de situatie met Badr, omdat zij daar behoefte aan hebben. Want het is "niet niks wat hen allemaal is overkomen". Mijn klomp (of open damesschoen) brak hiervan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:37 schreef mootie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |