Het wordt steeds gekker Cynixquote:
Ze hebben het dan wel altijd over de joden. Maar die Duitsers waren ook geen lieverdjes.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef Cynix ® het volgende:
En tóch...het is eigenlijk allemaal gajes, maar íets zegt me dat Badr Hari ook niet geheel onschuldig is.
Pas als het paard ook een rol blijkt te hebben in de echtscheiding of bij het Sensationverhaalquote:Op woensdag 7 november 2012 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik mis een foto van de ervaren amazone in de OP
Daar moest ik aan denken.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze hebben het dan wel altijd over de joden. Maar die Duitsers waren ook geen lieverdjes.
Het klopte dus van die mail.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:15 schreef Leandra het volgende:
Evert nu op SBS6 geïnterviewd door Beau..... wat zal Albert de pest inhebben dat hij er niks mee gedaan heeft
Nee hoor, hij geeft het gewoon toe.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hij ontkent dus niks over die mail
Dacht het wel !quote:Op woensdag 7 november 2012 23:17 schreef Leandra het volgende:
Bij de Telegraaf vonden ze het niet zo'n goed idee zegt Evert.... en helemaal niet omdat het van z'n werkmail verstuurd is
Nou, dat drukt alle twijfels over de authenciteit van die mail wel de kop in lijkt me.
ja zoiets hoorde ik.. Het wordt steeds gekkerquote:Op woensdag 7 november 2012 23:20 schreef Leandra het volgende:
WTF?? Evert zegt dat ze er kennelijk vandaag mee zijn begonnen hem ook te laten hangen?![]()
(uit een van de afgeluisterde gesprekken bleek dat iemand rond Everink had gezegd dat Santegoeds ook moest hangen)
Wat een trieste jankzak is het ook hè... dat dit nu naar buiten is gekomen aanduiden als de bevestiging dat hij ook zou moeten hangen
Goed idee!quote:Op woensdag 7 november 2012 23:20 schreef Leandra het volgende:
WTF?? Evert zegt dat ze er kennelijk vandaag mee zijn begonnen hem ook te laten hangen?![]()
Ik snap die haarlijn niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
tja... wat nu?
[ afbeelding ]
Wacht, ik pak even scenario 1 erbij....quote:Op woensdag 7 november 2012 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
tja... wat nu?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht, ik pak even scenario 1 erbij....
Ah, het was mistig. Vandaar dat we niet precies weten wie nou wie schopte.quote:De liefde die zij zo lang mistte.
Nou ik ben benieuwd wat er dan in die gesprekken gezegd is.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:20 schreef Leandra het volgende:
(uit een van de afgeluisterde gesprekken bleek dat iemand rond Everink had gezegd dat Santegoeds ook moest hangen)
Wat een trieste jankzak is het ook hè... dat dit nu naar buiten is gekomen aanduiden als de bevestiging dat hij ook zou moeten hangen
Dit dus!quote:Op donderdag 8 november 2012 08:18 schreef roos85 het volgende:
Ik kan ook niet begrijpen dat er mensen zijn die sympathie voor die doorgedraaide vecht machine weten op te brengen.
viel ook helemaal niet op dat charme offensief.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:56 schreef Copycat het volgende:
Die Evert heeft zich zo te kakken gezet. En dat hele charmeoffensief dat volgde valt nu zo in duigen.
Nou, in duigen, een echt succes was het sowieso al niet te noemenquote:Op donderdag 8 november 2012 08:56 schreef Copycat het volgende:
Die Evert heeft zich zo te kakken gezet. En dat hele charmeoffensief dat volgde valt nu zo in duigen.
Nee, maar nu je het scenario ervan hebt, is het helemaal een sof. Zet hem neer als family man. "Hij doet het zoo leuk met de kinderen, samen van de glijbaan af en zo."quote:Op donderdag 8 november 2012 09:00 schreef Ole het volgende:
viel ook helemaal niet op dat charme offensief.
Once again: gelukkig ziet Badr Hari zelf wel zijn probleem in.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:39 schreef zouzou het volgende:
Dat is mijn mening, en ik kan niet begrijpen dat er mensen die willen dat wij badr hari haten, dat begrijp ik niet.
Hij is voor mij een sympatiek man, ik zie niet de probleem in,dat is toch mijn mening.
Ik mag iemand leuk vinden of niet leuk vinden, dat ben IK en alleen ik zelfs.
niemand mag iets te vertelen over wat ik denk,
Ik bemoiei ook niet met leven van andere mensen zoals Estelle, dat is haar leven!
Voor iedere verdachte in de cel wordt door de politie bloed genomen, dus de politie heeft de bloed van Badr,
en Badr hari heeft tegen de politie een aangifte gedaan,
dus mijn conclusie is duidelijk!
vrienden !quote:Op donderdag 8 november 2012 09:36 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
En Everink IS gewoon slachtoffer, los van het feit dat het nog onduidelijk is wie precies welk aandeel heeft gehad. Je zegt dat Badr's schuld nog niet bewezen is, maar voor jou staat zijn onschuld al vast..
Leuk dat je het komisch vindt; Ik kan me zo voorstellen dat er wat mensen zijn die er minder de humor van inzien.
Klopt niks van.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:06 schreef zouzou het volgende:
De Quote weet het van, de telegraaf weet het ook van, ik zie hier geen mysterie, is zie hier geen spannende verhaal,het en de scenarios zijn niet gepubliceerd!
Ik weet waarom de Quote doet zoiets, omdat de baas en de managers zijn vriends van Everink en Van den Berg..(de blonde manager van Quote is de vriendin van van den Berg,ze is ook assistante van Everink... Het lijk Mafia...deze mensen willen hun laatste woord hebben, ze willen hun gelijk hebben op de koste van Badr Hari...Alles dat komt door dezedieallemaal vrienden met meekar...
Tot nu toe is het enige wat hangt de voet van Koen Everink.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:14 schreef zouzou het volgende:
Ik vind komisch dat ze komen met de verhaal van de ..accident met de voet van een Xmevrouw...ja...
Dat was toch over de geweld en niet over verkeeraccidenten, kunnen ze niet anders vinden? en Dat Badr hari mensen in Den Haah chanteren?...hahaha ,nu is Chicago geworden...
Mischien... was Badr Hari ook samen met alle de pedofielen die in de zorg/kerken zitten,
Badr Hari heeft het gedaan!!! hij heeft alles geflikt....
En dat allemaal om een klap.Hij moet 10j gevangenistraf nemen, meer dan de moeder met de lijken van 4 babys?? etc....of...of...etc...
Dat over de slachtoffer dat weten wij niet of of Badr Hari heeft het gedaan of niet,
als alle komt uit dat Badr Hari heeft helemaal niks gedaan, wie is de slachtoffer dan?
Gaat iemand zegen Badr hari heef voor betald of de rechter is zijn vriend,daarom
Ficq zegt: Badr hari moet hangen...
En als Badr heeft het gedaan dan moet hij blijven vast zitten ,voor mis dat is 100%,
maar wij weten het nog niet, iederen is tegen hem nu, mag ik voor hem opnemen?
Ik ben gewoon een Francaise die niet eens goede Nederlandse schrijt maar EERLIJK ben ik,
dat is het voor mij zelfs, voor de recht ,voor Badr Hari ,voor Estelle en voor Badr Hari familie/
[..]
vrienden !
Schat, jouw geëmmer over dat je een eerlijke Française bent, is ook off topic. Niet gaan zieligen!quote:
Wij kunnen inderdaad niet zeker weten dat hij het heeft gedaan, net zomin als jij niet zeker kunt weten dat hij het niet heeft gedaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:14 schreef zouzou het volgende:
Ik vind komisch dat ze komen met de verhaal van de ..accident met de voet van een Xmevrouw...ja...
Dat was toch over de geweld en niet over verkeeraccidenten, kunnen ze niet anders vinden? en Dat Badr hari mensen in Den Haah chanteren?...hahaha ,nu is Chicago geworden...
Mischien... was Badr Hari ook samen met alle de pedofielen die in de zorg/kerken zitten,
Badr Hari heeft het gedaan!!! hij heeft alles geflikt....
En dat allemaal om een klap.Hij moet 10j gevangenistraf nemen, meer dan de moeder met de lijken van 4 babys?? etc....of...of...etc...
Dat over de slachtoffer dat weten wij niet of of Badr Hari heeft het gedaan of niet,
als alle komt uit dat Badr Hari heeft helemaal niks gedaan, wie is de slachtoffer dan?
Gaat iemand zegen Badr hari heef voor betald of de rechter is zijn vriend,daarom
Ficq zegt: Badr hari moet hangen...
En als Badr heeft het gedaan dan moet hij blijven vast zitten ,voor mis dat is 100%,
maar wij weten het nog niet, iederen is tegen hem nu, mag ik voor hem opnemen?
Ik ben gewoon een Francaise die niet eens goede Nederlandse schrijt maar EERLIJK ben ik,
dat is het voor mij zelfs, voor de recht ,voor Badr Hari ,voor Estelle en voor Badr Hari familie/
[..]
vrienden !
Vergeet je niet een belangrijk detail?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:27 schreef zouzou het volgende:
haha... hysterisch hier omdat ik neem voor badr hari?
Ik ben relaxe omdat hij komt vrij,
alle bewijzen worden niet geaccepteren: een theedoek die komt op de laatste moment,
de schoenen ook,
een slachtoffer die in tapgespreken zegt en luisteren naar iemand die vraag hem: "doe maar zeg dat Badr heeft gedaan.."
Geen getuigenis die hebben Badr Hari gezien, behalve de medeverdachte Farhat Y omdat hij zelfs wil graag vrij dus pakken alles aan Badr Hari.
De rechter is niet dom...toch...
.
Dus nu zijn de schoenen ontlastend omdat hij de dag na Sensation "per ongeluk" de verkeerde heeft gebracht?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:27 schreef zouzou het volgende:
haha... hysterisch hier omdat ik neem voor badr hari?
Ik ben relaxe omdat hij komt vrij,
alle bewijzen worden niet geaccepteren: een theedoek die komt op de laatste moment,
de schoenen ook,
een slachtoffer die in tapgespreken zegt en luisteren naar iemand die vraag hem: "doe maar zeg dat Badr heeft gedaan.."
Geen getuigenis die hebben Badr Hari gezien, behalve de medeverdachte Farhat Y omdat hij zelfs wil graag vrij dus pakken alles aan Badr Hari.
De rechter is niet dom...toch...
.
Wetende wat zijn eigen rol was mogen we dus iig verwachten dat hij niet in hoger beroep zal gaanquote:Op donderdag 8 november 2012 10:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vergeet je niet een belangrijk detail?
Badr Hari heeft zelf de verkeerde schoenen gebracht. Hoe verklaar je dat?
En hoe wil je goedpraten dat hij zei: "Ik hoop dat de laffe daders snel gepakt worden" ?
Ik denk dat er zo' n twijfelachtig maffiamaatje van Everink bij de recherche werkt die de schoenen stiekem heeft omgewisseld.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus nu zijn de schoenen ontlastend omdat hij de dag na Sensation "per ongeluk" de verkeerde heeft gebracht?
Dat is nog eens leuk ontlastend bewijsmateriaal veroorzaken
B.Ficq wil toen niet meer over de schoenen praten omdat de dias waren..iets defect,quote:Op donderdag 8 november 2012 10:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vergeet je niet een belangrijk detail?
Badr Hari heeft zelf de verkeerde schoenen gebracht. Hoe verklaar je dat?
En hoe wil je goedpraten dat hij zei: "Ik hoop dat de laffe daders snel gepakt worden" ?
Ook zo makkelijk he? Oh vergissing, verdachte verwisselde bewijsmateriaal. Kan gebeurenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:07 schreef eskil het volgende:
Ficq. Inleveren verkeerde schoenen #BadrHari berust op vergissing, zegt ze
Een Belleman tweet
Er zijn weel dingen dat Ficq wil niet zegen,ze zegt net genoeg om badr hari voor de laatste maanden vrij te kregen voor de begin voor de rechtbank in 2013.Daaro de OM praat over alle de 5 delicten,quote:Op donderdag 8 november 2012 10:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik was nog aan het puzzelen met je post, maar nu is 1 punt iig opgehelderd.
Nu de rest nog.
Doet me denken aan van die mensen die helemaal fout zitten en het dan op "een misverstand" gooien.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook zo makkelijk he? Oh vergissing, verdachte verwisselde bewijsmateriaal. Kan gebeuren
gaan wij beginen met persten,CC ?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:17 schreef Copycat het volgende:
FikQ. Ben jij dyslectisch? Dubbel gehandicapt, qua taalbarrière.
Nee, ik voel nog geen persdrang. Ik vroeg het me gewoon af, aangezien een naam een naam is en niet vertaald hoeft te worden, maar jij die niet twee keer achter elkaar foutloos kan schrijven.quote:
Makkelijk, kijk maar goed de een schoen die in veel licht zit in een donker restaurant.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:17 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Doet me denken aan van die mensen die helemaal fout zitten en het dan op "een misverstand" gooien.
De OvJ.. komt vrijdag ook nog aan het woord he.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:14 schreef zouzou het volgende:
[..]
Er zijn weel dingen dat Ficq wil niet zegen,ze zegt net genoeg om badr hari voor de laatste maanden vrij te kregen voor de begin voor de rechtbank in 2013.Daaro de OM praat over alle de 5 delicten,
dat waren ook geen 9 delicten.
In de rechtbank zal de proces voor sensation affaire en niks anders.
Maar heb jij goed gekijken de foto in de restaurant, kijk maar goed naar de rechtse schoen.
Ik begrijp niet dat niemand heeft het gemerkt.
Is dat een sportieve schoen: een geopende dame schoen...,ze hebben iets weg gedaan, klopt niet,
en Ficq weet van en wil nog niks vertelen en ik weet omdat ik kijk alle details.
Ja, waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:54 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik denk dat er zo' n twijfelachtig maffiamaatje van Everink bij de recherche werkt die de schoenen stiekem heeft omgewisseld.
Over die still, gemaakt van d beveiligingscamerabeelden in een restaurant vlak voor aanvang Sensation. Daarop is Badr met een ander paar schoenen te zien als het paar dat hij inleverde.quote:
Merci beaucoup ma petite Copycatquote:Op donderdag 8 november 2012 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over die still, gemaakt van d beveiligingscamerabeelden in een restaurant vlak voor aanvang Sensation. Daarop is Badr met een ander paar schoenen te zien als het paar dat hij inleverde.
Dus dat is gemanipuleerd!
Dat Badr zelf heeft toegegeven de verkeerde schoenen te hebben ingeleverd (helemaal per ongeloos) wordt natuurlijk met de Franse slag der liefde genegeerd.
Ik praat over de schoen in de foto van het resto,... dat praat ik over,quote:Op donderdag 8 november 2012 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over die still, gemaakt van d beveiligingscamerabeelden in een restaurant vlak voor aanvang Sensation. Daarop is Badr met een ander paar schoenen te zien als het paar dat hij inleverde.
Dus dat is gemanipuleerd!
Dat Badr zelf heeft toegegeven de verkeerde schoenen te hebben ingeleverd (helemaal per ongeloos) wordt natuurlijk met de Franse slag der liefde genegeerd.
Wat wil je nu nog met die schoen?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:28 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ik praat over de schoen in de foto van het resto,... dat praat ik over,
niemand die het kijk, raar, ik heb het direct gezien.
Dus geen reactie over deze schoen?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:30 schreef Copycat het volgende:
Dat zeg ik!
Jij praat over die schoen. Jij hebt dat direct gezien. En niemand anders die het kijk.
Jawel ... dat Badr toegeeft verkeerde schoenen te hebben ingeleverd. Hij weet het dus ook niet zo goed als jij.quote:
Door dat blonde vriendinnetje van Everink natuurlijk, duh!quote:Op donderdag 8 november 2012 11:42 schreef Soury het volgende:
Wat een toestand, ik ben wel benieuwd hoe die mail zomaar op een bureau van Quote terecht kwam
Nee dat bedoel ik niet, ik bedoel de foto zelfs die in de voor topic is, kijk maar de schoen,bij Badr foto zelfsquote:Op donderdag 8 november 2012 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel ... dat Badr toegeeft verkeerde schoenen te hebben ingeleverd. Hij weet het dus ook niet zo goed als jij.
Ik vermoed dat Estelle een foutje heeft gemaakt toen ze haar script aan een vriendin wilde doorsturen.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:42 schreef Soury het volgende:
Wat een toestand, ik ben wel benieuwd hoe die mail zomaar op een bureau van Quote terecht kwam
Maar waarom zou Badr dan gaan liegen en zeggen dat ie de verkeerde schoenen heeft ingeleverd?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:49 schreef zouzou het volgende:
Nee de fout zit in de schoen zelf (in de foto), dat is geen schoen voor een stoer jonge man, dat is een geopende schoen ,lijkt op een dame shoen...
En wat wil je daar nou mee zeggen? Dat hij toch wel de juiste schoenen heeft ingeleverd?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:49 schreef zouzou het volgende:
Nee de fout zit in de schoen zelf (in de foto), dat is geen schoen voor een stoer jonge man, dat is een geopende schoen ,lijkt op een dame shoen...
Dat is geen logika omdat ze hebben getoucheerd de schoen, dat ken jij zien, en daarom wil FicQ niet over praten, dat zal de surprise van de proces, dat voel ik gewoon, toen ze zegt in de rechtbankquote:Op donderdag 8 november 2012 11:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar waarom zou Badr dan gaan liegen en zeggen dat ie de verkeerde schoenen heeft ingeleverd?
Quelle logica heeft dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |