quote:
Een behang vol met kaarten.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:32 schreef Adnap het volgende:
Rewimo heeft een nieuwe heup ! Heel fijn natuurlijk maar nu zit ze vier weken in een revalidatie kliniek. Ook niet zo'n ramp, maar wel als je 200 km van je man en kind zit.... Tijd dus voor een kaartjesbombardement.
Wie helpt mee en zorgt er mede voor dat ze haar kamer daar kan behangen ?
'T adres krijg je via PM !
Fijn, bedankt, kaartje gaat morgen op de post en ik zal er volgende week nog een sturen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:42 schreef Adnap het volgende:
Iedereen hier boven heeft PM, behalve tuinfluitert, je PM is niet beschikbaarheb er een DM van gemaakt
Er zijn drie opties:quote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef Adnap het volgende:
Done tot leandrais voor mij een beetje bij te houden zo...
Voor Duitsland moet er trouwens een europa zegel op, die zijn 1 euro geloof ik... dus dubbele zegels kan ook
Thanks, pas ik dan even in in mijn DM-etjes !!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er zijn drie opties:
1) Europa Zegel (¤ 0,85)
2) Twee keer een Nederlandse zegel (2 x ¤0,50)
3) Een Nederlandse zegel en een Kerstzegel
Helemaal mee eens dus PM is verstuurd !quote:Op woensdag 7 november 2012 21:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
Heb haar net vorige week een kaartje gestuurd maar met liefde stuur ik er nog één![]()
Overigens: dit is echt een lieve aktie weer
Om met de broer van de achterbuurman van de schoonzoon van de slager te spreken: Des te meer kaartjes, des te loopt-ie![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 07:03 schreef Rewimo het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhwwwwwwwwwwwww, jullie zijn lief, Adnap voorop
Wat kijk ik daarnaar uit zeg, allemaal kaartjes![]()
Of had ik dit topic niet mogen ontdekken?
zeg ga jij eens weg hierquote:Op donderdag 8 november 2012 07:03 schreef Rewimo het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhwwwwwwwwwwwww, jullie zijn lief, Adnap voorop
Wat kijk ik daarnaar uit zeg, allemaal kaartjes![]()
Of had ik dit topic niet mogen ontdekken?
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:06 schreef Nijna het volgende:
Enne Rewimo, ga jij es ff gewoon zitten afwachten ofzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Zeker omdat ze dat hier niet doen..quote:Op donderdag 8 november 2012 20:06 schreef Nijna het volgende:
Ze zullen zich rotschrikken van alle fanmail daar.
Zit nu op een 30 pm's geloof ikquote:Op donderdag 8 november 2012 20:33 schreef Nijna het volgende:
Hahaha lol qltel, ik vermoed dat het er nu iets meer dan 5 zullen worden...
Kssst wegwezen jijquote:Op donderdag 8 november 2012 20:41 schreef Rewimo het volgende:
Dank je wel, jullie zijn allemaal geweldig
Oepsquote:Op donderdag 8 november 2012 20:47 schreef indaha het volgende:
Kssst wegwezen jij, het moet een verrassing worden
Daar ben jij héééél goed inquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:43 schreef bosatlas het volgende:
Zal ik dan de mensen die het vragen het berichtje doorsturen?
Doe maar als je wilquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:43 schreef bosatlas het volgende:
Zal ik dan de mensen die het vragen het berichtje doorsturen?
Kstst wegwezen jijquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]![]()
't Is een beetje gek als ik het zelf doe toch?En ik heb het berichtje niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it till you make it...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:59 schreef Rewimo het volgende:
Zal ik dan maar op stop volgen klikken?
Maar ja, hoe moet ik iedereen dan bedanken?
Ik hou ook van jouquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
Lekker dier ben je ook![]()
Het is waar wat ze zeggen dus: kaartje, kleine moeite, groot plezier![]()
Enjoy
die ken ik ook nog wel ergens vanquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:46 schreef Rewimo het volgende:
En toch een ouwe sok
Zei de iets jongere sok
Hee jij ook al?quote:
quote:
Dan moeten er nog een paar kaartjes bij, ze hebben hier ruim 200 kamersquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja, dalijk heb ik een reeputaasie![]()
Maar zere neus Rewimo, dat ze heel die kliniek maar vol mogen hangen
Dan zal ik effe langs alle deuren strompelen en de namen noterenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:42 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ach so, ik ga mijn buren en kennissen terstond mobiliseren en hang een verzoekje op bij de Appie
Je hebt PMquote:
Hoeveel heb je er nu ?quote:Op maandag 12 november 2012 12:41 schreef Rewimo het volgende:
Na het middageten hobbelde ik naar mijn postvakje, zou er een stukje behang in zitten?
Ik maakte het deurtje open en grabbelde in het vakje. Ik kan er niet in kijken, het zit boven ooghoogte (zo groot ben ik nou ook weer niet). Wacht eens... ja, ik voel wat!
Met een grote grijns haalde ik een kaart in envelop uit het vakje
Eenmaal op mijn kamer heb ik hem opengemaakt en gelezen. Mijn verzameling groeit! Ik heb een soort boekenrekje boven het bureau hangen hier, daar staan ze op. Ik hoef maar omhoog te kijken of ik zie ze
Dank je wel, lieve tuinfluitert
Jaquote:Op maandag 12 november 2012 13:47 schreef automatic_ het volgende:
Jeeeej! Fijn dat het kaartje aangekomen is!!
Is dit alles, tralala is dit alles, is dit alles... wat er tot nu toe is?quote:
Je vergeet even dat post naar DLD er wel een week over kan doen. Dus zo gek is het niet. Morgen zal er wel meer komenquote:Op maandag 12 november 2012 19:32 schreef knoblaucha6 het volgende:
Is dit alles, tralala is dit alles, is dit alles... wat er tot nu toe is?![]()
Hé, help de mankepoot de revalidatie door![]()
Ik ben uiterst subtiel
Hier inderdaad ook een prioritysticker. Dat moet volgens mij de vertraging die de kaart oploopt doordat ik met gulden-ostzegels frankeer opheffen.quote:Op maandag 12 november 2012 19:39 schreef Felixa het volgende:
Daarom heb ik er voor de zekerheid maar een Priority-stickertje opgeplakt. Dat scheelt weer een dag of twee.
Ik koop ze gewoon nog steeds. Scheelt een slok op een borrel. Voor een kaart naar het buitenland kost een Europazegel 85 cent. Ik koop enkele pakketjes met guldenpostzegels en plak dan 1.90 gulden. Dat kost mij nog geen 80 cent per keer.quote:Op maandag 12 november 2012 19:45 schreef Rewimo het volgende:
Guldenpostzegels?Die waren bij ons na 3 jaar op geloof ik
Dat is ook zonde ja. Ik koop bij postzegelsmetkorting.nl gewoon pakketjes van hele saaie guldenpostzegels. Die komen inderdaad uit boedels/erfenissen. Maar dat zijn dus echt de saaie Trixjes enzo.quote:Op maandag 12 november 2012 19:52 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nog een uitgebreide postzegelverzameling op zolder staan. Daar zit nog zat in. Maar nee, die heeft opa nagelaten aan Christan dus dat doen we maar niet
Ik vind het wel een slim idee van jequote:Op maandag 12 november 2012 19:55 schreef SummerBreeze het volgende:
Dat is ook zonde ja. Ik koop bij postzegelsmetkorting.nl gewoon pakketjes van hele saaie guldenpostzegels. Die komen inderdaad uit boedels/erfenissen. Maar dat zijn dus echt de saaie Trixjes enzo.
Maar het is dus wel zo dat ongestempelde postzegels van 1977 of later hun waarde altijd blijven behouden.
Ach, ik heb het heel slim gekopieerd van andere postcrossersquote:Op maandag 12 november 2012 19:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vind het wel een slim idee van je
Ja doei, Duitsland is ook hééél ver wegquote:Op maandag 12 november 2012 19:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je vergeet even dat post naar DLD er wel een week over kan doen. Dus zo gek is het niet. Morgen zal er wel meer komen
Beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op maandag 12 november 2012 19:57 schreef SummerBreeze het volgende:
Ach, ik heb het heel slim gekopieerd van andere postcrossers
Volgens mij ga ik dat best halen. Er hebben zoveel mensen gepost hierquote:Op maandag 12 november 2012 19:58 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja doei, Duitsland is ook hééél ver weg![]()
En als je niet minstens 20 kaarten krijgt laat ik meneer Knoblauch en Hare Harige Hoogheid ook een kaart sturenDat zijn er weer 2
Supersubforumquote:Op maandag 12 november 2012 20:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dat dus, ik dacht: ik blijf maar even bescheiden met die 20, hé, het is FHF hè
Waar nogal eens op FOK! de draak mee gestoken wordt, of erger, het nog al eens bespottelijk gemaakt wordt. Wacht maar tot die lolbroeken eens een kaartje willen, die krijgen ze lekker niet (of wel maar dan een vlop zonder kaartje maar een kopie van hun eigen posting dat FHF-ers niet sporenquote:
u heeft PMquote:
Die deed er lang over, twee verdiepingen omhoogquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:50 schreef Katinkat het volgende:
Ik loop nog even naar de brievenbus, kan het niet maken om niet mee te doen......Ik heb het adres dus al, ik hoop dat in deze klinik de kaart sneller de juiste kamer vind dan in Emmerich....
Daar draai jij je hand toch niet voor om?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:27 schreef Katinkat het volgende:
Gelukkig maar, om de postzegel uit te sparen was ik helemaal op de fiets gekomen....Nu is dat net wat te ver...
Tofquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:33 schreef Katinkat het volgende:
Da's waar.....
Maar weer on topic, kaart is onderweg....
Ik ben er nog steeds niet over aangesprokenquote:Op woensdag 14 november 2012 15:50 schreef Nijna het volgende:
Rewimo, zijn ze al verrast door het kaartjes bombardement?
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:29 schreef Deepfreeze het volgende:
Nu al? Die is maandag pas op de bus gedaan..
Manlief las heel snel het adres en zijn reactie " waarom stuur je een kaartje naar een dierenkliniek?"
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:29 schreef Deepfreeze het volgende:
Manlief las heel snel het adres en zijn reactie " waarom stuur je een kaartje naar een dierenkliniek?"
Ga je lekker?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
Maar ff eerlijk: wat schéélt het
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]Maar ff eerlijk: wat schéélt het
Nouquote:
't Is meer een soort bejaardensoosquote:Op woensdag 14 november 2012 20:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
NouIk noemde je eerder al "lekker dier", dus bleef ik maar in die lichtelijk passende context hangen
Arme jijquote:Op woensdag 14 november 2012 20:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
't Is meer een soort bejaardensoos
Naar het schijnt de 24e maar ik hou nog maar even een slag om de arm.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:04 schreef knoblaucha6 het volgende:
Arme jij![]()
Ik hoop ook voor je dat je heel snel weer richtung Bauernhof mag, naar je mannen
Mijn DNA heeft vorig jaar een spreekbeurt gehouden over de dierenarts. Het woord "Dierenkliniek" was ook bij haar blijven hangen want zij vroeg zich af waarom "Rimimoo" bij de dierenarts wasquote:Op woensdag 14 november 2012 17:29 schreef Deepfreeze het volgende:
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:03 schreef Ireth het volgende:
Mijn DNA heeft vorig jaar een spreekbeurt gehouden over de dierenarts. Het woord "Dierenkliniek" was ook bij haar blijven hangen want zij vroeg zich af waarom "Rimimoo" bij de dierenarts was
Hopelijk kan je een oplader lenen of is er een nieuwe oplader te regelen.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:54 schreef Rewimo het volgende:
Als jullie geen updates krijgen kan dat kloppen: mijn oplader heeft het begeven
Ik heb er intussen al 1 gevonden die de goede spanning en stroom levert. Van het weekend even het oude snoertje eraan maken en de laptop zal wel weer te laden zijn.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hopelijk kan je een oplader lenen of is er een nieuwe oplader te regelen.
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaquote:Op donderdag 15 november 2012 09:54 schreef Rewimo het volgende:
Als jullie geen updates krijgen kan dat kloppen: mijn oplader heeft het begeven
Zaterdag komt de reparateur bij haar langs..quote:Op donderdag 15 november 2012 17:32 schreef Adnap het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa
en nu baal ik 183768942x dat ik zo belachelijk ver weg zit![]()
![]()
ja maar das zaterdag pasquote:Op donderdag 15 november 2012 17:56 schreef qltel het volgende:
[..]
Zaterdag komt de reparateur bij haar langs..
Bijna volquote:Op donderdag 15 november 2012 17:56 schreef Katinkat het volgende:
Heb je al een wand behangen......?
Kan die ook behangen?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:56 schreef qltel het volgende:
[..]
Zaterdag komt de reparateur bij haar langs..
Vast welquote:Op donderdag 15 november 2012 19:51 schreef Katinkat het volgende:
Gaat lekker zo, heb je al het record van de Klinik gehaald?
Het Guinnessbook of Reha'squote:
Ja, inderdaad. Die van Adnap is al meer dan een week onderwegquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:32 schreef Rewimo het volgende:
O en zoals het er nu naar uitziet, ga ik volgende week zaterdag naar huis. Met een slag om de arm want maandag artsenvisite en dan heb je kans dat mijn verblijf hier alsnog verlengd wordt.
Ja die van mij ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Die van Adnap is al meer dan een week onderweg
die is nu NEGEN dagen onderwegquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Die van Adnap is al meer dan een week onderweg
Dat was hier idd sneller gegaan, dan had ze m vorige week zaterdag al gehadquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja die van mij ook
Ik had hem beter naar je postbus kunnen sturen dan had Qltel hem mee kunnen nemen![]()
Maar zo is de verrassing groter.. Als ik vorige week een stapel kaarten had meegenomen was het toch minder leuk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:00 schreef Adnap het volgende:
[..]
Dat was hier idd sneller gegaan, dan had ze m vorige week zaterdag al gehad
Das waar maar ik vind TNT en Deutsche post samen maar tragequote:Op vrijdag 16 november 2012 22:01 schreef qltel het volgende:
[..]
Maar zo is de verrassing groter.. Als ik vorige week een stapel kaarten had meegenomen was het toch minder leuk.
Dat verwacht ik wel ja. Ik zal het voor de zekerheid even navragen maandagquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
Sturen ze eigenlijk ook kaarten door naar je huisadres of dat niet? Voor als kaarten echt lang onderweg zijn en pas deze week verstuurd...?
Hier? Of daar?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:19 schreef kwiebuske het volgende:
sorry Re
was wat tussengekomen
pm gelezen ???
daarquote:
Da's altijd handigquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:25 schreef kwiebuske het volgende:
daar
wel zonde
was graag langsgekomen
maar heb nu kadootje erbij![]()
*kan nu nog makkelijker de weg vinden*
kregen een hanshans als kadootjequote:
Die van mij morgen ook al 1 week onderwegquote:Op zondag 18 november 2012 22:46 schreef Rewimo het volgende:
Er schijnen er nog een paar onderweg te zijn
Al bijna 2 weken(hoi Adnap)
Insert hele boze smiley richting tnt en dp......quote:Op zondag 18 november 2012 22:46 schreef Rewimo het volgende:
Er schijnen er nog een paar onderweg te zijn
Al bijna 2 weken(hoi Adnap)
Die is snel gegaan! Had 'm donderdag op de bus gegooid. En verder: graag gedaan. :-)quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:34 schreef Rewimo het volgende:
Hij is leuk
En daarnet lag er nóg een kaart in mijn postvakjeTwinklestar, dank je wel voor je lieve woorden
Leuk!!quote:Op zondag 18 november 2012 20:34 schreef qltel het volgende:
Hier de foto van de tot nu toe ontvangen kaarten.
[ afbeelding ]
Helaas is de foto niet al te duidelijk, ik was ervan overtuigd dat ik m'n camera bij had en dat was dus niet zo.
En ook zoeen van mijquote:Op zondag 18 november 2012 22:48 schreef Adnap het volgende:
[..]
Insert hele boze smiley richting tnt en dp......
Ja zal ik dan maar een verlenging van de verlenging aanvragen?quote:Op maandag 19 november 2012 13:51 schreef Nijna het volgende:
Rewimo, misschien als je lang genoeg mag blijven daar, dat je nog wel ontdekt van wie die kaarten komen.
Tja, echt leuk is het niet (vooral voor Christanquote:Op maandag 19 november 2012 15:11 schreef Lunaflame het volgende:
Mijn kaart is vorige week donderdag op de bus gegaan.
Rewimo, balen voor je dat je nog langer moet blijven. Maar volgens mij blijf jij altijd wel positief.
Tja, op zich niet fijn dat je langer moet blijven maar anderzijds kom je dat wel weer thuis als iets meer héél (lees: mobiel) dan nu, en dat is ook wat waard , zeker voor Cristanquote:Op maandag 19 november 2012 15:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tja, echt leuk is het niet (vooral voor Christan) maar het is wel goed voor mijn herstel. Want ik ga hier erg goed vooruit, veel sneller dan ik thuis kan met 2x fysiotherapie in de week. Dus in die zin is het wel positief dat ik wat langer hier ben.
Wat niet wegneemt dat ik blij zal zijn als ik weer thuis ben hoor!
Ja eindelijkquote:Op maandag 19 november 2012 19:00 schreef Rewimo het volgende:
Ondertussen is er nieuws van het kaartenfrontIndaha en meneer Indaha
Dank je wel voor jullie kaart
Jaja, hij is er hoor
En eentweede kaart
van tuinfluitert
hartstikke lief!
Adnap wint voorlopigquote:
Jaquote:
Vandaag is hij exact 14 dagen onderweg..........quote:
Dan hoop ik maar dat de rest van de serie voor volgende week vrijdag binnen isquote:Op woensdag 21 november 2012 17:17 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wat ontzettend leuk!
Je mag dus daar echt niet weg vóór het verhaal rond is hoor
Ja, de postbode hierquote:Op woensdag 21 november 2012 20:01 schreef Nijna het volgende:
Ga je nou mensen op zitten jagen Rewimo?!
Jaquote:Op donderdag 22 november 2012 17:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wat een gaaf idee trouwens, een "verhaaltjes"-kaartenreeks![]()
Dat houdt je wél wakker Re
Dat denk ik ook ja, of de postbode vond hem zó mooi dat ie hem zelf heeft gehoudenquote:Op donderdag 22 november 2012 18:13 schreef Adnap het volgende:
Gaaf man en mijn komt gewoon over 27 jaar bij je aan
Die zit vast aan de binnenkant van de brievenbus vast![]()
Dat kan ook nog want hij was zeer aaibaarquote:Op donderdag 22 november 2012 18:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, of de postbode vond hem zó mooi dat ie hem zelf heeft gehouden
Had je anders verwacht?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:28 schreef Katinkat het volgende:
Leuk die serie kaarten...die je bij elkaar mag sparen....
Ik heb vandaag even anar je werk gezwaaid, fietste er langs. niemand die terug zwaaide.
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:13 schreef Adnap het volgende:
Oe, tijdens mijn megasnelle turbo-lees-FOK-minuut las ik : "man en mijn kont"quote:Op donderdag 22 november 2012 18:13 schreef Adnap het volgende:
Denk het wel want je quootte 2xquote:Op donderdag 22 november 2012 18:52 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oe, tijdens mijn megasnelle turbo-lees-FOK-minuut las ik : "man en mijn kont"![]()
Ik dacht al :![]()
(ik moet een leesbril?)
Geen idee of die over 27 jaar mijn adres nog hebbenquote:Op donderdag 22 november 2012 19:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
Och, anderszins: als (en dat las ik dus eerst echt) : "Gave man en mijn kont"() pas over 27 jaar bij je aankomt is dat alles ook niet zo vers meer, zeker niet als je huidige tuchthuis het dus blijkbaar niet doorstuurt naar de Bauernhof, dan verlept dat alles zo
)
Nog even geduld dusquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:28 schreef Adnap het volgende:
Las vandaag een stukje over een kaart die na 70 !! jaar bezorgd werd dus 16 dagen is nog niets
69 jaar en 348 dagen of zoquote:
Even tellen hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:13 schreef Katinkat het volgende:
Da's weer snel, dinsdag gepost.......
Hoeveel heb je er nu ontvangen???
De kans dat hij niet op tijd meer aankomt wordt nu wel vrij groot ben ik bang.quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:51 schreef computergirl het volgende:
heeft het nog zin om eentje te sturen?
[kuch] welkom thuis kaart [/kuch]quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:51 schreef computergirl het volgende:
Shame on mequote:Op zaterdag 24 november 2012 08:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De kans dat hij niet op tijd meer aankomt wordt nu wel vrij groot ben ik bang.
Ik PM je even als ik weer op de laptop zitquote:Op zaterdag 24 november 2012 08:51 schreef computergirl het volgende:
Moet je daar wel wonenquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:35 schreef Katinkat het volgende:
Als je 10-12 km van de grens je kaart post, is ie er gewoon na 3 dagen....
Ik vind het overigens wel heel lang duren van sommige kaarten. Een week is niet abnormaal weten we, maar meer dan 2 weken is heel erg langquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:35 schreef Katinkat het volgende:
Als je 10-12 km van de grens je kaart post, is ie er gewoon na 3 dagen....
je hebt dm !quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:09 schreef livelink het volgende:
Ik heb nog een oud nederlands postbusadres van jullie, maar dat is zeker niet meer in gebruik?
Wij hebben nog steeds een postbus en zijn nooit van nummer gewisseld dus ik vermoed dat je net van Adnap hetzelfde adres hebt gekregenquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:09 schreef livelink het volgende:
Ik heb nog een oud nederlands postbusadres van jullie, maar dat is zeker niet meer in gebruik?
Dat is natuurlijk ook belachelijk lang. Elders binnen europa is het ook meestal 3 dagen....quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel heel lang duren van sommige kaarten. Een week is niet abnormaal weten we, maar meer dan 2 weken is heel erg lang
Ojaquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:21 schreef livelink het volgende:
Ja, dat is hem. Die had ik nog van de voetbalplaatjes.
Nee, nog nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:11 schreef komrad het volgende:
wil je dat vermoeden niet met ons delen?
heb je alle delen vd serie al binnen of missen er nog delen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, nog nietqltel en Adnap weten het, we zullen zien of ik gelijk heb
Ik mis in elk geval de tweede (misschien meer die daarna passen?) en de laatste, waarop hopelijk de afzender staatquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:31 schreef komrad het volgende:
heb je alle delen vd serie al binnen of missen er nog delen?
Ik heb mijn mening na wat speurwerk herzien en ik heb een andere verdachtequote:Op zaterdag 24 november 2012 22:36 schreef komrad het volgende:
nu word ik ook nieuwsgierig. is je vermoeden gekoppeld aan de schrij(fst)(v)er of aan het handschrift ?
stempels, natuurlijkquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening na wat speurwerk herzien en ik heb een andere verdachte
Gebaseerd op het handschrift en de plaats waar de kaarten gestempeld zijn
Ja, dat is echt superquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:51 schreef komrad het volgende:
stempels, natuurlijk
wel erg leuk dat 'iemand' er zo veel moeite voor doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |