Jaquote:Op donderdag 22 november 2012 17:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wat een gaaf idee trouwens, een "verhaaltjes"-kaartenreeks![]()
Dat houdt je wél wakker Re
Dat denk ik ook ja, of de postbode vond hem zó mooi dat ie hem zelf heeft gehoudenquote:Op donderdag 22 november 2012 18:13 schreef Adnap het volgende:
Gaaf man en mijn komt gewoon over 27 jaar bij je aan
Die zit vast aan de binnenkant van de brievenbus vast![]()
Dat kan ook nog want hij was zeer aaibaarquote:Op donderdag 22 november 2012 18:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, of de postbode vond hem zó mooi dat ie hem zelf heeft gehouden
Had je anders verwacht?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:28 schreef Katinkat het volgende:
Leuk die serie kaarten...die je bij elkaar mag sparen....
Ik heb vandaag even anar je werk gezwaaid, fietste er langs. niemand die terug zwaaide.
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:13 schreef Adnap het volgende:
Oe, tijdens mijn megasnelle turbo-lees-FOK-minuut las ik : "man en mijn kont"quote:Op donderdag 22 november 2012 18:13 schreef Adnap het volgende:
Denk het wel want je quootte 2xquote:Op donderdag 22 november 2012 18:52 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oe, tijdens mijn megasnelle turbo-lees-FOK-minuut las ik : "man en mijn kont"![]()
Ik dacht al :![]()
(ik moet een leesbril?)
Geen idee of die over 27 jaar mijn adres nog hebbenquote:Op donderdag 22 november 2012 19:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
Och, anderszins: als (en dat las ik dus eerst echt) : "Gave man en mijn kont"() pas over 27 jaar bij je aankomt is dat alles ook niet zo vers meer, zeker niet als je huidige tuchthuis het dus blijkbaar niet doorstuurt naar de Bauernhof, dan verlept dat alles zo
)
Nog even geduld dusquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:28 schreef Adnap het volgende:
Las vandaag een stukje over een kaart die na 70 !! jaar bezorgd werd dus 16 dagen is nog niets
69 jaar en 348 dagen of zoquote:
Even tellen hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:13 schreef Katinkat het volgende:
Da's weer snel, dinsdag gepost.......
Hoeveel heb je er nu ontvangen???
De kans dat hij niet op tijd meer aankomt wordt nu wel vrij groot ben ik bang.quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:51 schreef computergirl het volgende:
heeft het nog zin om eentje te sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |