Daar ben jij héééél goed inquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:43 schreef bosatlas het volgende:
Zal ik dan de mensen die het vragen het berichtje doorsturen?
Doe maar als je wilquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:43 schreef bosatlas het volgende:
Zal ik dan de mensen die het vragen het berichtje doorsturen?
Kstst wegwezen jijquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]![]()
't Is een beetje gek als ik het zelf doe toch?En ik heb het berichtje niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it till you make it...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:59 schreef Rewimo het volgende:
Zal ik dan maar op stop volgen klikken?
Maar ja, hoe moet ik iedereen dan bedanken?
Ik hou ook van jouquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
Lekker dier ben je ook![]()
Het is waar wat ze zeggen dus: kaartje, kleine moeite, groot plezier![]()
Enjoy
die ken ik ook nog wel ergens vanquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:46 schreef Rewimo het volgende:
En toch een ouwe sok
Zei de iets jongere sok
Hee jij ook al?quote:
quote:
Dan moeten er nog een paar kaartjes bij, ze hebben hier ruim 200 kamersquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja, dalijk heb ik een reeputaasie![]()
Maar zere neus Rewimo, dat ze heel die kliniek maar vol mogen hangen
Dan zal ik effe langs alle deuren strompelen en de namen noterenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:42 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ach so, ik ga mijn buren en kennissen terstond mobiliseren en hang een verzoekje op bij de Appie
Je hebt PMquote:
Hoeveel heb je er nu ?quote:Op maandag 12 november 2012 12:41 schreef Rewimo het volgende:
Na het middageten hobbelde ik naar mijn postvakje, zou er een stukje behang in zitten?
Ik maakte het deurtje open en grabbelde in het vakje. Ik kan er niet in kijken, het zit boven ooghoogte (zo groot ben ik nou ook weer niet). Wacht eens... ja, ik voel wat!
Met een grote grijns haalde ik een kaart in envelop uit het vakje
Eenmaal op mijn kamer heb ik hem opengemaakt en gelezen. Mijn verzameling groeit! Ik heb een soort boekenrekje boven het bureau hangen hier, daar staan ze op. Ik hoef maar omhoog te kijken of ik zie ze
Dank je wel, lieve tuinfluitert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |