Oke, al die verschillende nitraten tegenwoordigquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:38 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Die in de video is van Pirotechnika uit Litouwen die het weer uit China haalt.
Valt reuze meequote:Op dinsdag 4 december 2012 20:52 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Oke, al die verschillende nitraten tegenwoordig
Ja die heb ik besteld. Ben benieuwd.quote:Op zondag 2 december 2012 23:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ken je die Black Dragon Box? 200 euro, 4 doorgelonte potjes met max inhoud. Niet wat voor jou?
Ziekquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja die heb ik besteld. Ben benieuwd.
Ikquote:Op woensdag 5 december 2012 19:01 schreef Lienzz het volgende:
wie kan me helpen?
FEE / 100.000 klapper?
dankjewel...heb je ook verstand van mooie betaalbare pijlen (siervuurwerk liefst met een harde knal erachteraan) Welke moet ik dan nemen?quote:
Kan je gewoon in België halen hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 19:01 schreef Lienzz het volgende:
wie kan me helpen?
FEE / 100.000 klapper?
De Blitz pijlen zijn ook in Belgie te koop bij 'Pyrostar'.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:11 schreef Lienzz het volgende:
[..]
dankjewel...heb je ook verstand van mooie betaalbare pijlen (siervuurwerk liefst met een harde knal erachteraan) Welke moet ik dan nemen?
top!! heb je ook een prijsindicatie?quote:De Blitz pijlen zijn ook in Belgie te koop bij 'Pyrostar'.
Zijn sier pijlen + knal![]()
30 euro voor 6 pijlen volgens mij.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:35 schreef Lienzz het volgende:
[..]
top!! heb je ook een prijsindicatie?
ja dat vind ik best meevallen en een redelijke prijs voor 6 pijlenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:48 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
30 euro voor 6 pijlen volgens mij.
Lijkt duur, maar in vergelijking met Nederland en wat je krijgt valt dat wel mee.
En het zijn unieke pijlen
Ik zou wel opschieten als ik jou was want je wilt niet de laatste week van December gaan.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:02 schreef Lienzz het volgende:
[..]
ja dat vind ik best meevallen en een redelijke prijs voor 6 pijlen
Precies, de vuurwerkcontroles zijn al een jaar of 2 afgeschaft...quote:Op donderdag 6 december 2012 00:19 schreef Faazz het volgende:
Belgie boeit niet zo veel meer hoor. Je moet natuurlijk niet met pijlenstokken over straat gaan sjouwen, maar als je met eigen vervoer naar Olen of zo rijdt, no way dat je wordt aangehouden.
Jaquote:Op donderdag 6 december 2012 14:20 schreef Donjes het volgende:
Zijn steelhawk pijlen voor ¤18,00 per pak goed?
Ik ben al 2 jaar niet meer geweest.quote:Op donderdag 6 december 2012 07:51 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Precies, de vuurwerkcontroles zijn al een jaar of 2 afgeschaft...
#hosselingquote:Op donderdag 6 december 2012 23:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
#teveel keus
#keuzes
#geen idee waar te vieren
#BAAL
#meevaller
Dat klopt, maar de speciale vuurwerkcontroles zijn afgeschaft. Het kan wel voorkomen dat er een algemene controle is op Drugs en Wapens, en als je Vuurwerk bij je hebt moet je dat dus ook inleveren.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:45 schreef Faazz het volgende:
Tenzij je vuurwerk vervoert dat nog geen CE keurmerk draagt wat nu nog goed mogelijk kan zijn. Tevens is het voorhanden hebben van vuurwerk buiten de laatste drie dagen van het jaar nog altijd een overtreding.
Kaufland komt toch meestal ook pas 1 week voor oud & nieuw met vuurwerk folders?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:47 schreef overflow- het volgende:
vuurwerkfolder van Kaufland in Aken? Kan 'm nergens vind
Geen idee ben er nog nooit eerder geweest.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:59 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Kaufland komt toch meestal ook pas 1 week voor oud & nieuw met vuurwerk folders?
Neequote:Op vrijdag 7 december 2012 16:31 schreef overflow- het volgende:
[..]
Geen idee ben er nog nooit eerder geweest.
Ik weet niet of ik dit mag posten hier, maar zijn deze dingen sterk genoeg om een prullenbak mee op te blazen?
[ afbeelding ]
Ik heb het natuurlijk over een oude prullenbak bij mij in de tuin
Koop een cobraatje en houd hem lekker in je hand als je hem aansteekt. Stop hem in je mond, mag ook. Doe in ieder geval iets waardoor je door gaat krijgen dat het niet leuk is om te kloten met vuurwerk dan wel dingen te slopen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:36 schreef overflow- het volgende:
[..]
Welke legaal vuurwerk dan? Zo'n mortierpijl?
Heb geen zin om met kruit te gaan kloten...
mortier pijl?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:36 schreef overflow- het volgende:
[..]
Welke legaal vuurwerk dan? Zo'n mortierpijl?
Heb geen zin om met kruit te gaan kloten...
Dat vroeg die niet, hij vroeg of hij hem op kon blazenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:44 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
mortier pijl?
Met een asian thunder krijg je het deurtje wel open hoor.
Maar doe maar niet
Al die gassies die nu die 'legale' vlinder'bommen' kopen en ze in prullenbakken doenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:56 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Dat vroeg die niet, hij vroeg of hij hem op kon blazen
Verder :met die gast
Jaja cobra's ga ik ook wel fixen maar die zijn me ram duur. Ik probeer het wel met wat nitraten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:39 schreef TJV het volgende:
[..]
Koop een cobraatje en houd hem lekker in je hand als je hem aansteekt. Stop hem in je mond, mag ook. Doe in ieder geval iets waardoor je door gaat krijgen dat het niet leuk is om te kloten met vuurwerk dan wel dingen te slopen.
Ja deurtje is genoegquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:44 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
mortier pijl?
Met een asian thunder krijg je het deurtje wel open hoor.
Maar doe maar niet
cobra's en nitraten zijn van die dingen waar iedereen makkelijk aan kan komen dat klopt, maar delova rana's zijn over het algemeen nergens te krijgen kon ze vorig jaar ook al niet vinden en ben zelf te jong om naar polen te kunnen rijdenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:34 schreef jappy-b het volgende:
tegenwoordig kan dat zo ongeveer op elke hoek van de straat, gewoon je ogen en oren open houden
lijkt me niet de bedoeling dat er via Fok! in (illegaal) vuurwerk gehandeld gaat worden
Poolse webshops als de het risico wilt nemen. Ga je er verder niet mee helpen, is illegaalquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:35 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
cobra's en nitraten zijn van die dingen waar iedereen makkelijk aan kan komen dat klopt, maar delova rana's zijn over het algemeen nergens te krijgen kon ze vorig jaar ook al niet vinden en ben zelf te jong om naar polen te kunnen rijden
Zijn erg makkelijk te krijgen hoor! 100mm wat minder, maar de 50'' en 75'' wel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:35 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
cobra's en nitraten zijn van die dingen waar iedereen makkelijk aan kan komen dat klopt, maar delova rana's zijn over het algemeen nergens te krijgen kon ze vorig jaar ook al niet vinden en ben zelf te jong om naar polen te kunnen rijden
heb ze vandaag wel gevonden op een website (de 75 mm) maar is inderdaad een webshop, volgend jaar heb ik mijn rijbewijs denk dat ik dan wat meer geluk hebquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:46 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Zijn erg makkelijk te krijgen hoor! 100mm wat minder, maar de 50'' en 75'' wel.
Gewoon goed zoeken.
Bestellen op een webshop raad ik trouwens af.
Even naar polen voor wat knallertjesquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heb ze vandaag wel gevonden op een website (de 75 mm) maar is inderdaad een webshop, volgend jaar heb ik mijn rijbewijs denk dat ik dan wat meer geluk heb
Je gaat toch niet serieus naar Polen rijden in de hoop daar wat delova ranas te scorenquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heb ze vandaag wel gevonden op een website (de 75 mm) maar is inderdaad een webshop, volgend jaar heb ik mijn rijbewijs denk dat ik dan wat meer geluk heb
Gewoon even 20 euro per stuk gemiddeld als je je benzine meerekentquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:07 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus naar Polen rijden in de hoop daar wat delova ranas te scoren
Ga geen spul slopen. Dan gaat de gemeentebelasting omhoog, moeten je ouders meer betalen en krijg jij weer minder zakgeld. Dikke backfire dus.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:20 schreef overflow- het volgende:
[..]
Jaja cobra's ga ik ook wel fixen maar die zijn me ram duur. Ik probeer het wel met wat nitraten.
[..]
Ja deurtje is genoegGwn een flinke knal en dan dat metalen geblONG erachteraan
Priceless
![]()
Dus een asian thunder is sterk genoeg daarvoor? En ik bedoel dit soort mortieren:
[ afbeelding ]
hoe dacht jij ze te krijgen ? ik heb geen connecties die rijden, en bestellen op webshops kom ik ook niet veel verder meequote:Op vrijdag 7 december 2012 22:07 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus naar Polen rijden in de hoop daar wat delova ranas te scoren
verkapt; pm me ff een adresje commentquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:13 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hoe dacht jij ze te krijgen ? ik heb geen connecties die rijden, en bestellen op webshops kom ik ook niet veel verder mee
klopt, is niet verkapt ligt er te dik bovenop om verkapt te zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:14 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
verkapt; pm me ff een adresje comment
Bedankt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:16 schreef Specularium het volgende:
Nu op Ned 3 bij PowLitie lokken ze een handelaar in de val.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:13 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hoe dacht jij ze te krijgen ? ik heb geen connecties die rijden, en bestellen op webshops kom ik ook niet veel verder mee
Aan het begin van dat programma hadden ze een cobra in een kleine auto op de voorstoel gelegd.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:21 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Bedankt.
Helaas alleen het laatste gesprek gezien.
Wat bedoelde ze toen ze zeiden van dat je kon zien wat een cobra in een auto doet?
En?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aan het begin van dat programma hadden ze een cobra in een kleine auto op de voorstoel gelegd.
ik gok dat je hiermee bedoelt dat ik beter moet gaan zoeken?quote:
Je zegt dat je met webshops niet verder komt. Was afgelopen week nog in het nieuws dat er zoveel pakketten illegaal vuurwerk door de post komen naar NL en bijna niet te traceren zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:23 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik gok dat je hiermee bedoelt dat ik beter moet gaan zoeken?
mmm, heb wel 15 cobra's en 140 nitraten via internet besteld, ik bedoel niet dat via webshops geen goede manier is, ik bedoel dat die 125 mm versies niet op webshops verkrijgbaar zijn. heb tot nu toe alleen nog maar 75 mm op een webshop gevondenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je zegt dat je met webshops niet verder komt. Was afgelopen week nog in het nieuws dat er zoveel pakketten illegaal vuurwerk door de post komen naar NL en bijna niet te traceren zijn
Het kan allemaal wel en via de post is geen probleem.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je zegt dat je met webshops niet verder komt. Was afgelopen week nog in het nieuws dat er zoveel pakketten illegaal vuurwerk door de post komen naar NL en bijna niet te traceren zijn
Ik had niet verwacht dat het zo veel schade zou geven.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:22 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
En?
Zo even terug kijken op uitzending gemist.
Logische reden. Ik ben sowieso te pussy voor illegaal vuurwerkquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:29 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Het kan allemaal wel en via de post is geen probleem.
Maar waarom ik het niet zou doen is omdat ik mijn gegevens niet ergens op een vuurwerk webshop wil hebben staan.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat het zo veel schade zou geven.
Zou ook kunnen dat de auto hier en daar was verzwakt voor dramatisch effect.
Het is wel een pro-politieshow.
Inderdaad. Begin er liever niet aanquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Logische reden. Ik ben sowieso te pussy voor illegaal vuurwerk
Enge shit haha
Die filmpjes zijn zo nep. Volgens mij op het einde met zo'n hand, knalt heel die hand weg en dat tafeltje schudt van een rotjequote:Op vrijdag 7 december 2012 22:30 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Rotjes 1.1g
[..]
Inderdaad. Begin er liever niet aan![]()
Zolang er linkse subsidiefonteiten zijn die ons miljarden kosten mag ik heus wel wat opblazen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ga geen spul slopen. Dan gaat de gemeentebelasting omhoog, moeten je ouders meer betalen en krijg jij weer minder zakgeld. Dikke backfire dus.
Wat denk jij nou zelf kneus. Door dit soort gasten zoals jij mogen wij straks helemaal niks meer afsteken mongoolquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:49 schreef overflow- het volgende:
[..]
Zolang er linkse subsidiefonteiten zijn die ons miljarden kosten mag ik heus wel wat opblazen.
Dit soort shit bedoel ik:
Lukt dit met een mortier?
ja inderdaad, er ontplofte een keer een rotje in mijn hand, deed pijn maar had geen brandwonden of breuken ofzoquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die filmpjes zijn zo nep. Volgens mij op het einde met zo'n hand, knalt heel die hand weg en dat tafeltje schudt van een rotje
ditquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:53 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Wat denk jij nou zelf kneus. Door dit soort gasten zoals jij mogen wij straks helemaal niks meer afsteken mongool
Nee dit lukt niet met een mortier.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:49 schreef overflow- het volgende:
[..]
Zolang er linkse subsidiefonteiten zijn die ons miljarden kosten mag ik heus wel wat opblazen.
Dit soort shit bedoel ik:
Lukt dit met een mortier?
The good old mortieren/shells trucquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:53 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Wat denk jij nou zelf kneus. Door dit soort gasten zoals jij mogen wij straks helemaal niks meer afsteken mongool
En ik weet niet hoe je in godsnaam een prullenbak op wil blazen met een buis?
Wat nou buis? Leer lezen man. Ik had het over dit spul:quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:53 schreef Amplifier het volgende:
[..]
En ik weet niet hoe je in godsnaam een prullenbak op wil blazen met een buis?
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:56 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Nee dit lukt niet met een mortier.
Verschilt erg per userquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:10 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hoeveel geven jullie ongeveer uit aan vuurwerk per jaar?
Dit jaar zit ik rond de 100/150¤ vorig jaar had ik voor zo`n 750¤ maar dat zit er dit jaar ivm omstandigheden niet in.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:10 schreef SecretStoryWous het volgende:
Nee, maar ik denk dat je zelf ook wel kan bedenken dat je met een mortier geen schade aan een prullebak kan aanbrengen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 08:27 schreef overflow- het volgende:
[..]
Wat nou buis? Leer lezen man. Ik had het over dit spul:
[ afbeelding ]
[..]
Ervaring mee?
Hangt van het jaar af. Dit jaar ongeveer 1500/2000¤quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:10 schreef SecretStoryWous het volgende:
Gewoon hard genoeg op de prullenbak blijven slaan met je mortier en dan moet het wel lukken hoorquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:35 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat je zelf ook wel kan bedenken dat je met een mortier geen schade aan een prullebak kan aanbrengen.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:35 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat je zelf ook wel kan bedenken dat je met een mortier geen schade aan een prullebak kan aanbrengen.
[..]
Hangt van het jaar af. Dit jaar ongeveer 1500/2000¤
?quote:
Waarom zoveel voor iets waar je maar een dag van kunt genieten? Daar kun je 2 Asus N56VZ-S4215H-3rd i7-3630QM notebooks van kopen damn.quote:
Of mooie knallers. Hij is een rijke tatta, is wisselgeld voor hemquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:27 schreef overflow- het volgende:
[..]
Waarom zoveel voor iets waar je maar een dag van kunt genieten? Daar kun je 2 Asus N56VZ-S4215H-3rd i7-3630QM notebooks van kopen damn.
Zo heeft iedereen z'n hobby. De een geeft dat geld uit aan sigaretten, de ander aan vuurwerk. Alleen worden mensen die het aan vuurwerk uitgeven altijd gek aangekeken omdat het in 1 keer een groot bedrag is.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:27 schreef overflow- het volgende:
[..]
Waarom zoveel voor iets waar je maar een dag van kunt genieten? Daar kun je 2 Asus N56VZ-S4215H-3rd i7-3630QM notebooks van kopen damn.
Ik geniet er het hele jaar van..quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:27 schreef overflow- het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook wat overdreven.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:21 schreef stoeltafel het volgende:
1 cobra kan een auto toch nooit zo erg opblazen? http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1311320
Heb er wel wat afgestoken maar de knal komt niet echt overeen met het filmpje.
pyroshop.be de beste aanbiedingen zijn alweer voorbij zie ik echterquote:Op zondag 9 december 2012 10:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Welke zaak heeft in Belgie het mooiste vuurwerk voor de scherpste prijs?
of jij leert lezen? mortier is een buis waar en shell mee geschoten word en jij vraagt of je met een mortier een prullenbak kunt kapot maken. En die pijlen zijn gewoon bolpijlen mag je blij zijn als je er een pakjeboter mee kapot kan maken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 08:27 schreef overflow- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ervaring mee?
quote:Op zondag 9 december 2012 13:16 schreef Q-Festival het volgende:
[..]
of jij leert lezen? mortier is een buis waar en shell mee geschoten word en jij vraagt of je met een mortier een prullenbak kunt kapot maken. En die pijlen zijn gewoon bolpijlen mag je blij zijn als je er een pakjeboter mee kapot kan maken.
Zou zonde zijn om die mooie bolpijlen in een prullenbak te doen. En een mortier is de buis waar een shell in wordt afgestoken aars.quote:Op zaterdag 8 december 2012 08:27 schreef overflow- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik lees goed, en jij zegt inderdaad mortier. Voor zover ik weet is een mortier de buis waaruit je een shell schiet. Leer jij maar eens lezen kneus.quote:Op zaterdag 8 december 2012 08:27 schreef overflow- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ervaring mee?
1000quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:10 schreef SecretStoryWous het volgende:
Leuk! Een rookpot, 2 parachutes en een bootfakkel zie ik?quote:Op zondag 9 december 2012 17:17 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
ik hou het denk ik hierbij , geen zin meer om de hele dag te stoken
ik ben oud aan het worden
1 rookpotje 1 rooksignaal en 2 fakkeltjesquote:Op zondag 9 december 2012 17:19 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Leuk! Een rookpot, 2 parachutes en een bootfakkel zie ik?
Oh oke, leuk speelgoedquote:Op zondag 9 december 2012 17:21 schreef gers het volgende:
[..]
1 rookpotje 1 rooksignaal en 2 fakkeltjes
waar haal je die shit..quote:Op zondag 9 december 2012 17:19 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Leuk! Een rookpot, 2 parachutes en een bootfakkel zie ik?
Botenwinkelsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
behoorlijk populaire site ditquote:Op zondag 9 december 2012 10:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Welke zaak heeft in Belgie het mooiste vuurwerk voor de scherpste prijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |