een 100.000 klapper hoef ik maar 1x aan te steken, die vervelende strijkers haal je je vingers aan openquote:Op woensdag 5 december 2012 19:19 schreef davako het volgende:
Waarom zou je een 100.000 klapper willen hebben. Waarom zoveel? De eerste klap is hetzelfde als de laatste. Gooi gewoon een paar strijkers en klaar!
Ik had vorig jaar een 10.000 klapper. Die wou ik uitrollen en tijdens het uitrollen viel er steeds wat af.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:47 schreef Amplifier het volgende:
In Nederland heb je 100.000 klappers, maar die floppen meer.
In Belgie zijn ze gewoon nog legaal te koop, meestal met een klik- of knoopsysteem. Kijk eens bij www.vuurwerkbelgie.nl. Dat is de website van Zena, die heeft vestigingen in Olen en Baarle-Nassau/Baarle-Hertog
Een NL'se of een Belgische? Heb enkele Belgische meegemaakt die het toch wel perfect deden, zonder dat er meuk afviel.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:53 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een 10.000 klapper. Die wou ik uitrollen en tijdens het uitrollen viel er steeds wat af.
Uiteindelijk heb ik het aangestoken zonder uit te rollen.
Een NLertjequote:Op woensdag 5 december 2012 19:57 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Een NL'se of een Belgische? Heb enkele Belgische meegemaakt die het toch wel perfect deden, zonder dat er meuk afviel.
Ja dat hadden wij ook 2 jaar geleden, ook geloof ik met een 10.000 klapper. Hij viel bijna uit elkaar.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:53 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een 10.000 klapper. Die wou ik uitrollen en tijdens het uitrollen viel er steeds wat af.
Uiteindelijk heb ik het aangestoken zonder uit te rollen.
Ja op die zena site had ik al gekeken vandaag. Daar staat wel een 100.000 klapper op. Is dat wat? Knallen de belgische veel harder als de NL-se? En krijg je ze ook in Duitsland?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:57 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Een NL'se of een Belgische? Heb enkele Belgische meegemaakt die het toch wel perfect deden, zonder dat er meuk afviel.
In de Belgische rollen zit flashkruit. Dat knalt harder dan buskruit, wat wij hier in Nederland en Duitsland in de rollen hebben zitten. Buskruit ploft, Flashkruit knaltquote:Op woensdag 5 december 2012 21:09 schreef Lienzz het volgende:
[..]
Ja op die zena site had ik al gekeken vandaag. Daar staat wel een 100.000 klapper op. Is dat wat? Knallen de belgische veel harder als de NL-se? En krijg je ze ook in Duitsland?
Je hebt ook nog knoopsysteem, met touwtjesquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:43 schreef Dagkaart het volgende:
Voor zover ik heb begrepen van een Belgische winkel mogen 100.000 knallers alleen nog maar in kliksysteem. Niet meer als 1 geheel.
En voor mij is er maar 1 merk; Horse Brand. Een Belgische en Nederlandse 100.000 knaller vergelijken kan niet in mijn ogen.
Waarom zou iemand jou wakker maken om rotzooi die door andere is gemaakt op te ruimen?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:17 schreef haan33 het volgende:
Van die mensen die serieus mij wakker gaan maken om het op te ruimen..
Is dat een horse brand rol die op de site van zena staat?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:37 schreef Amplifier het volgende:
[..]
In de Belgische rollen zit flashkruit. Dat knalt harder dan buskruit, wat wij hier in Nederland en Duitsland in de rollen hebben zitten. Buskruit ploft, Flashkruit knalt
Die 100k van Zena is goedZelf neem ik altijd Horse Brand rollen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |