Dubbele quote notabene, merk dat bij jou de stress en de trilvingers nog erger isquote:Op woensdag 21 november 2012 11:35 schreef Amplifier het volgende:
[..]
[..]
haha ik koop elk jaar teveel
Zijn er ook afkickklinieken voor vuurwerkverslaving?
Ja, kijken hoelang een Cobra 6 in je hand blijft brandenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:35 schreef Amplifier het volgende:
[..]
[..]
haha ik koop elk jaar teveel
Zijn er ook afkickklinieken voor vuurwerkverslaving?
Wajoo zieke pijlquote:
75g mag in Belgie en Duitslandquote:
Hoeveel in Duitsland eigenlijk? ook 75?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:04 schreef Amplifier het volgende:
[..]
75g mag in BelgieIn Nederland maar 40 helaas...
Ja je slaat de plank mis, een klein beetje maar hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef FL_Freak het volgende:
Die knal was wel te vergelijken met een zink 902, of sla ik nu de plank mis ?
The chain is een Nitraatmat van 500 shots van het merk Chooêt. Leuke dingen! Wat heb je ervoor betaald al ik vragen mag?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:39 schreef kikoooooo het volgende:
Heb van m'n collega 3x een the chain 500 gekocht. Uit België. Is t wat?
Heb er 0 verstand van.
3 voor 65 euroquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:56 schreef Amplifier het volgende:
[..]
The chain is een Nitraatmat van 500 shots van het merk Chooêt. Leuke dingen! Wat heb je ervoor betaald al ik vragen mag?
Nederlands knal vuurwerk mag maxmimaal een bepaalde knal afgeven en mag geen flash kruit inzitten (wanneer er geen sier bij zit). nouja ze knallen misschien een stuk harder dan een kanonslag hooguit.quote:Op maandag 26 november 2012 15:37 schreef Brovsky het volgende:
Jongens ik heb een vraagje,
Ik zat laatst een beetje rond te neuzen op vuurwerk sites en toen zag ik dat er Vlinderbommen en Nitraatbommen werden aangeboden op deze site.
En ja, dit is gewoon een erkend nederlands vuurwerkbedrijf.
Er staat ook bij dat het vuurwerk voor het eerst legaal in nederlands is.
Nu is mijn vraag: Is dit werkelijk waar echt hard knallend vuurwerk?
Of is dit gewoon legaal vuurwerk in een ander hulsje?
Want ik zelf heb nog nooit gehoord van dit vuurwerk.
Jullie misschien wel?
Zo ja? Kan je me dan misschien laten weten wat ik er van kan verwachten en waar ik het mee kan vergelijken??
Ohja, hier is het linkje van de site: http://www.vuurwerkkopen.nl/knalvuurwerk/nitraatbommen.html
http://www.vuurwerkkopen.nl/knalvuurwerk/vlinderbommen.html
Bedankt.
Dit, het zal mischien iets harder gaan als een kanonslag maar veel harder zal het niet zijn.quote:Op maandag 26 november 2012 15:37 schreef Brovsky het volgende:
Of is dit gewoon legaal vuurwerk in een ander hulsje
Knal is sowieso niet goed te horen op een filmpje, dat moet je echt horen. En ik denk dat dit een marketingtruc is, de knal lijkt mij bagger. Tis maar wat je verwacht/gewend bent....quote:Op maandag 26 november 2012 16:02 schreef Brovsky het volgende:
Dankje, ik ga het filmpje dan zeker bekijken!
Dit. Dealer zei tegen me dat die bommetjes net zo hard gaan als een thunderking op de grondquote:Op maandag 26 november 2012 16:30 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Knal is sowieso niet goed te horen op een filmpje, dat moet je echt horen. En ik denk dat dit een marketingtruc is, de knal lijkt mij bagger. Tis maar wat je verwacht/gewend bent....
Ik zal goed luisteren en dan kan ik het wel zeggen.quote:Op maandag 26 november 2012 16:30 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Knal is sowieso niet goed te horen op een filmpje, dat moet je echt horen. En ik denk dat dit een marketingtruc is, de knal lijkt mij bagger. Tis maar wat je verwacht/gewend bent....
Thnx, klimkt leuk :pquote:Op maandag 26 november 2012 22:58 schreef Qunix het volgende:
Morgen 21:50 uur Nederland 3 steekt Fillemon (BNN) illegaal vuurwerk af. O.a. salutes en cobra6.
Ligt eraan wat je zoekt. Hoeveel gram/shots enz. De Big19 op www.vuurwerkperdoos.nl is een aanrader, heb ik ook o.a. besteld!quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:30 schreef MissionPhailed het volgende:
Welke vuurwerkpotten/cakes hebben beetje redelijke prijs/kwaliteitsverhouding? Vind het altijd pijnlijk om een pot van 40 euro in 30 seconden te zien wegfikken
Ziet er niet slecht uit nee. Interessante site trouwens ... !quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:44 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je zoekt. Hoeveel gram/shots enz. De Big19 op www.vuurwerkperdoos.nl is een aanrader, heb ik ook o.a. besteld!
Jazeker! Heb daar mn eerste bestelling gedaan. Volgende week gaat hun normale site ook weer open: www.valk-vuurwerk.nl en kan daar ook besteld worden. Ook interessant om daar te doen!quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:11 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ziet er niet slecht uit nee. Interessante site trouwens ... !
Die Immortal Gold ga ik halenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:32 schreef RijstNatie het volgende:
140 euro blokjes van rubro 2kg kruit
toch netjes dat dit mag in nederland, terwijl in belgie dit nu weer verboden is![]()
Hahaha die Ruben van Xtremerides.nl is al een keer gepakt geweest, nu nog een keer binnenkort let maar op.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:42 schreef Qunix het volgende:
Mooi vuurwerk avondje op tv!
Discovery: Pyros tot 22:00 en dan gelijk naar Nederland 3.
Immortal Gold is een mooi ding! Waarschijnlijk wel een connector (van 4 aparte cakes)quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:32 schreef RijstNatie het volgende:
140 euro blokjes van rubro 2kg kruit
toch netjes dat dit mag in nederland, terwijl in belgie dit nu weer verboden is![]()
Die kan je ook in Nederland halen tijdens de verkoopdagen! Bij de vestigingen van Zena Nederlandquote:Op woensdag 28 november 2012 21:14 schreef Donjes het volgende:
Tip: Als je naar Belgie gaat moet je de messier cake meenemen. Wat een geweld komt uit dat klein potje
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:26 schreef SecretStoryWous het volgende:
Oudjaarsdag valt dit jaar toch op maandag? In de op staat van niet
Jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:26 schreef SecretStoryWous het volgende:
Oudjaarsdag valt dit jaar toch op maandag? In de op staat van niet
Kartonnetje Hydra nemen en nog wat losse potten/pijlenpakkettenquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft iemand tips voor een leuk siervuurwerk pakket (Belgisch) van rond de ¤ 200,- ? Moeten wel flink wat potten in zitten.
8 inch kan nooit op die afstand.quote:Op zondag 25 november 2012 21:45 schreef MissionPhailed het volgende:
Gisteravond even naar de vuurwerkdemo/show van Ano Vuurwerk gekeken, kilometer of 6 vanaf huis dus aangenaam dichtbij. Vooral de eindshow was heel fraai, met o.a 6 en 8 inch shells volgens mij. Had een gare digicam bij waarvan de accu na 2 minuten filmen de handdoek in de ring gooide, maar toch een gedeelte kunnen vastleggen![]()
Kan alleen boven de toonbank en lees de OP.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:32 schreef tjopop het volgende:
Hee waar kan ik lawinepijle onder toonbank kope in belgie??
Het principe van onder de toonbank niet kennenquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Kan alleen boven de toonbank en lees de OP.
Tof! Waar?quote:Op zondag 2 december 2012 15:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Krantje ingevuld, voor 56,10 euro besteld
Tof! Waar?quote:Op zondag 2 december 2012 15:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Krantje ingevuld, voor 56,10 euro besteld
Niet relevantquote:
Lol....quote:Op zondag 2 december 2012 18:55 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Het principe van onder de toonbank niet kennen
Denken dat lawinepijlen boven de toonbank verhandeld worden in Belgie
Zena lightyear heb ik mn vader aangeraden vorig jaar, vond ik een beetje standaard....quote:Op zondag 2 december 2012 18:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet relevant
Had wel 20% voorverkoopskorting
Zena Lightyear en Imperial pijlenpakketten lijken me erg tof
quote:
Lekker breed effect dus omdat ze laag gaanquote:Op zondag 2 december 2012 20:10 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Zena lightyear heb ik mn vader aangeraden vorig jaar, vond ik een beetje standaard....
Imperial heb ik zelf gehad en dat vond ik leuke pijlen voor die prijs! Klapten alleen wel laag net als de lightyear overigens...
[..]
Wat heb je nog meer besteld?quote:Op zondag 2 december 2012 20:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lekker breed effect dus omdat ze laag gaan
Beetje de standaarddingetjes nog.quote:Op zondag 2 december 2012 20:37 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Wat heb je nog meer besteld?
Ik moet het dit jaar helaas wegens omstandighedn wat rustiger aandoen, had vorig jaar een flinke collectie van een leuk bedrag.
Ik hoop dit jaar nog wel wat leuks te scoren om het jaar mooi af te sluiten maar mer dan ¤100,- zal het niet worden.
Ik
Dat is die van Royal he? Dan heb jij wss dezelfde dealer als ik, in een plaats dat begint met de N?quote:Op zondag 2 december 2012 20:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beetje de standaarddingetjes nog.
Binkies, romeinse kaarsen, grondbloemen, crackling balls enzo.
Grootste geld zit in de pijlen dit jaar, heb er 22. Heb ook een mooie single shot gekocht voor overdag, die laat een rookspoor achter als hij opstijgt
Van Royal idd. Begint met een Mquote:Op zondag 2 december 2012 20:55 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Dat is die van Royal he? Dan heb jij wss dezelfde dealer als ik, in een plaats dat begint met de N?
quote:Op zondag 2 december 2012 21:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Van Royal idd. Begint met een M
DM anders even welke dealer je hebt
Ziek manquote:Op zondag 2 december 2012 23:13 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Lijstje van 468 euro bijna klaar. Laatste aanpassingen en dan kan die weg!
200 euro al besteld!
Mijn pa kijkt raar als we een bestelling op gaan halen. Vorig jaar bij de 1e bestelling van 130 euro: Is dit alles? Nee pa ik koop hier nog voor 300 in de losse verkoop. Oh okee dan maarquote:Op zondag 2 december 2012 23:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ziek man
Mijn pa kijkt me al raar aan als ik boven de 50 kom
Ieder z'n ding, maar jij koopt ook meer grote dingen dan klein denk ik. Als je voor zoveel geld klein gaat halen sta je echt lang buitenquote:Op zondag 2 december 2012 23:32 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Mijn pa kijkt raar als we een bestelling op gaan halen. Vorig jaar bij de 1e bestelling van 130 euro: Is dit alles? Nee pa ik koop hier nog voor 300 in de losse verkoop. Oh okee dan maar
Dat klopt, ik haal liever een paar grote dure potten dan veel rotzooi. Kwaliteit boven kwantiteitquote:Op zondag 2 december 2012 23:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ieder z'n ding, maar jij koopt ook meer grote dingen dan klein denk ik. Als je voor zoveel geld klein gaat halen sta je echt lang buiten
Heb jij trouwens een PS3?
Ken je die Black Dragon Box? 200 euro, 4 doorgelonte potjes met max inhoud. Niet wat voor jou?quote:Op zondag 2 december 2012 23:41 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Dat klopt, ik haal liever een paar grote dure potten dan veel rotzooi. Kwaliteit boven kwantiteit
En ik steek ook op de avond zelf redelijk wat af. Om het half uur een paar pijlen en een pot ofzo.
Helaas, Xbox360 hier
Haha ik ken hem!quote:Op zondag 2 december 2012 23:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ken je die Black Dragon Box? 200 euro, 4 doorgelonte potjes met max inhoud. Niet wat voor jou?
Wat een prijzen ookquote:Op zondag 2 december 2012 23:50 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Haha ik ken hem!
Ik neem al de Immortal Gold en de 4Seasons van Rubro!
twitter:Vuurwerkfolders twitterde op maandag 03-12-2012 om 19:02:30Knalfords #vuurwerk #folder 2012-2013: http://t.co/BH4T9sT4 reageer retweet
twitter:Vuurwerkfolders twitterde op maandag 03-12-2012 om 19:05:482e Duitse #vuurwerk #folder 2012-2013 gespot: Hagebaumarkt (met Nico Feuerwerk) http://t.co/6jKt7hv2
reageer retweet
twitter:Vuurwerkfolders twitterde op maandag 03-12-2012 om 19:35:31Eerste paar #vuurwerk #folders uit Oostenrijk gespot (Pyrostar, Comet Pienter en WECO Feuerwerk): http://t.co/zrpfFmTO reageer retweet
Duitslandquote:Op maandag 3 december 2012 19:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Is Duitsland of België goedkoper qua vuurwerk?
Wow die zijn vroeg, ik verwachtte die pas in de laatste 2 weken voor oud en nieuwquote:Op maandag 3 december 2012 19:39 schreef Qunix het volgende:
twitter:Vuurwerkfolders twitterde op maandag 03-12-2012 om 19:02:30Knalfords #vuurwerk #folder 2012-2013: http://t.co/BH4T9sT4 reageer retweet
twitter:Vuurwerkfolders twitterde op maandag 03-12-2012 om 19:05:482e Duitse #vuurwerk #folder 2012-2013 gespot: Hagebaumarkt (met Nico Feuerwerk) http://t.co/6jKt7hv2[ link | afbeelding ] reageer retweet
twitter:Vuurwerkfolders twitterde op maandag 03-12-2012 om 19:35:31Eerste paar #vuurwerk #folders uit Oostenrijk gespot (Pyrostar, Comet Pienter en WECO Feuerwerk): http://t.co/zrpfFmTO reageer retweet
Welke?quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:00 schreef GuitarJJ het volgende:
De eerste twee folders zojuist binnengekregen
3 voor 3,95 bij mijn dealerquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:13 schreef Frutsel het volgende:
Flying Arrows 1,99 ... doet me denken aan die gillers in Nederland... Megatronix, Mantronix zijn daar dacht ik de grotere versies van... maar kom ff niet op de naam van die kleine dingen... maar voor 1,99 vind je ze niet
Ziet er mooi uit! Vroeger werkte mijn opa daar en kreeg 25% korting op t hele vw assortiment. Wij gingen daar altijd vw halen dus!quote:
He bah diamond.quote:
Vorig jaar een pakket van gehad. Ziek duur voor wat je ervoor krijgtquote:
Klopt maar wel kwaliteit!quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vorig jaar een pakket van gehad. Ziek duur voor wat je ervoor krijgt
Prijs/kwaliteit is bij veel andere merken beter.quote:
Voor een leek als ik is dat allemaal niet eens merkwaardigquote:
Was zeker gewoon een fontijntje met een rotjesknal zeker, watjesding.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:41 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Net even mijn nieuwe camera getest. Vind het erg goed voor een cameraatje van 70¤.
Moet alleen wel iets meer afstand nemen anders blokkeert het geluid.
Een fp3 is een Poolse nitraat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was zeker gewoon een fontijntje met een rotjesknal zeker, watjesding.
*Litouwsequote:Op dinsdag 4 december 2012 19:58 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Een fp3 is een Poolse nitraat.
@Rhytmical En jij bent PyrofreakDj, dan ken jij mij vast wel van AVP en VWC!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Abboneer maar op mn kanaal. Er komen gekke dingen aan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was zeker gewoon een fontijntje met een rotjesknal zeker, watjesding.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
Weet ik, ik loop hem te fukkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:58 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Een fp3 is een Poolse nitraat.
@Rhytmical En jij bent PyrofreakDj, dan ken jij mij vast wel van AVP en VWC!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:03 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
*LitouwseNee hoor. Het is een Litouwse nitraat die in China wordt geproduceerd door het Poolse bedrijf Jorge. Daarom vind ik het eigenlijk een Poolse nitraat omdat zoveel uit China komt :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Abboneer maar op mn kanaal. Er komen gekke dingen aan.
[ Bericht 4% gewijzigd door Amplifier op 04-12-2012 20:31:44 (Verduidelijking) ]
die van jorge zelf is ook fp3 maar je hebt ook de echte originele fp3 van fenix zelfquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:27 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Nee hoor? De FP3 is toch gewoon van Jorge en wordt in Polen gefabriceerd?
Fenix is een dochterbedrijf van Jorgequote:Op dinsdag 4 december 2012 20:28 schreef Q-Festival het volgende:
[..]
die van jorge zelf is ook fp3 maar je hebt ook de echte originele fp3 van fenix zelf
ja dat klopt! maar ik dacht dat fp3 jorgen en fp3 fenix verschildequote:Op dinsdag 4 december 2012 20:29 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Fenix is een dochterbedrijf van Jorge
Die in de video is van Pirotechnika uit Litouwen die het weer uit China haalt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:27 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is een Litouwse nitraat die in China wordt geproduceerd door het Poolse bedrijf Jorge. Daarom vind ik het eigenlijk een Poolse nitraat omdat zoveel uit China komt :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |