quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook langspiepen
kinderachtig hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 17:42 schreef Mss het volgende:
Ik zit in de trein dus ga er nu geen foto van maken. Maar thuis uiteraard wel!
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
#QuitNow! Achievement unlocked: First ten - No smoking for 10 days
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
How convenient!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, Fred is voorbereid, de eerste activiteit die we in Duitsland ondernemen is een ontzettend mooie autotocht langs de Mosel... O en toevallig eindigen we in een dorpje met twee winkels.. Een Aldi en een DM
ik kan er niet meer in....quote:Op woensdag 7 november 2012 19:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Loldat geheimen tekstveld in de fb
ik moest lolleren
Waar wat hoe?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
ik moest lolleren
Baaaaaasssquote:Op woensdag 7 november 2012 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie dat staan, maar hoe schrijf je er iets op?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
ik moest lolleren
Vette shizzle, een geheim tekstveldquote:Op woensdag 7 november 2012 19:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik kan er niet meer in....wat staat er dan?
Whut? Je hebt er net nog gepost toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik kan er niet meer in....wat staat er dan?
Vergeet deze niet:quote:Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, Fred is voorbereid, de eerste activiteit die we in Duitsland ondernemen is een ontzettend mooie autotocht langs de Mosel... O en toevallig eindigen we in een dorpje met twee winkels.. Een Aldi en een DM
Oh geen ideequote:Op woensdag 7 november 2012 19:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zie dat staan, maar hoe schrijf je er iets op?
IK VOEL ME ZOOOOO GELIEFD JONGUH@!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Whut? Je hebt er net nog gepost toch?
Oh niks boeiends: vette shizzle, een geheim tekstveld![]()
![]()
Ok, waar is dat?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vergeet deze niet:
[ afbeelding ]
Bazen pauper winkel (supermarkt) en ze hebben er ook wat verzorgingsproducten en andere leuke paupershizzle.
in ieder geval in Cochem, waar ik zat tijdje geleden. Maar zit op veel plekken. Je kunt op hun website http://norma-online.de/_d_/ een locatiezoeker invullenquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
in ieder geval in Cochem, waar ik zat tijdje geleden. Maar zit op veel plekken. Je kunt op hun website http://norma-online.de/_d_/ een locatiezoeker invullen
Ik ben Kip niet maar ik had het 's nachts besteld en twee dagen later in huisquote:Op woensdag 7 november 2012 19:12 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Kip hoe lang duurde het bij jou bij topvintage voordat het binnen kwam?
Ja iets van geheim feestboek tekstveld, maar dat zie ik dus nergensquote:
3 dagen ofzo?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:12 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Kip hoe lang duurde het bij jou bij topvintage voordat het binnen kwam?
van heel freaking Deutschland zit jij ook in fucking Cochemquote:Op woensdag 7 november 2012 19:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
We zitten in Cochem![]()
Is het ook een supermarkt? Want dat geeft me wel een bijzonder mooi excuus om er langs te gaan natuurlijk
Hehe thanks vanmorgen besteld en heb het morgen eigenlijk nodig :pquote:Op woensdag 7 november 2012 19:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ben Kip niet maar ik had het 's nachts besteld en twee dagen later in huisDus eigenlijk 1 dag later.
WAAAAT, ben jij Kip niet?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ben Kip niet maar ik had het 's nachts besteld en twee dagen later in huisDus eigenlijk 1 dag later.
Owwww dat.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:13 schreef megamandy het volgende:
Op de FB onder de tab "over de groep"
bellen en vragen of ze er een spoedzending van kunnen maken?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hehe thanks vanmorgen besteld en heb het morgen eigenlijk nodig :p
Zit even mobiel dus straks plaatjunquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
van heel freaking Deutschland zit jij ook in fucking Cochem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja het is ook een paupersupermarkt, maar prima voer hoor, was allemaal goed te kanen en ik ben zeer kritisch op voer
park met golfbaan? Van NL eigenaars?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
In het bungalowpark net buiten de stad/dorp.
Ik zet die ook even op de lijst, ziet er vermakelijk uit
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
park met golfbaan? Van NL eigenaars?
en als t nou niet past?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:15 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Zit even mobiel dus straks plaatjun
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
WAAAAT, ben jij Kip niet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Ja dusquote:
ze heeft er al een jurk van (van mij overgenomen) dus als het alleen een andere kleur is is het makkelijkquote:
Die is echt tofquote:
but not a pleasant onequote:
O dat kan ik me niet geheel meer herinneren. Maar jij bent daar dus ook geweest?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja dus![]()
da's dus waar het sauna verhaal was met die acne-vent van mijn vriendin
ja was tof!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die is echt tofLigt wat op heuvel
al 2 keer geweest
Erg nette huisjes ook
Zulks een onorginele vakantie hebben we geboektquote:Op woensdag 7 november 2012 19:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die is echt tofLigt wat op heuvel
al 2 keer geweest
Erg nette huisjes ook
Geen idee.... geen wifi daar besteldquote:Op woensdag 7 november 2012 19:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zulks een onorginele vakantie hebben we geboekt![]()
Hoe zit het met de wifi? Ik lees op internet verhalen dat je die wel kan kopen, maar dat hij het gewoon niet doet
Ja maar anders moeten Fred en ik met elkaar pratenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geen idee.... geen wifi daar besteld
oh dat vertelde ik toevallig van de week hierquote:Op woensdag 7 november 2012 19:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O dat kan ik me niet geheel meer herinneren. Maar jij bent daar dus ook geweest?
Wij hebben geen sauna, maar wel een 8persoonshuisje met z'n 2en
Hoe vond jij het verder?
Ew nee dat moet je niet willenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar anders moeten Fred en ik met elkaar praten
was er niet, heb het ook niet geprobeerd, boeiend, voor een weekendje.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zulks een onorginele vakantie hebben we geboekt![]()
Hoe zit het met de wifi? Ik lees op internet verhalen dat je die wel kan kopen, maar dat hij het gewoon niet doet
Wat een goeien matig verhaalquote:Op woensdag 7 november 2012 19:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh dat vertelde ik toevallig van de week hier![]()
Enge stomme vriend van vriendin was voor het eerst mee (waren met zijn 7-en in een 15 persoons huis ofzo? met mega sauna en zulks, 5 badkamers, erg cool). En toen wilde hij dus zijn puistige lichaam niet laten zien door in handdoekje na sauna buiten te gaan liggen in het gras, ging zich helemaal aankleden.
Dus ik zei dat hij egwoon moest komen liggen en niet aankleden, alleen handdoek voor en hoppa, liggen, net als de andere mannen die mee waren. En toen zei hij "nee, want ik hoef niet mijn mannelijkheid op die manier te bewijzen"
![]()
![]()
ik vond het tofquote:Op woensdag 7 november 2012 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
Vanuit cochem zijn we die zondag toen naar fantasialand gegaan![]()
![]()
Owjah laatste keer hadden we ook sauna in ons huisje. En cochem is soberso eik wel leuk
het is ook een zeer matige gozert... enige wat niet matig is is zijn kippenborst en zijn acnequote:
We gaan een hele week!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
was er niet, heb het ook niet geprobeerd, boeiend, voor een weekendje.
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vond het tof
Duitse bejaardendorpjes zijn stiekem heel leuk, omdat ze zo fout zijn
Oh, neem niet de muziekboot, ook niet met drank op, is écht écht écht geen klap aan![]()
![]()
![]()
![]()
DUMB ASS!!! DAN HAD JE SAUNA GEHAD!!!! ECHT ECKTEN SAUNA MET OPGIETDING!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We gaan een hele week!![]()
![]()
En er is ons nog een gratis upgrade naar een 14-persoonshuisje aangeboden. Maar dat is al best absurd met z'n 2en en ze hadden geen huisje waar je mag roken meer beschikbaar
. Dus we hebben ons eigen huisje gehouden
Engelsenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Die hadden we wel over getwijfeld toen we er met onze vriendengroep waren; maar uiteindelijk belandden we in een kroegje vol engelsen aan de andere kant van de rivier. Dat was echt fantastisch
IK HEB EEN SCHIJTHEKEL AAN SAUNA'S!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
DUMB ASS!!! DAN HAD JE SAUNA GEHAD!!!! ECHT ECKTEN SAUNA MET OPGIETDING!
na 10 minuten wilde ik er echt al af, het was zoooooo kutquote:Op woensdag 7 november 2012 19:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Die hadden we wel over getwijfeld toen we er met onze vriendengroep waren; maar uiteindelijk belandden we in een kroegje vol engelsen aan de andere kant van de rivier. Dat was echt fantastisch
erger....quote:Op woensdag 7 november 2012 19:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Engelsen
Duitse muziek + bootZoiets wat je ook vaker op de Duitse tv ziet?
Theheh klinkt wel een stuk beter iddquote:Op woensdag 7 november 2012 19:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
na 10 minuten wilde ik er echt al af, het was zoooooo kut![]()
Sommige dingen moet je proberen en die blijken dan matig maar grappig matig te zijn, maar dit was echt too much... en het duurde lang.
Dus toen zijn we ons gaan bezatten, kutfoto's gaan maken tijdens het "dansen" en op het buitendek gaan hangen en schreeuwenen toen werden de bootmensen boos
Wel goed om te wetenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
na 10 minuten wilde ik er echt al af, het was zoooooo kut![]()
Sommige dingen moet je proberen en die blijken dan matig maar grappig matig te zijn, maar dit was echt too much... en het duurde lang.
Dus toen zijn we ons gaan bezatten, kutfoto's gaan maken tijdens het "dansen" en op het buitendek gaan hangen en schreeuwenen toen werden de bootmensen boos
ik hou ook niet van warm, maar wel van saunaquote:Op woensdag 7 november 2012 19:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK HEB EEN SCHIJTHEKEL AAN SAUNA'S!
En Fred vind het ook niks denk ik, die klaagt al als het 25 graden is, want warm
en velen Ria met kids en Huishoudbeursvrouwen die eruit zien als een Ursula/kaketoe en Derreck achtige mannen met bierpens, pullen bier, speknekken en gevouwen oren met oorhaar eruit die naa rje tieten zitten te glurenquote:
Buiten op het gras liggen in november?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik hou ook niet van warm, maar wel van sauna![]()
En daarna in koud water bad plonzen en dan daarna lekker buiten op het gras liggen chillen![]()
![]()
![]()
Electra wordt dit weekend trouwens door meneer aangelegd voor onze sauna die ooit ooit ooit op zolder gaat komen
ik had nog gezocht naar een DM, maar niet gevondenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
En we gaan dus 30 minuten rijden omdat er in Seil een DM schijnt te zitten
na de sauna is dat heerlijk joh!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Buiten op het gras liggen in november?
Ik had begrepen dat er in het andere dorpje in de buurt een Lidl zat.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik had nog gezocht naar een DM, maar niet gevonden![]()
En ze wilden niet omrijden voor mij![]()
Mar die Norma is ook zoberzo cool, die zit als je uit het park rijdt richting Cochem, is dichstbijzijnde supermarktje.
quote:
Het is een goeien supermarkt met goeien goedkopen vretenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat er in het andere dorpje in de buurt een Lidl zat.
Maar ik ga Fred wel op subtiele wijze die kant op dirigeren
ik heb meerdere keren tijdens uit eten gaan vegetarische shizzle besteld, téring, echt overal vleesch en mega veelquote:Op woensdag 7 november 2012 19:31 schreef megamandy het volgende:
Al die Haribo
Al die goedkope drank
Al dat vlees
Al dat bakspul
welken?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
Bleh weer geen reet op tv... Even wat films downloaden kopen
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb meerdere keren tijdens uit eten gaan vegetarische shizzle besteld, téring, echt overal vleesch en mega veel
Nee, gewoon dichtst bijzijnde supermarktquote:Op woensdag 7 november 2012 19:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[..]
Het is een goeien supermarkt met goeien goedkopen vreten
Maar wil Fred perse van Lidl kanen??
het is echt een mini mini mini durp, maar het is de dichtst bijzijnde supermarkt, die Norma. Niet heel groot, maar ze hebben er allesquote:Op woensdag 7 november 2012 19:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, gewoon dichtst bijzijnde supermarkt![]()
Ik zie een Norma in dat dorp, niet in Cochem..
Maar het zal wel onder de deelgemeente Cochem vallen ofzo
Pixar film ofzoquote:
Monsters incquote:Op woensdag 7 november 2012 19:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pixar film ofzoLekker hersenloos vermaak
Madagascar 1, 2 of 3quote:Op woensdag 7 november 2012 19:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pixar film ofzoLekker hersenloos vermaak
Gezienquote:
Gezien (3 vond ik niet veel aanquote:
wordt vast overgenomen net als Lucas film door Disneyquote:
beide erg goed!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gezien
[..]
Gezien (3 vond ik niet veel aan)
We 'huren' nu: How to train your dragon (is van Dreamworks zie ik net). en cif is ook aan het kijken voor the girl with the dragon tattoo; want die moet ik ook nog steeds zien aangezien ik de boeken ook al allemaal heb gelezen
Nee want ze Disney heeft Pixar alquote:Op woensdag 7 november 2012 19:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wordt vast overgenomen net als Lucas film door Disney
(nee? joh, weet ik het)
Ziet er wel garpig uitquote:
even trailer opzoekenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:39 schreef Dwyn het volgende:
Hysteria heb ik laatst gekocht. Ook erg grappig
Wat is de originele? Hij heeft nu de vs versiequote:Op woensdag 7 november 2012 19:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
beide erg goed!
Girl with the dragon tattoo moet je wel originele versie kijken, al zit in de VS versie wel de Bond meneer Daniel Craig
juist wel man, monolopypositie jonguh!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee want ze Disney heeft Pixar alGaan denk ik geen concurrent overkopen
Zweedsquote:Op woensdag 7 november 2012 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat is de originele? Hij heeft nu de vs versie
nee is rustig, dit is even *BLITS* in elkaar gezetquote:Op woensdag 7 november 2012 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ziet er wel garpig uitMaar.... is het beeld de hele tijd zo bewegend?
Cif kan dat niet kijken...
Zweedse versiequote:Op woensdag 7 november 2012 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat is de originele? Hij heeft nu de vs versie
IS VET GEIL JONGUH!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zei net tegen cif... hij "Ik ga geen hele film naar zweeds luisteren!!"![]()
Ooooo tofquote:Op woensdag 7 november 2012 19:43 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Priem ik heb deze besteld:
http://topvintage.nl/nl/v(...)-floral-border-print
Hoezo niet? Zo leukquote:Op woensdag 7 november 2012 19:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zei net tegen cif... hij "Ik ga geen hele film naar zweeds luisteren!!"![]()
Dat overtuigt cif nietquote:Op woensdag 7 november 2012 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
IS VET GEIL JONGUH!
Zit een geile chick in
Män som hatar kvinnor (2009) - IMDb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal zelfde wijffie
Noomi Rapace heet ze, net even opgezocht, ik zat enigszins in de buurt net
En dan maar hopen dat hij past indd, maar heb dezelfde maar besteld als de andere jurk dus hoop het welquote:
My godquote:Op woensdag 7 november 2012 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat overtuigd cif nietHij weigert ook naar amelie te kijken; want daar spreken ze frans in
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat overtuigt cif nietHij weigert ook naar amelie te kijken; want daar spreken ze frans in
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:46 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind dat ik voor de bruiloft van Skjoe best een jurk van topvintage mag.
eentje maar?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:46 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:46 schreef Debsterr het volgende:
Juistemquote:Op woensdag 7 november 2012 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Of je nou uitgenodigd wordt of niet
+1quote:Op woensdag 7 november 2012 19:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind Zweeds dus echt een geile taal om te horen, net als Iers, Schots etc
Leukquote:Op woensdag 7 november 2012 19:43 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Priem ik heb deze besteld:
http://topvintage.nl/nl/v(...)-floral-border-print
ZEKER WELquote:Op woensdag 7 november 2012 19:46 schreef Debsterr het volgende:
Oei... ik hoop het voor jequote:Op woensdag 7 november 2012 19:45 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat hij past indd, maar heb dezelfde maar besteld als de andere jurk dus hoop het wel
Mijn moeder heeft laatst nog mijn maten opgenomen om een jurkje van topvintage na te makenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ZEKER WEL![]()
[..]
Oei... ik hoop het voor jeJe moet echt goed naar de maten kijken. Bij de ene jurk had ik een M en bij de ander een S.... elke maat is anders bij hun; vandaar de maattabellen ook
Deze he:quote:Op woensdag 7 november 2012 19:48 schreef Debsterr het volgende:
Waarom zijn alle jurken die ik mooi vind >¤150,-?
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Deze he:
http://topvintage.nl/nl/v(...)int-bow-pencil-dress
JA DIE IK MOET 'M HEBBEN NU DIT DAT ALLES SCHREEUWEN AAAAHHHquote:Op woensdag 7 november 2012 19:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Deze he:
http://topvintage.nl/nl/v(...)int-bow-pencil-dress
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
JA DIE IK MOET 'M HEBBEN NU DIT DAT ALLES SCHREEUWEN AAAAHHH
Vlg mij moet die jou ook zooooo ontzettend goed staanquote:Op woensdag 7 november 2012 19:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
JA DIE IK MOET 'M HEBBEN NU DIT DAT ALLES SCHREEUWEN AAAAHHH
Dat 3e laatste plaatje BOOBIESS!!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:52 schreef Debsterr het volgende:
Of dees http://topvintage.nl/nl/v(...)dress-in-black-laced
Jaaaaaaquote:Op woensdag 7 november 2012 19:52 schreef Debsterr het volgende:
ik had een associatie hiermeequote:Op woensdag 7 november 2012 19:52 schreef Debsterr het volgende:
Alleen wat extra tieten erin proppenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vlg mij moet die jou ook zooooo ontzettend goed staan
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik had een associatie hiermee![]()
[ afbeelding ]
Kipfiletjesquote:Op woensdag 7 november 2012 19:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Alleen wat extra tieten erin proppen
die schouders die uitsteken, maar in mijn herinnering zat er op die Star Trek schouders ook een uitstekende "punt"quote:
VS versie?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kipfiletjes
Oeh cif heeft film net gestart voor me![]()
Nee how to train your dragonquote:Op woensdag 7 november 2012 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
VS versie?
Wel een knappere journalist dan in de Zweedse versie
Die is zoooooo cutequote:
Dexterquote:Op woensdag 7 november 2012 19:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Brood met groentesoep![]()
Zo Dexter kijken
Yvonne?quote:
Oh heet die chick zo.... wheheehe.... dat wist is toch helemaal niet joh!quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh heet die chick zo.... wheheehe.... dat wist is toch helemaal niet joh!
Ik snapte er al geen snars van
niet mijn type geloof ikquote:
FOTOquote:Op woensdag 7 november 2012 20:25 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb vandaag m'n bloemetjesbroek aan en ik blijf er maar naar kijken
LEKKER DE HELE DAG ALLES EN IEDEREEN WASSEN!!!!quote:
ik moest lachenquote:
+1!quote:
Huisgenootje mocht eerst.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
LEKKER DE HELE DAG ALLES EN IEDEREEN WASSEN!!!!
was de oude stuk of hadden jullie er geen?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Huisgenootje mocht eerst.
Maar ik ga wel binnenkort een paar wassen draaien ja.
Oude was stuk, en we leasen hem dus dan komen ze hem gewoon vervangen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
was de oude stuk of hadden jullie er geen?
oh da;s wel een relaxte oplossing voor studentenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oude was stuk, en we leasen hem dus dan komen ze hem gewoon vervangen.![]()
Nice!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oude was stuk, en we leasen hem dus dan komen ze hem gewoon vervangen.![]()
Zeker! We gaan er waarschijnliik nog een vriezer bijleasen, want de huidige is ruk en dat kost maar 8 euro per maand. Dus maar 1 euro pp per maand.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh da;s wel een relaxte oplossing voor studenten
Ja, echt briljant! En deze is zo wit. En het wasverzachter-vakje loopt nu gewoon leeg. En het handvat is heel.quote:
prima idd!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zeker! We gaan er waarschijnliik nog een vriezer bijleasen, want de huidige is ruk en dat kost maar 8 euro per maand. Dus maar 1 euro pp per maand.
Daarom. En het gaat in ons energieverbruik ook aardig schelen, dus dat krijgen we dan misschien weer terug.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
prima idd!
Beter dan dat overnemen van elkaar, cheap ass crap en gezeik als je het huis gaat verlaten enzo
DAN BEN JE HEUL GEEN ARME STUDENT MEER STRAKS!!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daarom. En het gaat in ons energieverbruik ook aardig schelen, dus dat krijgen we dan misschien weer terug.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
DAN BEN JE HEUL GEEN ARME STUDENT MEER STRAKS!!!!
Ja? Heb ik de almachtige Kip aan het lachen gekregen?quote:
Ja jonge, heb je weer een lakje erbijquote:Op woensdag 7 november 2012 20:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
2 euro per maand maakt AL het verschil!!
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja jonge, heb je weer een lakje erbij
DUDE elke jongen vindt die maxidress bij jouquote:Op woensdag 7 november 2012 20:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja? Heb ik de almachtige Kip aan het lachen gekregen?![]()
Haha en meneer scharrel vind de maxi-jurk ook leuk. Had ik niet verwacht dat mannen lange jurken mooi zouden vinden![]()
FOTOquote:Op woensdag 7 november 2012 20:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Haha en meneer scharrel vind de maxi-jurk ook leuk. Had ik niet verwacht dat mannen lange jurken mooi zouden vinden![]()
[SHJN SC] #1188 Hehehe, stomme lapohunters O+ IK WON! in de spoilerquote:
Mhehequote:Op woensdag 7 november 2012 20:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
DUDE elke jongen vindt die maxidress bij jou!
de almachtige Kipquote:Op woensdag 7 november 2012 20:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is wel een goed woord inderdaadquote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
de almachtige Kip
Maaruh, is niet veel voor nodig om mij aan het lachen te krijgen hoor
En die jurk is supercool! Staat je goed en je hebt echt een bizar lijf!
ja man, ik ken niemand met tieten, heupen en zo'n taille! Das eng en bizar, want dat bestaat alleen in sexstrips en boekenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is wel een goed woord inderdaadBizar
Ik moest lachen met de seksstripsquote:Op woensdag 7 november 2012 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja man, ik ken niemand met tieten, heupen en zo'n taille! Das eng en bizar, want dat bestaat alleen in sexstrips en boeken
Hopelijk hebben ze dat laatste jurkje morgen nog in Eindhoven in een grotere maatquote:Op woensdag 7 november 2012 20:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
Woah, staat mooi Mandy!
Dat laatste jurkje is ook leuk.Maar ik vind het allemaal tof!
niks aan veranderen, is helemaal prima zoquote:Op woensdag 7 november 2012 20:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik moest lachen met de seksstripsMaar eigenlijk is het inderdaad mijn taille die niet echt klopt, heb ik ook altijd met broeken die eigenlijk tot in je taille moeten zitten.
Dan klopt het allemaal bij mijn benen maar in mijn taille/rug staat het altijd openDus dat ziet dan meteen niet uit.
Ik wil hem ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze dat laatste jurkje morgen nog in Eindhoven in een grotere maat
Ja het is heel dun spul, moet echt een panty onderquote:Op woensdag 7 november 2012 20:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hij doet wel een beetje doorschijnen trouwens.
Vrijdag misschien maar even langs de H&M.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja het is heel dun spul, moet echt een panty onderOnline is het trouwens allemaal uitverkocht.
EHRMAGERD IK WIL JE ALS POP NEERZETTEN EN KIJKEN DE HELE TIJDquote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
[SHJN SC] #1188 Hehehe, stomme lapohunters O+ IK WON! in de spoiler
[..]
MheheMaar ik had het echt niet verwacht. Ik denk dat vinden ze veel te lang.
Levi's Bold curvequote:Op woensdag 7 november 2012 20:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik moest lachen met de seksstripsMaar eigenlijk is het inderdaad mijn taille die niet echt klopt, heb ik ook altijd met broeken die eigenlijk tot in je taille moeten zitten.
Dan klopt het allemaal bij mijn benen maar in mijn taille/rug staat het altijd openDus dat ziet dan meteen niet uit.
In Utrecht is het alleen op de Steenweg te verkrijgenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vrijdag misschien maar even langs de H&M.
Thanks.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
In Utrecht is het alleen op de Steenweg te verkrijgen
Van mij zeggen ze ook dat ik een Bold curve ben.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Levi's Bold curve. Trek ik ook om m'n dikke poeperd heen.
pardon? Als iemand geen dikke kont heeft ben jij het welquote:Op woensdag 7 november 2012 20:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja zitten die echt zo fijn? Ben ik al een paar jaar aan het kopen, maar heb er nog nooit een gepastquote:Op woensdag 7 november 2012 20:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
EHRMAGERD IK WIL JE ALS POP NEERZETTEN EN KIJKEN DE HELE TIJD.
Vergeleken bij m'n taille welquote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
pardon? Als iemand geen dikke kont heeft ben jij het wel
Het gaat om de verhoudingen he, dus hoe meer verschil tussen je taille en heupen, hoe bolder de curvequote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:
als jullie bold curve zijn, WAT THE HELL BEN IK DAN?????![]()
![]()
Voor mij de 1ste broeken die geen gat hebbenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja zitten die echt zo fijn? Ben ik al een paar jaar aan het kopen, maar heb er nog nooit een gepast
[..]Ja maar, ja maar
ik heb geen taillequote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het gaat om de verhoudingen he, dus hoe meer verschil tussen je taille en heupen, hoe bolder de curve.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:
als jullie bold curve zijn, WAT THE HELL BEN IK DAN?????![]()
![]()
ik was te laatquote:
behalve de kerst mis!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
behalve de kerst mis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
behalve de kerst mis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.loller
吴 曼 迪
heeft enge ogen?quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb de foto's van Uft d'r familie gemist.
Juist niet manquote:
die is toch van de Vampire Diaries?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Juist niet manop bewegend beeld issie leuke tho
Sorry babe, ik had hem nog speciaal geknipt zodat ik hem kon bewaren voor maisjes die hem gemist hadden, maar dat was op mijn werk en vergeten te dmmen naar mezelfquote:
Jawohl en ik hoorde dat hij ook in de verfilming van 50 shades of grey gaat spelenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die is toch van de Vampire Diaries?
gaat hij dat doen, hahahaha, hij hjeeft er inderdaad wel het goeie sexhoofd voorquote:Op woensdag 7 november 2012 20:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jawohl en ik hoorde dat hij ook in de verfilming van 50 shades of gray gaat spelen
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sorry babe, ik had hem nog speciaal geknipt zodat ik hem kon bewaren voor maisjes die hem gemist hadden, maar dat was op mijn werk en vergeten te dmmen naar mezelf![]()
Eric is ook een optiequote:Op woensdag 7 november 2012 20:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gaat hij dat doen, hahahaha, hij hjeeft er inderdaad wel het goeie sexhoofd voor
Oehh, mag ik mee?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef megamandy het volgende:
In januari is het weer solden, dan ga ik eens kijken of ze in Maasmechelen Village ook de Curve ID hebben. Heb daar een keer 2 Levi's voor ¤30,- gekocht
Belgische Solden
Eric, sexy times with Ericquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mama gaat voor mij Levi's broek(en) meenemen uit Canada. Want veel goedkoperder.
Weet niet zeker of ze die lijn daar wel hebben. Omdat het een outlet isquote:
Jaaa, die dingen zijn écht duur hier!quote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]ik had er 1 voor 50 dollar op vakantie in de outlet, in de Europese webshop is dat kreng 120 euro.
jaaaaa, die is jummie!quote:
Jaa die is ook leukquote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik vind zijn broer leukerhij is wel lolliger
Iehquote:
Dat dacht ik de eerste aflevering dat ik hem zag in True Blood ook. Maar hij is zo damn sexyquote:
+1quote:Op woensdag 7 november 2012 21:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat dacht ik de eerste aflevering dat ik hem zag in True Blood ook. Maar hij is zo damn sexyEn hij spreekt Zweeds jonge!
Normaal val ik helemaal niet op blond
Ik was er net naar aan het kijkenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:17 schreef bleiblei het volgende:
had iemand die nieuwe chinaglaze collectie al gespot op TD?
Alleen nog geen swatches
Vanmiddag was de kerstcollectie nog de laatste nieuwe collectiequote:Op woensdag 7 november 2012 21:17 schreef bleiblei het volgende:
Alleen nog geen swatches
Welkon?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:17 schreef bleiblei het volgende:
Alleen nog geen swatches
Dat.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:24 schreef Dwyn het volgende:
Ik vind die bovenste twee en die rechtsonder wel
Ik zal het eens onderzoekenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat dacht ik de eerste aflevering dat ik hem zag in True Blood ook. Maar hij is zo damn sexyEn hij spreekt Zweeds jonge!
Normaal val ik helemaal niet op blond
Ja hij is leuk hequote:
Het is zo schattigggggquote:Op woensdag 7 november 2012 21:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja hij is leuk heik zag hem voor het eerst in het vliegtuig, vlucht was zo voorbij (was maar naar Tunesië
)
volgens mij is dit zo.n secret release, die hebben ze soms. Plus het is een themacollectie, net als hunger games...quote:Op woensdag 7 november 2012 21:29 schreef Dwyn het volgende:
Wel vreemd trouwens dat er zo snel nog een collectie uit komt. Holiday Joy is toch net pas uit?
Top Secret releasequote:Op woensdag 7 november 2012 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij is dit zo.n secret release, die hebben ze soms. Plus het is een themacollectie, net als hunger games...
Die draak doet me enorm denken aan Max, onze zwarte kat. Zo lief!quote:Op woensdag 7 november 2012 21:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja hij is leuk heik zag hem voor het eerst in het vliegtuig, vlucht was zo voorbij (was maar naar Tunesië
)
Yep, en hier komen ze pas in Februariquote:Op woensdag 7 november 2012 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij is dit zo.n secret release, die hebben ze soms. Plus het is een themacollectie, net als hunger games...
Owh dat is echt kut voor een shop als de jouwe.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep, en hier komen ze pas in Februari
Yep, net zoals de Magnetics en de Bohemians. Maar het kan ook wel wat eerder zijn. Was met de kerstlakjes ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:38 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Owh dat is echt kut voor een shop als de jouwe.
de klanten van bubs bestellen doorgaans niet in Amerikaquote:Op woensdag 7 november 2012 21:38 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Owh dat is echt kut voor een shop als de jouwe.
Maar wij allemaal wel!quote:Op woensdag 7 november 2012 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de klanten van bubs bestellen doorgaans niet in Amerika
Soms wel soms nietquote:Op woensdag 7 november 2012 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de klanten van bubs bestellen doorgaans niet in Amerika
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |