quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook langspiepen
kinderachtig hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 17:42 schreef Mss het volgende:
Ik zit in de trein dus ga er nu geen foto van maken. Maar thuis uiteraard wel!
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
#QuitNow! Achievement unlocked: First ten - No smoking for 10 days
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
How convenient!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, Fred is voorbereid, de eerste activiteit die we in Duitsland ondernemen is een ontzettend mooie autotocht langs de Mosel... O en toevallig eindigen we in een dorpje met twee winkels.. Een Aldi en een DM
ik kan er niet meer in....quote:Op woensdag 7 november 2012 19:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Loldat geheimen tekstveld in de fb
ik moest lolleren
Waar wat hoe?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
ik moest lolleren
Baaaaaasssquote:Op woensdag 7 november 2012 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie dat staan, maar hoe schrijf je er iets op?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
ik moest lolleren
Vette shizzle, een geheim tekstveldquote:Op woensdag 7 november 2012 19:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik kan er niet meer in....wat staat er dan?
Whut? Je hebt er net nog gepost toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik kan er niet meer in....wat staat er dan?
Vergeet deze niet:quote:Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, Fred is voorbereid, de eerste activiteit die we in Duitsland ondernemen is een ontzettend mooie autotocht langs de Mosel... O en toevallig eindigen we in een dorpje met twee winkels.. Een Aldi en een DM
Oh geen ideequote:Op woensdag 7 november 2012 19:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zie dat staan, maar hoe schrijf je er iets op?
IK VOEL ME ZOOOOO GELIEFD JONGUH@!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Whut? Je hebt er net nog gepost toch?
Oh niks boeiends: vette shizzle, een geheim tekstveld![]()
![]()
Ok, waar is dat?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vergeet deze niet:
[ afbeelding ]
Bazen pauper winkel (supermarkt) en ze hebben er ook wat verzorgingsproducten en andere leuke paupershizzle.
in ieder geval in Cochem, waar ik zat tijdje geleden. Maar zit op veel plekken. Je kunt op hun website http://norma-online.de/_d_/ een locatiezoeker invullenquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
in ieder geval in Cochem, waar ik zat tijdje geleden. Maar zit op veel plekken. Je kunt op hun website http://norma-online.de/_d_/ een locatiezoeker invullen
Ik ben Kip niet maar ik had het 's nachts besteld en twee dagen later in huisquote:Op woensdag 7 november 2012 19:12 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Kip hoe lang duurde het bij jou bij topvintage voordat het binnen kwam?
Ja iets van geheim feestboek tekstveld, maar dat zie ik dus nergensquote:
3 dagen ofzo?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:12 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Kip hoe lang duurde het bij jou bij topvintage voordat het binnen kwam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |