Die Milez zit wel snor bij mij. (beste hidden track award ever) Ben met de lijst bezig. Pak het wat grondiger aan dan de LP lijst. Die draaide ik in no time uit m'n mouw.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Veel punten voor Miles iz Ded dit jaar
Hopen dat WeezerButler ook nog een lijstje inlevert
Overgens hebben The Shins geen nieuwe sling.
En Stay Useless in iets te recent.
coldplay in het zelfde rijtje plaatsen als Led Zeppelin is echt misdadigquote:Op donderdag 22 november 2012 00:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, van die jaren 70 fm rock (en wat daar op lijkt) bedoel ik dan, ik neem aan Iamkloot ook
en wat mij betreft horen daar bands als coldplay, keane, radiohead, snow patrol, mumford and sons ook bij, passen prima tussen de pink floyds en eagles en supertramps en led zeppelins...
Daar staat toch aanzienlijk meer classic rock in, of ligt het aan mij?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:50 schreef ranja het volgende:
[..]
http://www.hitsallertijde(...)000%20van%201999.htm
volgens mij staat er vooral veel meer pop, soul, rock'n'roll, disco inquote:Op donderdag 22 november 2012 10:02 schreef Norrage het volgende:
Daar staat toch aanzienlijk meer classic rock in, of ligt het aan mij?
Zou ook gek zijn als er toen al iets van de 21e eeuw in stond.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:06 schreef ranja het volgende:
[..]
volgens mij staat er vooral veel meer pop, soul, rock'n'roll, disco inmet name de plaatsen 2000-1000.
en sowieso niks van de 21e eeuwgeen Coldplay, geen Radiohead
Je wordt ouder, ranjaquote:Op donderdag 22 november 2012 10:06 schreef ranja het volgende:
[..]
volgens mij staat er vooral veel meer pop, soul, rock'n'roll, disco inmet name de plaatsen 2000-1000.
Dat is natuurlijk wel waar. 100% van de muziek die kut is in de top 2000 is de muziek uit de jaren '00. Maar dat maakt de lijst er niet minder oubollig opquote:Op donderdag 22 november 2012 12:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wel een beetje met ranja eens.
Zeker als je een blauwdruk van de aanwas ziet
http://www.bol.com/nl/p/t(...)09/1000004010906858/
Ik denk dat ik al snel héél agressief zou worden van die cd-box.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wel een beetje met ranja eens.
Zeker als je een blauwdruk van de aanwas ziet
http://www.bol.com/nl/p/t(...)09/1000004010906858/
Als Sherryhuisvrouwen het boegbeeld voor politieke correctheid zijn, ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:22 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al snel héél agressief zou worden van die cd-box.
Al vind ik sommige nummers afzonderlijk wel mooi. Maar in combinatie met het mindere deel van deze box gaat er een irritatie-opwekkende politieke correctheid van het geheel uit.
Krijg de indruk dat je niet echt van 80s wave&pop houd.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:03 schreef keeeez het volgende:
Dit is mijn rijtje. Hoewel, als ik hem morgen zou moeten maken, zou de volgorde waarschijnlijk weer anders zijn...
Iedere artiest komt maximaal 2 keer voor in deze lijst.
1. The Smiths – How soon is now?
2. Heaven 17 – How men are
3. De Div –Als lemmingen
4. Luc van Acker – Zanna
5. The Waterboys – Don’t bang the drum
6. The the – Uncertain smile
7. Aztec Camera – Knife
8. Thomas Dolby – Hyperactive!
9. The Icicle Works – Lovers’ day
10. De Div – Hart
11. Carter USM – The impossible dream
12. Sugarcubes – Deus
13. The Smiths – Meat is murder
14. The Mission – Tower of strength
15. Hazell O’Connor – Will you?
16. The Fall – Hey Luciani
17. Robert Wyatt – Shipbuilding
18. dEUS – WCS (first draft)
19. Japan – Nightporter
....
96. Nina Hagen – Fish im wasser
97. Fiction Factory – (Feels like) heaven
98. Propaganda – Jewel
99. Joe Jackson – Kinda cute
100. Grauzone – Eisbär
Nee he? Niet echt. Ik ben maar een klein beetje in de muziek van die tijd blijven hangen...quote:Op donderdag 22 november 2012 16:30 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Krijg de indruk dat je niet echt van 80s wave&pop houd.
Deze cover vorig jaar nog meegekregen? Voor de Belgische Serieus Request.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:31 schreef keeeez het volgende:
[..]
Nee he? Niet echt. Ik ben maar een klein beetje in de muziek van die tijd blijven hangen...
Had ik niet gehoord, nee. Maar wat mij betreft haalt deze het niet bij het origineel. Anna Domino die zo mooi mogelijk zingt, en dan Luc van Acker die er maar wat doorheen bromt. Kippe(n)vel!quote:Op donderdag 22 november 2012 16:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Deze cover vorig jaar nog meegekregen? Voor de Belgische Serieus Request.
niet helemaal maar dat maakt niet uitquote:Op donderdag 22 november 2012 16:03 schreef keeeez het volgende:
Iedere artiest komt maximaal 2 keer voor in deze lijst.
Ik vind met Coldplay en Radiohead niet zoveel mis hoor. Met mate. En er staat ook geen Nirvana in. Ik vind de lijst in de top overigens wel beter, maar daaronder zeker niet. Al mogen ze de Lady Gagas van deze wereld filteren.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Met Coldplay is weinig mis, en hoewel ik Adele haat is daar ook niks mis mee....maar die staan echt veel en veels te hoog en met veels te veel nummers...dat is het probleem. 2x top 10 van Coldplay....dit jaar zal het wel 5x Adele in de top 20 worden ofzo...quote:Op donderdag 22 november 2012 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind met Coldplay en Radiohead niet zoveel mis hoor. Met mate. En er staat ook geen Nirvana in. Ik vind de lijst in de top overigens wel beter, maar daaronder zeker niet. Al mogen ze de Lady Gagas van deze wereld filteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |