abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 november 2012 @ 16:00:55 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118939456
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:59 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Die babykamer had niet gemoeten, daar heb je gelijk in.
Jij valt iig wel met je verse neus in de relboter.... kan me voorstellen dat dat ook niet leuk is, maar dat moet ook niet persoonlijk gezien worden lijkt me.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 november 2012 @ 16:01:59 #152
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_118939504
Toch vraag ik me af hoe het komt dat er een grote hoeveelheid users (mijzelf incluis) wél op de hoogte is van het niet verwijder beleid, en een specifiek groepje niet.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_118939568
quote:
15s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:01 schreef k_i_m het volgende:
Toch vraag ik me af hoe het komt dat er een grote hoeveelheid users (mijzelf incluis) wél op de hoogte is van het niet verwijder beleid, en een specifiek groepje niet.
Ik was ervan op de hoogte dat er uitzonderingen gemaakt worden.
pi_118939577
quote:
En dat de betreffende user wél op de hoogte was van de minder bekende regel dat in een gesloten topic niet meer ge-edit kan worden en dus blijkbaar niet van de 48uurs regel....
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_118939595
quote:
Geen idee. Ik kan alleen voor mezelf spreken. In mijn geval is het waarschijnlijk omdat ik het me nooit afgevraagd heb.
  woensdag 7 november 2012 @ 16:04:21 #156
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_118939613
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jij valt iig wel met je verse neus in de relboter.... kan me voorstellen dat dat ook niet leuk is, maar dat moet ook niet persoonlijk gezien worden lijkt me.
jullie komen niet speciaal voor mij rellen? -O-
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_118939641
quote:
Maar ff stapje terug he. Een niet-verwijder-beleid. Dafuq? Vlogen de desolate, leegge-edite topics ons in het verleden zo om de oren dat we daar beleid voor nodig hadden? Ik kan me een paar Kasta topics herinneren maar that's echt all hoor.

Nogmaals: waar gáát dit over. Jullie moeten ambtenaar worden, met z'n allen.
  woensdag 7 november 2012 @ 16:05:10 #158
14746 k_i_m
pi_118939654
Ik niet. En zeker niet bewust om het eigen beleid onderuit te schoffelen.
In my life
Why do I smile
pi_118939657
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

jullie komen niet speciaal voor mij rellen? -O-
Jij dacht dat je ontgroening alleen uit een stuk of 100 nieuwe topics bestond?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 7 november 2012 @ 16:05:42 #160
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_118939676
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:03 schreef easy-going het volgende:

[..]

En dat de betreffende user wél op de hoogte was van de minder bekende regel dat in een gesloten topic niet meer ge-edit kan worden en dus blijkbaar niet van de 48uurs regel....
Daar is door een ander op gewezen in het bevallingsverhalen topic toen ze zei het niet te willen laten staan en het topic was al bijna dicht op dat moment.
Zij heeft het opgevat als je kan het weghalen tot het topic dicht is.
Ik heb je lief mijn hele leven
  † In Memoriam † woensdag 7 november 2012 @ 16:05:51 #161
43556 miss_dynastie
pi_118939682
quote:
En was je er ook van op de hoogte dat in bepaalde gevallen blijkbaar ander beleid geldt, ook hier? Of vraag je je dan ook af hoe dat komt?
pi_118939703
quote:
ik wist niet beter dan: we verwijderen nooit iets. En die editregel, daar wist ik dan weer niets van. Ik dacht echt dat het maar 24 uur was, was laatst verbaasd dat ik nog iets kon aanpassen in een post die kennelijk nog binnen die 48 uur lag.

Maar goed, het verbaasd me dan weer wel dat er kennelijk per topic/subforum een apart beleid is over het wel of niet aanpassen. En nu dat zo blijkt te zijn, lijkt het me verstandig dit een keertje extra te communiceren in topics waarvan je kan verwachten dat er aanpasverzoeken komen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 7 november 2012 @ 16:07:37 #163
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_118939748
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:45 schreef -Spring het volgende:

[..]

Dus je moet maar ruiken wat de regels zijn?
Als je niet goed weet hoe een topic werkt kan je natuurlijk van te voren even inlichtingen winnen in het betreffende FB topic. ;)
En ja, ik weet dat het daar nu te laat voor is, dat snap ik ook.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 7 november 2012 @ 16:08:29 #164
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_118939774
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:06 schreef mefke79 het volgende:

[..]

ik wist niet beter dan: we verwijderen nooit iets. En die editregel, daar wist ik dan weer niets van. Ik dacht echt dat het maar 24 uur was, was laatst verbaasd dat ik nog iets kon aanpassen in een post die kennelijk nog binnen die 48 uur lag.

Maar goed, het verbaasd me dan weer wel dat er kennelijk per topic/subforum een apart beleid is over het wel of niet aanpassen. En nu dat zo blijkt te zijn, lijkt het me verstandig dit een keertje extra te communiceren in topics waarvan je kan verwachten dat er aanpasverzoeken komen.
Zo is er ook een ongeschreven regel dat als iemand de OP verwijderd dat die dan terug gezet wordt in de meeste gevallen.
Tenzij het pure bagger is natuurlijk. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_118939826
Maar is het inmiddels al geregeld ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 7 november 2012 @ 16:10:39 #166
14746 k_i_m
pi_118939859
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:04 schreef Luigi het volgende:

[..]

Maar ff stapje terug he. Een niet-verwijder-beleid. Dafuq? Vlogen de desolate, leegge-edite topics ons in het verleden zo om de oren dat we daar beleid voor nodig hadden? Ik kan me een paar Kasta topics herinneren maar that's echt all hoor.

Nogmaals: waar gáát dit over. Jullie moeten ambtenaar worden, met z'n allen.
Ja, op die manier zijn er van mij in de loop der jaren ook honderden posts in de prullenbak verdwenen :'). Das een beetje appels en peren wmb. Als je hier goed oplet, heeft men om de zoveel tijd nieuwe kloons, schrijft men kindernamen met p. untjes en slaat de paniek van het hele boze internet om de zoveel tijd toe. Heb je een lekkere klus aan dan, om alles te verwijderen :D.

Ik snap prima waarom er ergens een lijn getrokken wordt. Is het niet overal zo? Eerst nadenken, dan posten? Zuur in dit geval, maar had het op je blog gezet, dan heb je er zelf volledige controle over. Als iets zo gevoelig ligt had ik het in de eerste plaats al niet hier neergezet. Maar dat zijn slechts mijn twee centjes.
In my life
Why do I smile
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 7 november 2012 @ 16:10:41 #167
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_118939861
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:03 schreef -Spring het volgende:

[..]

Ik was ervan op de hoogte dat er uitzonderingen gemaakt worden.
Klopt, maar dat geldt niet voor elk topic.
Daar zit 'm nou net de crux.
Als een topic spam bevat dan bestaat de kans dat het gehele topic wordt verwijderd, incluis user.
Of als een topic alleen maar racistische opmerkingen bevat.
pi_118939900
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:07 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Als je niet goed weet hoe een topic werkt kan je natuurlijk van te voren even inlichtingen winnen in het betreffende FB topic. ;)
En ja, ik weet dat het daar nu te laat voor is, dat snap ik ook.
Wees een vent delete of edit de post van sorbootje verdien je meer respect mee dan met dit soort gezeik
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 7 november 2012 @ 16:11:26 #169
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_118939904
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:10 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ja, op die manier zijn er van mij in de loop der jaren ook honderden posts in de prullenbak verdwenen :'). Das een beetje appels en peren wmb. Als je hier goed oplet, heeft men om de zoveel tijd nieuwe kloons, schrijft men kindernamen met p. untjes en slaat de paniek van het hele boze internet om de zoveel tijd toe. Heb je een lekkere klus aan dan, om alles te verwijderen :D.

Ik snap prima waarom er ergens een lijn getrokken wordt. Is het niet overal zo? Eerst nadenken, dan posten? Zuur in dit geval, maar had het op je blog gezet, dan heb je er zelf volledige controle over. Als iets zo gevoelig ligt had ik het in de eerste plaats al niet hier neergezet. Maar dat zijn slechts mijn twee centjes.
Zelfs een blog wordt door het grote Google geïndexeerd en is terug te vinden. ;)
  woensdag 7 november 2012 @ 16:11:33 #170
14746 k_i_m
pi_118939913
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En was je er ook van op de hoogte dat in bepaalde gevallen blijkbaar ander beleid geldt, ook hier? Of vraag je je dan ook af hoe dat komt?
Ik denk altijd na voordat ik wat neerzet. Works like a charm :P.
In my life
Why do I smile
pi_118939931
Ik vind het heel lief dat een aantal van jullie het voor me opnemen, maar stop er maar mee.

Ik begrijp dat de mods niet terugkomen op hun besluit en mijn eerdere opmerkingen waaruit blijkt dat ik ze het persoonlijk kwalijk neem neem ik terug.

Ik hoop dat Danny of Yvonne anders wil besluiten en zo niet dan is het niet anders.

Ik ga hier nu echt stoppen want dit kost me bergen energie die ik kennelijk nog niet heb.
  woensdag 7 november 2012 @ 16:12:17 #172
14746 k_i_m
pi_118939945
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:11 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Zelfs een blog wordt door het grote Google geïndexeerd en is terug te vinden. ;)
Wat, zeg je nu dat je nergens op het internet veilig bent? :o.
In my life
Why do I smile
  † In Memoriam † woensdag 7 november 2012 @ 16:12:31 #173
43556 miss_dynastie
pi_118939958
quote:
12s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:11 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik denk altijd na voordat ik wat neerzet. Works like a charm :P.
Ik wou zeggen 'You could have fooled me', maar voor je het weet hebben we een rel :+ :P
pi_118939999
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:10 schreef k_i_m het volgende:

Ik snap prima waarom er ergens een lijn getrokken wordt.
Ja.

Op een gratis internetforum. Waar iedereen een beetje voor z'n lol zit te posten. Op vrijwillige basis. De lijn. Laten we in godesnaam een lijn trekken mensen! Ipv een keer na te denken, te zuchten en iemand te helpen (eventueel met een opmerking van 'maak er geen gewoonte van'). Dit soort gevallen moet je gewoon per user bekijken, en niet alles op een hoop gooien. Mensen die 3x per week iets aangepast willen hebben help je gewoon niet meer. Een fatsoenlijke, positief meepostende gebruiker die een keer een foutje maakt, die help je gewoon. Punt.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 7 november 2012 @ 16:14:06 #175
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_118940019
quote:
6s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:12 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Wat, zeg je nu dat je nergens op het internet veilig bent? :o.
Welcome in the Matrix. :7 :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')