Je hebt weinig gemist maar ik ben het met je eens, zeg niet dat PSV het er om deed, maar het was wel erg schraal.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:58 schreef vivelafete het volgende:
Ik weet dat we alles moeten focussen op de competitie, maar ik vind het wel zonde dat Europese wedstrijden nauwelijks meer serieus genomen worden. Het zou toch leuk moeten zijn om je te meten met andere Europese club. Als je nou uitgeschakeld wordt door een mooie Europese (sub)topper okee, maar verliezen van fucking Solna. Ik word er een beetje verdrietig van.
Wedstrijd overigens niet gezien.
quote:Brands: Ajax heeft zich officieel gemeld voor Bazoer
Voor de camera van RTL7 bevestigde Marcel Brands de interesse van Ajax voor Riechedly Bazoer. Ajax heeft zich inmiddels officieel gemeld voor een van de grootste talenten van PSV. Bazoer, nog zonder contract, zou inmiddels gesproken hebben met Ajax, maar is ook al op bezoek geweest bij manchester City. 'Zo gaat het in het voetbal. maar wij gaan ons uiterste best doen om hem vast te leggen bij PSV,' aldus Brands.
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 09-11-2012 om 14:16:02Advocaat: spelers van #PSV kunnen niet in vier competities tegelijk acteren (incl. Oranje). Duidelijke taal. #europaleague reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:24 schreef mrstylo het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 09-11-2012 om 14:16:02Advocaat: spelers van #PSV kunnen niet in vier competities tegelijk acteren (incl. Oranje). Duidelijke taal. #europaleague reageer retweet
De meeste komen net terug van een blessure.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Matige kut ploeg dan.
Die zullen het nog zwaar krijgen als ze hogerop willen.
Ja dus? Advocaat zegt gewoon heel duidelijk dat zijn spelersgroep 4 competities tegelijk niet aan kan, dus zullen spelers het nog zwaar krijgen als ze hogerop willen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De meeste komen net terug van een blessure.
Is gewoon bewezen hoor, dat vooral EL voor veel puntenverlies zorgt. Maar waarschijnlijk heeft Advocaat het heel anders gezegd, Rik overdrijft nog weleens.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja dus? Advocaat zegt gewoon heel duidelijk dat zijn spelersgroep 4 competities tegelijk niet aan kan, dus zullen spelers het nog zwaar krijgen als ze hogerop willen.
Of dan moeten ze bij de contract bespreking even aangeven dat 3 wedstrijdjes per week te veel is.![]()
Denk dat het niet zozeer de wedstrijden zijn maar het reizen door Europa en de verschillende tijdzones waardoor je eigenlijk constant met een jetlag te maken hebt en weinig tijd hebt daar van te herstellen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:24 schreef mrstylo het volgende:
Het verschil tussen CL en EL maakt die uitspraak geldig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
In 2005 werden we ook met afstand kampioen en wonnen we de beker.
Toen werd de halve finale van de CL bereikt. Toen konden ze het blijkbaar wel aan.
Nee.twitter:GWijnaldum twitterde op vrijdag 09-11-2012 om 15:30:17Hey followers. ik sta vanavond bij Intersport Eindhoven-City. wil jij een foto en een handtekening kom dan langs. Ik ben er vanaf 7 uur reageer retweet
Ja toen was het dus nog zwaarder.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het verschil tussen CL en EL maakt die uitspraak geldig.
Iedereen valt in het niet bij Valentijn Driessen. Wat een mongool is dat zeg.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:33 schreef Smoofie het volgende:
Thijs slegers , de PSV-watcher.
Die gast is echt zo grappig , maar als hij alles meent is het ook wel een beetje triest.
Meevallertje. Al moet er thuis tegen heerenveen met die 2 ook gewoon gewonnen worden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:26 schreef Scarface88 het volgende:
Finnbogason en Nordfeldt spelen zondag waarschijnlijk niet mee bij Heerenveen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |