Dat wist ik, maar ik vroeg me af wat je precies moest doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Snackbar, ik weet dat het triest is
Ik moet vanavond komen om zo'n 60 emmers saus van de kelder naar de schuur te verplaatsen
quote:
Dan heb je de mijne nog niet gezien verdommequote:Op woensdag 7 november 2012 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Vrouwen krijgen helemaal niet zo snel spierballen.
Dat wil niet zeggen dat jij er kort over gedaan hebtquote:Op woensdag 7 november 2012 13:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dan heb je de mijne nog niet gezien verdomme
Ik had al spierballen op m'n 5equote:Op woensdag 7 november 2012 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat jij er kort over gedaan hebt
Ik kaap wel eens een topic, maar dit vind is buitengewoon abnormaalquote:Op woensdag 7 november 2012 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik begin het overigens echt sneu te vinden, al die topickaaps.. Beter flikt niemand dat bij mij wanneer ik de lapo heb
Mag ik ze aanschouwen?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik had al spierballen op m'n 5e
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik begin het overigens echt sneu te vinden, al die topickaaps.. Beter flikt niemand dat bij mij wanneer ik de lapo heb
Pics?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:32 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn zusje heeft mannelijk veel armspier, ik vind dat niet zo heel mooi
inb4 pics van je zusjequote:Op woensdag 7 november 2012 13:32 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn zusje heeft mannelijk veel armspier, ik vind dat niet zo heel mooi
Het liefst sla ik december overquote:Op woensdag 7 november 2012 13:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik wou dat het al volgend jaar december was
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
wat doe ik:@quote:Op woensdag 7 november 2012 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kaap wel eens een topic, maar dit vind is buitengewoon abnormaal
Dat is wanneer we naar Aussie gaanquote:
Het begint een beetje een rage te worden en ik erger mij er aan, can't help itquote:Op woensdag 7 november 2012 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kaap wel eens een topic, maar dit vind is buitengewoon abnormaal
Jij welquote:
I'm not even joking this timequote:
Ik wil volgende december ook naar Australië, of Niewu Zeelandquote:Op woensdag 7 november 2012 13:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat is wanneer we naar Aussie gaan
Daarom moeten ze de oefening ook vaker herhalenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Vrouwen krijgen helemaal niet zo snel spierballen.
Een topic kapen, met een faal TT. Het is 'ik kaap', niet 'ikaap'quote:
Ojaquote:Op woensdag 7 november 2012 13:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat is wanneer we naar Aussie gaan
Heb je voorbeeldpics?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Te laat
En ik geef geen pics van andere mensen
Ik ga emigrerenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil volgende december ook naar Australië, of Niewu Zeeland
maar eerst deze naar India
JONGE WAT DOE JE NOU NU MOET IK BLOZENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Yeahquote:Op woensdag 7 november 2012 13:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het begint een beetje een rage te worden en ik erger mij er aan, can't help it[quote]
Daarom doe ik het ook steeds minder
[quote]
[..]
Jij wel
Bullshit.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarom moeten ze de oefening ook vaker herhalen.
Dat is helaas niet het enige, we hebben niet zoveel testosteron.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarom moeten ze de oefening ook vaker herhalen.
Je quote is een beetje verneuktquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is helaas niet het enige, we hebben niet zoveel testosteron.
Oeps inderdaadquote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je quote is een beetje verneukthihihihi
Wat?quote:
Originele plan is om er half jaar/jaar te gaan werken en dan terug te komen.. Maar je weet nooit hoe t loopt tochquote:
Dan zou ik ernaar moeten zoekenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een topic kapen, met een faal TT. Het is 'ik kaap', niet 'ikaap'
[..]
Oja
[..]
Heb je voorbeeldpics?
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Originele plan is om er half jaar/jaar te gaan werken en dan terug te komen.. Maar je weet nooit hoe t loopt toch
quote:
Er zijn gespierde vrouwen hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is helaas niet het enige, we hebben niet zoveel testosteron.
gewoon typfoutquote:Op woensdag 7 november 2012 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een topic kapen, met een faal TT. Het is 'ik kaap', niet 'ikaap'
[..]
Oja
[..]
Heb je voorbeeldpics?
Ja en die zijn over het algemeen lillik :$quote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Er zijn gespierde vrouwen hoor.
Alstu: Gespierde / athletische meisjes, deel 2quote:Op woensdag 7 november 2012 13:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan zou ik ernaar moeten zoeken
Maar ik bedoel gewoon gespierdheid die vrouwen die een paar keer per week in de sportschool zijn hebben.
Dat zeiden we ook niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Toch faalt hetquote:
En ik heb er zo belachelijk veel zin inquote:
logischquote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
En ik heb er zo belachelijk veel zin in
Hehe ik ben er niet zo van neequote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja en die zijn over het algemeen lillik :$
T is alleen wel onwijijijijijs veel geregelquote:
maarja, je krijgt er wel veel voor terugquote:Op woensdag 7 november 2012 13:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
T is alleen wel onwijijijijijs veel geregel
Het is vies en het maakt me binnensmonds kotsen :$quote:Op woensdag 7 november 2012 13:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hehe ik ben er niet zo van nee.
Dan zal ik maar niet op dat topic klikken die ik net posttequote:Op woensdag 7 november 2012 13:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het is vies en het maakt me binnensmonds kotsen :$
Gewoon "normaal" amen enzulks
Dat heb ik dan gemistquote:Op woensdag 7 november 2012 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet op dat topic klikken die ik net postte
mja ben wat aan het lezen op facebook van een chick die denkt dat ze een model is en op bijna al haar fotos compleet word afgebrandquote:
Ik heb een vrij brede smaak maar het moet niet te worden. Dat ze zo een bierblikje tussen haar spierballen fijn perstquote:Op woensdag 7 november 2012 13:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het is vies en het maakt me binnensmonds kotsen :$
Gewoon "normaal" amen enzulks
* wordtquote:Op woensdag 7 november 2012 13:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ben wat aan het lezen op facebook van een chick die denkt dat ze een model is en op bijna al haar fotos compleet word afgebrand
Die heb je even gemist denk ik jaquote:Op woensdag 7 november 2012 13:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemistMaar als het gespierde vrouwen zijn, dan laat idd maar
Kotsen is niet echt een hobby van me
Ik zag het voor me en moest giechelenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ben wat aan het lezen op facebook van een chick die denkt dat ze een model is en op bijna al haar fotos compleet word afgebrand
Nja dat dus. Beetje mag best hoor, maar van die bodybuildsters die i.p.v boobs spieren hebben.. Nahhhhhquote:Op woensdag 7 november 2012 13:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een vrij brede smaak maar het moet niet te worden. Dat ze zo een bierblikje tussen haar spierballen fijn perst.
ook goedquote:
Bah.. Ik ga maar even huilen op het toilet, momentjequote:Op woensdag 7 november 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb je even gemist denk ik jaEn dat is een topic in B&H van gespierde vrouwen inderdaad
Ja, maar onze spieren zullen nooit zo worden als die bij mannen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
wacht maar tot je der ziet das helemaal ergquote:Op woensdag 7 november 2012 13:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zag het voor me en moest giechelen
[..]
Nja dat dus. Beetje mag best hoor, maar van die bodybuildsters die i.p.v boobs spieren hebben.. Nahhhhh
Linkje of pic?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
wacht maar tot je der ziet das helemaal erg
True. Overigens troep gebruikenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar onze spieren zullen nooit zo worden als die bij mannen.Tenzij je allerlei troep gaat gebruiken.
Dat vind ik ook te extreem.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zag het voor me en moest giechelen
[..]
Nja dat dus. Beetje mag best hoor, maar van die bodybuildsters die i.p.v boobs spieren hebben.. Nahhhhh
Wat moeders kookt.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Bah.. Ik ga maar even huilen op het toilet, momentje
Doe maar weer zo onschuldig. Niet normaal dit.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kan je even niet meer volgen![]()
Zullen we dan samen komen om ons te verduidelijken?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Doe maar weer zo onschuldig. Niet normaal dit.
Ik weet t ook niet.
jezus wat een trolquote:Op woensdag 7 november 2012 13:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)Page/421043004626976
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
pizzaquote:
Natuurlijk isquote:Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True. Overigens troep gebruiken. Ik heb meer respect voor mensen die zonder preppers werken
. Dan maar minder gespierd maar wel natuurlijk.
Inderdaadquote:Op woensdag 7 november 2012 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk is
Opgeblazen spieren zijn vaak niet eens zo sterk, dat is zelfs voor een groot gedeelte gewoon vocht.
Lange spieren zijn beter voor de conditiequote:Op woensdag 7 november 2012 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk is
Opgeblazen spieren zijn vaak niet eens zo sterk, dat is zelfs voor een groot gedeelte gewoon vocht.
Het is wel een beetje zielig, maar kom opquote:Op woensdag 7 november 2012 13:47 schreef Giertje het volgende:
ben nu beetje die reacties aan het lezen
sommige gaan echt ver maar goed ik ken haar wel een beetje
ze roept het ook wel opzich zelf af
Droog je iig niet zo snel uit.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk is
Goed idee.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zullen we dan samen komen om ons te verduidelijken?
zij denkt dus dat ze een echt model isquote:Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel een beetje zielig, maar kom op
Hoe weet jij dit? HEEEEEEEEEEL verdachtquote:Op woensdag 7 november 2012 13:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gek genoeg zijn bodybuilder zo droog als het maar kan.
Ik weet er alles van.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lange spieren zijn beter voor de conditie
Geloof me.
Die opgeblazen idioten die hun lijf vol troep inspuiten kunnen nog niet eens fatsoenlijk hardlopen.
Was ook meer een grapjequote:Op woensdag 7 november 2012 13:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gek genoeg zijn bodybuilder zo droog als het maar kan.
Van bepaalde troep worden mannen ook agressief en krijgen ze moodswings, anabolen waren dat geloof ik. En je pik schijnt er niet blij mee te zijn.quote:
Dan kan hij beamen dat je meer hebt aan lange spieren dan aan korte als het gaat op duursporten en uithoudingsvermogenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet er alles van.Mijn ex is fitness instructeur en fanatiek Crossfitter. Zelf ook een tijdje Crossfit gedaan, best wel een bazensport.
Ze worden dus vrouwelijk?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Van bepaalde troep worden mannen ook agressief en krijgen ze moodswings, anabolen waren dat geloof ik. En je pik schijnt er niet blij mee te zijn.
Echt?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
zij denkt dus dat ze een echt model is
gaan natuurlijk wel echt te ver.quote:The end of the world begon al toen dit gedrocht werd uitgeperst.....
Ik heb een tijdje in het bodybuilderstopic rondgezwerftquote:Op woensdag 7 november 2012 13:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit? HEEEEEEEEEEL verdacht
Dat zou ik ook zeggenquote:
Jup, zeker.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan kan hij beamen dat je meer hebt aan lange spieren dan aan korte als het gaat op duursporten en uithoudingsvermogen
Ja, het schijnt daar wel op te lijken. Maar ik weet niet meer precies hoe het ging.quote:
op haar vorige pagina die niet meer bestaat stond iets van als kanker een gezicht zou hebben zou het eruit zien zoals jijquote:Op woensdag 7 november 2012 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt?
Maar dingen als
[..]
gaan natuurlijk wel echt te ver.
Ik zie net dat ze een vriend heeftquote:Op woensdag 7 november 2012 13:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
op haar vorige pagina die niet meer bestaat stond iets van als kanker een gezicht zou hebben zou het eruit zien zoals jij
dat gaat pas ver
Dat zeg je toch niet?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
op haar vorige pagina die niet meer bestaat stond iets van als kanker een gezicht zou hebben zou het eruit zien zoals jij
dat gaat pas ver
Geen tegenargument hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 13:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Jup, zeker.Ik heb ook nooit anders gezegd, ik weet niet of het een tegenargument was?
Klopt. Er zit verder geen kracht in. Bodybuilding is ook gericht op het uiterlijk, er zo droog mogelijk uitzien. Vaak eten/drinken ze niks vlak voor een kampioenschap. Er gaat er geregeld één van z'n/haar stokkie.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen tegenargument hoor
Is gewoon een feit.
Die opgeblazen gasten, ze kunnen 1 keer 1 krachtstoot uitbrengen, dan is het op.
Mijn ervaring althans.
Sorry rokjequote:
Ik blijf er vanaf iigquote:Op woensdag 7 november 2012 13:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, het schijnt daar wel op te lijken. Maar ik weet niet meer precies hoe het ging.
jups op ieder potje past dus toch een dekseltjequote:Op woensdag 7 november 2012 13:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie net dat ze een vriend heeft
ik reageer ook nergens op maar lees wel eens mee voor mijn eigen vermaakquote:Op woensdag 7 november 2012 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet?Laat iedereen in z'n waarde, zou ik denken. Ze ziet er inderdaad niet echt appetijtelijk uit, maar laat haar gewoon lekker.
droog uitzien?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Er zit verder geen kracht in. Bodybuilding is ook gericht op het uiterlijk, er zo droog mogelijk uitzien. Vaak eten/drinken ze niks vlak voor een kampioenschap. Er gaat er geregeld één van z'n/haar stokkie.
PIquote:Op woensdag 7 november 2012 13:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry rokje
[..]
Ik blijf er vanaf iig.
Zeker doen. Met de juiste voeding en training kun je er al heel mooi gespierd uit zien en ook nog sterk zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry rokje
[..]
Ik blijf er vanaf iig.
Jij luistert Kontrust?quote:
Nee, snap ik. Maar sommige dingen gaan echt te ver ...quote:Op woensdag 7 november 2012 13:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
jups op ieder potje past dus toch een dekseltje
[..]
ik reageer ook nergens op maar lees wel eens mee voor mijn eigen vermaak
Ja, de spieren zo goed mogelijk zichtbaar hebben. Een zo laag mogelijk vetpercentage nastreven.quote:
Maar goed, een ieder z'n dingquote:Op woensdag 7 november 2012 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Er zit verder geen kracht in. Bodybuilding is ook gericht op het uiterlijk, er zo droog mogelijk uitzien. Vaak eten/drinken ze niks vlak voor een kampioenschap. Er gaat er geregeld één van z'n/haar stokkie.
Snap ikquote:
Ik hou het wel op training, 1x per week. Luie hond ben ikquote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker doen. Met de juiste voeding en training kun je er al heel mooi gespierd uit zien en ook nog sterk zijn.
Precies.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar goed, een ieder z'n ding
Dat zet geen zoden aan de dijk, schat. Minstens drie keer.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Snap ik
[..]
Ik hou het wel op training, 1x per week. Luie hond ben ik.
Geen idee, ik heb een keer kaarten gewonnen via 3FM. Ik vind het echt geweldigquote:Op woensdag 7 november 2012 13:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben in volgens mij maart ofzo naar een concert van ze geweest, echt episch
ik weet het ergens wel sneu ookquote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Maar sommige dingen gaan echt te ver ...
En goed etenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zet geen zoden aan de dijk, schat. Minstens drie keer.
Ik ben al afgevallen, sterker geworden en mijn conditie is al verbeterdquote:Op woensdag 7 november 2012 13:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zet geen zoden aan de dijk, schat. Minstens drie keer.
Dat zei ik al.quote:
Maar als je spiertjes wil kweken enz.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben al afgevallen, sterker geworden en mijn conditie is al verbeterd.
Oh oepsquote:Op woensdag 7 november 2012 14:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zei ik al.Veel eiwitjes enz, hoeven niet eens van die shakes te zijn. Dure onzin.
Mijn kleren werden wel een beetje vermoord tijdens dat optredenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb een keer kaarten gewonnen via 3FM. Ik vind het echt geweldig
quote:
Dan was dat duidelijk niet hetzelfde concert. Concert waar ik was, was in de Melkwegquote:Op woensdag 7 november 2012 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn kleren werden wel een beetje vermoord tijdens dat optreden
Moshpits zijn bazig en afschuwelijk tegelijk
Ik was in Hedon Zwolle, het was niet bepaald druk dus er mochten mensen op het podium komen enzoquote:Op woensdag 7 november 2012 14:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan was dat duidelijk niet hetzelfde concert. Concert waar ik was, was in de Melkweg
Wil ik welquote:Op woensdag 7 november 2012 14:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar als je spiertjes wil kweken enz.
Die damequote:
Echt? Facking vetquote:Op woensdag 7 november 2012 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was in Hedon Zwolle, het was niet bepaald druk dus er mochten mensen op het podium komen enzo
Ik háát moshpitsquote:Op woensdag 7 november 2012 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn kleren werden wel een beetje vermoord tijdens dat optreden
Moshpits zijn bazig en afschuwelijk tegelijk
Als ik eerlijk moet zijn snap ik de lol van dat beuken ook niet. Die pitters letten nauwelijks op de muziek en alleen maar op elkaar en hoe ze zo hard mogelijk kunnen beuken.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:04 schreef Giertje het volgende:
mijn zusje was een keer mee naar death metal concert
stond ze in het midden en ik zag een circel om haar heen vormen
toen ben ik er snel door gegaan haar opgetild en aan de kant gezet
ze vroeg zo van wat doe je?
ik zeg van let maar op en op dat moment brak me der een helse pit los
mijn zusje kijken van wtf waarom doen ze dat
Ook niks voor mij.quote:
Oei zij had gelukquote:Op woensdag 7 november 2012 14:04 schreef Giertje het volgende:
Jaaquote:
mensen moeten gewoon lekker sporten en zich daar niet mee bezig houdenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, de spieren zo goed mogelijk zichtbaar hebben. Een zo laag mogelijk vetpercentage nastreven.
Geweldigquote:Op woensdag 7 november 2012 14:04 schreef Giertje het volgende:
Meer trainen dus.quote:
+2quote:
ik ben er ook niet echt kapot van ik probeer de band juist te volgen en vervolgens moet ik uitkijken voor rondvliegende vuisten erg vervelendquote:Op woensdag 7 november 2012 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik eerlijk moet zijn snap ik de lol van dat beuken ook niet. Die pitters letten nauwelijks op de muziek en alleen maar op elkaar en hoe ze zo hard mogelijk kunnen beuken.
Waarom ga je dan naar een concert.
Ik kan ook niet dansen, maar doe het toch. En lekker headbangen natuurlijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hou wel van een beetje lichamelijk losgaan en aangezien ik niet kan dansen vind ik pitten gewoon tof
Ik ga ook helemaal los. Ook met anderen. Maar een moshpit is meer een gevecht en een geworstel dan wat anders. Nou dat hoeft voor mij echt niet. Je bent meer bezig met oppassen dat je niet gewond raakt dan dat je de band meekrijgtquote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hou wel van een beetje lichamelijk losgaan en aangezien ik niet kan dansen vind ik pitten gewoon tof
gewoon lekker hockeyenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan ook niet dansen, maar doe het toch. En lekker headbangen natuurlijk.
Ik verwacht beelden in m'n dm :$quote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een keer door een vriend een kleine (beginnende) moshpit ingetrokken terwijl hij weet dat ik er een hekel aan heb. Hij stond stil in het midden, ik stond 'm keihard op de tenen en ben op hoge poten met m'n neus in de lucht (zie je het voor je? Zo dus) weer terug naar de rest van de groep gelopen.
Bleeeeh, ik wil dat echt niet.
Jammer dat je zo'n stick het concertterrein niet op krijgt.quote:
ik heb altijd een stick bij mequote:Op woensdag 7 november 2012 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer dat je zo'n stick het concertterrein niet op krijgt.
Van mij hoeft het niet per se, maar het is wel de manier.quote:
bij cannibal corpse heb ik gezien hoe er bij iemand per ongeluk zijn nek piercing eruit werd getrokkenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga ook helemaal los. Ook met anderen. Maar een moshpit is meer een gevecht en een geworstel dan wat anders. Nou dat hoeft voor mij echt niet. Je bent meer bezig met oppassen dat je niet gewond raakt dan dat je de band meekrijgt.
Mijn ex had toentertijd zijn arm gebroken in een moshpit. Nou leuk, joh. Concert verpest en hij kon dik drie maand niet werken.
Pics.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb altijd een stick bij me
Ik weet niet hoe ik het op google in moet typenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik verwacht beelden in m'n dm :$
Je vind mijn afdakje niet erg?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet per se, maar het is wel de manier.
quote:
Klinkt niet echt als een prettig uitzicht neequote:Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij cannibal corpse heb ik gezien hoe er bij iemand per ongeluk zijn nek piercing eruit werd getrokken
dat zag er niet echt fraai uit
Ik heb een vrije dag.quote:
Ik heb jouw afdakje nog niet gezien.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je vind mijn afdakje niet erg?
Daar wil ik wel vanaf.
Nee, ik wil pics.quote:
Wat? Hoe kant dat?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb jouw afdakje nog niet gezien.
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het op google in moet typen.
Iewlquote:Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij cannibal corpse heb ik gezien hoe er bij iemand per ongeluk zijn nek piercing eruit werd getrokken
dat zag er niet echt fraai uit
Je hebt 'm niet laten zien?quote:
ik heb het een keer gedaan vond het echt niet amuserend ik kijk wel toequote:Op woensdag 7 november 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iewl. Het gaat dan wel niet expres, maar daar vraag je toch ook om als je gaat moshpitten.
Ik was ook echt kwaad op m'n ex, hoor. Hele concert verpest omdat meneer zich zo nodig moest gedragen als een idioot. Hij heeft er niet van geleerd, trouwens.
Dat je t maar ff weetquote:Op woensdag 7 november 2012 14:14 schreef Samzz het volgende:
Whehe, op het andere forum zegt een meisje dat je niet mag zeggen dat iemand dom is omdat iedereen wel eens iets doms doet.
Ik luister wel gewoon naar de bandquote:Op woensdag 7 november 2012 14:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb het een keer gedaan vond het echt niet amuserend ik kijk wel toe
En of ik het weetquote:
Ik moet leren enz.quote:
Ik ga gewoon op een krukje headbangen vlakbij een reling, veel leukerquote:Op woensdag 7 november 2012 14:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb het een keer gedaan vond het echt niet amuserend ik kijk wel toe
Wait, whut?quote:
Ik doe nooit domme dingenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
En of ik het weet. Zelf ook vaak genoeg domme dingen gedaan
. Reken maar dat ik dan mag zeggen dat ik iets dom vind.
Leugenaarquote:Op woensdag 7 november 2012 14:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik doe nooit domme dingenAltijd heel verstandig enzulks
Dus ik kan er niet over meepraten
dat dusquote:Op woensdag 7 november 2012 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik luister wel gewoon naar de band.
Domme mutsquote:Op woensdag 7 november 2012 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
En of ik het weet. Zelf ook vaak genoeg domme dingen gedaan
. Reken maar dat ik dan mag zeggen dat ik iets dom vind.
Kleding doet wonderen.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Anders was hij vast wel opgevallen toch
Ik wel. Lekker 11 uur opstaan, in je badjas rond rollen enz.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan vind ik het geen vrije dag hoor
Bij mij lijkt het andersom te zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 14:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Kleding doet wonderen.Ik lijk er ook altijd slanker in.
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wel. Lekker 11 uur opstaan, in je badjas rond rollen enz.
Dan doe je iets niet goed.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij lijkt het andersom te zijn
Ik selecteer er niet opquote:Op woensdag 7 november 2012 14:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Kleding doet wonderen.Ik lijk er ook altijd slanker in.
zelfs dat doe ik nog nietquote:Op woensdag 7 november 2012 14:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon op een krukje headbangen vlakbij een reling, veel leuker
Ik geef er ook niet zoveel om.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed.
Ik maak ook wel eens de fout dat ik er dikker in lijk. I try not to care.
Pics.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef Samzz het volgende:
Ik zit net de foto's van de castratie te bekijken en bedacht me, iemand die niet weet wat er gebeurt zou maar zo de politie kunnen bellen wegens mishandeling.
Niet openbaar maken dusquote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef Samzz het volgende:
Ik zit net de foto's van de castratie te bekijken en bedacht me, iemand die niet weet wat er gebeurt zou maar zo de politie kunnen bellen wegens mishandeling.
Ik zal er een paar uploaden. Niet allemaal, ik denk niet dat iedereen dat kan waarderen.quote:
PIquote:Op woensdag 7 november 2012 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal er een paar uploaden. Niet allemaal, ik denk niet dat iedereen dat kan waarderen.
Meestal zit ik ook gewoon te kijken hoor, mja.. Drank eh.. Gevaarlijk spul :$quote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben ik dan niet de enige die werkelijk helemaal niks doet bij een concert?
Ook om de PI kan ik ze wel uploaden, tochquote:Op woensdag 7 november 2012 14:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
PI
Ik kan het wel handelen, sterke maag ditdat.
True storyquote:Op woensdag 7 november 2012 14:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Meestal zit ik ook gewoon te kijken hoor, mja.. Drank eh.. Gevaarlijk spul :$
Herkenbaar. Het is ook niet echt iets waar ik me veel me bezig houdt of zo. Alleen bij speciale gelegenheden doe ik extra m'n best.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geef er ook niet zoveel om.
Ik heb gewoon geen talent voor het uitzoeken van passende kleren
je bent niet de enige ik kijk gewoon naar een band en dat vind ik meer dan voldoendequote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
pandapunten gaan zowat door het dak![]()
Ah, ik ben niet de enigequote:
Ik doe ook niet veel hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:
HA, Rokje jij en ik kunnen elkaar de hand schuddenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
je bent niet de enige ik kijk gewoon naar een band en dat vind ik meer dan voldoende
dansen doe ik niet
headbangen doe ik niet
en pitten al helemaal niet
Ja hoor. Ik bedoelde het meer als grapjequote:Op woensdag 7 november 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook om de PI kan ik ze wel uploaden, toch.
Ik dacht dat ik de enige wasquote:
Werksequote:Op woensdag 7 november 2012 14:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
Ik ga trouwens vast, tot later allemaal gr gr one luv ditdat gangnam style aju :$![]()
Nu wil ik ookquote:Op woensdag 7 november 2012 14:17 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
Ik ga trouwens vast, tot later allemaal gr gr one luv ditdat gangnam style aju :$![]()
Hier ook ja. Pak vifit en l word erbij en ik ga wel leren over een uur.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ikquote:Op woensdag 7 november 2012 14:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik bedoelde het meer als grapje.
Ik vind het wel interessant. Kan rustig naar zo een operatie op tv kijken onder het eten
2.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik stel me wel een klein beetje aan met bijna 2 weken, maar het is al een pandapunt
Je doet het erom hè.quote:
whehehe inderdaadquote:Op woensdag 7 november 2012 14:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HA, Rokje jij en ik kunnen elkaar de hand schudden
Onder spoilers kan het toch wel. Kan ook educatief zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik. Ik zou de foto's sowieso uploaden. Zat eraan te denken een topic in F&F te openen, maar denk niet dat ik dat doe
.
Tja, maar alleen omdat je studeertquote:Op woensdag 7 november 2012 14:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik stel me wel een klein beetje aan met bijna 2 weken, maar het is al een pandapunt
Nee, dat ga ik dan niet onder spoilers zetten. Heb ik met m'n slachttopic ook niet gedaan. Trok wel heel veel bekijks, trouwens.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Onder spoilers kan het toch wel. Kan ook educatief zijn.
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Telt het ook de week als je ongesteld bent geweest?
Natuurlijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Staan ze dat toe hier?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik dan niet onder spoilers zetten. Heb ik met m'n slachttopic ook niet gedaan. Trok wel heel veel bekijks, trouwens.
lijkt mij ook viesquote:Op woensdag 7 november 2012 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke
Ongesteld seks hebben is echt niet te doen
Kan wel, lijkt me niks.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke
Ik heb eerst met een mod overlegd waar ik het topic het beste kon openen, uiteindelijk is het GC geworden in plaats van F&F.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Staan ze dat toe hier?![]()
Die heb ik gemist. Slachten vind ik dan wel zieliger ook al kan het noodzakelijk zijn
. En ja, ik eet vlees. Lekker hypocriet
.
Ah ja, als je post wil ik wel komen kijken.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eerst met een mod overlegd waar ik het topic het beste kon openen, uiteindelijk is het GC geworden in plaats van F&F.
handdoek eronderquote:Op woensdag 7 november 2012 14:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Fataal vooral voor je beddengoed.
Nee, hoor. Eerst in koud water zetten daarna gewoon wassen. Geen probleem.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Fataal vooral voor je beddengoed.
Het slachttopic bestaat nog steeds, hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 14:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ja, als je post wil ik wel komen kijken..
Ik vind het gewoon zonde. Dan heb ik liever geen seks hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Eerst in koud water zetten daarna gewoon wassen. Geen probleem.
dat doe ik dus echt nooit van mijn levenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke
Ik wil ook geen seks als ik ongesteld ben hoor. Maar dat is niet om het beddengoed. Al snap ik die gedachtegang ook wel weerquote:Op woensdag 7 november 2012 14:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zonde. Dan heb ik liever geen seks hoor
Dat word dan voor thuis want hier ga ik daar niet naar kijkenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het slachttopic bestaat nog steeds, hoor.
Maar ik ga voor de castratie geen apart topic openen, dat is gewoon normaal zeg maar.
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat doe ik dus echt nooit van mijn leven
het idee alleen al
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:30 schreef Fera het volgende:
Ik ben juist heel geil als ik ongesteld ben.Gelukkig zijn er mannen die geen neuk geven.
Of juist wel, hihi.
Leuke woordspelingquote:Op woensdag 7 november 2012 14:30 schreef Fera het volgende:
Ik ben juist heel geil als ik ongesteld ben.Gelukkig zijn er mannen die geen neuk geven.
Of juist wel, hihi.
Ik juist helemaal niet. Ik voel me ook totaal niet sexy als ik doorbraakbloedingen heb. Vind het zo ranzigquote:Op woensdag 7 november 2012 14:30 schreef Fera het volgende:
ik doe het gewoon liever nietquote:Op woensdag 7 november 2012 14:30 schreef Fera het volgende:
Of juist wel, hihi.
Douchen ftwquote:Op woensdag 7 november 2012 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dat je je leuter eruit haalt en onder het bloed zit ofzo![]()
Moet jij weten. Ieder zijn ding.quote:
dudequote:Op woensdag 7 november 2012 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dat je je leuter eruit haalt en onder het bloed zit ofzo![]()
Alsof je daar op let in je geilste moment.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat kan na die tijd. Niet tijdens standje wisselen ofzo![]()
"Oh wacht schat, even douchen"
Bloed is inderdaad best wel stroef. Ondanks dat er sliertjes en bonkjes bij zitten.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
Het voelt ook minder lekker omdat je helemaal druipt van binnen, de wrijving is helemaal weg
I knowquote:
MI, dank jequote:Op woensdag 7 november 2012 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
Het voelt ook minder lekker omdat je helemaal druipt van binnen, de wrijving is helemaal weg
Waarschijnlijk niet, maar het idee nuquote:Op woensdag 7 november 2012 14:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof je daar op let in je geilste moment.
Alsof je daar op letquote:Op woensdag 7 november 2012 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat kan na die tijd. Niet tijdens standje wisselen ofzo![]()
"Oh wacht schat, even douchen"
Dat is soms wel ja, dat je dan te 'nat' bent. Maar je hebt ook dagen waarin je minder vloeit.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb maar in totaal twee dagenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is soms wel ja, dat je dan te 'nat' bent. Maar je hebt ook dagen waarin je minder vloeit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |