Dat wist ik, maar ik vroeg me af wat je precies moest doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Snackbar, ik weet dat het triest is
Ik moet vanavond komen om zo'n 60 emmers saus van de kelder naar de schuur te verplaatsen
quote:
Dan heb je de mijne nog niet gezien verdommequote:Op woensdag 7 november 2012 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Vrouwen krijgen helemaal niet zo snel spierballen.
Dat wil niet zeggen dat jij er kort over gedaan hebtquote:Op woensdag 7 november 2012 13:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dan heb je de mijne nog niet gezien verdomme
Ik had al spierballen op m'n 5equote:Op woensdag 7 november 2012 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat jij er kort over gedaan hebt
Ik kaap wel eens een topic, maar dit vind is buitengewoon abnormaalquote:Op woensdag 7 november 2012 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik begin het overigens echt sneu te vinden, al die topickaaps.. Beter flikt niemand dat bij mij wanneer ik de lapo heb
Mag ik ze aanschouwen?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik had al spierballen op m'n 5e
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik begin het overigens echt sneu te vinden, al die topickaaps.. Beter flikt niemand dat bij mij wanneer ik de lapo heb
Pics?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:32 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn zusje heeft mannelijk veel armspier, ik vind dat niet zo heel mooi
inb4 pics van je zusjequote:Op woensdag 7 november 2012 13:32 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn zusje heeft mannelijk veel armspier, ik vind dat niet zo heel mooi
Het liefst sla ik december overquote:Op woensdag 7 november 2012 13:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik wou dat het al volgend jaar december was
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
wat doe ik:@quote:Op woensdag 7 november 2012 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kaap wel eens een topic, maar dit vind is buitengewoon abnormaal
Dat is wanneer we naar Aussie gaanquote:
Het begint een beetje een rage te worden en ik erger mij er aan, can't help itquote:Op woensdag 7 november 2012 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kaap wel eens een topic, maar dit vind is buitengewoon abnormaal
Jij welquote:
I'm not even joking this timequote:
Ik wil volgende december ook naar Australië, of Niewu Zeelandquote:Op woensdag 7 november 2012 13:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat is wanneer we naar Aussie gaan
Daarom moeten ze de oefening ook vaker herhalenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Vrouwen krijgen helemaal niet zo snel spierballen.
Een topic kapen, met een faal TT. Het is 'ik kaap', niet 'ikaap'quote:
Ojaquote:Op woensdag 7 november 2012 13:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat is wanneer we naar Aussie gaan
Heb je voorbeeldpics?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Te laat
En ik geef geen pics van andere mensen
Ik ga emigrerenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil volgende december ook naar Australië, of Niewu Zeeland
maar eerst deze naar India
JONGE WAT DOE JE NOU NU MOET IK BLOZENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Yeahquote:Op woensdag 7 november 2012 13:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het begint een beetje een rage te worden en ik erger mij er aan, can't help it[quote]
Daarom doe ik het ook steeds minder
[quote]
[..]
Jij wel
Bullshit.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarom moeten ze de oefening ook vaker herhalen.
Dat is helaas niet het enige, we hebben niet zoveel testosteron.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarom moeten ze de oefening ook vaker herhalen.
Je quote is een beetje verneuktquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is helaas niet het enige, we hebben niet zoveel testosteron.
Oeps inderdaadquote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je quote is een beetje verneukthihihihi
Wat?quote:
Originele plan is om er half jaar/jaar te gaan werken en dan terug te komen.. Maar je weet nooit hoe t loopt tochquote:
Dan zou ik ernaar moeten zoekenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een topic kapen, met een faal TT. Het is 'ik kaap', niet 'ikaap'
[..]
Oja
[..]
Heb je voorbeeldpics?
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Originele plan is om er half jaar/jaar te gaan werken en dan terug te komen.. Maar je weet nooit hoe t loopt toch
quote:
Er zijn gespierde vrouwen hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is helaas niet het enige, we hebben niet zoveel testosteron.
gewoon typfoutquote:Op woensdag 7 november 2012 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een topic kapen, met een faal TT. Het is 'ik kaap', niet 'ikaap'
[..]
Oja
[..]
Heb je voorbeeldpics?
Ja en die zijn over het algemeen lillik :$quote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Er zijn gespierde vrouwen hoor.
Alstu: Gespierde / athletische meisjes, deel 2quote:Op woensdag 7 november 2012 13:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan zou ik ernaar moeten zoeken
Maar ik bedoel gewoon gespierdheid die vrouwen die een paar keer per week in de sportschool zijn hebben.
Dat zeiden we ook niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Toch faalt hetquote:
En ik heb er zo belachelijk veel zin inquote:
logischquote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
En ik heb er zo belachelijk veel zin in
Hehe ik ben er niet zo van neequote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja en die zijn over het algemeen lillik :$
T is alleen wel onwijijijijijs veel geregelquote:
maarja, je krijgt er wel veel voor terugquote:Op woensdag 7 november 2012 13:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
T is alleen wel onwijijijijijs veel geregel
Het is vies en het maakt me binnensmonds kotsen :$quote:Op woensdag 7 november 2012 13:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hehe ik ben er niet zo van nee.
Dan zal ik maar niet op dat topic klikken die ik net posttequote:Op woensdag 7 november 2012 13:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het is vies en het maakt me binnensmonds kotsen :$
Gewoon "normaal" amen enzulks
Dat heb ik dan gemistquote:Op woensdag 7 november 2012 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet op dat topic klikken die ik net postte
mja ben wat aan het lezen op facebook van een chick die denkt dat ze een model is en op bijna al haar fotos compleet word afgebrandquote:
Ik heb een vrij brede smaak maar het moet niet te worden. Dat ze zo een bierblikje tussen haar spierballen fijn perstquote:Op woensdag 7 november 2012 13:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het is vies en het maakt me binnensmonds kotsen :$
Gewoon "normaal" amen enzulks
* wordtquote:Op woensdag 7 november 2012 13:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ben wat aan het lezen op facebook van een chick die denkt dat ze een model is en op bijna al haar fotos compleet word afgebrand
Die heb je even gemist denk ik jaquote:Op woensdag 7 november 2012 13:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemistMaar als het gespierde vrouwen zijn, dan laat idd maar
Kotsen is niet echt een hobby van me
Ik zag het voor me en moest giechelenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ben wat aan het lezen op facebook van een chick die denkt dat ze een model is en op bijna al haar fotos compleet word afgebrand
Nja dat dus. Beetje mag best hoor, maar van die bodybuildsters die i.p.v boobs spieren hebben.. Nahhhhhquote:Op woensdag 7 november 2012 13:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een vrij brede smaak maar het moet niet te worden. Dat ze zo een bierblikje tussen haar spierballen fijn perst.
ook goedquote:
Bah.. Ik ga maar even huilen op het toilet, momentjequote:Op woensdag 7 november 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb je even gemist denk ik jaEn dat is een topic in B&H van gespierde vrouwen inderdaad
Ja, maar onze spieren zullen nooit zo worden als die bij mannen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
wacht maar tot je der ziet das helemaal ergquote:Op woensdag 7 november 2012 13:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zag het voor me en moest giechelen
[..]
Nja dat dus. Beetje mag best hoor, maar van die bodybuildsters die i.p.v boobs spieren hebben.. Nahhhhh
Linkje of pic?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
wacht maar tot je der ziet das helemaal erg
True. Overigens troep gebruikenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar onze spieren zullen nooit zo worden als die bij mannen.Tenzij je allerlei troep gaat gebruiken.
Dat vind ik ook te extreem.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zag het voor me en moest giechelen
[..]
Nja dat dus. Beetje mag best hoor, maar van die bodybuildsters die i.p.v boobs spieren hebben.. Nahhhhh
Wat moeders kookt.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Bah.. Ik ga maar even huilen op het toilet, momentje
Doe maar weer zo onschuldig. Niet normaal dit.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kan je even niet meer volgen![]()
Zullen we dan samen komen om ons te verduidelijken?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Doe maar weer zo onschuldig. Niet normaal dit.
Ik weet t ook niet.
jezus wat een trolquote:Op woensdag 7 november 2012 13:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)Page/421043004626976
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
pizzaquote:
Natuurlijk isquote:Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True. Overigens troep gebruiken. Ik heb meer respect voor mensen die zonder preppers werken
. Dan maar minder gespierd maar wel natuurlijk.
Inderdaadquote:Op woensdag 7 november 2012 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk is
Opgeblazen spieren zijn vaak niet eens zo sterk, dat is zelfs voor een groot gedeelte gewoon vocht.
Lange spieren zijn beter voor de conditiequote:Op woensdag 7 november 2012 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk is
Opgeblazen spieren zijn vaak niet eens zo sterk, dat is zelfs voor een groot gedeelte gewoon vocht.
Het is wel een beetje zielig, maar kom opquote:Op woensdag 7 november 2012 13:47 schreef Giertje het volgende:
ben nu beetje die reacties aan het lezen
sommige gaan echt ver maar goed ik ken haar wel een beetje
ze roept het ook wel opzich zelf af
Droog je iig niet zo snel uit.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk is
Goed idee.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zullen we dan samen komen om ons te verduidelijken?
zij denkt dus dat ze een echt model isquote:Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel een beetje zielig, maar kom op
Hoe weet jij dit? HEEEEEEEEEEL verdachtquote:Op woensdag 7 november 2012 13:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gek genoeg zijn bodybuilder zo droog als het maar kan.
Ik weet er alles van.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lange spieren zijn beter voor de conditie
Geloof me.
Die opgeblazen idioten die hun lijf vol troep inspuiten kunnen nog niet eens fatsoenlijk hardlopen.
Was ook meer een grapjequote:Op woensdag 7 november 2012 13:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gek genoeg zijn bodybuilder zo droog als het maar kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |