Dat wist ik, maar ik vroeg me af wat je precies moest doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Snackbar, ik weet dat het triest is
Ik moet vanavond komen om zo'n 60 emmers saus van de kelder naar de schuur te verplaatsen
quote:
Dan heb je de mijne nog niet gezien verdommequote:Op woensdag 7 november 2012 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Vrouwen krijgen helemaal niet zo snel spierballen.
Dat wil niet zeggen dat jij er kort over gedaan hebtquote:Op woensdag 7 november 2012 13:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dan heb je de mijne nog niet gezien verdomme
Ik had al spierballen op m'n 5equote:Op woensdag 7 november 2012 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat jij er kort over gedaan hebt
Ik kaap wel eens een topic, maar dit vind is buitengewoon abnormaalquote:Op woensdag 7 november 2012 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik begin het overigens echt sneu te vinden, al die topickaaps.. Beter flikt niemand dat bij mij wanneer ik de lapo heb
Mag ik ze aanschouwen?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik had al spierballen op m'n 5e
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik begin het overigens echt sneu te vinden, al die topickaaps.. Beter flikt niemand dat bij mij wanneer ik de lapo heb
Pics?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:32 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn zusje heeft mannelijk veel armspier, ik vind dat niet zo heel mooi
inb4 pics van je zusjequote:Op woensdag 7 november 2012 13:32 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn zusje heeft mannelijk veel armspier, ik vind dat niet zo heel mooi
Het liefst sla ik december overquote:Op woensdag 7 november 2012 13:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik wou dat het al volgend jaar december was
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
wat doe ik:@quote:Op woensdag 7 november 2012 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kaap wel eens een topic, maar dit vind is buitengewoon abnormaal
Dat is wanneer we naar Aussie gaanquote:
Het begint een beetje een rage te worden en ik erger mij er aan, can't help itquote:Op woensdag 7 november 2012 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kaap wel eens een topic, maar dit vind is buitengewoon abnormaal
Jij welquote:
I'm not even joking this timequote:
Ik wil volgende december ook naar Australië, of Niewu Zeelandquote:Op woensdag 7 november 2012 13:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat is wanneer we naar Aussie gaan
Daarom moeten ze de oefening ook vaker herhalenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Vrouwen krijgen helemaal niet zo snel spierballen.
Een topic kapen, met een faal TT. Het is 'ik kaap', niet 'ikaap'quote:
Ojaquote:Op woensdag 7 november 2012 13:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat is wanneer we naar Aussie gaan
Heb je voorbeeldpics?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Te laat
En ik geef geen pics van andere mensen
Ik ga emigrerenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil volgende december ook naar Australië, of Niewu Zeeland
maar eerst deze naar India
JONGE WAT DOE JE NOU NU MOET IK BLOZENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Yeahquote:Op woensdag 7 november 2012 13:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het begint een beetje een rage te worden en ik erger mij er aan, can't help it[quote]
Daarom doe ik het ook steeds minder
[quote]
[..]
Jij wel
Bullshit.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarom moeten ze de oefening ook vaker herhalen.
Dat is helaas niet het enige, we hebben niet zoveel testosteron.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarom moeten ze de oefening ook vaker herhalen.
Je quote is een beetje verneuktquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is helaas niet het enige, we hebben niet zoveel testosteron.
Oeps inderdaadquote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je quote is een beetje verneukthihihihi
Wat?quote:
Originele plan is om er half jaar/jaar te gaan werken en dan terug te komen.. Maar je weet nooit hoe t loopt tochquote:
Dan zou ik ernaar moeten zoekenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een topic kapen, met een faal TT. Het is 'ik kaap', niet 'ikaap'
[..]
Oja
[..]
Heb je voorbeeldpics?
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Originele plan is om er half jaar/jaar te gaan werken en dan terug te komen.. Maar je weet nooit hoe t loopt toch
quote:
Er zijn gespierde vrouwen hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is helaas niet het enige, we hebben niet zoveel testosteron.
gewoon typfoutquote:Op woensdag 7 november 2012 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een topic kapen, met een faal TT. Het is 'ik kaap', niet 'ikaap'
[..]
Oja
[..]
Heb je voorbeeldpics?
Ja en die zijn over het algemeen lillik :$quote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Er zijn gespierde vrouwen hoor.
Alstu: Gespierde / athletische meisjes, deel 2quote:Op woensdag 7 november 2012 13:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan zou ik ernaar moeten zoeken
Maar ik bedoel gewoon gespierdheid die vrouwen die een paar keer per week in de sportschool zijn hebben.
Dat zeiden we ook niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Er zijn gespierde vrouwen hoor.
Toch faalt hetquote:
En ik heb er zo belachelijk veel zin inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |