Okee. Zou het kunnen dat het spel de cd op de D-schijf zoekt? Dat je hem dus op D moet mounten ipv E?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:09 schreef MrStock het volgende:
Als ik de cd gemount heb, en vervolgens in de directory van e-schijf kijk, zie ik alle zip-files, de install-exe files etc... die ik ook terug kan vinden als ik de cd via windows verkenner open.
EDIT: zie dat meeste files op cd van sept 1995 komen... dus 20 jaar oud
Ik heb ook mount d e:/ -t cdrom gedaan, als ik dan d: doe en dir, krijg ik weer dezelfde inhoud. Maar als ik dan vanuit c: en dan dd het spel wil opstarten, kan deze hem evengoed niet vinden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:23 schreef thabit het volgende:
[..]
Okee. Zou het kunnen dat het spel de cd op de D-schijf zoekt? Dat je hem dus op D moet mounten ipv E?
Misschien dit even kijken:quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:48 schreef MrStock het volgende:
Een zware kick... maaruh..
Ik heb dosbox en de originele cd van Destruction Derby. Nu is alles gelukt qua installeren en soundsettings. Als ik het spel wil opstarten krijg ik de melding dat deze de cd niet kan vinden.
Mijn diskdrive is E:
mount e e:// -t cdrom
mount c c://games/derby
c:
dd (exe-file)
zijn de commands die ik gebruik.... hij pakt m niet. Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?
Is dat de tweede? Ik begreep nooit hoe je die kon besturen zonder je auto in de prak te rijden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:20 schreef Tijn het volgende:
Ik zit weer eens een potje Street Rod te spelen. De SE-versie. Vet tof spel blijft dat
Nee, SE is de eerste maar dan met andere auto'squote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is dat de tweede? Ik begreep nooit hoe je die kon besturen zonder je auto in de prak te rijden.
O? Dat klinkt leuk? Hoe kom ik aan de SE versie?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, SE is de eerste maar dan met andere auto's
Die tweede is inderdaad een beetje lastig qua racen. Het is wel te doen, hoor, maar je moet wel even oefenen. Het lukt mij ook altijd pas na een tijdje.
Via http://streetrodonline.comquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
O? Dat klinkt leuk? Hoe kom ik aan de SE versie?
Die video heb ik gevolgd... maar waar hij na het gedeelte van setsound wel gewoon het spel kan opstarten, lukt het mij niet...quote:
ah gelukkigquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:27 schreef MrStock het volgende:
[..]
Die video heb ik gevolgd... maar waar hij na het gedeelte van setsound wel gewoon het spel kan opstarten, lukt het mij niet...
EDIT:
GEVONDEN!
Z:\>MOUNT D E:\ -t cdrom -usecd 0 -ioctl -label GAME_CD
ingevuld... geen idee waarom het nu wel werkt, maar who cares
Ha! zoveel memories ermee. Jij dus ook al.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:30 schreef AdoraBelle het volgende:
Dit somt mijn jeugd wel ongeveer op:
Episch! In de Bermuda-driehoek, grotten en weet ik veel wat nog meerquote:Op maandag 2 februari 2015 12:32 schreef 44rdbei het volgende:
iemand deze ooit gespeeld? vond ik als kind echt geweldig om te spelen.
Donald is altijd goedquote:Op maandag 2 februari 2015 12:49 schreef HPLC het volgende:
Zo simpel natuurlijk, maar het was gewoon altijd geinig om Donald te zien flippen als hij een letter miste
quote:Op maandag 2 februari 2015 14:14 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Episch! In de Bermuda-driehoek, grotten en weet ik veel wat nog meer.
Paar keer bij mijn oude buurjongen gespeeld, alleen ging het daar juist zo traag als stront. Bijv in die grotten, kon je kiezen of je links of rechts wilde gaan.. drukte je op knop, duurde het serieus tot een minuut ofzo voordat je pas eindelijk die kant op bewoog. Moet nog in de x86-periode geweest zijnquote:Op maandag 2 februari 2015 12:32 schreef 44rdbei het volgende:
ducktalesquote:Op maandag 2 februari 2015 12:32 schreef 44rdbei het volgende:
Ja met die mummyquote:Op maandag 2 februari 2015 19:13 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Paar keer bij mijn oude buurjongen gespeeld, alleen ging het daar juist zo traag als stront. Bijv in die grotten, kon je kiezen of je links of rechts wilde gaan.. drukte je op knop, duurde het serieus tot een minuut ofzo voordat je pas eindelijk die kant op bewoog. Moet nog in de x86-periode geweest zijn
die berg, waar je omhoog moest klimmen en beesten moest ontwijkenquote:Op maandag 2 februari 2015 12:32 schreef 44rdbei het volgende:
Deze inderdaadquote:Op maandag 2 februari 2015 19:48 schreef mschol het volgende:
[..]
die berg, waar je omhoog moest klimmen en beesten moest ontwijken![]()
Beste spel ooit.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:52 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Deze inderdaad![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dat spel helemaal vergeten was, blijkbaar niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |