Ja denk t wel dan. Lange afleveringen zijn heel chillquote:Op woensdag 7 november 2012 14:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar de laatste 3 zijn elke keer 90 minuten toch?
quote:
quote:this reminds me of that time i saw a leper jump out of an insane asylum window mixed with the time i talked to this really cool banshee from scotland and the time i played mario kart and i was at some ghosty stage and the time a pickle talked to me.
Real cool.
Ja alleen daarna wel weer een jaar wachtenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja denk t wel dan. Lange afleveringen zijn heel chill
Wow dat is trippende shit.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:29 schreef Adames het volgende:
[..]
ja brabantse kutmuziek vinden is niet zo moeilijk. als je dan gek gaat doen, zorg dan nog dat het een verrijking is voor je geest:
Als dit seizoen is afgelopen ga ik beginnen met Dexter, ben benieuwd hoe ik dat vind. Hoor wel veel goede verhalenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja alleen daarna wel weer een jaar wachten
Iedereen vindt Dexter goed maar ik vond het echt teringsaai manquote:Op woensdag 7 november 2012 14:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als dit seizoen is afgelopen ga ik beginnen met Dexter, ben benieuwd hoe ik dat vind. Hoor wel veel goede verhalen
Vond het altijd wel tof, dit seizoen begonnen maar een hoog "meh" gehaltequote:Op woensdag 7 november 2012 14:31 schreef napoleonfour het volgende:
Dat HIMYM mag ook wel eens tot een eind komen.
kutserie inderdaadquote:Op woensdag 7 november 2012 14:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereen vindt Dexter goed maar ik vond het echt teringsaai man
Dr. Who kan je beter doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als dit seizoen is afgelopen ga ik beginnen met Dexter, ben benieuwd hoe ik dat vind. Hoor wel veel goede verhalen
ik vind het wel tof, alleen wordt zijn personage niet echt interessanter. Dat begint na een seizoen of 2 wel enorm te vervelen.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iets heiligs als de Leeuwenkoning verkrachten hier moet de doodstraf opstaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:26 schreef Saind het volgende:
Jongens het gaat weer over kutmuziek
Hiero
In de Costa
Lion in the Morning Sun mag best worden verkracht ook, in hoeverre dat gaatquote:Op woensdag 7 november 2012 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iets heiligs als de Leeuwenkoning verkrachten hier moet de doodstraf opstaan.
2005-versie is wel goed.quote:
Ik check gewoon een paar afleveringen en check dan wel of ik door ga. Weet snel genoeg of ik iets dope vind of niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2 afleveringen gekeken toen kon ik niet meerquote:Op woensdag 7 november 2012 14:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik check gewoon een paar afleveringen en check dan wel of ik door ga. Weet snel genoeg of ik iets dope vind of niet.
Dat had ik met The Wire. Veel mensen vinden dat echt kenkertjevet. Maar ik vond het echt verschrikkelijk saai.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2 afleveringen gekeken toen kon ik niet meer
WARJARHFDAWBKJAARARGARGBBLLLquote:Op woensdag 7 november 2012 14:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat had ik met The Wire. Veel mensen vinden dat echt kenkertjevet. Maar ik vond het echt verschrikkelijk saai.
Nee vond ik nietquote:Op woensdag 7 november 2012 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Begin van SoA was toch ook saai?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |