SoA gekeken?quote:
John Mayer vind ik dan weer minder. Altijd maar de zelfde meuk.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef Adames het volgende:
[..]
zoals ze uitzien, zingen ze ook
5 justin biebers die samen john mayer teksten zingen
Hij was weer hard man, kan niet wachten tot volgende weekquote:Op woensdag 7 november 2012 14:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja. Volgende week aflevering van 90 minuten
John Mayer is dan wel een van de betere guitaristen van dit moment, op zich kan ik af en toe wel genieten van John Mayer Trio of een of ander live optreden van hem. De singels van hem zijn inderdaad wel erg veel van hetzelfde.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
John Mayer vind ik dan weer minder. Altijd maar de zelfde meuk.
Ja godverdomme, niveau blijft steeds hoog. Die matpartij in de restaurant ookquote:Op woensdag 7 november 2012 14:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij was weer hard man, kan niet wachten tot volgende week
speelt Joe Pesci er soms in?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja godverdomme, niveau blijft steeds hoog. Die matpartij in de restaurant ookGebeurde praktisch niks en Chibbs en Happy beginnen direct te beuken
Ik zie dat hij echt gitaar kan spelen. Why the fuck maakt hij dan dit soort zoetsappige kut muziek?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:23 schreef Adames het volgende:
[..]
John Mayer is dan wel een van de betere guitaristen van dit moment, op zich kan ik af en toe wel genieten van John Mayer Trio of een of ander live optreden van hem. De singels van hem zijn inderdaad wel erg veel van hetzelfde.
Omdat ie op die manier heel hollywood geneukt heeft.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie dat hij echt gitaar kan spelen. Why the fuck maakt hij dan dit soort zoetsappige kut muziek?
In dat geval, wie ben ik om hem ongelijk te gevenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat ie op die manier heel hollywood geneukt heeft.
Ja dat was wel mooi inderdaadquote:Op woensdag 7 november 2012 14:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja godverdomme, niveau blijft steeds hoog. Die matpartij in de restaurant ookGebeurde praktisch niks en Chibbs en Happy beginnen direct te beuken
kan je wel bij meer bands afvragen, waarom takelt Muse enorm af naar een of andere Queenkloon, terwijl de eerste 2 albums echt geweldig zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie dat hij echt gitaar kan spelen. Why the fuck maakt hij dan dit soort zoetsappige kut muziek?
Nog maar 3 afleveringen trouwens tot einde van het seizoen. Vorig jaar hadden we er nog 3 meerquote:Op woensdag 7 november 2012 14:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat was wel mooi inderdaad
Ja maar de laatste 3 zijn elke keer 90 minuten toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nog maar 3 afleveringen trouwens tot einde van het seizoen. Vorig jaar hadden we er nog 3 meer
Ja toe 's, da 's me bekent een film kelquote:Op woensdag 7 november 2012 14:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar de laatste 3 zijn elke keer 90 minuten toch?
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja toe 's, da 's me bekent een film kel
ja brabantse kutmuziek vinden is niet zo moeilijk. als je dan gek gaat doen, zorg dan nog dat het een verrijking is voor je geest:quote:Op woensdag 7 november 2012 14:26 schreef Saind het volgende:
Jongens het gaat weer over kutmuziek
Hiero
In de Costa
goeie reacties welquote:Op woensdag 7 november 2012 14:29 schreef Adames het volgende:
[..]
ja brabantse kutmuziek vinden is niet zo moeilijk. als je dan gek gaat doen, zorg dan nog dat het een verrijking is voor je geest:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |