Alleen HD9/MM ziet graag zijn moeder in een 22m2 'studio' zitten denk ik...quote:Op maandag 12 november 2012 08:29 schreef michaelHD9 het volgende:
Hier zie ik enkel oudjes die absoluut niet verbannen willen worden naar een kippehok (zoals daar hier de neus voor opgehaald pleegt te worden; maar wel je ouders willen aandoen?), en die passen simpelweg hun huis aan -
Nou ik bijvoorbeeldquote:nog afgezien dat ik nog nooit een huis gehad heb met wasmachine op de zolder ( wie verzint dat)
Dat zit ze nu ook al 9 jaarquote:Op maandag 12 november 2012 22:48 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Alleen MM ziet graag zijn moeder in een 22m2 'studio' zitten denk ik...
[..]
voordeel is dat je ontluchting via het dak hebt met de drogerquote:Op maandag 12 november 2012 22:48 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Alleen HD9/MM ziet graag zijn moeder in een 22m2 'studio' zitten denk ik...
[..]
Nou ik bijvoorbeeld
Ik weet niet waar bij jou de vuile was 'ontspringt', maar bij mij is dat op de verdieping van de slaapkamers. Dan kun je dus kiezen tussen je wasmachine & droger in de badkamer (pure armoe), beneden in de keuken (dubbele pure armoe), of uit het zicht op zolder.(Mits je een fatsoenlijke zolder hebt he...
)
Even samenvatten...quote:Op maandag 12 november 2012 22:49 schreef michaelmoore het volgende:
Dat zit ze nu ook al 9 jaar
en heel gelukkig
Kom je wel eens in een bejaardenhuis
nee dat ze erg tevreden isquote:Op maandag 12 november 2012 22:51 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Even samenvatten...
Je bent er nu trots op dat je moeder al 9 jaar in een (volgens jouw eigen woorden) 'kippehok' zit???
Sorry hoor, ik ben een generatie jonger dan jou, maar dan zou ik mijn moeder in huis halen. Geen probleem.quote:Op maandag 12 november 2012 22:52 schreef michaelmoore het volgende:
nee dat ze erg tevreden is
met eigen keukentje en badkamer en tuintje op het zuiden
totaal inderdaad 20m2
ja zegt ie.quote:Op maandag 12 november 2012 22:53 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik ben een generatie jonger dan jou, maar dan zou ik mijn moeder in huis halen. Geen probleem.
Heb je adres nietquote:Op maandag 12 november 2012 22:43 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Stuur je nog een kaartje? Ja toch?
Waarom ben je dan kennelijk ook 2 x teruggekomen als ik vragen mag?quote:Op maandag 12 november 2012 22:55 schreef ebayaccountje het volgende:
Heb je adres nietmaar ik ben in tegenstelling tot de anti wilders menigte serieus heb ook al 2x eerder in het buitenland gewoont en nee dat was niet twee keer in belgie haha
Waarom zou mijn moeder tegen mij dankjewel moeten zeggen? Na alles wat ze zelf voor mij gedaan heeft?quote:Op maandag 12 november 2012 22:54 schreef michaelmoore het volgende:
ja zegt ie.
daar doe je niemand een plezier mee
ouderen willen ook zelfstandig blijven en niet steeds dank je wel zeggen
ja, men wil zelfstandig blijven en niet jou om hun heen hebben de hele dagquote:Op maandag 12 november 2012 23:07 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Waarom zou mijn moeder tegen mij dankjewel moeten zeggen? Na alles wat ze zelf voor mij gedaan heeft?
Buiten dat jij en de Xeno-posse erg rare 'kennissen, 'vrienden' en 'collega's' hebben, wijkt ook je familie wat af schat ik zo...quote:Op maandag 12 november 2012 23:11 schreef michaelmoore het volgende:
ja, men wil zelfstandig blijven en niet jou om hun heen hebben de hele dag
je weet niet waar je over praat, ga maar eens een weekje in een bejaardenhuis erken, dan klets je wel andersquote:Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Buiten dat jij en de Xeno-posse erg rare 'kennissen, 'vrienden' en 'collega's' hebben, wijkt ook je familie wat af schat ik zo...
Jouw familie moet het in ieder geval niet van jou hebben... Geen wonder dat NL naar de klote gaat.quote:Op maandag 12 november 2012 23:27 schreef michaelmoore het volgende:
je weet niet waar je over praat, ga maar eens een weekje in een bejaardenhuis erken, dan klets je wel anders
ik ben er iedere week op zondagquote:Op maandag 12 november 2012 23:31 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Jouw familie moet het in ieder geval niet van jou hebben... Geen wonder dat NL naar de klote gaat.
Dan ben je geen haar beter als die man die elke zondag het vlees komt snijden...quote:
Simpel, omdat het beide vooraf bepaalde periodes waren. Heb nu een goeie baan in NL maar tijdens solliciteren ging zeker de helft al naar het buitenland toe. Alleen zitten ze daar niet op tijdelijke mensen te wachten en met mijn leeftijd (20-30) denken ze dat je alleen even een jaartje wat meer van de wereld wil zien, en in NL heb ik het voordeel dat ik taal goed spreek. Met een paar jaar leeftijd/werk ervaring erbij is werk in mijn sector absoluut geen probleem meer en kan ik vrij eenvoudig weg naar een land met veel betere kansen op een gelukkig zorgeloos leventjequote:Op maandag 12 november 2012 23:07 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Waarom zou mijn moeder tegen mij dankjewel moeten zeggen? Na alles wat ze zelf voor mij gedaan heeft?
Ik hoop dat je beter werkt, dan quote... Maar dat terzijde. ;-)quote:Op maandag 12 november 2012 23:49 schreef ebayaccountje het volgende:
Simpel, omdat het beide vooraf bepaalde periodes waren. Heb nu een goeie baan in NL maar tijdens solliciteren ging zeker de helft al naar het buitenland toe. Alleen zitten ze daar niet op tijdelijke mensen te wachten en met mijn leeftijd (20-30) denken ze dat je alleen even een jaartje wat meer van de wereld wil zien, en in NL heb ik het voordeel dat ik taal goed spreek. Met een paar jaar leeftijd/werk ervaring erbij is werk in mijn sector absoluut geen probleem meer en kan ik vrij eenvoudig weg naar een land met veel betere kansen op een gelukkig zorgeloos leventje.
Zo geweldig is NL nou ook weer niet xD, depressief weer, gestress en een verrot overheidssysteem wat de voorgaande 2 er vast ook niet beter op maakt.
Lol ik zou maar wat blij zijn als ik dat lekker zelf mag fixen hou ik tenminste nog wat over voor als ik oud ben. Alles wat ik hier aan pensioen/aow bijdraag beschouw ik toch al als verloren (zelfs als ik hier blijf) al die organisaties waar je nu zo goed als verplicht je geld naar toesluist kunnen/willen niet goed met geld omgaan dat moge duidelijk zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 23:52 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik hoop dat je beter werkt, dan quote... Maar dat terzijde. ;-)
Gelukkig is het in dit land zo dat een ieder vrij is om te staan en te gaan. Doe er je voordeel mee. Kost je niks (hooguit een deel van je recht op AOW, maar ik mag aannemen dat je het daar volledig mee eens bent)
mee eens. helaas willen ze zzp ers ook het pensioenfonds induwenquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:06 schreef ebayaccountje het volgende:
[..]
Lol ik zou maar wat blij zijn als ik dat lekker zelf mag fixen hou ik tenminste nog wat over voor als ik oud ben. Alles wat ik hier aan pensioen/aow bijdraag beschouw ik toch al als verloren (zelfs als ik hier blijf) al die organisaties waar je nu zo goed als verplicht je geld naar toesluist kunnen/willen niet goed met geld omgaan dat moge duidelijk zijn.
Niemand verplicht je dan ook je recht op dat geld (hoeveel het t.z.t. ook mag wezen) te behouden he...quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:06 schreef ebayaccountje het volgende:
Lol ik zou maar wat blij zijn als ik dat lekker zelf mag fixen hou ik tenminste nog wat over voor als ik oud ben. Alles wat ik hier aan pensioen/aow bijdraag beschouw ik toch al als verloren (zelfs als ik hier blijf) al die organisaties waar je nu zo goed als verplicht je geld naar toesluist kunnen/willen niet goed met geld omgaan dat moge duidelijk zijn.
Ja nou hier komt ze de trap al tien jaar niet meer opquote:Op maandag 12 november 2012 23:37 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dan ben je geen haar beter als die man die elke zondag het vlees komt snijden...
Maar goed, het gaat er niet over hoe jij met je moeder omgaat. Dat is jouw probleem, feitelijk die van je moeder zelfs...
Jij neemt aan dat net als jouw moeder iedereen graag in een 22m2 kippehok (jouw woorden) wil worden geduwd. Ik denk dat de werkelijkheid ietwat bezijden jouw gedachtegang ligt.
Zoals gezegd... Als jij te beroerd bent om je klauwen te laten wapperen voor je eigen moeder, wil dat niet zeggen dat dat voor iedereen geldt he...quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:41 schreef michaelmoore het volgende:
Ja nou hier komt ze de trap al tien jaar niet meer op
En zolang ze daar keurig verzorgd wordt op jouw kosten via de AWBZ gaat het nog wel en is ze je heel erg dankbaar
Betaal jij geen belasting ??quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:46 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
En helaas voor je, er wordt niemand verzorgt op mijn kosten. Ben ik al 12 jaar geleden mee gestopt. ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |