Iedereen die in de rij gaat staan voor de sluiting mag nog stemmen.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:47 schreef Markeerstift het volgende:
[..]Hoe dan? Florida is toch al 3 uur 'dicht' ofzo? Zijn al die mensen dan te laat gaan stemmen?
Inderdaad. Een beetje hetzelfde als Amsterdam en de PvdA. Het maakt niet uit hoe goed of hoe slecht het gaat met die partij, in Amsterdam zijn ze toch altijd de grootste. Zelfs toen door faalhaas Ad Melkert de partij was gehalveerd.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:47 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Ik zeg ook lijkt, maar het is extreem onwaarschijnlijk dat Californië voor Romney zal zijn
Die stonden nog in de rij toen de stembureaus sloten en daarom mochten ze nog stemmen.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:47 schreef Markeerstift het volgende:
[..]Hoe dan? Florida is toch al 3 uur 'dicht' ofzo? Zijn al die mensen dan te laat gaan stemmen?
een ruim miljoen voorsprongquote:
Maar dan staan er wel heel veel mensen tegen sluitingstijd in de rij. Als je er 3/4 uur op moet wachtenquote:Op woensdag 7 november 2012 04:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je voor de sluitingstijd in de rij staat mag je stemmen
Ja inderdaad daar heb je natuurlijk gelijk in.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:48 schreef Niox het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Obama enorm gaat inlopen in de popular vote zodra de uitslagen uit Californië binnen komen.
Sommige mensen moesten 8 uur in de rij staan.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:49 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Maar dan staan er wel heel veel mensen tegen sluitingstijd in de rij. Als je er 3/4 uur op moet wachten
met een kleine voorsprong lijkt mij?quote:
Hij staat nu weer nipt achterquote:Op woensdag 7 november 2012 04:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
met een kleine voorsprong lijkt mij?
Tot 9 uur en even pissen is er niet bij dan ben je je plaats kwijt, water halen? Mag ook niet, op Reddit was er iemand die familie had gebelt om wat te komen brengen.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:49 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Maar dan staan er wel heel veel mensen tegen sluitingstijd in de rij. Als je er 3/4 uur op moet wachten
Dat is gewoon een formaliteit, al die staten zullen toch wel naar Obama gaanquote:
Pure aids dit.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
Leuk hoe Comedy Central Nederland vrolijk naar de stream van de Election Night linkte.
http://www.comedycentral.com/live-election-night/
Maar wel jammer van die geoblock.
Ja wtf. Hier ben ik voor wakker geblevenquote:Op woensdag 7 november 2012 04:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
Leuk hoe Comedy Central Nederland vrolijk naar de stream van de Election Night linkte.
Mag toch hopen van wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:57 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ja wtf. Hier ben ik voor wakker gebleven
Zou het om 5 uur open gaan?
ModifyHeaders gebruikenquote:Op woensdag 7 november 2012 04:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
Bush had al het geld van de Republikeinse kas al opgemaakt in zijn strijd met Al Gore, is nogsteeds niet terug verdient.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:57 schreef Proletariaat het volgende:
Romney kan opzich ook die kiesmannen gewoon kopen
Florida, Ohio and Virginia schieten niet echt opquote:Op woensdag 7 november 2012 04:59 schreef EilandjeOnline het volgende:
* EilandjeOnline ligt op bed
is het nou nog niet bekend ?
ohio pas op 64%quote:Op woensdag 7 november 2012 04:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Florida, Ohio and Virginia schieten niet echt op
Maar Obama loopt in ieder geval voor.quote:Op woensdag 7 november 2012 04:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Florida, Ohio and Virginia schieten niet echt op
CNNquote:
Nu wel ja. Vanmiddag voorspelden ze allemaal nog een 300+ overwinning voor Romneyquote:Op woensdag 7 november 2012 05:00 schreef Tweek het volgende:
Nu trouwens een blonde travestiet op fox die het allemaal al zag aankomen.
cnn en nosquote:
thx slapen lukt toch niet meerquote:Op woensdag 7 november 2012 05:01 schreef Tweek het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/317(...)tab/548/livestreams/
twitter:rauldemolina twitterde op woensdag 07-11-2012 om 04:21:03ABC News sources say that Jeb Bush told The Romney campaign that they lost Florida reageer retweet
Geinstalleerd. Wat moet ik instellen?quote:
Bush, the decider!quote:Op woensdag 7 november 2012 05:02 schreef Niox het volgende:
twitter:rauldemolina twitterde op woensdag 07-11-2012 om 04:21:03ABC News sources say that Jeb Bush told The Romney campaign that they lost Florida reageer retweet
nu 238/191quote:
NOOOIITT!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 05:03 schreef Arn0 het volgende:
Huffington Post heeft Californië aan Obama gegeven.
http://tvpc.com/Channel.php?ChannelID=7815quote:Op woensdag 7 november 2012 05:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Geinstalleerd. Wat moet ik instellen?
Niemand durft genoeg swingstates aan 1 kandidaat te geven. Te vroeg iemand tot winnaar uitroepen (hoe waarschijnlijk dat ook lijkt) hebben ze in 2000 afgeleerd.quote:Op woensdag 7 november 2012 05:04 schreef Jor_Dii het volgende:
CNN durft het niet aan Obama tot winnaar uit te roepen
Obama is er wel geboren hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 05:05 schreef Lemans24 het volgende:
Het is zo'n klein k.. eilanden groepje!
Goed genoeg, bedankt!quote:Op woensdag 7 november 2012 05:04 schreef MilaNL het volgende:
[..]
http://tvpc.com/Channel.php?ChannelID=7815
Kwaliteit zuigt, maar je kan het goed horen.
Beeld en geluid lopen hier niet echt gelijk :squote:Op woensdag 7 november 2012 05:04 schreef MilaNL het volgende:
[..]
http://tvpc.com/Channel.php?ChannelID=7815
Kwaliteit zuigt, maar je kan het goed horen.
laters manquote:Op woensdag 7 november 2012 05:06 schreef Shreyas het volgende:
Voor mij is het duidelijk nu. Obama wint dit![]()
Welterusten iedereen
Zolang het de kant van Obama op is: Ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 05:07 schreef raptorix het volgende:
Als Florida valt, is het dan gelopen zaak?
als obama wint welquote:Op woensdag 7 november 2012 05:07 schreef raptorix het volgende:
Ja. En met Ohio, Virginia of Colorado ook. Romney moet ze allemaal hebben, dan wint hij.quote:Op woensdag 7 november 2012 05:07 schreef raptorix het volgende:
Ja, dan wint Obamaquote:Op woensdag 7 november 2012 05:07 schreef raptorix het volgende:
Details graag. De verkiezing is toch zo'n beetje een gelopen race.quote:Op woensdag 7 november 2012 05:09 schreef raptorix het volgende:
Thanks voor info, net thuis van heftige date
Bij een heftige date kom je toch niet thuis?quote:Op woensdag 7 november 2012 05:09 schreef raptorix het volgende:
Thanks voor info, net thuis van heftige date
Thanks! Werkt prima.quote:Op woensdag 7 november 2012 05:07 schreef OppClone het volgende:
Voor de mensen met ModifyHeaders voor de ComedyCentral.com stream, dit instellen:
X-Forwarded-For: 8.8.8.8
ohio gaat hij niet winnen lijkt mijquote:Op woensdag 7 november 2012 05:10 schreef Arn0 het volgende:
Iowa naar Obama, dus Romney moet nu Florida, Ohio, Virginia en Colorado winnen.
Boeit eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 05:10 schreef MilaNL het volgende:
Florida uitslag laat op zich wachten tot morgen.
quote:Op woensdag 7 november 2012 05:13 schreef Proletariaat het volgende:
Godver wat een gekken zegJe zou er maar tussen moeten staan
Ja Nederlands elftal bekijken op een plein zijn stuk minder gekken he..quote:Op woensdag 7 november 2012 05:13 schreef Proletariaat het volgende:
Godver wat een gekken zegJe zou er maar tussen moeten staan
Die lijkt naar Obama te gaan nu.quote:
Boeit geen fuck meer, Obama wint met welke swing state dan ook.quote:
Dan is het dus klaar. Obama blijft presidentquote:
Idd ze doen net alsof het spannend is maar dat is het al uren niet meer, romney pakt de plattelanden, obama de stedenquote:Op woensdag 7 november 2012 05:14 schreef darkshadow16 het volgende:
CNN en al die andere zender maken er wel een gek feestje van. Met hun breaking projections en spannende muziekjes heel de tijd.
En New Mexico.quote:Op woensdag 7 november 2012 05:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Eigenlijk wel bijzonder dat Colorado een swing state is. Het is helemaal omringd door "rode" staten.
quote:
Nate Silver's model ... die man heeft het licht opnieuw uitgevonden! Zelfs Florida gaat hij goed voorspellen. Erg indrukwekkend.quote:
Soms is er een goede reden om thuis te komen, en is er nog een betere smoes waarom je laat bentquote:Op woensdag 7 november 2012 05:10 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Bij een heftige date kom je toch niet thuis?
Of je komt wel thuis, maar gaat zeker geen verkiezingen meer kijken.
Colorado heeft 5.1 miljoen inwoners en 3 miljoen inwoners wonen in de agglomeratie tevens hoofdstad Denver. Daar zijn meer Democratenstemmers.quote:Op woensdag 7 november 2012 05:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Eigenlijk wel bijzonder dat Colorado een swing state is. Het is helemaal omringd door "rode" staten.
twitter:ebvrNOS twitterde op woensdag 07-11-2012 om 05:14:52BREEK: Obama herkozen (Fox geeft Ohio aan Obama) reageer retweet
Jup.quote:
Behalve New Mexico, maar inderdaad, wel opmerkelijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 05:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Die krijg je zo te zienquote:Op woensdag 7 november 2012 05:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik zou die zelfingenomen smoel van Mitt Romney nu wel willen zien.
twitter:BorowitzReport twitterde op woensdag 07-11-2012 om 05:19:35BREAKING: Man Who Told Half the Nation to Fuck Themselves Somehow Loses Election #election #election2012 #vote2012 reageer retweet
De peilingen lijken toch redelijk correct ^^quote:Op woensdag 7 november 2012 05:21 schreef Montov het volgende:
Bij Fox komen ze erachter dat hun gehuil over de peilingen niet correct waren.
Ik verheug me er nu al op.quote:Op woensdag 7 november 2012 05:19 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Die krijg je zo te zien
En die zal niet zo zelfingenomen zijn denk ik ^^
Fox ook, dus dan is het helemaal zeker.quote:Op woensdag 7 november 2012 05:22 schreef Tweek het volgende:
Stewart called ook Obama dus het moet wel officieel zijn.
king jamestwitter:KingJames twitterde op woensdag 07-11-2012 om 05:24:182 terms!!!! Ohio u guys are the awesome #ObamaStillPrez reageer retweet
Zelfs vandaag nog werden er landslides voorspeld voor Romney, onder andere door Karl Rovequote:Op woensdag 7 november 2012 05:25 schreef MilaNL het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen niets anders gehoord dan dat Romney ging winnen (behalve van O'Reilly) en nu wisten ze het allemaal al lang? Tuurlijk.
florida ook wel een beetjequote:
volgens mij staat hij voor?quote:Op woensdag 7 november 2012 05:26 schreef Montov het volgende:
Romney denkt nog dat Ohio te winnen is.
quote:
VVD / PvdA verhaal.quote:Op woensdag 7 november 2012 05:26 schreef Arcee het volgende:
Kaart van Amerika ziet er rood uit, kaart van Ohio ziet er rood uit... je zou op basis van die kaarten zeggen dat Romney makkelijk gewonnen heeft.
Maar gelukkig ligt het anders.
Prachtig!quote:Op woensdag 7 november 2012 05:23 schreef Charles.Darwin het volgende:
God op Fox zijn ze zuur
Ik blijf het gewoon herhalen
Dat is meer dan we hier hebben.quote:
Rove, hij heeft meer kapot gemaakt dan nu is goed te maken door hem af te zien gaan, helaas.quote:
Bestaan er nog mensen die dat denken dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 05:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Romney kan toch op geen enkele manier winnen.
Nee, ook zonder FL, OH en VA staat Obama al voor...quote:Op woensdag 7 november 2012 05:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Romney kan toch op geen enkele manier winnen.
Romney, Rovequote:Op woensdag 7 november 2012 05:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Bestaan er nog mensen die dat denken dan?
Romney zelf blijkbaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 05:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Bestaan er nog mensen die dat denken dan?
slechts een kleine voorsprongquote:Op woensdag 7 november 2012 05:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, ook zonder FL, OH en VA staat Obama al voor...
quote:Op woensdag 7 november 2012 05:20 schreef Arn0 het volgende:
Vorige keer was de overwinningsspeech toch om 6u he? Zal nu wel hetzelfde zijn dan.
Zeker, maar weinig reden om dan nog op een overwinning voor Romney te rekenen.quote:
slaaps zequote:Op woensdag 7 november 2012 05:27 schreef Insomnia_ het volgende:
En nu is het mooi geweest.
Slaap wel.
Dan had je toch beter eerst kunnen slapen.quote:Op woensdag 7 november 2012 05:32 schreef Markeerstift het volgende:
Mijn ogen vallen bijna dicht, maar ik wil Obama zo graag zien
quote:Op woensdag 7 november 2012 05:33 schreef Tweek het volgende:
Wiet is nu legaal in Colorado en Washington en in Massachusetts is medische wiet legaal
en van romneyquote:Op woensdag 7 november 2012 05:32 schreef Markeerstift het volgende:
Je had ook beter gewoon om 10:00 naar bed kunnen gaan, en om 04:00 opstaan. Dan had je met een bak koffie alles kunnen zienquote:Op woensdag 7 november 2012 05:32 schreef Markeerstift het volgende:
Boeie!quote:Op woensdag 7 november 2012 05:34 schreef Arcee het volgende:
OBAMA 32,828,275 48.1%
ROMNEY 34,500,433 50.5%
Popular votes nog niet in de buurt van een overwinning voor Obama, helaas...
Californië is nog niet geteld.quote:Op woensdag 7 november 2012 05:34 schreef Arcee het volgende:
OBAMA 32,828,275 48.1%
ROMNEY 34,500,433 50.5%
En er gaat belasting over geheven worden, we liggen dus achter qua beleid op het gebied van wiet.quote:Op woensdag 7 november 2012 05:34 schreef spiedermann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
buffalo soldier
True, ik dacht even omdat die wel blauw was van wel.quote:
Nee, maar staten als California zijn nog maar net begonnen met tellen. Dat zal dus nog wel veranderen.quote:Op woensdag 7 november 2012 05:34 schreef Arcee het volgende:
OBAMA 32,828,275 48.1%
ROMNEY 34,500,433 50.5%
California is nog maar 19% geteldquote:Op woensdag 7 november 2012 05:34 schreef Arcee het volgende:
OBAMA 32,828,275 48.1%
ROMNEY 34,500,433 50.5%
Puik planquote:Op woensdag 7 november 2012 05:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ga mij even 3 minuten en 21 seconden afsluiten van de wereld om me heen. John Mayer, ga je gang. Waiting, waiting on a world to change.
quote:Op woensdag 7 november 2012 05:34 schreef Arcee het volgende:
OBAMA 32,828,275 48.1%
ROMNEY 34,500,433 50.5%
Wat is dat Amerikaanse platteland toch verschrikkelijk...quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 05:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ga mij even 3 minuten en 21 seconden afsluiten van de wereld om me heen. John Mayer, ga je gang. Waiting, waiting on a world to change.
Ze weten van gekkigheid natuurlijk ook niet meer wat ze nu moeten zeggen.quote:Op woensdag 7 november 2012 05:40 schreef Proletariaat het volgende:
FOX![]()
nou willen ze dus al dat geld uit de campagnes halen?
Waren 't niet de republikeinen die daarmee begonnen?
Beiden.quote:Op woensdag 7 november 2012 05:41 schreef One_of_the_few het volgende:
Zou Rove niet eigenlijkvast moeten zitten?
Of was dat zijn onderkin?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |