Waar vind ik de livestream van FOX?quote:Op woensdag 7 november 2012 01:00 schreef Metaan het volgende:
[..]
Nee.
2 screens open hier. Altijd een livestream op FOX.
Nee hoor, zal morgen waarschijnlijk wel stuk of 10x voorbij komen.quote:
Swingstatequote:
jaquote:Op woensdag 7 november 2012 01:01 schreef Bastiefcg het volgende:
Kunnen ze op meer mensen stemmen dan Romney en Obama?
Ja: http://en.wikipedia.org/w(...)#Major_third_partiesquote:Op woensdag 7 november 2012 01:01 schreef Bastiefcg het volgende:
Kunnen ze op meer mensen stemmen dan Romney en Obama?
ik kijk naar nos cnn en bbcquote:
Watte?quote:
hertelling met een compleet leger advocaten dat er bovenop zit...quote:Op woensdag 7 november 2012 01:02 schreef Tocadisco het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als het binnen een staat volledig gelijk opgaat?
Die hebben Indiana al weggegeven dan?quote:
Dan gaat het om het feitelijke aantal stemmen, en dan kan een stem dus eigenlijk doorslaggevend zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:02 schreef Tocadisco het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als het binnen een staat volledig gelijk opgaat?
Die presentator van FOX is van Play-Doh gemaakt geloof ik.quote:
Indiana + Kentucky = 19 voor Romney.quote:
Indiana is gecalled.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hebben Indiana al weggegeven dan?
inderdaad, zelden zoiets beschamend gezienquote:Op woensdag 7 november 2012 01:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee hoor, zal morgen waarschijnlijk wel stuk of 10x voorbij komen.
Zal wel too-close-to-call zijn.quote:
Nee, ik bedoel Indiana. Gaf de paarse dame op BBC net aan.quote:
Uitspreken van de verwachting dat een staat een bepaalde kant op gaat.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:05 schreef TheDutchguy het volgende:
Wat betekent het callen van een staat precies?
Dat de kiesmannen naar de kandidaat gaan voor wie de staat gecalled wordt.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:05 schreef TheDutchguy het volgende:
Dat die staat zeker is vergeven aan een van de twee kandidatenquote:Op woensdag 7 november 2012 01:05 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik denk dat het dan met zekerheid gezegd kan worden wie er wint in desbetreffende staat.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:05 schreef TheDutchguy het volgende:
Kan ik ook wel, dus astrid vast ookquote:Op woensdag 7 november 2012 01:06 schreef RemcoW23 het volgende:
Dan moet je wel al die staten uit je kop kennen met dat scherm..
Staat nog niet op de kaart van CNN en Huff.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel Indiana. Gaf de paarse dame op BBC net aan.
Obama maar het wordt spannend.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:07 schreef Anonymousz het volgende:
wat denken jullie wie er gaat winnen obama of romney?
Ik denk 1 van beide.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:07 schreef Anonymousz het volgende:
rombanaquote:Op woensdag 7 november 2012 01:07 schreef Anonymousz het volgende:
Ik hoop Romney, maar ik denk Obamaquote:Op woensdag 7 november 2012 01:07 schreef Anonymousz het volgende:
geen idee maar ik hoop obamaquote:Op woensdag 7 november 2012 01:07 schreef Anonymousz het volgende:
303-235 Obamaquote:Op woensdag 7 november 2012 01:07 schreef Anonymousz het volgende:
Romney? Maar waarom?quote:Op woensdag 7 november 2012 01:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik hoop Romney, maar ik denk Obama
Here ya go:quote:Op woensdag 7 november 2012 01:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Staat nog niet op de kaart van CNN en Huff.
Mooi zo, weg met die verkapte moslim als president.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Here ya go:
[ afbeelding ]
19 = Kentucky (8) + Indiana (11).
Overzichtje van verschillende kaarten: http://elections.nytimes.com/2012/results/president/network-callsquote:Op woensdag 7 november 2012 01:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
True, maar die staat is dusdanig rotsvast voor de republikeinen dat dat eigenlijk al van tevoren had kunnen gezegd.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor - en Indiana wint 'ie inderdaad toch wel - maar het is opvallend dat de Amerikanen hem nog niet callen en de BBC wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Here ya go:
[ afbeelding ]
19 = Kentucky (8) + Indiana (11).
Dat Kentucky en Indiana naar Romney gingen kon je ook wel twee weken geleden voorspellenquote:Op woensdag 7 november 2012 01:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor - en Indiana wint 'ie inderdaad toch wel - maar het is opvallend dat de Amerikanen hem nog niet callen en de BBC wel.
Je kan het twee kanten op uitleggen. Het is gelijk in een swingstate. Zolang er niet meer duidelijk is betekend het eigenlijk helemaal niks.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:09 schreef TheVulture het volgende:
CNN noemt het een slecht teken voor Romney dat het gelijk staat in Virginia
Die is handig!quote:Op woensdag 7 november 2012 01:09 schreef Niox het volgende:
[..]
Overzichtje van verschillende kaarten: http://elections.nytimes.com/2012/results/president/network-calls
quote:Op woensdag 7 november 2012 01:09 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Mooi zo, weg met die verkapte moslim als president.
Bij de meeste is 'gelijk hebben' belangrijker dan 'snel zijn'.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor - en Indiana wint 'ie inderdaad toch wel - maar het is opvallend dat de Amerikanen hem nog niet callen en de BBC wel.
kijk daar hebben we wat aanquote:Op woensdag 7 november 2012 01:09 schreef Niox het volgende:
[..]
Overzichtje van verschillende kaarten: http://elections.nytimes.com/2012/results/president/network-calls
YO MR. WHITE!quote:Op woensdag 7 november 2012 01:11 schreef HalvinCarris het volgende:
Lol die vrouw woont in dat huis van Walter White.
[ afbeelding ]
Het is een beginquote:
Meer dan de laatste 10 bij elkaar dacht ik, had je ook wat nuttigs mee kunnen doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat geld wat ze in die campagnes pompen...
Sowieso, die hele results pagina van de times is heel erg goed.quote:
Die hebben het wel afgeleerd na 2000.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:11 schreef Niox het volgende:
[..]
Bij de meeste is 'gelijk hebben' belangrijker dan 'snel zijn'.
het gaat niet om de stemmen he.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:13 schreef Tweek het volgende:
32.000 meer stemmen voor romney momenteel. Maar goed nog steeds 0% van de stemmen.
Jij klinkt niet als iemand die de cure for cancer uit gaat vinden hè?quote:Op woensdag 7 november 2012 01:12 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Neen, incest is meer iets voor moslims.
Spanning!quote:Op woensdag 7 november 2012 01:13 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
het gaat niet om de stemmen he.
Mensen die denken dat democratie überhaupt bestaatquote:Op woensdag 7 november 2012 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen die denken dat the USA een democratie is.
In tijden van crisis en hoge werkloosheid...quote:Op woensdag 7 november 2012 01:11 schreef Tweek het volgende:
[..]
Meer dan de laatste 10 bij elkaar dacht ik, had je ook wat nuttigs mee kunnen doen.
Ja dus, voornamelijk Orlando binnen.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:10 schreef Nielsch het volgende:
mooi begin van Obama in Florida..... ligt er ook aan welke districten ze hebben geteld... als dat allemaal negerdistricten zijn zegt het nog niets...
Echt hé. Domme droeftoeters.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:14 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat democratie überhaupt bestaat
Mensen die denken dat democratie iets goeds isquote:Op woensdag 7 november 2012 01:14 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
zekers!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 01:13 schreef David_ het volgende:
http://elections.nytimes.com/2012/results/president/scenarios
Ook baas
Mensen die geen aluminiumfolie om hun snikkel hebben.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:14 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Obama gaat winnen.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen die nu al zeggen dat een bepaald persoon gaat winnen.
De Republikeinen. Maar de man die die zetel had (Richard Lugar) is in de voorverkiezing verslagen door een andere Republikein.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:12 schreef TheVulture het volgende:
Die senaatverkiezing in Indiana ziet er ook close uit... wie had daar de macht?
Deze man lijk op het personage uit Half-lifequote:Op woensdag 7 november 2012 01:11 schreef HalvinCarris het volgende:
Lol die vrouw woont in dat huis van Walter White.
[ afbeelding ]
Je zit in het verkeerde subforumquote:Op woensdag 7 november 2012 01:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij klinkt niet als iemand die de cure for cancer uit gaat vinden hè?
The Free Man!quote:Op woensdag 7 november 2012 01:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Deze man lijk op het personage uit Half-life
Dankquote:Op woensdag 7 november 2012 01:16 schreef 3-voud het volgende:
Alles bij elkaar + livefeed:
http://www.youtube.com/politics
Wow, maw, als Obama Florida wint is de buit zo goed als binnenquote:Op woensdag 7 november 2012 01:13 schreef David_ het volgende:
http://elections.nytimes.com/2012/results/president/scenarios
Ook baas
Ja, best wel interessante tussenstand...quote:Op woensdag 7 november 2012 01:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Florida lijkt naar Romney te gaan
Lijkt me stug, veel strandnegers daarquote:Op woensdag 7 november 2012 01:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nee joh. Twee counties geteld.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 01:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 01:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
CNNquote:
quote:
Als er 1 ding is wat je niet moet doen vanavond, dan is het wel te snel iets zeggen over de uitslag in Florida.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan nog weken duren voordat de uitslag uit Florida definitief isquote:Op woensdag 7 november 2012 01:19 schreef Niox het volgende:
[..]
Als er 1 ding is wat je niet moet doen vanavond, dan is het wel te snel iets zeggen over de uitslag in Florida.
http://nos.nl/dossier/317(...)tab/548/livestreams/quote:Op woensdag 7 november 2012 01:20 schreef marcodej het volgende:
CNN is dus de enige stream die ik niet kan vinden... Iemand?
quote:
Hehe.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/317(...)tab/548/livestreams/
CNN international heb je niet?quote:Op woensdag 7 november 2012 01:18 schreef TheDutchguy het volgende:
Kom er nu pas achter dat ik geen CNN heb hier. Faal
Nee, maar dan moet Romney wel alle andere staten winnen die hij redelijkerwijs kan winnen.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:20 schreef MilaNL het volgende:
Leuke is: als Obama Florida wint is het over voor Romney, als Romney Florida wint zijn er nog vele andere mogelijkheden voor Obama om te winnen.
Er moeten wel erg veel swingstates naar Romney gaan wil hij ook maar een kans maken...quote:Op woensdag 7 november 2012 01:20 schreef MilaNL het volgende:
Leuke is: als Obama Florida wint is het over voor Romney, als Romney Florida wint zijn er nog vele andere mogelijkheden voor Obama om te winnen.
quote:Op woensdag 7 november 2012 01:21 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Gewoon een large menu hier
Dacht dat ik die hier wel had, maar blijkbaar keer per ongeluk verwijderd ofzo. Ik moet steeds harder slaan op mijn afstandsbediening om hem te laten werken, dus zoeken naar het kanaal wordt hem ook niet.quote:
Maar Romney gaat Nevada nooit winnen. Dat is eigenlijk geen swing state meer. Net als North Carolina dat zeker naar Romney gaat.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet Romney wel alle andere staten winnen die hij redelijkerwijs kan winnen.
Niet heel veel. Allemaal.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er moeten wel erg veel swingstates naar Romney gaan wil hij ook maar een kans maken...
Al ben je slank en vreet je jezelf niet tonnetje rond, dan ben je ook de Sjaak als je een laag inkomen hebt en je iets gaat mankerenquote:
Welke zender/stream kijk je dat het daar over gaat?quote:Op woensdag 7 november 2012 01:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Een minimeal daar is nog steeds een large menu hier
Totaal aantal stemmen.... niet gebonden aan staten en kiesmannenquote:Op woensdag 7 november 2012 01:23 schreef MaxMark het volgende:
De "popular vote"... Wat is dat precies?
Wisconsin zal waarschijnlijk ook niet heel erg spannend worden.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:22 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Maar Romney gaat Nevada nooit winnen. Dat is eigenlijk geen swing state meer. Net als North Carolina dat zeker naar Romney gaat.
Raar... dat zag ik al een tijdje staan.quote:
Over 5 minuten Ohio.... als die naar Obama gaat is het ook wel over denk ikquote:
Ah, dankquote:Op woensdag 7 november 2012 01:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Totaal aantal stemmen.... niet gebonden aan staten en kiesmannen
Wat?quote:Op woensdag 7 november 2012 01:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Over 5 minuten Ohio.... als die naar Obama gaat is het ook wel over denk ik
Zegt allemaal niks. Gaat om Virginia, Florida en Ohio. Daar moet Romney scoren.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 01:25 schreef Specularium het volgende:
Misschien kan Dolf Jansen zo nog een grapje vertellen voor de camera.
http://www.google.com/elections/ed/us/resultsquote:Op woensdag 7 november 2012 01:26 schreef One_of_the_few het volgende:
Welke site houden jullie bij voor live uitslagen?
http://elections.nytimes.com/2012/results/presidentquote:Op woensdag 7 november 2012 01:26 schreef One_of_the_few het volgende:
Sanderijn Celsquote:Op woensdag 7 november 2012 01:25 schreef Parafernalia het volgende:
wie is die lekkere griet aan tafel bij nos?
Ja, dat was een mooie 4 jaar geleden.quote:
http://elections.huffingtonpost.com/2012/resultsquote:Op woensdag 7 november 2012 01:26 schreef One_of_the_few het volgende:
Face it. Dit soort shit is eigenlijk altijd saai.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:27 schreef MaJo het volgende:
Toch weer terug naar de NOS want de CNN is veel te zenuwachtig
Ik begin wel flink in te kakken maar had me voorgenomen om deze nacht door te halen, ben benieuwd hoe lang ik het nog volhoud
Lekker up-to-date.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:27 schreef YazooW het volgende:
http://www.foxnews.com/politics/elections/2012-election-results/
Ik denk geleidelijk vanaf de jaren '50. Consumptiemaatschappij, meer luxe, opkomst fastfood etc.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:26 schreef Ryan3 het volgende:
Wanneer is dat nou eigenlijk verkeerd gegaan in de VS met die obesitas?
In de Reagan jaren?
Kan me van daarvoor niet herinneren dat daarover iets gezegd werd nl.
thanksquote:Op woensdag 7 november 2012 01:26 schreef Tweek het volgende:
[..]
http://www.google.com/elections/ed/us/results
http://nos.nl/dossier/317(...)tab/548/livestreams/quote:Op woensdag 7 november 2012 01:28 schreef Perquisite het volgende:
Is het mogelijk dit online te volgen? Heb geen tv...
geen tv hebbenquote:Op woensdag 7 november 2012 01:28 schreef Perquisite het volgende:
Ik zat vanochtend in de bus met dolf Jansenquote:Op woensdag 7 november 2012 01:25 schreef Specularium het volgende:
Misschien kan Dolf Jansen zo nog een grapje vertellen voor de camera.
Zie links in de OP.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:28 schreef Perquisite het volgende:
Hier heb je alles + livefeedquote:Op woensdag 7 november 2012 01:28 schreef Perquisite het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel moe aan het worden...quote:Op woensdag 7 november 2012 01:27 schreef MaJo het volgende:
Toch weer terug naar de NOS want de CNN is veel te zenuwachtig
Ik begin wel flink in te kakken maar had me voorgenomen om deze nacht door te halen, ben benieuwd hoe lang ik het nog volhoud
Hoi SGP-er... ja hoor. Genoeg mogelijkhedenquote:Op woensdag 7 november 2012 01:28 schreef Perquisite het volgende:
Halfuur geleden al,quote:Op woensdag 7 november 2012 01:29 schreef Ro-ald het volgende:
Liep die vrouw nou net weg bij de NOS?
serieus, gaat die kneus met de bus?quote:Op woensdag 7 november 2012 01:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend in de bus met dolf JansenNaar wijk bij Duurstede godbetert
dankje!quote:Op woensdag 7 november 2012 01:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/317(...)tab/548/livestreams/
Nou met 100% wordt dat dus 10.000.000quote:Op woensdag 7 november 2012 01:29 schreef Tweek het volgende:
1% van de stemmen zijn geteld en romney ligt al 100.000 stemmen voor.
Ik denk dat het voor de crisis Amerika extreem veranderd zou hebben.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat was een mooie 4 jaar geleden.
Dat optimisme is toch wel weg...
De eeuwige verliezer die altijd mag vertellen hoe je moet winnenquote:
In de jaren 50, 60, 70 volgens mij nog niet hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk geleidelijk vanaf de jaren '50. Consumptiemaatschappij, meer luxe, opkomst fastfood etc.
Ik vind de verkiezingsavond in Nederland altijd wel de shit hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 01:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Face it. Dit soort shit is eigenlijk altijd saai.
Ja, idd. Is de boel al bijna mee afgelopen...quote:Op woensdag 7 november 2012 01:31 schreef Niox het volgende:
North Carolina gelijk in de exit poll van CNN, maar Obama 3% voor in Ohio.
Killing voor Romney als dit klopt.
Mustafa Marghadiquote:Op woensdag 7 november 2012 01:30 schreef Specularium het volgende:
Wat staat Hakim daar nou tof te doen met een tablet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |