quote:Op woensdag 7 november 2012 00:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben fan van die dame bij de NOS aan tafel bij Rob Trip
quote:
taft?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:20 schreef Sloggi het volgende:
Quizvraag twee, voor de wijnkoeler:
Wie is de dikste president in de geschiedenis van de Verenigde Staten van Amerika?
Taft.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:20 schreef Sloggi het volgende:
Quizvraag twee, voor de wijnkoeler:
Wie is de dikste president in de geschiedenis van de Verenigde Staten van Amerika?
Ayn Rand mannetje hè, las ik in VK.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:21 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel een goede smoel, die Ryan.
Je lijkt op hem. Maar dan dik en blond.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:21 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Veelgestelde vragen:quote:Op woensdag 7 november 2012 00:18 schreef Niox het volgende:
Ik ga proberen wat simpele FAQ's in de OP te zetten, suggesties zijn welkom.
Ik vind hem stiekem wel lekkerquote:Op woensdag 7 november 2012 00:21 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2012 00:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik denk dat ie ook wel groot geschapen is
Hij is ook behoorlijk gespierd.quote:
Doen ze dat ook bij deze verkiezingen?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:27 schreef Nielsch het volgende:
Als Obama vanavond wint maar de Republikeinen krijgen de Senaat, dan krijgt hij het wel heel moeilijk de komende 4 jaar.
maar dat scenario is niet zo waarschijnlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 00:27 schreef Nielsch het volgende:
Als Obama vanavond wint maar de Republikeinen krijgen de Senaat, dan krijgt hij het wel heel moeilijk de komende 4 jaar.
Ja, hele Senaat up for grabsquote:Op woensdag 7 november 2012 00:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Doen ze dat ook bij deze verkiezingen?
Het wordt steeds beter voor MaJo.quote:
FOK!ers in een sociale kroegquote:Op woensdag 7 november 2012 00:28 schreef Nielsch het volgende:
Ik zit er trouwens ook over te denken om naar de kroeg te gaan...
Maar het is hier thuis zo lekker warm en wil eigenlijk niet naar buiten...
Bedankt voor het delenquote:Op woensdag 7 november 2012 00:28 schreef Nielsch het volgende:
Ik zit er trouwens ook over te denken om naar de kroeg te gaan...
Maar het is hier thuis zo lekker warm en wil eigenlijk niet naar buiten...
Goede links wel. Ik zie nu pas dat Texas / Missouri en NY opnieuw kiesmannen toebedeeld hebben gekregen.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:24 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Veelgestelde vragen:
http://www.standaard.be/a(...)DMF20121026_00348567
Wanneer komen de uitslagen:
http://www.standaard.be/a(...)DMF20121105_00357975
Geen vriend die vice-P is en P90X workouts doet, gok ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:29 schreef Nielsch het volgende:
MaJo heeft een vriend lees ik in d'r FB
Ik ga even mijn aluhoedje pakken, moment.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maakt het echt uit wie er wint? Zijn het niet gewoon de banken en multinationals die aan de touwtjes trekken?
Het is een grote, geld verslindende show, als je het mij vraagt.
Ja man, Dikke Driesquote:Op woensdag 7 november 2012 00:29 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
FOK!ers in een sociale kroeg
Sowieso... FOK!ers die naar buiten gaan
twitter:Dikke_Dries twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 23:46:46http://t.co/gSbkePNY de hapjes zijn natuurlijk ook passend bij het thema! #elections2012 reageer retweet
OPEN JE OGEN, MENSON!quote:Op woensdag 7 november 2012 00:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maakt het echt uit wie er wint? Zijn het niet gewoon de banken en multinationals die aan de touwtjes trekken?
Uhuhquote:
Oh.. het is niet zo?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga even mijn aluhoedje pakken, moment.
Kut, nu val ik ook afquote:Op woensdag 7 november 2012 00:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhAlleen een beetje jammer dat hij er van die debiele denkbeelden op nahoudt
Mja, jij bent alweer 30. Dat is ook niet echt een unique selling point. Maak je je al zorgen over het fiscaliseren van de AOW?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhAlleen een beetje jammer dat hij er van die debiele denkbeelden op nahoudt
Om 3:00 kan de mokerslag al worden gegeven, maar dat is maar giswerkquote:Op woensdag 7 november 2012 00:32 schreef MrBaas het volgende:
Wanneer is het bekend wie wint? Als ik morgenvroeg wakker word rond een uur of 7 en ik open www.vk.nl staat er dan wie wint of is het nog lang niet zeker dan?
Als het too close to call is dan zul je lang moeten wachten. Ik ga er vanuit dat het rond jouw genoemde tijdstip gewoon beslist is. Volgens mij kan het rond 01:30 uur al beslist zijn, anders 05:00 ongeveer.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:32 schreef MrBaas het volgende:
Wanneer is het bekend wie wint? Als ik morgenvroeg wakker word rond een uur of 7 en ik open www.vk.nl staat er dan wie wint of is het nog lang niet zeker dan?
Oh ja, het Utrecht topic, daar kennen we elkaar vanquote:Op woensdag 7 november 2012 00:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja man, Dikke Driestwitter:Dikke_Dries twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 23:46:46http://t.co/gSbkePNY de hapjes zijn natuurlijk ook passend bij het thema! #elections2012 reageer retweet
quote:Op woensdag 7 november 2012 00:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga even mijn aluhoedje pakken, moment.
Er zijn ook een zooitje rechters die toegewezen gaan worden, met Romney blijft of gaat Amerika achteruit, met Obama gaat Amerika erop vooruit wat dat betreft. Dus homo rechten, abortus etc.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon en verklaar je nader.
Bij Boris zit het gewoon primaquote:Op woensdag 7 november 2012 00:33 schreef Specularium het volgende:
Wat heeft Fritsie met zijn haar gedaan?
Nee, natuurlijk alleen via de obscure bloggers in ruraal Afrika.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]![]()
Laat me raden, jij denkt dat je de waarheid tot je krijgt via de reguliere nieuwsmedia.
Er is alleen al meer dan 1 miljard $ uitgegeven door zgn outside groups. Dus ja, een plutocratie kan je het best noemen.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
ja dat wist ik wel, was gewoon erg teleurgesteld dat jij het niet meer wistquote:Op woensdag 7 november 2012 00:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja, het Utrecht topic, daar kennen we elkaar van
damn, 12 jaar geleden alweer...quote:Op woensdag 7 november 2012 00:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik ging ooit slapen met nieuws dat Gore president werd.... boy was I wrong toen
Jij hebt een libertarisch topic toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:33 schreef GSbrder het volgende:
That's it. Ik zet in dit topic mijn tent op vanavond.
Ik ben gelukkig niet de enige.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:35 schreef Bastiefcg het volgende:
wat een matig programma op de nos zeg. Ik schakel naar CNN. Vooral dat stukje van Bos, wat een kul item.
Volgens mij is het hemquote:Op woensdag 7 november 2012 00:34 schreef alors het volgende:
Die jongen achter Boris lijkt op Luxor van Spangas
Ben jij nou gelukkiger nu je "de waarheid" meen te weten?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]![]()
Laat me raden, jij denkt dat je de waarheid tot je krijgt via de reguliere nieuwsmedia.
Heb ik er eentje? Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij hebt een libertarisch topic toch?
Dat bedoel ik o.a.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Er is alleen al meer dan 1 miljard $ uitgegeven door zgn outside groups. Dus ja, een plutocratie kan je het best noemen.
Eisenhower heeft ons midden vorige eeuw nog gewaarschuwd voor de macht van het militair-industriele complex en die macht is er alleen maar groter op geworden. Wil niet zeggen dat de hele Amerikaanse politiek gekocht is, maar een gezonde situatie is het allerminst.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk alleen via de obscure bloggers in ruraal Afrika.
Sorryquote:Op woensdag 7 november 2012 00:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja dat wist ik wel, was gewoon erg teleurgesteld dat jij het niet meer wist
Ach, in de USA zijn de mensen nog gewoon lekker betrokken bij de politiek.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Eisenhower heeft ons midden vorige eeuw nog gewaarschuwd voor de macht van het militair-industriele complex en die macht is er alleen maar groter op geworden. Wil niet zeggen dat de hele Amerikaanse politiek gekocht is, maar een gezonde situatie is het allerminst.
quote:Op woensdag 7 november 2012 00:39 schreef clumsy_clown het volgende:
FOX is wel om te janken momenteel zeg.
wanneer niet?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Fox is altijd om te janken.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:39 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 00:24 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Wanneer komen de uitslagen:
http://www.standaard.be/a(...)DMF20121105_00357975
Hoezo zouden die stemmen ongeldig verklaard worden? Ik snap het niet helemaalquote:De grootste moeilijkheden worden dit jaar in Ohio verwacht, waar mogelijk meer dan honderdduizend mensen ‘voorlopige stemmen' zullen moeten uitbrengen omdat ze een stembrief aanvroegen om per post te stemmen en toch opdagen in het stembureau.
Vermoedelijk zal de winnaar in Ohio slechts een nipte meerderheid hebben en dus kunnen de voorlopige stemmen, die pas op 17 november worden geteld, de doorslag geven. Beide partijen zullen dan zo veel mogelijk stemmen voor de tegenstander ongeldig willen doen verklaren.
Ik ken hemquote:
Opkomst minder dan 50%............quote:Op woensdag 7 november 2012 00:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, in de USA zijn de mensen nog gewoon lekker betrokken bij de politiek.
Heb je hem geproefd?quote:
Ook weer niet zo raar als je 7+ uur moet wachten om alleen al te stemmen.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Opkomst minder dan 50%............
Dit.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:40 schreef marcodej het volgende:
Ik wil meer Van Der Zandt en Bosch Rosenthal.
Die wordt nu even neergehoekt.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:41 schreef matthijst het volgende:
Kiek die kenkerneus erachter.
Pffff
Nee dat nietquote:
Ach, de Amerikaanse politiek is al meer dan honderd jaar (te) nauw verbonden met o.a. het bedrijfsleven.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Eisenhower heeft ons midden vorige eeuw nog gewaarschuwd voor de macht van het militair-industriele complex en die macht is er alleen maar groter op geworden. Wil niet zeggen dat de hele Amerikaanse politiek gekocht is, maar een gezonde situatie is het allerminst.
7u?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:41 schreef OppClone het volgende:
[..]
Ook weer niet zo raar als je 7+ uur moet wachten om alleen al te stemmen.
twitter:Dikke_Dries twitterde op woensdag 07-11-2012 om 00:39:58In tegenstelling tot de nos, neemt Cnn de verkiezingen wel serieus! #cijfertjes, peilingen én touchscreen!! reageer retweet
thnx for the info!quote:Op woensdag 7 november 2012 00:42 schreef Nielsch het volgende:
twitter:Dikke_Dries twitterde op woensdag 07-11-2012 om 00:39:58In tegenstelling tot de nos, neemt Cnn de verkiezingen wel serieus! #cijfertjes, peilingen én touchscreen!! reageer retweet
Jaquote:Op woensdag 7 november 2012 00:43 schreef Markeerstift het volgende:
waarom staat Twan Huijs steeds buiten op de negende avenue en dan weer in de studio? Rent hij steeds de trap op tijdens die 'next president' stukjes?
De helft van de 50 procent die niet komt mag niet eens stemmen omdat ze in de gevangenis zitten of geen rijbewijs hebben.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Opkomst minder dan 50%............
Ja, zo loopt hij toch nog een deel van de marathon.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:43 schreef Markeerstift het volgende:
waarom staat Twan Huijs steeds buiten op de negende avenue en dan weer in de studio? Rent hij steeds de trap op tijdens die 'next president' stukjes?
Ik neem aan dat die buiten de statistieken worden gehouden.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De helft van de 50 procent die niet komt mag niet eens stemmen omdat ze in de gevangenis zitten of geen rijbewijs hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |