Ik heb mezelf over de drempel gegooidquote:Op woensdag 7 november 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
Ik wilde een post plaatsen, tot ik zag dat het de laatste was
Ik heb in geen jaren meer een breipen aangeraakt, maar twee kleuren is best te doen
Insteken, omslaan, doorhalen, af laten glijdenquote:Op woensdag 7 november 2012 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb mezelf over de drempel gegooid![]()
Breien is hier ook al erg lang geleden, maar ik kan het vast nog
Zo laat je het wel heel erg hitsig klinkenquote:Op woensdag 7 november 2012 00:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Insteken, omslaan, doorhalen, af laten glijden
Je blijft hangen zeker...quote:
Da's gewoon de instructie die ik op de basisschool of van m'n moeder/oma heb geleerd. Echt geen idee meer waar ik heb leren breien, heel benieuwd hoeveel ik er nog van bakquote:Op woensdag 7 november 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo laat je het wel heel erg hitsig klinken![]()
![]()
Anders kan ik vast bij moeders in de leer, die zit zo in een dagje twee paar sokken te breien
Ooh nu snap ik hetquote:Op woensdag 7 november 2012 00:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon de draad omslaan, da's niet zo moeilijk
Wollen sokkenquote:Op woensdag 7 november 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo laat je het wel heel erg hitsig klinken![]()
![]()
Anders kan ik vast bij moeders in de leer, die zit zo in een dagje twee paar sokken te breien
quote:Op woensdag 7 november 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
Ik snap nu pas de KNAB-reclame voor die bank op YT... Is gewoon het omgekeerde van bank![]()
![]()
Vond het al zo'n onwijs rare naam
Ze zijn hier nog te leveren, op maat gemaakt. Maar dan moet het nog even wat kouder worden, zodat ze er weer zin in krijgtquote:Op woensdag 7 november 2012 00:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wollen sokken![]()
Helaas zijn de producenten in mijn familie al uitgestorven
Geitenwollensokken in maat 43 aubquote:Op woensdag 7 november 2012 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze zijn hier nog te leveren, op maat gemaakt. Maar dan moet het nog even wat kouder worden, zodat ze er weer zin in krijgt
Serieus? Doet ze zoquote:Op woensdag 7 november 2012 00:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Geitenwollensokken in maat 43 aub
Wat zijn de prijzenquote:
Oef, geen idee! Ze heeft ze wel voor ¤10 excl verzendkosten op MP gehad, ze vlogen de deur uit. Vaak heeft ze ook nog wel wol liggen en rekent ze alleen verzendkosten.quote:
Whehe vet. Serieuze productie dus. Of heb je stiekem in je kelder 40 bejaarde Polen aan de ketting liggenquote:Op woensdag 7 november 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Oef, geen idee! Ze heeft ze wel voor ¤10 excl verzendkosten op MP gehad, ze vlogen de deur uit. Vaak heeft ze ook nog wel wol liggen en rekent ze alleen verzendkosten.
Je kan ook zelf wol kopen en opsturen, doet ze het gratis
quote:Op woensdag 7 november 2012 00:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whehe vet. Serieuze productie dus. Of heb je stiekem in je kelder 40 bejaarde Polen aan de ketting liggen
Dat zou ze als concurrentie zienquote:Op woensdag 7 november 2012 00:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whehe vet. Serieuze productie dus. Of heb je stiekem in je kelder 40 bejaarde Polen aan de ketting liggen
Nog steeds niet meer bekend over 'onze' uitzending, toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:28 schreef Pino112 het volgende:
Ellie Goulding is vrijdag bij Toppop3, net een week te vroeg
Een gebreide stringquote:Op woensdag 7 november 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou ze als concurrentie zien![]()
Ze breit graag in de winter, dan heeft ze iets te doen en gaat de dag wat sneller voorbij. Eigenlijk doe je haar een plezier met het geven van dit soort opdrachten![]()
Een jaar of wat terug heeft ze nog een string gebreid voor een mannelijke collega van me
Ze mag mij wel 10 euro toesturen plus een paar sokken maat 43.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou ze als concurrentie zien![]()
Ze breit graag in de winter, dan heeft ze iets te doen en gaat de dag wat sneller voorbij. Eigenlijk doe je haar een plezier met het geven van dit soort opdrachten![]()
Een jaar of wat terug heeft ze nog een string gebreid voor een mannelijke collega van me
Nope, alleen dus Milkbar, en volgens Rock de TDCC.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog steeds niet meer bekend over 'onze' uitzending, toch?
TDCC geef ik eigenlijk maar weinig kans. En heb ik al live gezienquote:Op woensdag 7 november 2012 00:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, alleen dus Milkbar, en volgens Rock de TDCC.
Het zag er niet uitquote:
Ja, maar zo werkt het nou net nietquote:Op woensdag 7 november 2012 00:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ze mag mij wel 10 euro toesturen plus een paar sokken maat 43.
Voor niets gaat de zon op.
Ik kan me ook niet voorstellen dat het bijzonder lekker zitquote:Op woensdag 7 november 2012 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Het zag er niet uit![]()
Helaas lukt het me niet om een foto te uploaden
Die collega is wat een smeerlapje (verder heel positief hoor), hij had het erover dat hij het vervelend vond dat de wol begon te vervilten met zijn konthaar na een week gedragen te hebbenquote:Op woensdag 7 november 2012 00:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat het bijzonder lekker zit
quote:Op woensdag 7 november 2012 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Die collega is wat een smeerlapje (verder heel positief hoor), hij had het erover dat hij het vervelend vond dat de wol begon te vervilten met zijn konthaar na een week gedragen te hebben![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Die collega is wat een smeerlapje (verder heel positief hoor), hij had het erover dat hij het vervelend vond dat de wol begon te vervilten met zijn konthaar na een week gedragen te hebben![]()
Ja man, waar WAS je nou?!quote:Op woensdag 7 november 2012 00:37 schreef wolfrolf het volgende:
Ik voel mij lichtelijk opgenaaid door deze TT
Het is meer een Houtenklaas wehehequote:Op woensdag 7 november 2012 00:37 schreef henkde_j het volgende:
M'n RutSint wil nog niet echt soepeltjes bewegen![]()
[ afbeelding ]
Tof!!quote:Op woensdag 7 november 2012 00:37 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind em tof!quote:Op woensdag 7 november 2012 00:37 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Houden zo. Top.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:37 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Dan alweer? De dag ervoor maar even pepernoten halenquote:Op woensdag 7 november 2012 00:40 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb nog tot volgende week zaterdag voor verbetering
Dan pas? Heb mij alweer scheelgegeten aan die dingenquote:Op woensdag 7 november 2012 00:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan alweer? De dag ervoor maar even pepernoten halen
Principesquote:Op woensdag 7 november 2012 00:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan pas? Heb mij alweer scheelgegeten aan die dingen
Ik had vrijdag een grote zak met taaitaai mee naar het werk genomen en op het bureau gegooid. Kwam ik tegen een uur of 7 in de avond weer terug op kantoor, zaten er nog 5 in de zak...quote:Op woensdag 7 november 2012 00:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
PrincipesIk sla ze op het werk ook elke keer af.
Ik neem eigenlijk nooit iets bijzonders mee naar het werk, behalve brood, fruit en maaltijdsaladesquote:Op woensdag 7 november 2012 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had vrijdag een grote zak met taaitaai mee naar het werk genomen en op het bureau gegooid. Kwam ik tegen een uur of 7 in de avond weer terug op kantoor, zaten er nog 5 in de zak...
Vreetzakken
Eten meenemen naar het werkquote:Op woensdag 7 november 2012 00:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik neem eigenlijk nooit iets bijzonders mee naar het werk, behalve brood, fruit en maaltijdsaladesMorgen droppies mee, benieuwd hoe lang ik daar mee doe
Joh, er verdwijnen zelfs kant en klare maaltijden uit de koelkast. We hebben een collega die er vanuit gaat dat, wanneer er geen naam op staat, de maaltijd voor algemeen gebruik is of zoquote:Op woensdag 7 november 2012 00:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik neem eigenlijk nooit iets bijzonders mee naar het werk, behalve brood, fruit en maaltijdsaladesMorgen droppies mee, benieuwd hoe lang ik daar mee doe
D'r staat een lullig aftands magnetronnetje en dat is het dan ook wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Eten meenemen naar het werk
Wekelijkse bakbeurt
Bij ons ook. Goede voorbereiding is allesquote:Op woensdag 7 november 2012 00:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
D'r staat een lullig aftands magnetronnetje en dat is het dan ook wel.
Ohja, da's bij ons ook. Note to self: nog even m'n naam op m'n salade schrijvenquote:Op woensdag 7 november 2012 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, er verdwijnen zelfs kant en klare maaltijden uit de koelkast. We hebben een collega die er vanuit gaat dat, wanneer er geen naam op staat, de maaltijd voor algemeen gebruik is of zo![]()
Wil je gaan eten, zit hij erin te schransen![]()
Ik neem vaak wat te snoepen mee voor iedereen, wordt gewaardeerd
Dat heeft bij ons nul zin. Tegen de tijd dat ik iets in de magnetron kan doen, is m'n pauze alweer voorbijquote:Op woensdag 7 november 2012 00:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bij ons ook. Goede voorbereiding is alles
Voor sushi, taarten en smoothies heb je geen magnetron nodigquote:Op woensdag 7 november 2012 00:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat heeft bij ons nul zin. Tegen de tijd dat ik iets in de magnetron kan doen, is m'n pauze alweer voorbij
Sushi vind ik niet lekker, taart is er om de een of andere reden al vaak zat en smoothies kan ik al niet eens thuis maken. Tot zover je voorbereidingquote:Op woensdag 7 november 2012 00:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Voor sushi, taarten en smoothies heb je geen magnetron nodig
Heee, lijkt wel een beetje op eehh...quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 00:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heee, lijkt wel een beetje op eehh...
Ik nietquote:Op woensdag 7 november 2012 01:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie heeft er zin om terug te zoeken?
quote:Op woensdag 7 november 2012 01:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Don't!quote:Op woensdag 7 november 2012 01:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind hem enorm lijken op twee andere nummers, Beyoncé en Wes. Maar niemand heeft het er verder over en iedereen vindt het een topplaat.quote:
Naja, laat maar! Zal vast iets te maken hebben met een van de mopperaars hierquote:
Oh, ik had het dus foutquote:Op woensdag 7 november 2012 01:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind hem enorm lijken op twee andere nummers, Beyoncé en Wes. Maar niemand heeft het er verder over en iedereen vindt het een topplaat.
[3FM #3624] Halen de vlaggetjes weer van stalquote:Op woensdag 7 november 2012 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik had het dus fout![]()
En die discussie heb ik maar half meegekregen
Dat jaquote:Op woensdag 7 november 2012 01:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[3FM #3624] Halen de vlaggetjes weer van stal
quote:Op woensdag 7 november 2012 01:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[3FM #3624] Halen de vlaggetjes weer van stal
Jonge pleur op.quote:
hoho, ik heb gezegd dat ze een dag eerder in Parijs en een dag later in A'dam staan dus dat het theoretisch zou kunnen. pure speculatie dus!quote:Op woensdag 7 november 2012 00:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, alleen dus Milkbar, en volgens Rock de TDCC.
maar hij heeft zo te zien de broekriem behoorlijk aan moeten halen....quote:Op woensdag 7 november 2012 08:18 schreef henkde_j het volgende:
Pino behoudt z'n baan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |