Slechte batterijen zijn nooit goedquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:32 schreef Skippy_ball het volgende:
Vraagje:
Momenteel op zoek naar een accu van een Samsung S2. Kan ik in mAh nou omhoog? Of brengt dat schade op de telefoon?
Brengt het uberhaupt schade op de telefoon?
Dus? Gewoon uit Nederland halen? of doet een chinese het ook perfect?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Slechte batterijen zijn nooit goed! Meer mAh kan geen kwaad, samsung verkocht ook zelf een grotere batterij.
Edit, use it! Vriendelijk bedankt!
Zelf voor mijn Desire een prima batterij uit China gehaald, maar ik zou hem zeker even doormeten voordat ik hem er in stop (voltage) en even wat reviews/ervaringen zoeken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:35 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Dus? Gewoon uit Nederland halen? of doet een chinese het ook perfect?
Ja, de edit, ik had het bericht geschreven en toen bedacht ik me dat :$ Excuses Robert. Het spijt me, vergeef me
LOLquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die gasten verzinnen ook dingen....
Me pakketje die ik zojuist heb opgehaald staat op:
contents: "electronic products"
value: "2GBP"
aangevinkt als gift.
RGB led lamp btw... voor me moeder
Besteld:quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zelf voor mijn Desire een prima batterij uit China gehaald, maar ik zou hem zeker even doormeten voordat ik hem er in stop (voltage) en even wat reviews/ervaringen zoeken.
Wat voor batterij had je op het oog?
Enkeltje prullenbak? Merkloos, nog geen 2 euro, dat lijkt me gewoon weggegooid geld.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:01 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Besteld:
http://www.eforchina.com/v/73133
http://www.eforchina.com/v/91206
Voor dat geld kunnen we het altijd proberen
Zou zoiets nooit in mijn peperdure telefoon willen gooien omdat anders straks de telefoon op zeep geholpen wordquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:01 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Besteld:
http://www.eforchina.com/v/73133
http://www.eforchina.com/v/91206
Voor dat geld kunnen we het altijd proberen
I blew my balls away....quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:16 schreef shiznuts het volgende:
Bezoekje ziekenhuis lijkt me ook niet alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Welke zou ik dan moeten nemen??quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:10 schreef davedavy het volgende:
[..]
Enkeltje prullenbak? Merkloos, nog geen 2 euro, dat lijkt me gewoon weggegooid geld.
Gewoon niet uit China, tenminste dat zou ik je aanradenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:51 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Welke zou ik dan moeten nemen??
Dus jij denkt, dat een webshop in Nederland, waar je een accu koopt voor 35 euro, niet uit China komt? Tikkeltje naïef.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:51 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Gewoon niet uit China, tenminste dat zou ik je aanraden
Maar even echt serieus. De accu's die je hier in Nederland vindt zijn toch exact dezelfde herkomst?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:53 schreef rene90 het volgende:
Ik zou het ook niet aandurven een batterij uit China van 2 euro in een telefoon van honderden euro's...
Vraag me af of je de garantie ook kwijt bent, als hij doorbrand vanwege de niet originele accu.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:53 schreef rene90 het volgende:
Ik zou het ook niet aandurven een batterij uit China van 2 euro in een telefoon van honderden euro's...
Mijn tomtop was er binnen 9 dagen, uit China/whatever.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
al 2 berichten geweest dus vooruit.
idd een parcelforce uit de UK.
Me pakket van tomtop die vanuit de UK verzonden was, deed er 19 dagen over.
dus ik ga er vanuit dat ik dan maar rustig moet wachten en deze rond de 20ste pas ontvang.
Het verschil is dat die keurmerken daarop wel legaal zijn verkregen en er niet gewoon op zijn gezet voor de sier, maar een daadwerkelijke certificatie hebben doorstaan. Een goed B-merk is een best alternatief voor een A-merk accu. Maar geen naamloze, veel te goedkope meuk kopen, dan moeten overal alarmbellen gaan rinkelen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:54 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Maar even echt serieus. De accu's die je hier in Nederland vindt zijn toch exact dezelfde herkomst?
Weggejorist? Gaan we nou GeenStijl doen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Vraag me af of je de garantie ook kwijt bent, als hij doorbrand vanwege de niet originele accu.
dan kan je beter de originele ook even laten ontploffen
-weggejorist, hier mag niet over gepraat worden-
let op
my bad, ik wist niet dat ik de laatste was.... anders was het edit geweest.
Maar wie zegt dat een webshop uit Nederland ze niet onder de douane door Nederland binnen haalt en de sier stickers aanziet als CE keurmerk?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Het verschil is dat die keurmerken daarop wel legaal zijn verkregen en er niet gewoon op zijn gezet voor de sier, maar een daadwerkelijke certificatie hebben doorstaan. Een goed B-merk is een best alternatief voor een A-merk accu. Maar geen naamloze, veel te goedkope meuk kopen, dan moeten overal alarmbellen gaan rinkelen.Maar, be my guest.
Is denk ik een beetje te vergelijken met die geheugenkaartjes uit China. Die zijn algemeen vrij kut. Hier in NL heb je ook wel B merken geheugenkaartjes maar die hebben wel al wat meer naam. Zo heb je hier ook accu's voor laptops van B merken die prima zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:58 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Weggejorist? Gaan we nou GeenStijl doen?
Robert? Welke Accu raad jij aan dan?
[..]
Maar wie zegt dat een webshop uit Nederland ze niet onder de douane door Nederland binnen haalt en de sier stickers aanziet als CE keurmerk?
CE heeft niets met prestatie nodig, vergeet dit
Alle verzendmethoden komen langs een douane. Daarbij kunnen we daar ook niet over praten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:03 schreef Mustang24 het volgende:
Ik ben wat spulletjes aan het bestellen op taobao nu zit ik echter met een probleem,
Welke verzendmethode brengt het minste risico met zich mee op naheffing op btw betalen ? (Of inbeslag name)
China Post/Hong Kong Post/Singapore Post == minder kans op BTW.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:07 schreef Mustang24 het volgende:
[..]
dus er word geen onderscheid gemaakt in pakketjes ?
stop met vragen, je krijgt geen antwoord.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:07 schreef Mustang24 het volgende:
[..]
Nee, Wat het land in komt moet via de douane. Deze gaat het pakket mogelijk bekijken op wat er in zit, of dit legaal is en of hier invoerrechten en inklaringskosten op moeten betaald worden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:07 schreef Mustang24 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |