Welke zou ik dan moeten nemen??quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:10 schreef davedavy het volgende:
[..]
Enkeltje prullenbak? Merkloos, nog geen 2 euro, dat lijkt me gewoon weggegooid geld.
Gewoon niet uit China, tenminste dat zou ik je aanradenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:51 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Welke zou ik dan moeten nemen??
Dus jij denkt, dat een webshop in Nederland, waar je een accu koopt voor 35 euro, niet uit China komt? Tikkeltje naïef.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:51 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Gewoon niet uit China, tenminste dat zou ik je aanraden
Maar even echt serieus. De accu's die je hier in Nederland vindt zijn toch exact dezelfde herkomst?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:53 schreef rene90 het volgende:
Ik zou het ook niet aandurven een batterij uit China van 2 euro in een telefoon van honderden euro's...
Vraag me af of je de garantie ook kwijt bent, als hij doorbrand vanwege de niet originele accu.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:53 schreef rene90 het volgende:
Ik zou het ook niet aandurven een batterij uit China van 2 euro in een telefoon van honderden euro's...
Mijn tomtop was er binnen 9 dagen, uit China/whatever.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
al 2 berichten geweest dus vooruit.
idd een parcelforce uit de UK.
Me pakket van tomtop die vanuit de UK verzonden was, deed er 19 dagen over.
dus ik ga er vanuit dat ik dan maar rustig moet wachten en deze rond de 20ste pas ontvang.
Het verschil is dat die keurmerken daarop wel legaal zijn verkregen en er niet gewoon op zijn gezet voor de sier, maar een daadwerkelijke certificatie hebben doorstaan. Een goed B-merk is een best alternatief voor een A-merk accu. Maar geen naamloze, veel te goedkope meuk kopen, dan moeten overal alarmbellen gaan rinkelen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:54 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Maar even echt serieus. De accu's die je hier in Nederland vindt zijn toch exact dezelfde herkomst?
Weggejorist? Gaan we nou GeenStijl doen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Vraag me af of je de garantie ook kwijt bent, als hij doorbrand vanwege de niet originele accu.
dan kan je beter de originele ook even laten ontploffen
-weggejorist, hier mag niet over gepraat worden-
let op
my bad, ik wist niet dat ik de laatste was.... anders was het edit geweest.
Maar wie zegt dat een webshop uit Nederland ze niet onder de douane door Nederland binnen haalt en de sier stickers aanziet als CE keurmerk?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Het verschil is dat die keurmerken daarop wel legaal zijn verkregen en er niet gewoon op zijn gezet voor de sier, maar een daadwerkelijke certificatie hebben doorstaan. Een goed B-merk is een best alternatief voor een A-merk accu. Maar geen naamloze, veel te goedkope meuk kopen, dan moeten overal alarmbellen gaan rinkelen.Maar, be my guest.
Is denk ik een beetje te vergelijken met die geheugenkaartjes uit China. Die zijn algemeen vrij kut. Hier in NL heb je ook wel B merken geheugenkaartjes maar die hebben wel al wat meer naam. Zo heb je hier ook accu's voor laptops van B merken die prima zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:58 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Weggejorist? Gaan we nou GeenStijl doen?
Robert? Welke Accu raad jij aan dan?
[..]
Maar wie zegt dat een webshop uit Nederland ze niet onder de douane door Nederland binnen haalt en de sier stickers aanziet als CE keurmerk?
CE heeft niets met prestatie nodig, vergeet dit
Alle verzendmethoden komen langs een douane. Daarbij kunnen we daar ook niet over praten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:03 schreef Mustang24 het volgende:
Ik ben wat spulletjes aan het bestellen op taobao nu zit ik echter met een probleem,
Welke verzendmethode brengt het minste risico met zich mee op naheffing op btw betalen ? (Of inbeslag name)
China Post/Hong Kong Post/Singapore Post == minder kans op BTW.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:07 schreef Mustang24 het volgende:
[..]
dus er word geen onderscheid gemaakt in pakketjes ?
stop met vragen, je krijgt geen antwoord.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:07 schreef Mustang24 het volgende:
[..]
Nee, Wat het land in komt moet via de douane. Deze gaat het pakket mogelijk bekijken op wat er in zit, of dit legaal is en of hier invoerrechten en inklaringskosten op moeten betaald worden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:07 schreef Mustang24 het volgende:
[..]
Je moet ook vooral van de plaatjes afgaanquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:10 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Nee, Wat het land in komt moet via de douane. Deze gaat het pakket mogelijk bekijken op wat er in zit, of dit legaal is en of hier invoerrechten en inklaringskosten op moeten betaald worden.
Nog even terugkomend op het hele accu verhaal:
Een accu uit Nederland
En een accu uit China
Ik bedoel maar..
De vraag is even, welke Nederlandse webshop kun je dan wel vertrouwen wat dat betreft en welke niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:26 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Je moet ook vooral van de plaatjes afgaanNamaak, gekopieerde plaatjes etc etc..
Jazeker welquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:31 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb je ook verstand van de technische aspecten van zo'n wagen? Mijn ouders kwamen laatst met de RC auto aanzetten die ik op Sinterklaas kreeg toen ik 6 was...hij doet het niet helemaal meer...hij rijd namelijk niet, Hij stuurt wel maar rijd niet.
Kan jij er eens naar kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |