Hate to break it to ya... maar na 16:00u weer pakketje ophalen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:27 schreef Raznov het volgende:
Iets met edit knop... 3 Keer achter elkaar posten, het lijkt wel tienerdagverblijf...
Flink wat pakjes onderweg, en de hele week al geen een binnen gekregen.... Aaarrg. Afkickverschijnselen... Hoop dat de post weer een beetje op gang komt.
Denk dat ik nog wat HDMI kabeltjes ga bestellen, altijd handig!
Und? Is het wat?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:59 schreef monkeybrain het volgende:
XML lamp voor de fiets, kosten nu 22 euro op ebay![]()
Singapore volgens mij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:40 schreef Michael-H het volgende:
Zie nu dat mijn order van ever buying is verzonden, met een of ander gaar tracking-no:
[ afbeelding ]
Als je op de link klikt kom je op deze site terecht. Bestel al jaren in China, maar dit tracking-no kende ik nog niet
Nice!!!quote:
Nee, de eerste zouden moeten duiden op de vorm van transport. Zoals RA voor Registered Airmail. De laatste twee indicators zijn dan de locatortoewijzingen. Zoals HK voor Hong Kong Post en CN voor China Post.quote:
Tuurlijk joh, het gehele internet staat vol met filmpjes van deze lampen dus zal ik voor jou gaan filmenquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:29 schreef flankert het volgende:
Yep, geef ons eens een review. Inclusief filmpjes!
Waarom moet die vent toch altijd gelijk hebben..... zucht.... ooit komt er een dag......quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee, de eerste zouden moeten duiden op de vorm van transport. Zoals RA voor Registered Airmail. De laatste twee indicators zijn dan de locatortoewijzingen. Zoals HK voor Hong Kong Post en CN voor China Post.
Ik denk dat het hier gaat om een lokale trackopgave. Een firma die het pakketje bij Everbuying ophaalt en voor hen verstuurt. Zie je wel vaker terug. De SH zal wel voor 'shipping' staan of iets. Je kunt vaak op zo'n site niet veel zien behalve 'we hebben het pakketje opgehaald' en 'we hebben het pakketje verstuurd'.
Neem aan dat je item ook niet duurder was dan pak-en-beet 15 USD? Dat is een doorsneewaarde waarna stores free registered shipping bieden.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waarom moet die vent toch altijd gelijk hebben..... zucht.... ooit komt er een dag......
Internet staat vol met filmpjes ervan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, het gehele internet staat vol met filmpjes van deze lampen dus zal ik voor jou gaan filmen![]()
Ook te lui om even xml bicycle light bij Ebay in te tikken
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]Solly. SG, dat aan het einde staat van zo'n trackcode, da's wel Singapore Post in ieder geval.
Waar die SH precies voor staat. I dunno.
[..]
Internet staat vol met filmpjes ervan?Linkje!?
Hey... Smiley niet gezien? Ben alleen benieuwd naar JOUW ervaringen.quote:![]()
Tuurlijk joh, het gehele internet staat vol met filmpjes van deze lampen dus zal ik voor jou gaan filmen![]()
Ook te lui om even xml bicycle light bij Ebay in te tikken
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:48 schreef shiznuts het volgende:
Lol.Als je ze dan toch post, dan meteen 20 ofzo, dat zal ze leren!
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:00 schreef flankert het volgende:
[..]
Hey... Smiley niet gezien? Ben alleen benieuwd naar JOUW ervaringen.
Enne... Youtube staat wel vol, maar je weet zelf ook wel dat kwaliteit enz. van leverancier tot leverancier wijzigt!
Zet dit dan gewoon in 1 post!quote:
Ja bevallen goed, ik ga nog wel even het glaasje eruit halen zoals anderen ook hebben gedaan. Verder werkt de afstandsbediening prima, alleen de helderheid wil ik nog even goed bekijken. Die kan je ook instellen met de afstands maar ik had hem nu in een dimlamp gezet. Misschien werkte het dus niet gehele goed.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nice!!!
Let me know wat je er van vindt! heb je de 5w versie?
Was zelf ook al gaan zoeken hoor, maar t is meer dat als iemand iets heeft gekocht het gelijk is van.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:38 schreef shiznuts het volgende:
En anders zelf een beetje zoeken is ook niet al te lastig: http://www.ebay.com/sch/i(...)ht+xm-l&LH_PrefLoc=2
mm, vindt je dat nodig? Ik heb het zelf niet (glas eruit) en heb hem in zo'n sta lamp van de ikea (bolvorm)... alles wordt heel mooi gelijk verdeeld over de muur.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja bevallen goed, ik ga nog wel even het glaasje eruit halen zoals anderen ook hebben gedaan. Verder werkt de afstandsbediening prima, alleen de helderheid wil ik nog even goed bekijken. Die kan je ook instellen met de afstands maar ik had hem nu in een dimlamp gezet. Misschien werkte het dus niet gehele goed.
Je bent niet de enige... ik heb ook vaak problemen met trackingnummer van banggood.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:00 schreef SuperChips het volgende:
Mijn tracking nummer dat ik van banggood heb gekregen is RX5933xxxxxDE. 17track pakt hem niet![]()
Ja klopt maar voor een tablet van 90 euro is tracking toch wel leukquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je bent niet de enige... ik heb ook vaak problemen met trackingnummer van banggood.
Maar problemen leveren doet dat niet, want ze leveren toch wel.
bruce@banggood.comquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:10 schreef SuperChips het volgende:
[..]
Ja klopt maar voor een tablet van 90 euro is tracking toch wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |