abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119050358
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:27 schreef Raznov het volgende:
Iets met edit knop... 3 Keer achter elkaar posten, het lijkt wel tienerdagverblijf...

Flink wat pakjes onderweg, en de hele week al geen een binnen gekregen.... Aaarrg. Afkickverschijnselen... Hoop dat de post weer een beetje op gang komt.

Denk dat ik nog wat HDMI kabeltjes ga bestellen, altijd handig!
Hate to break it to ya... maar na 16:00u weer pakketje ophalen.

Zal wel de led lamp voor me moeder zijn *O*

Had er ook 1 verzonden naar de persoon die mijn laptop had geprobeerd te repareren.... wat niet gelukt was..... ¤6,74.. te groot om door de brievenbus te passen -O-
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_119050787
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:59 schreef monkeybrain het volgende:
XML lamp voor de fiets, kosten nu 22 euro op ebay :Y
Und? Is het wat? :) Ben wel benieuwd, leek mij ook wel hendig voor in het najaar/winter.
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_119051779
Yep, geef ons eens een review. Inclusief filmpjes! :)
pi_119051817
Denk niet dat hij hem al binnen heeft.... Anyway, linkje naar die XML lamp zou niet heel erg misstaan??!
  zaterdag 10 november 2012 @ 13:38:47 #205
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119052015
Heb je anders ook wel o.a. op Banggood: http://www.banggood.com/W(...)ght-New-p-45919.html (coupon in de OP).

En anders zelf een beetje zoeken is ook niet al te lastig: http://www.ebay.com/sch/i(...)ht+xm-l&LH_PrefLoc=2

Moet dezen dan zijn geweest. ;) http://www.ebay.com/itm/190702692955
(Aangezien afbeeldingslocatie ook http://www.tomtop.com/med(...)h/8/h8030-2-adc3.jpg was)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119052073
Zie nu dat mijn order van ever buying is verzonden, met een of ander gaar tracking-no:

Als je op de link klikt kom je op deze site terecht. Bestel al jaren in China, maar dit tracking-no kende ik nog niet :?
pi_119052347
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:40 schreef Michael-H het volgende:
Zie nu dat mijn order van ever buying is verzonden, met een of ander gaar tracking-no:

[ afbeelding ]

Als je op de link klikt kom je op deze site terecht. Bestel al jaren in China, maar dit tracking-no kende ik nog niet :?
Singapore volgens mij.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_119052506
Lampjes van tomtop binnen :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_119052515
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:02 schreef rene90 het volgende:
Lampjes van tomtop binnen :)
Nice!!!

Let me know wat je er van vindt! heb je de 5w versie?
YouTube
  zaterdag 10 november 2012 @ 14:04:12 #210
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119052555
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:51 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Singapore volgens mij.
Nee, de eerste zouden moeten duiden op de vorm van transport. Zoals RA voor Registered Airmail. De laatste twee indicators zijn dan de locatortoewijzingen. Zoals HK voor Hong Kong Post en CN voor China Post.

Ik denk dat het hier gaat om een lokale trackopgave. Een firma die het pakketje bij Everbuying ophaalt en voor hen verstuurt. Zie je wel vaker terug. De SH zal wel voor 'shipping' staan of iets. Je kunt vaak op zo'n site niet veel zien behalve 'we hebben het pakketje opgehaald' en 'we hebben het pakketje verstuurd'.

Neem aan dat je item ook niet duurder was dan pak-en-beet 15 USD? Dat is een doorsneewaarde waarna stores free registered shipping bieden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 10 november 2012 @ 14:05:55 #211
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_119052599
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:29 schreef flankert het volgende:
Yep, geef ons eens een review. Inclusief filmpjes! :)
Tuurlijk joh, het gehele internet staat vol met filmpjes van deze lampen dus zal ik voor jou gaan filmen :')
Ook te lui om even xml bicycle light bij Ebay in te tikken :')
pi_119052606
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:04 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nee, de eerste zouden moeten duiden op de vorm van transport. Zoals RA voor Registered Airmail. De laatste twee indicators zijn dan de locatortoewijzingen. Zoals HK voor Hong Kong Post en CN voor China Post.

Ik denk dat het hier gaat om een lokale trackopgave. Een firma die het pakketje bij Everbuying ophaalt en voor hen verstuurt. Zie je wel vaker terug. De SH zal wel voor 'shipping' staan of iets. Je kunt vaak op zo'n site niet veel zien behalve 'we hebben het pakketje opgehaald' en 'we hebben het pakketje verstuurd'.

Neem aan dat je item ook niet duurder was dan pak-en-beet 15 USD? Dat is een doorsneewaarde waarna stores free registered shipping bieden.
Waarom moet die vent toch altijd gelijk hebben..... zucht.... ooit komt er een dag...... :')
YouTube
  zaterdag 10 november 2012 @ 14:10:07 #213
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119052678
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:06 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Waarom moet die vent toch altijd gelijk hebben..... zucht.... ooit komt er een dag...... :')
:@ Solly. SG, dat aan het einde staat van zo'n trackcode, da's wel Singapore Post in ieder geval.
Waar die SH precies voor staat. I dunno. :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:05 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, het gehele internet staat vol met filmpjes van deze lampen dus zal ik voor jou gaan filmen :')
Internet staat vol met filmpjes ervan? :o Linkje!?

:Y)
pi_119052965
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:10 schreef shiznuts het volgende:

[..]

:@ Solly. SG, dat aan het einde staat van zo'n trackcode, da's wel Singapore Post in ieder geval.
Waar die SH precies voor staat. I dunno. :P

[..]

Internet staat vol met filmpjes ervan? :o Linkje!?

:Y)
YouTube
  zaterdag 10 november 2012 @ 14:48:14 #215
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119053575
Lol. :P Als je ze dan toch post, dan meteen 20 ofzo, dat zal ze leren! :D
pi_119053909
quote:
0s.gif
Hey... Smiley niet gezien? Ben alleen benieuwd naar JOUW ervaringen.
Enne... Youtube staat wel vol, maar je weet zelf ook wel dat kwaliteit enz. van leverancier tot leverancier wijzigt!

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:48 schreef shiznuts het volgende:
Lol. :P Als je ze dan toch post, dan meteen 20 ofzo, dat zal ze leren! :D
_O- _O- _O-

[ Bericht 39% gewijzigd door flankert op 10-11-2012 15:07:10 ]
pi_119053950
Phew... Hoop dat ik nu niet meteen wordt afgebrand omdat
ik per ongeluk twee postings achter elkaar heb gezet... O-) O-) O-)

[ Bericht 66% gewijzigd door flankert op 10-11-2012 15:08:55 (Sorry hoor...) ]
pi_119054005
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:00 schreef flankert het volgende:

[..]

Hey... Smiley niet gezien? Ben alleen benieuwd naar JOUW ervaringen.
Enne... Youtube staat wel vol, maar je weet zelf ook wel dat kwaliteit enz. van leverancier tot leverancier wijzigt!
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:01 schreef flankert het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Zet dit dan gewoon in 1 post! ;)

Geld ook voor die gast van de vorige pagina, 3 post achter elkaar is wel een beetje onnodig. :') Voor kerst alvast wat dingen voor men zusje aan het bestellen; voornamelijk sieraden etc. :)
pi_119054028
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:02 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nice!!!

Let me know wat je er van vindt! heb je de 5w versie?
Ja bevallen goed, ik ga nog wel even het glaasje eruit halen zoals anderen ook hebben gedaan. Verder werkt de afstandsbediening prima, alleen de helderheid wil ik nog even goed bekijken. Die kan je ook instellen met de afstands maar ik had hem nu in een dimlamp gezet. Misschien werkte het dus niet gehele goed.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_119054764
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:38 schreef shiznuts het volgende:
En anders zelf een beetje zoeken is ook niet al te lastig: http://www.ebay.com/sch/i(...)ht+xm-l&LH_PrefLoc=2
Was zelf ook al gaan zoeken hoor, maar t is meer dat als iemand iets heeft gekocht het gelijk is van.

Heb hdmi kabel gekocht.

Beetje loze post, linkje bij de post zal dan dus niet misstaan, dat is t enige wat ik bedoel :P.
pi_119055335
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:04 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ja bevallen goed, ik ga nog wel even het glaasje eruit halen zoals anderen ook hebben gedaan. Verder werkt de afstandsbediening prima, alleen de helderheid wil ik nog even goed bekijken. Die kan je ook instellen met de afstands maar ik had hem nu in een dimlamp gezet. Misschien werkte het dus niet gehele goed.
mm, vindt je dat nodig? Ik heb het zelf niet (glas eruit) en heb hem in zo'n sta lamp van de ikea (bolvorm)... alles wordt heel mooi gelijk verdeeld over de muur.

In een dimmer zou ik sowieso niet doen.
YouTube
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:00:00 #222
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_119055447
Mijn tracking nummer dat ik van banggood heb gekregen is RX5933xxxxxDE. 17track pakt hem niet |:(
Say whaaaat?
pi_119055673
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:00 schreef SuperChips het volgende:
Mijn tracking nummer dat ik van banggood heb gekregen is RX5933xxxxxDE. 17track pakt hem niet |:(
Je bent niet de enige... ik heb ook vaak problemen met trackingnummer van banggood.

Maar problemen leveren doet dat niet, want ze leveren toch wel.
YouTube
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:10:51 #224
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_119055691
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:10 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Je bent niet de enige... ik heb ook vaak problemen met trackingnummer van banggood.

Maar problemen leveren doet dat niet, want ze leveren toch wel.
Ja klopt maar voor een tablet van 90 euro is tracking toch wel leuk :+
Say whaaaat?
pi_119055722
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:10 schreef SuperChips het volgende:

[..]

Ja klopt maar voor een tablet van 90 euro is tracking toch wel leuk :+
bruce@banggood.com
YouTube
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')