Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:03 schreef pazara het volgende:
[..]
Ja, www.chinaprices.us .
[..]
[..]
omdat ik alleen maar onzinnige reactie krijg, wil ik graag weten waar ik die topic kan vinden over verlichting, want met dit soort reacties schiet ik niks mee op
Helderziende Chinese inpakker, die mongool zal wel een schroevendraaier nodig hebbenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Woaaah! Awesome blossum!Und? Took it for a spin already?
Zat die schroevendraaierset erbij, nee toch zeker?![]()
10 Dagen is niet echt een recordquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:39 schreef Metalfreak het volgende:
Nieuw record denk ik: 31 oktober fietshandschoenen besteld, vandaag binnen gekregen
Aiii, ik had mijn pakketje die ik 21 oktober besteld had (losse V911+1batterij) gisteren binnen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:17 schreef rene90 het volgende:
Mijn banggood order van 16 oktober is nog steeds niet binnen (die dag ook verzonden)
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Aiii, ik had mijn pakketje die ik 21 oktober besteld had (losse V911+1batterij) gisteren binnen.
Doaune misschien? Of is het beneden 22euries?
Is precies rond de 22 euries volgens mij. Maar heb nog niks binnen van de douane ook ofzo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Aiii, ik had mijn pakketje die ik 21 oktober besteld had (losse V911+1batterij) gisteren binnen.
Doaune misschien? Of is het beneden 22euries?
Ach, houd het er dan maar op dat jouw pakketje er iets langer over duurt, misschien is het pakketje van mij kleiner en daarom eerder verstuurd? I have no clue.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:29 schreef rene90 het volgende:
[..]
[..]
Is precies rond de 22 euries volgens mij. Maar heb nog niks binnen van de douane ook ofzo.
Het ding is ook stabiel, maar zeer gevoelig als je aan het pookje zit. Het is ook lastig om de voorkant te bepalen ook al zit er een witte led. Ik heb best wel moeite met dat 3d gevoel met een afstandbedieningquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:35 schreef shiznuts het volgende:
Haha. Nee, ok dan.
Wiebel wobbel klinkt wel een beetje tricky.Mijn V929 is eigenlijk erg stabiel.
Heb je al met 100% mode gevlogen en 'em geflipt als een pannenkoek met een pan?
quote:Lijkt allemaal hetzelfde idd. Thnx, zal er nog even mee lopen knoeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Tja, zo een apparaatje wat bijna niks weegt, kan één onderdeeltje wat al een klein beetje anders zit dat trillen veroorzaken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[/spoiler]
Lijkt allemaal hetzelfde idd. Thnx, zal er nog even mee lopen knoeien
Hate to break it to ya... maar na 16:00u weer pakketje ophalen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:27 schreef Raznov het volgende:
Iets met edit knop... 3 Keer achter elkaar posten, het lijkt wel tienerdagverblijf...
Flink wat pakjes onderweg, en de hele week al geen een binnen gekregen.... Aaarrg. Afkickverschijnselen... Hoop dat de post weer een beetje op gang komt.
Denk dat ik nog wat HDMI kabeltjes ga bestellen, altijd handig!
Und? Is het wat?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:59 schreef monkeybrain het volgende:
XML lamp voor de fiets, kosten nu 22 euro op ebay![]()
Singapore volgens mij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:40 schreef Michael-H het volgende:
Zie nu dat mijn order van ever buying is verzonden, met een of ander gaar tracking-no:
[ afbeelding ]
Als je op de link klikt kom je op deze site terecht. Bestel al jaren in China, maar dit tracking-no kende ik nog niet
Nice!!!quote:
Nee, de eerste zouden moeten duiden op de vorm van transport. Zoals RA voor Registered Airmail. De laatste twee indicators zijn dan de locatortoewijzingen. Zoals HK voor Hong Kong Post en CN voor China Post.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |