Je moet ook vooral van de plaatjes afgaanquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:10 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Nee, Wat het land in komt moet via de douane. Deze gaat het pakket mogelijk bekijken op wat er in zit, of dit legaal is en of hier invoerrechten en inklaringskosten op moeten betaald worden.
Nog even terugkomend op het hele accu verhaal:
Een accu uit Nederland
En een accu uit China
Ik bedoel maar..
De vraag is even, welke Nederlandse webshop kun je dan wel vertrouwen wat dat betreft en welke niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:26 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Je moet ook vooral van de plaatjes afgaanNamaak, gekopieerde plaatjes etc etc..
Jazeker welquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:31 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb je ook verstand van de technische aspecten van zo'n wagen? Mijn ouders kwamen laatst met de RC auto aanzetten die ik op Sinterklaas kreeg toen ik 6 was...hij doet het niet helemaal meer...hij rijd namelijk niet, Hij stuurt wel maar rijd niet.
Kan jij er eens naar kijken?
Je kunt nog wel uren doorgaan over je accu van 2 euro, maar koop hem zou ik zeggen, voor 2 euro heb je vrij weinig kans dat het een fatsoenlijk ding is, geloof maar niet dat de accu's hier in NL van 30 euro voor 2 euro zijn ingekocht.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:32 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
De vraag is even, welke Nederlandse webshop kun je dan wel vertrouwen wat dat betreft en welke niet.
De reviews waren goed, duurder zijn die accu's niet te vinden, wat ook logisch is want zo duur hoeven ze niet te zijn.
Lees de openingspost anders even door. Dan staan de tracking sites gewoon vermeld.quote:Op zondag 11 november 2012 08:37 schreef GS88 het volgende:
Welke site gebruiken de meeste hier voor Track&Trace?
Heb een pakketje dat als het goed is 3 November vertrokken is.
Hmm, nu met de winter voor de deur denk ik er wel aan om nog van die touchscreen handschoenen te halen.
Wat halen jullie bij de chinees voor deze winter?
Persoonlijk zou ik een accu van twee euro nooit kopen. Ik heb wel in mijn oude telefoon, een Galaxy S, een Chinese batterij gehad. Maar was van het merk Momax en stond goed bekend.quote:Op zondag 11 november 2012 09:38 schreef davedavy het volgende:
[..]
Je kunt nog wel uren doorgaan over je accu van 2 euro, maar koop hem zou ik zeggen, voor 2 euro heb je vrij weinig kans dat het een fatsoenlijk ding is, geloof maar niet dat de accu's hier in NL van 30 euro voor 2 euro zijn ingekocht.
was dat wat voor de galaxy? En is dat die lelijke batterij dat hij heel dik wordt onderaan?quote:Op zondag 11 november 2012 09:43 schreef Skiet het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik een accu van twee euro nooit kopen. Ik heb wel in mijn oude telefoon, een Galaxy S, een Chinese batterij gehad. Maar was van het merk Momax en stond goed bekend.
Ik denk dat je wel een goede batterij voor een tientje moet kunnen vinden.
welke toko heb je het vandaan? Ik zou ze even mailen. Grote kans dat ze het retour hebben gekregen in verband met de strenge eisen over batterijen nu. Ik had het ook en het is nu opnieuw verzonden met een andere toko.quote:Op zondag 11 november 2012 11:55 schreef namemotion het volgende:
Wacht al 32 dagen op mijn iPhone covers en batterijen, zal er iets mis zijn gegaan?
Ja klopt. Je kreeg er ook een nieuwe hoesje bij. Het lelijk worden viel reuze mee, pastte nog prima in mijn broekzak en op tafel leek het zeker geen koelkast. Ik deed twee keer zo lang met mijn batterij.quote:Op zondag 11 november 2012 11:31 schreef rene90 het volgende:
[..]
was dat wat voor de galaxy? En is dat die lelijke batterij dat hij heel dik wordt onderaan?
Oke misschien nog het overwegen waard dan. Waar heb je hem destijds gekocht en hoeveel kostte het?quote:Op zondag 11 november 2012 12:59 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja klopt. Je kreeg er ook een nieuwe hoesje bij. Het lelijk worden viel reuze mee, pastte nog prima in mijn broekzak en op tafel leek het zeker geen koelkast. Ik deed twee keer zo lang met mijn batterij.
Ik had hem via eBay gekocht. Was volgens mij iets van 22 Dollar. Heb jij een Galaxy S?quote:Op zondag 11 november 2012 13:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
Oke misschien nog het overwegen waard dan. Waar heb je hem destijds gekocht en hoeveel kostte het?
Galaxy s plus ja.quote:Op zondag 11 november 2012 13:02 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik had hem via eBay gekocht. Was volgens mij iets van 22 Dollar. Heb jij een Galaxy S?
ik wil wel waarschuwen... met de vorige actie ben ik trouw alle dagen op de banner gaan klikken maar heb ik de beloofde coupons niet gekregen!quote:Op zondag 11 november 2012 10:05 schreef groninge01 het volgende:
Vanaf vandaag even elke dag inchecken bij Aliexpress voor kortings couponnetjes!
Inchecken kan door op de banner te klikken die bovenaan op de frontpage staat.
Kan er niet eens iemand alles over deze dingen uitleggen en dan in de OP zetten zijn we daar ook weer vanafquote:Op zondag 11 november 2012 13:45 schreef pazara het volgende:
Even een vraagje, welke Mini Android TV is nu het beste qua wifi sterkte en updates?
Ik heb gekeken naar de UG802 en de MK802+, is de dual-core processor echt een must hierbij?
Iets van $50 aan coupons toegezegd middels de vorige actie, uiteindelijk 3 maanden later 1 keer $5 gehad ofzo. Doe ik ook nooit meer!quote:Op zondag 11 november 2012 13:04 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
ik wil wel waarschuwen... met de vorige actie ben ik trouw alle dagen op de banner gaan klikken maar heb ik de beloofde coupons niet gekregen!
Niks mis met een B-merk, heel Amazon staat ook vol met B-merken zoals AccuKing ofzo, waar dan wel de feedback erg positief over is, die aan de EU-normen voldoen, garantie bij hebt en ze vriendelijk geprijsd zijn. Oppassen moet je echter voor de naamloze troep die ook nog eens verdacht goedkoop is. This world ain't paradise, nothing's for free.quote:Op zondag 11 november 2012 09:43 schreef Skiet het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik een accu van twee euro nooit kopen. Ik heb wel in mijn oude telefoon, een Galaxy S, een Chinese batterij gehad. Maar was van het merk Momax en stond goed bekend.
Ik denk dat je wel een goede batterij voor een tientje moet kunnen vinden.
quote:Op zondag 11 november 2012 13:45 schreef pazara het volgende:
Even een vraagje, welke Mini Android TV is nu het beste qua wifi sterkte en updates?
Ik heb gekeken naar de UG802 en de MK802+, is de dual-core processor echt een must hierbij?
True, maar een enkeling hier heeft geloof ik de MK802. Ik weet niet of andere mensen de andere hebben, maar dat zou dan de revue wel gepasseerd zijn of in het review-topic terug te vinden zijn geweest. Mensen moeten zelf eens op onderzoek uit gaan. Er zijn vast genoeg Engelstalige sites te vinden die je haarfijn uitleggen hoe het zit en alle mogelijke versies vergelijken.quote:Op zondag 11 november 2012 13:46 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Kan er niet eens iemand alles over deze dingen uitleggen en dan in de OP zetten zijn we daar ook weer vanaf
Ben zelf ook wel geïnteresseerd in dat spul alleen ik weet ook nog niet welke ik moet gaan halen en ik heb ook niet echt zin om hier steeds maar weer dezelfde vraag te stellen.
Ga ik me tijd inderdaad ook niet aan verdoen!quote:Op zondag 11 november 2012 13:54 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Iets van $50 aan coupons toegezegd middels de vorige actie, uiteindelijk 3 maanden later 1 keer $5 gehad ofzo. Doe ik ook nooit meer!
0quote:Op zondag 11 november 2012 13:46 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Kan er niet eens iemand alles over deze dingen uitleggen en dan in de OP zetten zijn we daar ook weer vanaf
Ben zelf ook wel geïnteresseerd in dat spul alleen ik weet ook nog niet welke ik moet gaan halen en ik heb ook niet echt zin om hier steeds maar weer dezelfde vraag te stellen.
De prijs.quote:Op zondag 11 november 2012 19:14 schreef wesselbraaksma het volgende:
Wat is het verschil tussen de bovenste drie ?
http://chinaprices.us?q=sipik%20sk68
Zoals de titles al zeggen:quote:Op zondag 11 november 2012 19:14 schreef wesselbraaksma het volgende:
Wat is het verschil tussen de bovenste drie ?
http://chinaprices.us?q=sipik%20sk68
Oooo nu zie ik het ook, ok dan ga ik voor de zoomable en 14500quote:Op zondag 11 november 2012 19:57 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Zoals de titles al zeggen:
120 Lumen convex lens
150 Lumen zooming lens (1xAA)
150 lumen zooming lens (1xAA/14500)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |