PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
Als mijn TP leeg is kan ik Wallyson halen.
8-0-0 bam!quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kampioenswedstrijd meegedaan, en gewonnen, kampioen clubs in divisie 1
en dat met een normale 4atb formatie, zie je ook amperquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kampioenswedstrijd meegedaan, en gewonnen, kampioen clubs in divisie 1
succes met leren undercutter DS2quote:Op woensdag 7 november 2012 00:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk dat ik maar de hele nacht op moet blijven als ik genoeg wil weten voor de 2 tentamens morgen. En ja, ik ben zo slim geweest om de bestanden op te slaan voor als mijn internet uitvalt
Ik moet alleen wel 9:00 beginnen dus ik ben bang dat ik heel weinig ga slapenquote:Op woensdag 7 november 2012 00:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
succes met leren undercutter DS2
ik ben er ook jongen ik moet ook een hele opdracht effe maken gaat me zeker 4 uur durenquote:Op woensdag 7 november 2012 00:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk dat ik maar de hele nacht op moet blijven als ik genoeg wil weten voor de 2 tentamens morgen. En ja, ik ben zo slim geweest om de bestanden op te slaan voor als mijn internet uitvalt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gefeliciflapstaart Timmersquote:Op woensdag 7 november 2012 00:28 schreef Tim86 het volgende:
Ik realiseer me net dat ik weer een jaar ouder ben
gratsquote:Op woensdag 7 november 2012 00:28 schreef Tim86 het volgende:
gefeliciteerd gquote:Op woensdag 7 november 2012 00:28 schreef Tim86 het volgende:
FELI EN SUCCES MORGEN.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:32 schreef Tim86 het volgende:
Muchos gracias. Gaat een van de meest saaie verjaardagen ooit worden. Van half 6 tot half 9 tentamen morgen
Gefeliciteerd Tim!quote:Op woensdag 7 november 2012 00:28 schreef Tim86 het volgende:
Je hoeft er niet zo ontevreden over te zijn hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 00:28 schreef Tim86 het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 november 2012 00:28 schreef Tim86 het volgende:
Haha nee, maar meestal trekken we hier om 12u een flesje wannabe champagne open, maar dat zit er dit jaar niet in. Had het pas een half uur later door dat het al middernacht was geweest.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hoeft er niet zo ontevreden over te zijn hoor![]()
Congrats
gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 november 2012 00:32 schreef Tim86 het volgende:
Muchos gracias. Gaat een van de meest saaie verjaardagen ooit worden. Van half 6 tot half 9 tentamen morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op woensdag 7 november 2012 01:39 schreef detennismaster het volgende:
Eerste aflevering seizoen 3 TWD aan het kijken.Dat was die al. En er zit 8 maaanden tussen seizoen 2 en 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 november 2012 02:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat was die al. En er zit 8 maaanden tussen seizoen 2 en 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Aman: You're welcome!
Aman: If you need help with anything else, please feel free to contact us anytime!
Aman: It's really nice to talk with you!
Aman: Bye and take care!!!
Hij zit je te versierenquote:Op woensdag 7 november 2012 08:12 schreef byah het volgende:
Duurt 10-15 dagen voordat EA contact opneemt over mijn verloren Bale
En wtf Aman
[..]
Jaloerse jongen hieroquote:Op woensdag 7 november 2012 08:26 schreef Toefjes het volgende:
Gefeliciteerd Tim![]()
En ik ben een week vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |