PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
Als mijn TP leeg is kan ik Wallyson halen.
8-0-0 bam!quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kampioenswedstrijd meegedaan, en gewonnen, kampioen clubs in divisie 1
en dat met een normale 4atb formatie, zie je ook amperquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kampioenswedstrijd meegedaan, en gewonnen, kampioen clubs in divisie 1
succes met leren undercutter DS2quote:Op woensdag 7 november 2012 00:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk dat ik maar de hele nacht op moet blijven als ik genoeg wil weten voor de 2 tentamens morgen. En ja, ik ben zo slim geweest om de bestanden op te slaan voor als mijn internet uitvalt
Ik moet alleen wel 9:00 beginnen dus ik ben bang dat ik heel weinig ga slapenquote:Op woensdag 7 november 2012 00:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
succes met leren undercutter DS2
ik ben er ook jongen ik moet ook een hele opdracht effe maken gaat me zeker 4 uur durenquote:Op woensdag 7 november 2012 00:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk dat ik maar de hele nacht op moet blijven als ik genoeg wil weten voor de 2 tentamens morgen. En ja, ik ben zo slim geweest om de bestanden op te slaan voor als mijn internet uitvalt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gefeliciflapstaart Timmersquote:Op woensdag 7 november 2012 00:28 schreef Tim86 het volgende:
Ik realiseer me net dat ik weer een jaar ouder ben
gratsquote:Op woensdag 7 november 2012 00:28 schreef Tim86 het volgende:
gefeliciteerd gquote:Op woensdag 7 november 2012 00:28 schreef Tim86 het volgende:
FELI EN SUCCES MORGEN.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:32 schreef Tim86 het volgende:
Muchos gracias. Gaat een van de meest saaie verjaardagen ooit worden. Van half 6 tot half 9 tentamen morgen
Gefeliciteerd Tim!quote:Op woensdag 7 november 2012 00:28 schreef Tim86 het volgende:
Je hoeft er niet zo ontevreden over te zijn hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 00:28 schreef Tim86 het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 november 2012 00:28 schreef Tim86 het volgende:
Haha nee, maar meestal trekken we hier om 12u een flesje wannabe champagne open, maar dat zit er dit jaar niet in. Had het pas een half uur later door dat het al middernacht was geweest.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hoeft er niet zo ontevreden over te zijn hoor![]()
Congrats
gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 november 2012 00:32 schreef Tim86 het volgende:
Muchos gracias. Gaat een van de meest saaie verjaardagen ooit worden. Van half 6 tot half 9 tentamen morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op woensdag 7 november 2012 01:39 schreef detennismaster het volgende:
Eerste aflevering seizoen 3 TWD aan het kijken.Dat was die al. En er zit 8 maaanden tussen seizoen 2 en 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 november 2012 02:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat was die al. En er zit 8 maaanden tussen seizoen 2 en 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Aman: You're welcome!
Aman: If you need help with anything else, please feel free to contact us anytime!
Aman: It's really nice to talk with you!
Aman: Bye and take care!!!
Hij zit je te versierenquote:Op woensdag 7 november 2012 08:12 schreef byah het volgende:
Duurt 10-15 dagen voordat EA contact opneemt over mijn verloren Bale
En wtf Aman
[..]
Jaloerse jongen hieroquote:Op woensdag 7 november 2012 08:26 schreef Toefjes het volgende:
Gefeliciteerd Tim![]()
En ik ben een week vrij
Nou, afgelopen 2 dagen hier moeten poetsen en boenen, dus vandaag wordt een chill dagje. Zaterdag en zondag mensen over de vloer ivm een feest dat we gaan bezoeken, maandag en dinsdag ook afspraken met vrienden gemaakt. Dus dat gaat goed komen, de vrije dagen moeten dit jaar opgemaakt wordenquote:Op woensdag 7 november 2012 08:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hier nog 1. Weekje niksen? Of ga je nog wat nuttigs doen?
Mag je niets meenemen naar 2013? Die moet je zeker opmaken dan. Wel lekker dat je dan de luxe hebt om tussendoor nog een weekje te nemen. Denk dat er voor mij alleen nog wat dagen rond de kerst inzitten, maar zag ook dat kerst in het midden van de week valtquote:Op woensdag 7 november 2012 08:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, afgelopen 2 dagen hier moeten poetsen en boenen, dus vandaag wordt een chill dagje. Zaterdag en zondag mensen over de vloer ivm een feest dat we gaan bezoeken, maandag en dinsdag ook afspraken met vrienden gemaakt. Dus dat gaat goed komen, de vrije dagen moeten dit jaar opgemaakt worden
We kregen in februari al een mail dat tussen kerst en oud en nieuw opnemen niet meer mogelijk was, veel collega's hadden gelijk aan het begin van het jaar die dagen al gereserveerdquote:Op woensdag 7 november 2012 08:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mag je niets meenemen naar 2013? Die moet je zeker opmaken dan. Wel lekker dat je dan de luxe hebt om tussendoor nog een weekje te nemen. Denk dat er voor mij alleen nog wat dagen rond de kerst inzitten, maar zag ook dat kerst in het midden van de week valt
Dat is nog eens een sterk staaltje collegialiteitquote:Op woensdag 7 november 2012 08:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We kregen in februari al een mail dat tussen kerst en oud en nieuw opnemen niet meer mogelijk was, veel collega's hadden gelijk aan het begin van het jaar die dagen al gereserveerd![]()
Na deze week vol gas tot het einde van het jaar, geen vrije dagen meer. Maar vind zon weekje dat ik de wekker niet hoef te zetten heerlijk
Ik ga ook volgende vergadering eisen dat degene die dit jaar tussen kerst en oud en nieuw moeten werken volgend jaar de eerste rechten krijgen om vrij te nemen, dit slaat helemaal nergens op.quote:Op woensdag 7 november 2012 08:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is nog eens een sterk staaltje collegialiteit
Dat is het ook, lekker relaxen en een beetje niksen terwijl iedereen hard aan het werk is: voelt echt aan als een extraatje
is volgens mij een brasilverquote:Op woensdag 7 november 2012 08:53 schreef Toefjes het volgende:
te rechten krijgen om vrij te nemen, dit slaat helemaal nergens op.
Trouwens, wie is die Wallyson eigenlijk? Zijn naam vaak gehoord, maar kan hem niet vinden in UDB?
Terecht punt, lijkt me.quote:Op woensdag 7 november 2012 08:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga ook volgende vergadering eisen dat degene die dit jaar tussen kerst en oud en nieuw moeten werken volgend jaar de eerste rechten krijgen om vrij te nemen, dit slaat helemaal nergens op.
Trouwens, wie is die Wallyson eigenlijk? Zijn naam vaak gehoord, maar kan hem niet vinden in UDB?
Weet niet of het handig is om dit hier allemaal te posten, gezien het undercut-gedrag van sommigenquote:Op woensdag 7 november 2012 09:00 schreef DutchSL het volgende:
Iets te enthousiast ingekocht met de IF Diego's en Howedesjes
[ afbeelding ]
+ nog 2 (41212 versies) die ik in de club heb gehouden
In theorie moeten ze wel allemaal winst opleveren, had ook al 1 Howedes verkocht voor 6k winst.
Gevondenquote:Op woensdag 7 november 2012 08:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Terecht punt, lijkt me.
Braziliaanse spits van Cruzeiro. 88 pace, 5* skill moves. Volgens mij vooral zo duur (150k) omdat hij in FUT12 een eindbaas was. Ben hem nu nog niet tegengekomen met spelen.
Je moet voor de grap eens alle Cruzeiro-spitsen @ auctions bekijken. Er zijn er een aantal die qua stats wel een beetje op hem lijken, en dus zijn er mensen die met trainingscards die stats van lookalikes nog verder perfectioneren, om ze vervolgens "als Wallyson" te koop te zetten voor 100k
Wat moeten die IF Howedes opbrengen dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 09:00 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
In theorie moeten ze wel allemaal winst opleveren, had ook al 1 Howedes verkocht voor 6k winst.
Die Wallyson was als bronze IF in FUT11 duurder als Ronaldo.quote:Op woensdag 7 november 2012 08:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Terecht punt, lijkt me.
Braziliaanse spits van Cruzeiro. 88 pace, 5* skill moves. Volgens mij vooral zo duur (150k) omdat hij in FUT12 een eindbaas was. Ben hem nu nog niet tegengekomen met spelen.
Je moet voor de grap eens alle Cruzeiro-spitsen @ auctions bekijken. Er zijn er een aantal die qua stats wel een beetje op hem lijken, en dus zijn er mensen die met trainingscards die stats van lookalikes nog verder perfectioneren, om ze vervolgens "als Wallyson" te koop te zetten voor 100k
Zou kunnen ja, dat ik FUT11 en FUT12 door elkaar haalquote:Op woensdag 7 november 2012 09:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die Wallyson was als bronze IF in FUT11 duurder als Ronaldo.In FUT12 werd het een 75 gold player ofzo met 5* skills, maar was erg goedkoop. Nu weer een bazige silver die wat waards is.
Ik heb ze allemaal open bid voor 20 a 24k gekocht (behalve die 41212 die ik gehouden heb voor mijn team, die was 29kquote:Op woensdag 7 november 2012 09:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gevonden
[..]
Wat moeten die IF Howedes opbrengen dan?
Ach, zolang je dat alleen op FUT doet is het prima tochquote:Op woensdag 7 november 2012 09:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal open bid voor 20 a 24k gekocht (behalve die 41212 die ik gehouden heb voor mijn team, die was 29k), ze verkopen makkelijk voor 26k BIN en ik heb ze er voor iets meer op staan.
Geen vetpot dus, maar ik zat ze te volgen omdat ik hem voor mijn team nodig had en dan ben ik weer eens geneigd om alles wat goedkoop is/lijkt binnen te halen i.p.v. alleen degene die ik nodig heb
Morgen zal die wel tegen de 30K aan zitten gok ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal open bid voor 20 a 24k gekocht (behalve die 41212 die ik gehouden heb voor mijn team, die was 29k), ze verkopen makkelijk voor 26k BIN en ik heb ze er voor iets meer op staan.
Geen vetpot dus, maar ik zat ze te volgen omdat ik hem voor mijn team nodig had en dan ben ik weer eens geneigd om alles wat goedkoop is/lijkt binnen te halen i.p.v. alleen degene die ik nodig heb
Ach, ik heb zelf 30 a 40 IF Bony's getraded, voor 2 tot 4 K winst per stuk, steeds een kleine moeite om te zoeken, en heeft toch zeker 100K winst opgeleverd. Dit is een goede tactiek om goede winsten te makenquote:Op woensdag 7 november 2012 09:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat is de sleutel voor die tactiek? Er snel bij zijn als er IF's bekend worden gemaakt?quote:Op woensdag 7 november 2012 09:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, ik heb zelf 30 a 40 IF Bony's getraded, voor 2 tot 4 K winst per stuk, steeds een kleine moeite om te zoeken, en heeft toch zeker 100K winst opgeleverd. Dit is een goede tactiek om goede winsten te maken
quote:Op woensdag 7 november 2012 09:08 schreef Duuc-nl het volgende:
Goedemorgen
Gefeliciteerd Tim
Obama
Donald trump![]()
[ afbeelding ]
Gelijk reported.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:00 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga de rest van dit team maar even invullen met goedkope spelers, want die prijzen van een 41212 Santana of Subotic of Piszcecks word ik ook niet vrolijk van.
Hij is niet van deze TOTW maar die van vorige week, hij heeft wel brute stats met o.a. 90 marking en 90 standing tackles.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Morgen zal die wel tegen de 30K aan zitten gok ik.
In de laatste dagen dat ze in de pakjes zitten zijn de prijzen meestal het laagst en als ze uit de pakjes gaan komt er normaal gesproken wel een stijging, zeker als het een gewilde speler is.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat is de sleutel voor die tactiek? Er snel bij zijn als er IF's bekend worden gemaakt?
Bij IF Bony deed ik gewoon zoeken tot 15K, en dan alle ST kaartjes blind kopen, te makkelijk. Voor 17 a 18K verkopen. Soms stonden ze er gewoon voor 11 of 12K opquote:Op woensdag 7 november 2012 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat is de sleutel voor die tactiek? Er snel bij zijn als er IF's bekend worden gemaakt?
Thanks, die ga ik even onthouden. Ik ben zoiezo nogal van de lijstjes, misschien moet ik maar eens een lijstje gaan opstellen met interessante IF's.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In de laatste dagen dat ze in de pakjes zitten zijn de prijzen meestal het laagst en als ze uit de pakjes gaan komt er normaal gesproken wel een stijging, zeker als het een gewilde speler is.
Ik heb ook nog wat interessante silvers in mijn TP staan, maar EA moet wel meewerkenquote:Op woensdag 7 november 2012 09:15 schreef detennismaster het volgende:
Ik zit echt te wachten op een silvertoernooi. Als die er komt dan ga ik 2 silverteams lozen..
Bundesliga team met Podolski kan nietquote:Op woensdag 7 november 2012 09:23 schreef Ozz-03 het volgende:
Gister dat toernooi gewonnen in 1x.
Bundeliga team speelt wel heerlijk moet ik zeggen. Podolski, Gotze en Reus zijn echt bazen voorin. Farfan en Schurle op de flanken, en dan Gundogan met Javi Garcia op het middenveld.
Scoor gewoon erg veel, of het niveau van die toernooien ligt erg laag vergeleken met division 1.
quote:Op woensdag 7 november 2012 09:36 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Bundesliga team met Podolski kan niet
Ga gewoon weg.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:36 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Bundesliga team met Podolski kan niet
5%quote:Op woensdag 7 november 2012 10:14 schreef Aldo-MC het volgende:
Hoeveel % of welk bedrag betaal je eigenlijk aan veilingkosten? En hoelang zetten jullie spelers meestal te koop?
Heel vreemd iddquote:Op woensdag 7 november 2012 10:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Check voor de grap eens op UDB het prijsverloop van IF Coloccini (PS3)...iemand heeft wel erg rare aankopen gedaan
Waarschijnlijk iemand die de prijs wilde opdrijven door ultimatedb te foppen, dan zetten ze hem er voor zo'n hoge prijs op en dan trade offeren ze hem zelf weer weg, udb denkt dan soms dat hij verkocht is.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Check voor de grap eens op UDB het prijsverloop van IF Coloccini (PS3)...iemand heeft wel erg rare aankopen gedaan
Registreert UDB een verkoop via trade offer ook als gewone aankoop? Vreemd...quote:Op woensdag 7 november 2012 10:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand die de prijs wilde opdrijven door ultimatedb te foppen, dan zetten ze hem er voor zo'n hoge prijs op en dan trade offeren ze hem zelf weer weg, udb denkt dan soms dat hij verkocht is.
Soms.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Registreert UDB een verkoop via trade offer ook als gewone aankoop? Vreemd...
Die Taiwo heeft wel veel meegemaakt.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Soms.
Volgens mij moet er dan wel een bod op staan, bv. 120k bieden en daarna trade offeren dan registreert udb dat soms als een verkoop voor 120k.
Ik had het vorig jaar tijdens het Taiwo fiasco ook een paar keer gedaan in de hoop de prijs nog een beetje op te drijven, maar zonder veel succes.
Episch verhaalquote:Op woensdag 7 november 2012 10:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die Taiwo heeft wel veel meegemaakt.
Ik googelde Stoereboii op afbeeldingen bij google. (Waarom?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Episch verhaal![]()
En het mooie is dat het allemaal de schuld van Stoereboii was
Sowieso met Stoereboii beginnen aan een pricefix.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Episch verhaal![]()
En het mooie is dat het allemaal de schuld van Stoereboii was
Klopt, maar toen wij met Taiwo bezig waren, claimde hij toen hij daar achter kwam dat het zijn idee was, en als het een succes werd, wij het dus aan hem te danken zouden hebbenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:29 schreef DutchSL het volgende:
Stoereboii ging toch Alexis Sanchez pricefixen?
Thanks, weer wat geleerdquote:Op woensdag 7 november 2012 10:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Soms.
Volgens mij moet er dan wel een bod op staan, bv. 120k bieden en daarna trade offeren dan registreert udb dat soms als een verkoop voor 120k.
Ik had het vorig jaar tijdens het Taiwo fiasco ook een paar keer gedaan in de hoop de prijs nog een beetje op te drijven, maar zonder veel succes.
Sowieso moet je bij hem eerst rekening houden met het feit dat die een Belg is.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, maar toen wij met Taiwo bezig waren, claimde hij toen hij daar achter kwam dat het zijn idee was, en als het een succes werd, wij het dus aan hem te danken zouden hebben
Die Friesche Vlagquote:Op woensdag 7 november 2012 10:31 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Google op toefjes, krijg je allemaal toefjes slagroom, op 1 foto na
allemaal FUT teamsquote:Op woensdag 7 november 2012 10:29 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ik googelde Stoereboii op afbeeldingen bij google. (Waarom?) Hele pagina's vol plaatjes.
http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=wi
Hij heeft wel indruk gemaakt hier.
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:39 schreef strakkeman het volgende:
waar speelt taiwo eigenlijk nu in FUT is hij er niet
Als je op mijn naamt googled krijg je wat fut teams te zien en een hoop dingen van COD4quote:Op woensdag 7 november 2012 10:29 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ik googelde Stoereboii op afbeeldingen bij google. (Waarom?) Hele pagina's vol plaatjes.
http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=wi
Hij heeft wel indruk gemaakt hier.
je weet niet eens wie het isquote:Op woensdag 7 november 2012 10:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Sowieso met Stoereboii beginnen aan een pricefix.![]()
goed. Mail even je betoog naar jezelf, je kan gewoon op internetquote:
Kan je gewoon op internet.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
goed. Mail even je betoog naar jezelf, je kan gewoon op interneten er waren weer niet genoeg laptops
Wat?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
goed. Mail even je betoog naar jezelf, je kan gewoon op interneten er waren weer niet genoeg laptops
weet niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:47 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wat?![]()
![]()
Maar ze gingen toch kijken op het wifi naar welke sites je ging?
3-0 en ragequit dusquote:Op woensdag 7 november 2012 10:49 schreef Duuc-nl het volgende:
In divisions nu tegen een team met 21 chemlm in spits etc
Kan je gewoon op je eigen account?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet niet.
Anders zet je hem in het OLC al op je account, nog makkelijker
Je logt gewoon in op je eigen account?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet niet.
Anders zet je hem in het OLC al op je account, nog makkelijker
Ik sta 7-0 voor bij rustquote:Op woensdag 7 november 2012 10:49 schreef Duuc-nl het volgende:
In divisions nu tegen een team met 21 chemlm in spits etc
Ik nu 4-0, die vent laat ze keeper uitkomen tot mijn 16quote:Op woensdag 7 november 2012 10:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik sta 7-0 voor bij rust35 chem hier
Vet team.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:54 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga maar eens een gold team toevoegen. Chilitaly it is
Hij had na 13 minuten al 3 keer pauze gedaan, ging tijdrekken met zijn keeper. bij 9-0 heeft ie zn PS3 uitgezet. Die speelt nooit meer FUTquote:Op woensdag 7 november 2012 10:53 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik nu 4-0, die vent laat ze keeper uitkomen tot mijn 16
jaquote:Op woensdag 7 november 2012 10:51 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Kan je gewoon op je eigen account?![]()
wat een faal weer
als je geld genoeg hebt voor IF miccoli halenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:54 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga maar eens een gold team toevoegen. Chilitaly it is
Ik scoor hele tijd vanaf de middellijn omdat zijn doelman ergens bij mijn goal looptquote:Op woensdag 7 november 2012 10:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij had na 13 minuten al 3 keer pauze gedaan, ging tijdrekken met zijn keeper. bij 9-0 heeft ie zn PS3 uitgezet. Die speelt nooit meer FUT
Leuke potjes om de gemiddeldes op te krikken. Depay en Castaignos lopen weer 1 op 1quote:Op woensdag 7 november 2012 10:58 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik scoor hele tijd vanaf de middellijn omdat zijn doelman ergens bij mijn goal loopt![]()
Matavz IF 27op24quote:Op woensdag 7 november 2012 11:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuke potjes om de gemiddeldes op te krikken. Depay en Castaignos lopen weer 1 op 1
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:58 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik scoor hele tijd vanaf de middellijn omdat zijn doelman ergens bij mijn goal loopt![]()
Ik zou gewoon vanaf thuis mijn betoog kunnen inleveren.quote:
14-0 gewonnen, hij heeft het helemaal uitgespeeldquote:Op woensdag 7 november 2012 11:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuke potjes om de gemiddeldes op te krikken. Depay en Castaignos lopen weer 1 op 1
quote:John van den Brom moet vrezen een centrale verdediger kwijt te raken aan Borussia Dortmund. Cheikhou Kayouté, die regelmatig een duo vormt met Bram Nuytinck, is al in gesprek met de regerend Duits kampioen. Overigens zijn ook VfB Stuttgart en VfL Wolfsburg gecharmeerd van de 22-jarige Senegalees. Anderlecht wil de stopper alleen laten gaan als er na januari niet meer Europees gevoetbald wordt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |