Ik snap je.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een Windows 7 Phone. Werkt meer dan prima, je wordt enkel wel op zijn tijd gediscrimineerd door een missende app.
(Enkel voor Android en iOS gemaakt dus)
nee, ik kan het ook niet herleiden waar het vandaan komt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
9 mb is wel veel. Heb je automatisch downloaden bij whatsapp aan staan?
Nee, maar om op mijn school op het Wifi netwerk te kunnen moet je een bestandje downloaden. Dit bestandje is dus niet voor Windows Phones beschikbaarquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je hebt toch alleen maar WA nodig? of speel jij ook kekke spelletjes?
bummerquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar om op mijn school op het Wifi netwerk te kunnen moet je een bestandje downloaden. Dit bestandje is dus niet voor Windows Phones beschikbaar
Eduram shit toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar om op mijn school op het Wifi netwerk te kunnen moet je een bestandje downloaden. Dit bestandje is dus niet voor Windows Phones beschikbaar
Klaar toch dan? Gewoon UPnP aanvinken in je router / modem en dan moet die shit werken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja hoe goffetomme aids, ik kan het negens vinden. Kan wel shit als UPnP enzo vinden, maar verder niks.
Facebook, buienalarm, abn amro en twittah.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:46 schreef Saind het volgende:
[..]
bummer
Ik mis eigenlijk niet zoveel apps meer, wat wil jij nou nog graag hebben (afgezien van fatsoenlijke whatsapp)
Voor de rest mis ik niet nee, maar ik gebruik toch vrijwel geen apps.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:46 schreef Saind het volgende:
[..]
bummer
Ik mis eigenlijk niet zoveel apps meer, wat wil jij nou nog graag hebben (afgezien van fatsoenlijke whatsapp)
Al sla je me dood.quote:
Twitter heb ik niet maar die anderen zijn er tochquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Facebook, buienalarm, abn amro en twittah.
Facebook, whatsapp en spotify alleenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor de rest mis ik niet nee, maar ik gebruik toch vrijwel geen apps.
[..]
Al sla je me dood.
Ik speel Wordfeud tegen mijn oma.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Whatsapp, VI, Facebook en Livescore zijn enige apps die ik gebruik eigenlijk
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Whatsapp, VI, Facebook en Livescore zijn enige apps die ik gebruik eigenlijk
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik speel Wordfeud tegen mijn oma.
Oh ja heb ook soundhound.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:48 schreef Geo4kant het volgende:
Wordfeud wil je ook.
Weet niet of soundhound/shazam er zijn.
allebeiquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:48 schreef Geo4kant het volgende:
Wordfeud wil je ook.
Weet niet of soundhound/shazam er zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |