Kankerhoeren jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wijven geen enkele verantwoordelijkheid nemen als ze niet nat worden.
Ja, dit bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch echt aan jou
Ik wil ook geen andriod, dus dan blijft er weinig over he?quote:
Moet je poorten opzenzetten via router.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, goor tyfus ding gaat altijd op strict als ik wil gamen.
Hoeft niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch echt aan jou
Heb jij dat vaak meegemaakt dan? Zon player als jij?quote:
Android is beter, maar alfijn, windows 8 is érg goed, behalve op de desktop.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik wil ook geen andriod, dus dan blijft er weinig over he?
UPnP, poorten apart openzetten of DMZ. Kan allemaal.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, goor tyfus ding gaat altijd op strict als ik wil gamen.
Het.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:36 schreef Caland het volgende:
Mijn taak is om hem hard te krijgen.
Haar taak is om hem nat te krijgen.
Eerlijke verdeling toch.
ik vind andriod schijt irritant.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Android is beter, maar alfijn, windows 8 is érg goed, behalve op de desktop.
Ja hoe goffetomme aids, ik kan het negens vinden. Kan wel shit als UPnP enzo vinden, maar verder niks.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet je poorten opzenzetten via router.
Vind het ook niet relaxt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik vind andriod schijt irritant.
Krijg jij geld van Windows?quote:
vind vooral het homescreen met die widgets echt bloed onder mijn nagels halend. En dan ook nog processen die zomaar opkomen terwijl ik ze al duizend keer heb gekilled. En als ik mijn data aan laat staan, ben ik aan de eind van de dag zomaar tegen de 9 mb kwijtquote:
Heb ik ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja hoe goffetomme aids, ik kan het negens vinden. Kan wel shit als UPnP enzo vinden, maar verder niks.
je hebt toch alleen maar WA nodig? of speel jij ook kekke spelletjes?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een Windows 7 Phone. Werkt meer dan prima, je wordt enkel wel op zijn tijd gediscrimineerd door een missende app.
(Enkel voor Android en iOS gemaakt dus)
9 mb is wel veel. Heb je automatisch downloaden bij whatsapp aan staan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vind vooral het homescreen met die widgets echt bloed onder mijn nagels halend. En dan ook nog processen die zomaar opkomen terwijl ik ze al duizend keer heb gekilled. En als ik mijn data aan laat staan, ben ik aan de eind van de dag zomaar tegen de 9 mb kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |