Dat is Van Poppelen ja!quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
in de straat bij jantje rommel en de zalm. ^^. geen idee hoe het heet.
Een beetje vreemd verhaal moet ik zeggen. Je kunt niet aan de hand van alleen de vorm van de haaknaald zeggen of het wel of geen problemen opleverd, misschien in extreme gevallen bij sommige gereedschappen wel maar niet bij zoiets simpels als dit omdat iedereen weer een andere houding en grip heeft met diezelfde haaknaald. Ik gebruik al een hele tijd de clover haaknaalden en heb echt geen last van m'n pols daar door en ik heb zat ervaring met fysio zaken om te weten hoe het gaat, en het belangrijkste daarbij is dat iedereen anders is, en pas als een bepaald iets je echt in 1 houding dwingt je met enige zekerheid kan zeggen dat het problemen opleverd en zelfs dan niet voor iedereen omdat ook iedereen een andere bouw heeft.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:51 schreef DonnaRush het volgende:
[ afbeelding ]
Zooo, die is ook af!
Ik had ook weer iets geks. Was voor het eerst in de breik-haak etc winkel in de stad hier vlakbij en ik vroeg naar Clover haaknaalden. Die hadden ze op dit moment niet meer in het assortiment omdat de ergonomische naalden niet ergonomisch zijn. Je beweegt je pols er nog teveel mee. Ze hadden wel naalden van Prym etc. Anyway, ik haak pas sinds april en zal misschien wel iets fout doen, maar je beweegt je pols toch sowieso wel enigzins?
Pas als mevrouw meer informatie had van de fysio? zou ze beslissen of ze die naalden weer ging verkopen of niet.
Heeft iemand anders dit verhaal ook gehoord? Ze zei dat het nu nogal een hip item was in de haakwereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je naar die oogjes in mijn link kijkt, lijkt het alsof ze wat dieper zijn. Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:53 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of je dit bedoeld, maar de oogjes zelf zijn inderdaad altijd plat aan de achterkant.
Zoals je hier kunt zien:
[ afbeelding ]
Maar als je de oogjes stevig genoeg vastmaakt, zie je daar niets van. En het is zelfs mooier zo, omdat de oogjes dan echt een beetje 'in' je beestje vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja, nu zie ik goed wat je bedoelt ja. Hmm, geen idee of je dat echt nog ziet nadat je ze vast hebt gemaakt..quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:04 schreef SunshineFlower het volgende:
[..]
Als je naar die oogjes in mijn link kijkt, lijkt het alsof ze wat dieper zijn. Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.
Oogjes zoals die van jouw plaatje wil ik juist, maar die van mijn link zien er zo anders uit..
de ene keer zijn ze 40 cent de andere keer weer 30 dan weer 25. ik kijk altijd even naar de prijzen op de bakjes. (staan tegen ver de haaknaalden etc) vraag meestal een zakje en een pen en dan noteer ik altijd even voor ze hoeveel ik van wat heb in het zakje. Dat stellen ze ook vaak op prijsquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:57 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Dat is Van Poppelen ja!
Ook eens kijken dan. Ik haal daar wel eens wol, maar eigenlijk nog nooit echt voor andere materialen gekeken.
Dat verschilt ook per naald of draad dikte. Ik heb ongeveer een kwart (is een schatting, niet afgewogen) gebruikt van een bol van 100 gram en er zat 260 meter aan. Met een naald 3 trouwensquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kunnen jullie mij vertellen hoeveel katoen ik nodig heb voor een Padma? Ik kan niks vinden bij die patronen
Bedankt voor je reactie! Dan ga ik die dus niet bestellen. Is kijken of ik een andere goedkope webshop kan vindenquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:32 schreef Ynske het volgende:
Die in de link heb ik 1 keer gehad, vond t lastig die diep genoeg in t haakwerk te krijgen.
Die van t plaatje vind ik heel fijn. En de wiebeloogjes knijp ik altijd dicht met bevestigen
Wow! Die kleuren! Erg leuk! Wel garen is dit?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:25 schreef SunshineFlower het volgende:
Angelof9: Die sjaal is echt geweldig!!![]()
Mijn padma is eindelijk af!![]()
[ afbeelding ]
Hij is van Lammy Yarns, Champion.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:54 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Wow! Die kleuren! Erg leuk! Wel garen is dit?
Niet zoveel. Half bolletje catania ongeveer.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kunnen jullie mij vertellen hoeveel katoen ik nodig heb voor een Padma? Ik kan niks vinden bij die patronen
Ja zeker. Ik ben al lekker aan het snuffelen geweest. Kijken wat ik allemaal kan makenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:17 schreef crejo het volgende:
dat is nog eens leuk!!! Ook nog met leuke dingen erin??
Die lijkt er inderdaad op zeg! Alleen zit daar geen geel in zo te zien.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:33 schreef KarinvdB het volgende:
Inderdaad heel leuk die Padma (en de Kameleon trouwens ook, sorry dat ik dat niet eerder zei!), ik had zo gezworen dat het Larra Batik van Scheepjes was, die heeft net zo'n kleurencombi, of softfun batik had ook gekund, daar heb ik die kleurencombi van.
[ link | afbeelding ]
Deze Lammy glanst ook wat meer volgens mij! En is wat dikker dan Larra Batik. (Die (en die softfun) heb ik trouwens nog liggen, moet ik eens wat mee doenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:33 schreef KarinvdB het volgende:
Inderdaad heel leuk die Padma (en de Kameleon trouwens ook, sorry dat ik dat niet eerder zei!), ik had zo gezworen dat het Larra Batik van Scheepjes was, die heeft net zo'n kleurencombi, of softfun batik had ook gekund, daar heb ik die kleurencombi van.
[ link | afbeelding ]
Maak ook een padma!quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:14 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Deze Lammy glanst ook wat meer volgens mij! En is wat dikker dan Larra Batik. (Die (en die softfun) heb ik trouwens nog liggen, moet ik eens wat mee doen)
euhm, ik heb er eentje van ebay, die ziet er zo uit maar dan kleiner, maar 1 laag zeg maar (was gratis bij een bestelling):quote:Op zondag 11 november 2012 14:23 schreef Claudia_x het volgende:
Vraagje! Ik zag pas in het topic van die hoezen voor setjes haaknaalden voorbij komen. Heeft iemand wel eens zoiets in het groot gezien? Dus een grote lap met allemaal vakjes en dergelijke? Ik ben op zoek naar voorbeelden zodat ik weet hoe ik zelf zoiets aan kan pakken.
Googelen op "crochet hook/needle case" o.i.d. en dan kom je heel wat voorbeelden tegenquote:Op zondag 11 november 2012 14:23 schreef Claudia_x het volgende:
Vraagje! Ik zag pas in het topic van die hoezen voor setjes haaknaalden voorbij komen. Heeft iemand wel eens zoiets in het groot gezien? Dus een grote lap met allemaal vakjes en dergelijke? Ik ben op zoek naar voorbeelden zodat ik weet hoe ik zelf zoiets aan kan pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |