quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Joachim denkt een gat in de markt te hebben gevonden, een typetje dat nog niet bestond, namelijk de renner die niet heeft gebruikt en daar spijt van heeft.
Joachim denkt een gat in de markt te hebben gevonden, een typetje dat nog niet bestond, namelijk de renner die niet heeft gebruikt en daar spijt van heeft.
euh, op je ballen? gewoon op je arm tochquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:02 schreef JohnDDD het volgende:
Eindbaas die Joachim
Geloof er trouwens geen zak van dat hij nooit eens een testosteronpatchje op zijn ballen gedrukt kreeg van de masseur...
Dacht dat Landis altijd zei dat ie dat op zijn ballen kreeg. Dan is het niet te zien denk ik als je een broek aan hebtquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
euh, op je ballen? gewoon op je arm toch
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
http://www.wielerflits.nl(...)ooit-doping-nam.html
En ik begrijp er geen letter van, maar voor de mensen die het Frans wel machtig zijn, hier het originele artikel
http://www.lequotidien.lu/les-sports/39534.html
Wordt je ook sneller kaal van als je hiervoor gevoelig bent (mannelijke kaalheid), in de huid van de zak zitten blijkbaar veel enzymen die de testosteron omzetten in DHT (ik geloof een soort van sterkere vorm van testosteron) dat je haar op je hoofd dan ook sneller laat uitvallen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
euh, op je ballen? gewoon op je arm toch
Over Pantani zei men ook wel dat soort dingen...quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:14 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Wordt je ook sneller kaal van als je hiervoor gevoelig bent (mannelijke kaalheid), in de huid van de zak zitten blijkbaar veel enzymen die de testosteron omzetten in DHT (ik geloof een soort van sterkere vorm van testosteron) dat je haar op je hoofd dan ook sneller laat uitvallen.
quote:Joachim (US Postal) positief
zaterdag 14 oktober 2000
Benoit Joachim uit de US Postal-wielerploeg is betrapt op het gebruik van nandrolon. De Luxemburgse kampioen werd gecontroleerd na de nationale titelstrijd op 25 juni. Het resultaat werd bevestigd bij de contra-expertise op 12 oktober. Ondanks de positieve controle maakte Joachim deel uit van de Tourploeg van US Postal die kopman Lance Armstrong naar diens tweede Tourzege leidde. Hij verklaarde tegenover de ploegleiding alleen middelen genomen te hebben die andere renners uit zijn ploeg ook namen. In het algemeen klassement eindigde hij als 92e.
De Luxemburger kan een schorsing van zes maanden tegemoet zien, een boete van bijna 80.000 bf en hij moet zijn nationale kampioenstrui inleveren'
De Standaard
Nog wat voorbeelden:quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:19 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Over Pantani zei men ook wel dat soort dingen...
Tanquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:52 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Nog wat voorbeelden:
Rijs
[ afbeelding ]
Ugrumov
[ afbeelding ]
quote:
Ik ook, en de blondjes vallen eigenlijk ook wel mee tegenwoordigquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:19 schreef JohnDDD het volgende:
Ik vind ook het percentage kale wielrenners nog wel meevallen.
twitter:JohanBruyneel twitterde op donderdag 08-11-2012 om 21:45:30I'm now officially a honorable member of the elite club "blocked by @vaughters". Thought he didn't do that kind of stuff? Did you LIE, JV??? reageer retweet
twitter:JohanBruyneel twitterde op donderdag 08-11-2012 om 22:09:32@Jelmer1975 @vaughters - ain't over till it's over... reageer retweet
twitter:JohanBruyneel twitterde op vrijdag 09-11-2012 om 01:43:59Lots of comments of different kinds about my last tweet re: @vaughters… For all those who are wondering: this ain't over yet, people! reageer retweet
waar gaat het precies over?quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:01 schreef wimderon het volgende:
Ondertussen Bruyneel op twitter:twitter:JohanBruyneel twitterde op donderdag 08-11-2012 om 21:45:30I'm now officially a honorable member of the elite club "blocked by @vaughters". Thought he didn't do that kind of stuff? Did you LIE, JV??? reageer retweet
twitter:JohanBruyneel twitterde op donderdag 08-11-2012 om 22:09:32@Jelmer1975 @vaughters - ain't over till it's over... reageer retweet
twitter:JohanBruyneel twitterde op vrijdag 09-11-2012 om 01:43:59Lots of comments of different kinds about my last tweet re: @vaughters… For all those who are wondering: this ain't over yet, people! reageer retweet
Het heeft vooral met genetische aanleg te maken, maar als je dat hebt zullen je haren sneller verdwijnen als je (androgene) anabole steroïden gebruikt. Of je moet er AR-5 remmers bij gebruiken, maar die kunnen de steroïden dan weer wat minder performant maken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:19 schreef JohnDDD het volgende:
Ik vind ook het percentage kale wielrenners nog wel meevallen.
"Back in Austin and just layin' around... "quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:39 schreef buzz1291 het volgende:
Admiring the wall of SHAME!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:39 schreef buzz1291 het volgende:
Admiring the wall of SHAME!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |