Ja hoor. Alles normaal. Moet alleen geen zielige liedjes uit den jaren '70 luisteren. Iets met oud zeer uit de kindertijd.quote:
Tnx for sharing.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef MarMar het volgende:
Hier krijg ik jeuk van: "Geld is energie en als je het vanuit je hart doet vermeerdert het ook" zie ik in een retweet voorbij komen..
Meer uit da pocketquote:Op woensdag 7 november 2012 02:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dochter in da pocket!
Saar is uiteraard prachtig en awesomePlaats morgen wel plaatje. Staan overigens wel al op facebook
Geweldig meis! Je hebt een enorme prestatie geleverd. Gefeliciteerd beiden, beterschap en succes met de kleinequote:Op woensdag 7 november 2012 02:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dochter in da pocket!
Saar is uiteraard prachtig en awesomePlaats morgen wel plaatje. Staan overigens wel al op facebook
Mjam, proost!quote:Op woensdag 7 november 2012 08:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Dank! Nog vijf glazen 'stopverfORSdrank' en dan ben ik er klaar voor
Cheers!quote:Op woensdag 7 november 2012 08:43 schreef An24 het volgende:
[..]
^ dat!quote:
Sterkte!quote:Op woensdag 7 november 2012 08:43 schreef An24 het volgende:
[..]
^ second that!quote:
Ik vind banaan wel fruit. Maar als ik me niet fit voel dan ga ik meer voor de grotere vitamine bommetjes a la kiwi/sinaasappel (desnoods t sapje van AHquote:Op woensdag 7 november 2012 10:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga wel ergens een fruitsapje scoren vandaag Nallie. Of ik gooi frambozen bij mn ricotta.![]()
Een banaan telt zeker niet mee als fruit? Die heb ik nog wel liggen.
Ik wil geen dichtgeschroeide speklappen, want dan komt dat vet mijn lijf in! (en ik vind het ook niet lekker.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:10 schreef V1z0R het volgende:
Mogelijke tip voor uniek (en andere speklapaficionados)
Weet niet of jouw moeder het je ook (m.i.) 'verkeerd' heeft voorgedaan, maar die van mij vond het onzinnig om speklappen in boter te bakken want daar kwam al genoeg vet van af...
Wanneer je speklappen dus in boter bakt dan schroei je ze beter dicht en krijg je heerlijke speklappen met dus van die knapperige zwoerden
^^quote:
En door de stamppot altijdquote:Op woensdag 7 november 2012 10:41 schreef the85mc het volgende:
Ben ook niet zo van de speklappen.. Eet wel soms spekjes door de nasi, dat vind ik dan weer wel lekker.
Toch niet zo raar? Spekjes doe je ergens doorheen, speklappen niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:56 schreef conleche het volgende:
Hard uitgebakken speklappen niet lekker vinden en spekjes wel? Ik denk dat jullie het dan nooit goed hebben gedaan. De truc is om het op laag vuur lang te laten uitbakken, zodat bijna al het vet weg is.
Nou ja, ik kan me voorstellen dat je spekjes dan lekkerder vindt, omdat je niet van grotere stukken vlees houdt, maar het verschil vind ik dan wel erg groot. Bij de ene *ril* en bij de anderquote:Op woensdag 7 november 2012 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Toch niet zo raar? Spekjes doe je ergens doorheen, speklappen niet.
Ben ook niet zo van de lappen vlees idd. Onze vleesaanschaf gaat eigenlijk niet verder dan gehakt/kipfilet/nasibamivlees/spekjes/occassional rundervink.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me voorstellen dat je spekjes dan lekkerder vindt, omdat je niet van grotere stukken vlees houdt, maar het verschil vind ik dan wel erg groot. Bij de ene *ril* en bij de anderVandaar dat ik dacht dat je de juiste speklap nog niet had ontmoet misschien.
^^ + lammetje. Maar wij eten ook max twee tot drie keer per week vlees. Ik vind het zo zwaar op de maagquote:Op woensdag 7 november 2012 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ben ook niet zo van de lappen vlees idd. Onze vleesaanschaf gaat eigenlijk niet verder dan gehakt/kipfilet/nasibamivlees/spekjes/occassional rundervink.
Lamsvlees vind ik niet zo lekker. Wij eten ook niet alle dagen vlees. In de winter wel wat meer, vanwege de stamppotten met spekjes en rookworstquote:Op woensdag 7 november 2012 11:12 schreef An24 het volgende:
[..]
^^ + lammetje. Maar wij eten ook max twee tot drie keer per week vlees. Ik vind het zo zwaar op de maag
Zo zacht erin?quote:Op woensdag 7 november 2012 11:15 schreef Goodbye het volgende:
Van die uitgebakken, harde spekjes vind ik ook vies. Wel gooi ik een pakje spekjes door mijn zelfgemaakte pastasaus.
Ja! Staat heel lang te pruttelen.quote:
oh ok, dan gaat ook het vet merendeels in de saus. Dat vind ik niet heel vies nee. Ik haat als het echt nog zo'n hap vet is. Ik word misselijk van niet hard uitgebakken vet.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja! Staat heel lang te pruttelen.
Nee, absoluut niet gelukkig! Ik houd daar ook niet van. Vetrandjes aan vlees vind ik ook zoiets smerigs.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:21 schreef conleche het volgende:
[..]
oh ok, dan gaat ook het vet merendeels in de saus. Dat vind ik niet heel vies nee. Ik haat als het echt nog zo'n hap vet is. Ik word misselijk van niet hard uitgebakken vet.
^^quote:Op woensdag 7 november 2012 11:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet gelukkig! Ik houd daar ook niet van. Vetrandjes aan vlees vind ik ook zoiets smerigs.
quote:Op woensdag 7 november 2012 11:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
^^
En ander onoverkomelijk leed: een complete kip 'uitpluizen'. Ik vind dat zo erg... Kluiven, pulken, spitten... brrrrr.
Cocooooo gefeliciteerd allebeiquote:Op woensdag 7 november 2012 02:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dochter in da pocket!
QFTquote:Op woensdag 7 november 2012 08:51 schreef loveli het volgende:
Super! Hoop dat je snel een beetje bijkomt. En Saar, gefeliciteerd met de tofste ouders die je kunt wensen
Broodje beenham met sausquote:Op woensdag 7 november 2012 11:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Cocooooo gefeliciteerd allebei.En wat een toffe naam
[..]
QFT
Vanmiddag gaan ze een schema maken bij de sportschool en dan kan ik ook met gewichten en aparaten gaan spelen en net zo sterk worden als aurum/henk. Een stabiele knie en strakke kont zouden een mooie bijkomstigheid zijn, om toch nog een beetje te voldoen aan het standaardbeeld van een fitnessinstructeur die een schema maakt voor een vrouw.
En om aan te sluiten bij de spek/vet discussie hou ik gewoon uberhaupt niet van spek en de meeste soorten varkensvlees. Uitzondering is beenham (met zelfgemaakt honing-whiskeysaus).
Fijn dat ik niet de enige benquote:Op woensdag 7 november 2012 11:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet gelukkig! Ik houd daar ook niet van. Vetrandjes aan vlees vind ik ook zoiets smerigs.
Ik bedoel ook idd als het op je bord ligt. Voor stoofpotjes gebruik ik ook wel vet vlees, wordt het lekker zacht van!quote:Op woensdag 7 november 2012 12:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Aan stoofvlees mag best wat vet zitten. Dat smelt zo mooi weg in de stoof
Vriend vindt helemaal uitgebakken spekjes ook minder lekker, maar als ik kook doe ik het lekker toch
Oooobaaaamaaaa, woooohoooooo!quote:Op woensdag 7 november 2012 12:16 schreef MaJo het volgende:
Meuningtot half 5 de verkiezingen zitten kijken dus ik ben best kapot. Maar Obama heeft gewonnen
quote:
Opstaan, eten maken, terug naar bed en ontbijten/brunchen in bedquote:Op woensdag 7 november 2012 12:26 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Ik zit te twijfelen of ik op zal staan (honger) of nog even blijf liggen, ben echt kapot. Luxeprobleem
Probeer anders je valkuilen op een rijtje te zetten en manieren te bedenken hoe je ze kunt ontwijken.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
De laatste paar dagen eet ik niet goed. Dom van me en stress, maar goed. Vandaag doe ik het weer goed.
O. 2 boterhammen met zuivelspread
L. 2 boterhammen met pindakaas en een mandarijn
T. Yoghurt met wat rozijnen
T. sinaasappel
D. Soep met brood en pesto
T. Sinaasappel
(al met al vrees ik dus dat het vandaag ook weer niet perfect gaat)
Mis als in te weinig of te veel?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
De laatste paar dagen eet ik niet goed. Dom van me en stress, maar goed. Vandaag doe ik het weer goed.
O. 2 boterhammen met zuivelspread
L. 2 boterhammen met pindakaas en een mandarijn
T. Yoghurt met wat rozijnen
T. sinaasappel
D. Soep met brood en pesto
T. Sinaasappel
(al met al vrees ik dus dat het vandaag ook weer niet perfect gaat)
Misschien dan eens opschrijven wat je echt eet aan het eind van de dag? Dan kunnen we misschien liefdevolle tips en of schopjes onder je bevallige achterste geven als we je daarmee zouden helpen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk dat ik te weinig eet op het moment
nog eventjes.quote:
Oh das vervelend inderdaad, ik probeer meestal in elk geval 1 middag vrij te plannen, maar dat lukt ook niet altijd. Sociaal leven is ook wel leukquote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nog eventjes.
Ik heb op zaterdag van 10 tot 5 training, ook zo fijn. En tis niet eens voor m'n werk...en het weekend erna komen m'n ouders van vrijdag tot maandag, en het weekend daarop de duutsers vader..en dat terwijl het op het werk ook al zo druk is, weinig tijd om bij te komen dus..
Mental 'image/feeling' van kaiserbroodkruimels in je bed. Brrrquote:Op woensdag 7 november 2012 12:29 schreef Nallie het volgende:
[..]
Opstaan, eten maken, terug naar bed en ontbijten/brunchen in bed
Mee eens, kruimels zijn niet oke! Maar een bak yoghurt met lekker veel fruit en muesli of havermout ofzoquote:Op woensdag 7 november 2012 13:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mental 'image/feeling' van kaiserbroodkruimels in je bed. Brrr.
Huu, ontbijten op bed. Met een deken op de bank, en een film, okay. Maar ik vind de ochtend veel te leuk omin bed te blijven!!quote:Op woensdag 7 november 2012 13:47 schreef Nallie het volgende:
[..]
Mee eens, kruimels zijn niet oke! Maar een bak yoghurt met lekker veel fruit en muesli of havermout ofzo
Al ontbijt ik nooit in bed, want ik wil altijd eerst douchen /autist
ik heb nog steeds niet gedouched vandaag!quote:Op woensdag 7 november 2012 13:47 schreef Nallie het volgende:
[..]
Mee eens, kruimels zijn niet oke! Maar een bak yoghurt met lekker veel fruit en muesli of havermout ofzo
Al ontbijt ik nooit in bed, want ik wil altijd eerst douchen /autist
Gefeliciteeeeeeeeerd!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 02:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dochter in da pocket!
DM!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
XM, hebben jullie een schoonmaakster? Wat betalen jullie haar?
Ja, daar dachten wij ook aan, maar een vriendin van een goede vriend vraagt 15 euro per uur. Ik wilde even checken wat gebruikelijk is.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef Skoap het volgende:
Dad ik heb er 1 en die betaal ik 10 euro per uur.
Met suikers heb ik eigenlijk nooit problemen gehad. Het is me altijd geleerd twee stuks fruit op een dag te eten, dus dat doe ikquote:Op woensdag 7 november 2012 13:17 schreef Nallie het volgende:
Misschien ben je gevoelig voor suikers? Ik zie rozijnen, mandarijn en sinaasappel. De rozijnen kan je ook vervangen door wat noten of pompoenpitten, vult misschien beter/langer. Of neem een banaan, is een iets substantieler tussendoortje dan een mandarijn!
hier hadden we ook een verkiezingsfeestje, maar ik werd al vrij vroeg in de nacht zo beroerd (duizelig, koorts, oorpijn) dat ik maar naar bed ben gegeaanquote:Op woensdag 7 november 2012 12:16 schreef MaJo het volgende:
Meuningtot half 5 de verkiezingen zitten kijken dus ik ben best kapot. Maar Obama heeft gewonnen
Wij betaalden ¤ 12.50. Moet nu weer op zoek naar een nieuwequote:Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, daar dachten wij ook aan, maar een vriendin van een goede vriend vraagt 15 euro per uur. Ik wilde even checken wat gebruikelijk is.
en dan reageer jij met dit filmpje?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mietje.
Edit. Ik vind dat net zo stom en vervelend als mensen die op FB posten ":( het leven is zwaar" enzo. En dat ze dan willen dat mensen vragen wat er is zodat ze daar lekker niet op gaan antwoorden.
Echt.en
.
/frusti
Ow henk, nog over gister over zo/n checklist. Heb wel een ander soort lijst wat je kunt verbeteren aan je huis. Is excel bestand, je kunt onder het kopje 'Type' de maatregelen instellen die je wilt zien, met terugverdientijden etc.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga wel ergens een fruitsapje scoren vandaag Nallie. Of ik gooi frambozen bij mn ricotta.![]()
Een banaan telt zeker niet mee als fruit? Die heb ik nog wel liggen.
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:36 schreef Jimbo het volgende:
Iemand hier trek in een frikandelletje ?
Borrelen op een doordeweekse dag, jij schavuit.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:36 schreef Perruche het volgende:
[..]![]()
Kroketje daarintegen![]()
Vanavond bitterballen
oeh jaquote:Op woensdag 7 november 2012 14:36 schreef Perruche het volgende:
[..]![]()
Kroketje daarintegen![]()
Vanavond bitterballen
Neem er nog 1! Moet kunnenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oeh ja
Ik zit hier te falen, heb zn pot haribo sterrenmix leeggevreten ... en nogsteeds honger.
Nee dat heb ik net pas besloten! Mezelf inhouden niet teveel te zuupn want ik wil nog wel naar de pumpquote:Op woensdag 7 november 2012 14:38 schreef Nallie het volgende:
[..]
Borrelen op een doordeweekse dag, jij schavuit.
Ik zag geeb BB op je lijstje trouwens
Haribo sterrenmix vult toch ook voor geen meterquote:Op woensdag 7 november 2012 14:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oeh ja
Ik zit hier te falen, heb zn pot haribo sterrenmix leeggevreten ... en nogsteeds honger.
Aangeschoten een pump lesje doen lijkt me ook wel wat andersquote:Op woensdag 7 november 2012 14:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee dat heb ik net pas besloten! Mezelf inhouden niet teveel te zuupn want ik wil nog wel naar de pump. En morgen op ries dus dan moet ik wel een beetje helder zijn
Haha en dan net als die ene kerel van Monty Python ontploffenquote:
Bezorg je aan huis?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:36 schreef Jimbo het volgende:
Iemand hier trek in een frikandelletje ?
Mwah toch ruim 650g pure troep die nu een bodempje vultquote:Op woensdag 7 november 2012 14:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haribo sterrenmix vult toch ook voor geen meterNiet zo gek dat je dan honger hebt
Al lijkt enige misselijkheid me ook logisch gevolg
![]()
Tegen betaling is alles mogelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |